https://vrsa.lt/veiklos-sritys/viesa...o-tarifai:6038
Niekas dar to čia neminėjo, bet Vilniaus rajonas irgi nuo šiandienos kelia kainas – pirmą kartą nuo 2018 m. 0,09€/km vietoj 0,07€/km, t.y. branginami 28%. Minimali kaina (tuo pačiu ir kaina miesto teritorijoje) kyla nuo 0,60€ iki 0,70€.
Sakyčiau irgi dviprasmiškai vertintinas sprendimas. Iš vienos pusės, rajono transportas, kaip čia pasakius, nėra labai geras (na, gal ne toks baisus kaip tam tikrų kitų savivaldybių), visgi palyginus su senesniais laikais žymiai sumažėjo reisų, iš kitos – nemažai tuščių ir nepelningų reisų, didžioji dalis keleivių ir taip lengvatininkai – moksleiviai ir pensininkai. Vilniaus rajono gyventojų skaičius auga tik šalia miesto esančių privatnamių dėka – Riešėje, Bajoruose, Zujūnuose, kur dauguma gyventojų vairuoja, o VT kursuoja būtent Vilniaus miesto. Riešėje dėl 87 juk Vilniaus rajonui teko atsisakyti turbūt vieno pelningesnių 112 maršruto. Na, bet jie sugebėjo įsteigti 101A maršrutą į Geležius, kuriame net miesto teritorijoje įrengta nauja stotelė. Ir pastaruoju metu bent jau VRAP parkas ganėtinai atsinaujino (daugiausia Isuzu autobusais, bet bent jau turinčiais veikiančius kondicionierius ir stebėtinai patogias sėdynes), apie ką seniau antro ir trečio šviežumo autobusų galybėje negalėdavome nė svajoti. Tai galima tikrai teigti, kad yra priežasčių, kodėl keliama kaina.
Aš manyčiau, kad didžiausias nusivylimas dėl miesto sprendimo kyla ne bendrai iš idėjos kelti kainą, o iš pačios savivaldybės veiksmų. Kai švaistomos milijoninės sumos dėl turistinių laivelių ar miražinio stadiono, nesugebama nepalikti žvyrinių šaligatvių pusmečiui vidury miesto, prichvatizuojamas VT, nesprendžiamos esminės Vilniaus miesto problemos ir dar to finansavimui teikiamasi lupti didesnes sumas iš VT keleivių – tada visiškai suprantama tokia reakcija.
Niekas dar to čia neminėjo, bet Vilniaus rajonas irgi nuo šiandienos kelia kainas – pirmą kartą nuo 2018 m. 0,09€/km vietoj 0,07€/km, t.y. branginami 28%. Minimali kaina (tuo pačiu ir kaina miesto teritorijoje) kyla nuo 0,60€ iki 0,70€.
Sakyčiau irgi dviprasmiškai vertintinas sprendimas. Iš vienos pusės, rajono transportas, kaip čia pasakius, nėra labai geras (na, gal ne toks baisus kaip tam tikrų kitų savivaldybių), visgi palyginus su senesniais laikais žymiai sumažėjo reisų, iš kitos – nemažai tuščių ir nepelningų reisų, didžioji dalis keleivių ir taip lengvatininkai – moksleiviai ir pensininkai. Vilniaus rajono gyventojų skaičius auga tik šalia miesto esančių privatnamių dėka – Riešėje, Bajoruose, Zujūnuose, kur dauguma gyventojų vairuoja, o VT kursuoja būtent Vilniaus miesto. Riešėje dėl 87 juk Vilniaus rajonui teko atsisakyti turbūt vieno pelningesnių 112 maršruto. Na, bet jie sugebėjo įsteigti 101A maršrutą į Geležius, kuriame net miesto teritorijoje įrengta nauja stotelė. Ir pastaruoju metu bent jau VRAP parkas ganėtinai atsinaujino (daugiausia Isuzu autobusais, bet bent jau turinčiais veikiančius kondicionierius ir stebėtinai patogias sėdynes), apie ką seniau antro ir trečio šviežumo autobusų galybėje negalėdavome nė svajoti. Tai galima tikrai teigti, kad yra priežasčių, kodėl keliama kaina.
Aš manyčiau, kad didžiausias nusivylimas dėl miesto sprendimo kyla ne bendrai iš idėjos kelti kainą, o iš pačios savivaldybės veiksmų. Kai švaistomos milijoninės sumos dėl turistinių laivelių ar miražinio stadiono, nesugebama nepalikti žvyrinių šaligatvių pusmečiui vidury miesto, prichvatizuojamas VT, nesprendžiamos esminės Vilniaus miesto problemos ir dar to finansavimui teikiamasi lupti didesnes sumas iš VT keleivių – tada visiškai suprantama tokia reakcija.
Comment