Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu tiek dėl tramvajaus maikes plėšytųsi, kaip čia dėl 16eur plėšosi, tai senai jau turėtume. Brangsta ir parkingas, brangsta ir kuras, tad niekas čia į auto nepersės. Bet kad dabar geriausias laikas šaukti dėl apgailėtino VT, tai taip. Ypač tokių paprastų priemonių kaip A juostų išsiderėjimą visur su palete baltų dažų.

    Comment


      manau, net per mazai rekauja, cia gali buti galutine VT Vilniuje mirtis. Zmones ji rinkosi tik del to, kad jis buvo salyginai pigus - nebuvo nei patogus, nei malonus, bet norint sutaupyti tiko is bedos turint laiko. Kai pataps brangiu pries patapant geru, zmones juo nebesinauodos is viso. Lygint su miestais,kur yra tramvajai, metro, VT vaziuoja iki gerokai po vidurnakcio, ne sustoja 23, yra naktiniai autobusai, neadekvatu. Cia kaip lyginti striuke is Temu ir is Prados, sakant, kad pastaroji brangesne.
      Paskutinis taisė TIME; 2025.02.03, 17:04.

      Comment


        Bet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.

        Comment


          Aš asmeniškai VT važinėsiu panašiai kaip iki šiol – gal 2-3 kartus per savaitę, kai reikės kur nors greičiau nuvykti, nei tiesiog pėsčiomis nueiti, ir tiks maršrutas, tvarkaraštis, etc. O taip būna anaiptol ne visada. Nes mūsų VT, deja, dažniausiai niekaip negali konkuruoti su privačiais automobiliais greičio prasme, atstumai tarp stotelių norint persėsti - pernelyg dideli, nemenkos teritorijos net ir miesto centre iš esmės nepadengtos, tvarkaraščiai nesubalansuoti.

          Kas tikrai kelia nerimą, kad VT gali prarasti nemažai nuolatinių keleivių. Gauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti. O jeigu pradės trauktis keleiviai, didės spaudimas mažinti maršrutų ir reisų, galiausiai pralaimėsime mes visi.

          Labiausiai man trūksta principinės VMS nuostatos investuoti į VT plėtrą. Ne nurašyti kaštus į nuostolius, o būtent investuoti.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nesuprantu kame blogumas. Tipo geriau būtų jei švieslentė raudonuotų su 9 ir 19 maršrutais, o reikiamo autobuso net nematytum?
            Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
              Bet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.
              Asmeniškai į univerą nusigaut pėsčiom ar VVT užtrunka iš esmės tiek pat, (~30-40 min, WTF, kaip pėsčiom konkurencinga), važiavau, nes patogiau nei tokį atstumą pėsčiom eit, bet pigiau nei automobiliu. Jau dabartinėm kainom, esant mažiau paskaitų, varydavau automobiliu, nes gaunasi pigiau, nei nuolatinis bilietas (SU studento 80% nuolaida), net nekalbant apie patogumą. Gal tokių kaip aš yra sąlyginai mažai, bet ir iš aplinkos žinau, kad panaikinus realiai vienintelį VVT privalumą, kainą, tikrai persėdusių į automobilį atsiras, t.y. mažiau keleivių, t.y. daugės jau dabar mero nuomone "tuščių" autobusų ir tikrai tramvajaus ar metro idėja dar giliau į stalčiuką bus kišama.

              Kainų kėlimas nėra problema, problema yra paslaugos kokybė, kuri neatitinka (būsimos) kainos.

              Comment


                Čia tas pats, kaip paskutinio kurso studentas ateitų į įmonės direktoriaus poziciją, prižadėtų, jog po penkių metų pakels įmonę, bet tuo pat prašytų atlygio didesnio už kokurentą su 30-čia metų didesne patirtimi.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.
                  Dabar taip ir yra, dauguma atvejų. Sistema atiduoda artimiausių 60 min išvykimus iš parinktos stotelės. Problema tai, kad ekrane yra ribotas eilučių skaičius ir intensyvaus eismo stotelėse matome gan trumpą intervalą, o kur eismas ramesnis - ir valandos, kaip minėtu atveju. Todėl visada tikrinuos per Trafi - jis dažniausiai veikia, o informaciniai ekranai - kaip pasiseks.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.03, 19:13.

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                    Gauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti.
                    Gal ne tokias kainas žiūriu, gal su matematika kažkas negerai, bet iš 29€ keičiant į 45€ nėra dvigubai brangiau.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą

                      Gal ne tokias kainas žiūriu, gal su matematika kažkas negerai, bet iš 29€ keičiant į 45€ nėra dvigubai brangiau.
                      Tačiau keičiant 0,65€ į 1,25€ yra dvigubai. Ok, be 5 centų, bet dvigubai.

                      Comment


                        Su mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:

                        Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
                        Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
                        Ryga: 30 eur
                        Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur

                        Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.

                        Comment


                          Šiandien 13:40 situacija Pramogų arenoje link Žaliųjų ežerų. Per 5 minutes pravažiuoja 35, 36 ir 66 autobusai. Tada 16 min tarpas. Tobulas grafikų derinimas
                          Paskutinis taisė arsiakas; 2025.02.04, 13:49. Priežastis: Patikslinta vieta
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                            Šiandien 13:40 situacija Pramogų arenoje link Žaliųjų ežerų. Per 5 minutes pravažiuoja 35, 36 ir 66 autobusai. Tada 16 min tarpas. Tobulas grafikų derinimas
                            Bus dar tobuliau po reformų, kai paliks 36 važinėti kas 15 minučių į miestą, 66 sutrumpins iki buv. Kurklių st., o 35 sujungs su 76, tai reiškia kas 10 min. autobusai važinės į Ožkinius ir Naujuosius Verkius (65 niekas niekur nenukiš). Skamba tarsi čia „Naujaneriai“ šitą parašė, bet pagal pirkimų paketus taip ir bus... Tikiuosi dar susiprotės šitai pataisyti, juk 76 netgi sudažnino praeitais metais.

                            Comment


                              O buvo kokia nors apklausa, kur gyventojai galėtų išreikšti pasiūlymus naujiems maršrutams? Atrodo, kad jau dabar tiksliai nuspręsta, kokie po poros metų bus pakeitimai, kokie nauji maršrutai ir kokiu dažniu. Nepanšu, kad viešojoje erdvėje būtų jais pasidalinta, o sužinoti, kas keičiama, galima tik įlindus giliai į kažkokias pirkimų sistemas. Pamenu, kai buvo vykdoma maršrutų peržiūra 2013-ais, buvo rengiamos apklausos ir dalis maršrutų atsižvelgiant į tai pakoreguota.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                Su mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:

                                Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
                                Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
                                Ryga: 30 eur
                                Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur

                                Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.
                                Benkunskas sakydamas, kad nieko nemokamo nebūna, manau nesismulkina ir kainas lygina ne su kažkokiais rytų Europos miestais, o su Londonu, Niujorku, Sidnėjum, Dubajum, tai tada tie 45 Eur atrodo nedaug.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Benkunskas sakydamas, kad nieko nemokamo nebūna, manau nesismulkina ir kainas lygina ne su kažkokiais rytų Europos miestais, o su Londonu, Niujorku, Sidnėjum, Dubajum, tai tada tie 45 Eur atrodo nedaug.
                                  Su konkrečiai "vakarų Europa".

                                  Comment


                                    Kažkaip atrodo, kad kas jau kas bet elektriniai paspirtukai suklestės

                                    Comment


                                      Šiandien vyko LRT laida Lietuvių kalba apie VVT. Buvo "galimybė" užduoti per apsą Slido klausimus, tačiau 2 kartus ištrynė mano klausimą ir iš viso nepraleido į viešumą:
                                      Kodėl išmesta į šiukšlių dėžę senai paruošti A juostų plėtimo projektai pirmiausia Narbuto gatvės nuo Panoramos iki Sėlių g.?
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Comment


                                          paziurejau. labai slykstus buzinskas ir ta judu vadove, tas Smart Continent kaip gali konsultuoti jeigu net nezino siulomu kainu ir nezino pirmo kurso savokos kaip "externalities", kai negali primityviai rekti "kodel as turiu finansuoti VT jei juo nesinaudoju", VT visiems atnesa nauda, jam irgi. Zalioji, kaip visada, labai gerai pasiruosus, labai judu vadovei nemalonu buvo kai apie jos drauges inflltravima i protesta kalbejo. Buzinsko demagogija ir mediniai bajeriai matosi net vedeja gale uzkniso

                                          Comment

                                          Working...
                                          X