Jeigu tiek dėl tramvajaus maikes plėšytųsi, kaip čia dėl 16eur plėšosi, tai senai jau turėtume. Brangsta ir parkingas, brangsta ir kuras, tad niekas čia į auto nepersės. Bet kad dabar geriausias laikas šaukti dėl apgailėtino VT, tai taip. Ypač tokių paprastų priemonių kaip A juostų išsiderėjimą visur su palete baltų dažų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
manau, net per mazai rekauja, cia gali buti galutine VT Vilniuje mirtis. Zmones ji rinkosi tik del to, kad jis buvo salyginai pigus - nebuvo nei patogus, nei malonus, bet norint sutaupyti tiko is bedos turint laiko. Kai pataps brangiu pries patapant geru, zmones juo nebesinauodos is viso. Lygint su miestais,kur yra tramvajai, metro, VT vaziuoja iki gerokai po vidurnakcio, ne sustoja 23, yra naktiniai autobusai, neadekvatu. Cia kaip lyginti striuke is Temu ir is Prados, sakant, kad pastaroji brangesne.Paskutinis taisė TIME; 2025.02.03, 17:04.
- 9 patinka
Comment
-
Aš asmeniškai VT važinėsiu panašiai kaip iki šiol – gal 2-3 kartus per savaitę, kai reikės kur nors greičiau nuvykti, nei tiesiog pėsčiomis nueiti, ir tiks maršrutas, tvarkaraštis, etc. O taip būna anaiptol ne visada. Nes mūsų VT, deja, dažniausiai niekaip negali konkuruoti su privačiais automobiliais greičio prasme, atstumai tarp stotelių norint persėsti - pernelyg dideli, nemenkos teritorijos net ir miesto centre iš esmės nepadengtos, tvarkaraščiai nesubalansuoti.
Kas tikrai kelia nerimą, kad VT gali prarasti nemažai nuolatinių keleivių. Gauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti. O jeigu pradės trauktis keleiviai, didės spaudimas mažinti maršrutų ir reisų, galiausiai pralaimėsime mes visi.
Labiausiai man trūksta principinės VMS nuostatos investuoti į VT plėtrą. Ne nurašyti kaštus į nuostolius, o būtent investuoti.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nesuprantu kame blogumas. Tipo geriau būtų jei švieslentė raudonuotų su 9 ir 19 maršrutais, o reikiamo autobuso net nematytum?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąBet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.
Kainų kėlimas nėra problema, problema yra paslaugos kokybė, kuri neatitinka (būsimos) kainos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.03, 19:13.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąGauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Gal ne tokias kainas žiūriu, gal su matematika kažkas negerai, bet iš 29€ keičiant į 45€ nėra dvigubai brangiau.
- 1 patinka
Comment
-
Su mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:
Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
Ryga: 30 eur
Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur
Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien 13:40 situacija Pramogų arenoje link Žaliųjų ežerų. Per 5 minutes pravažiuoja 35, 36 ir 66 autobusai. Tada 16 min tarpas. Tobulas grafikų derinimas
- 1 patinka
Comment
-
O buvo kokia nors apklausa, kur gyventojai galėtų išreikšti pasiūlymus naujiems maršrutams? Atrodo, kad jau dabar tiksliai nuspręsta, kokie po poros metų bus pakeitimai, kokie nauji maršrutai ir kokiu dažniu. Nepanšu, kad viešojoje erdvėje būtų jais pasidalinta, o sužinoti, kas keičiama, galima tik įlindus giliai į kažkokias pirkimų sistemas. Pamenu, kai buvo vykdoma maršrutų peržiūra 2013-ais, buvo rengiamos apklausos ir dalis maršrutų atsižvelgiant į tai pakoreguota.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąSu mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:
Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
Ryga: 30 eur
Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur
Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas sakydamas, kad nieko nemokamo nebūna, manau nesismulkina ir kainas lygina ne su kažkokiais rytų Europos miestais, o su Londonu, Niujorku, Sidnėjum, Dubajum, tai tada tie 45 Eur atrodo nedaug.
Comment
-
Šiandien vyko LRT laida Lietuvių kalba apie VVT. Buvo "galimybė" užduoti per apsą Slido klausimus, tačiau 2 kartus ištrynė mano klausimą ir iš viso nepraleido į viešumą:
Kodėl išmesta į šiukšlių dėžę senai paruošti A juostų plėtimo projektai pirmiausia Narbuto gatvės nuo Panoramos iki Sėlių g.?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 12 patinka
Comment
-
paziurejau. labai slykstus buzinskas ir ta judu vadove, tas Smart Continent kaip gali konsultuoti jeigu net nezino siulomu kainu ir nezino pirmo kurso savokos kaip "externalities", kai negali primityviai rekti "kodel as turiu finansuoti VT jei juo nesinaudoju", VT visiems atnesa nauda, jam irgi. Zalioji, kaip visada, labai gerai pasiruosus, labai judu vadovei nemalonu buvo kai apie jos drauges inflltravima i protesta kalbejo. Buzinsko demagogija ir mediniai bajeriai matosi net vedeja gale uzkniso
- 20 patinka
Comment
Comment