Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://vrsa.lt/veiklos-sritys/viesa...o-tarifai:6038

    Niekas dar to čia neminėjo, bet Vilniaus rajonas irgi nuo šiandienos kelia kainas – pirmą kartą nuo 2018 m. 0,09€/km vietoj 0,07€/km, t.y. branginami 28%. Minimali kaina (tuo pačiu ir kaina miesto teritorijoje) kyla nuo 0,60€ iki 0,70€.

    Sakyčiau irgi dviprasmiškai vertintinas sprendimas. Iš vienos pusės, rajono transportas, kaip čia pasakius, nėra labai geras (na, gal ne toks baisus kaip tam tikrų kitų savivaldybių), visgi palyginus su senesniais laikais žymiai sumažėjo reisų, iš kitos – nemažai tuščių ir nepelningų reisų, didžioji dalis keleivių ir taip lengvatininkai – moksleiviai ir pensininkai. Vilniaus rajono gyventojų skaičius auga tik šalia miesto esančių privatnamių dėka – Riešėje, Bajoruose, Zujūnuose, kur dauguma gyventojų vairuoja, o VT kursuoja būtent Vilniaus miesto. Riešėje dėl 87 juk Vilniaus rajonui teko atsisakyti turbūt vieno pelningesnių 112 maršruto. Na, bet jie sugebėjo įsteigti 101A maršrutą į Geležius, kuriame net miesto teritorijoje įrengta nauja stotelė. Ir pastaruoju metu bent jau VRAP parkas ganėtinai atsinaujino (daugiausia Isuzu autobusais, bet bent jau turinčiais veikiančius kondicionierius ir stebėtinai patogias sėdynes), apie ką seniau antro ir trečio šviežumo autobusų galybėje negalėdavome nė svajoti. Tai galima tikrai teigti, kad yra priežasčių, kodėl keliama kaina.

    Aš manyčiau, kad didžiausias nusivylimas dėl miesto sprendimo kyla ne bendrai iš idėjos kelti kainą, o iš pačios savivaldybės veiksmų. Kai švaistomos milijoninės sumos dėl turistinių laivelių ar miražinio stadiono, nesugebama nepalikti žvyrinių šaligatvių pusmečiui vidury miesto, prichvatizuojamas VT, nesprendžiamos esminės Vilniaus miesto problemos ir dar to finansavimui teikiamasi lupti didesnes sumas iš VT keleivių – tada visiškai suprantama tokia reakcija.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Tik problemytė, kad kainos keliamos arti 100 proc., ne 50.
      Tai toks pat pokalbis dėl atlyginimo pakėlimo, tik SMSais.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tai toks pat pokalbis dėl atlyginimo pakėlimo, tik SMSais.
        Na taisybės dėlei, jei tavo alga yra X, rinkoje už tą patį darbą duoda 2.5X, tai prašyti dvigubo pakėlimo sakyčiau net ne normalu, o kuklu.

        Comment


          Vairuotojų trūkumas jau ir sekmadieniais jaučiasi?

          Comment


            JUDU skelbia, kad keldami bilietų kainą papildomai surinks 20M . Labai paprasta problema. Atšaukia žaidimus su laivelis +10Mln ir uždaro Go Vilnius. +10Mln. Viskas. Biudžetas subalansuotas

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Jovaro st. (link centro)
              Labai geras dalykas.
              Gera naujiena tarp visų ne itin gerų.

              Click image for larger version

Name:	20250131_084322.jpg
Views:	509
Size:	1,82 MB
ID:	2180346
              Aš labai tikiuosi, kad mechaniką suskaičiavo tinkamai. Ir tikiuosi čia ne gautinis variantas, nes aštrios lentos briaunos su laiku pradės skilti ir draskyti bent jau drabužius.

              Comment


                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                Įdomu kuriems dalykams neliktų pinigų. Jeigu laiveliams, mero veiklos viešinimui ir A. Smetonos paminklui, tai pilnai sutinku su tokiais mainais.
                Vilniaus biudžetas ~1,5mlrd. Už 90 mln į metus galima daug ką nuveikti arba bent darbuotojams pagerinti sąlygas na pvz priemoka pareigūnams padidinti.

                Comment


                  Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
                  JUDU skelbia, kad keldami bilietų kainą papildomai surinks 20M . Labai paprasta problema. Atšaukia žaidimus su laivelis +10Mln ir uždaro Go Vilnius. +10Mln. Viskas. Biudžetas subalansuotas
                  uždarome GO Vilnius ir prarandame ir taip sunkiai priviliojamus turistus, kurie papildo biudžetą

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Vairuotojų trūkumas jau ir sekmadieniais jaučiasi?

                    Manau, kad tiesiog autobusas koks sugedo ir laisvo pakaitalo šiam laikui nėra. Dabar trūksta autobusų, kai kuriuose maršrutuose dabar kasdien dirba 18m autobusai vietoj 12m.

                    Comment


                      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                      Na taisybės dėlei, jei tavo alga yra X, rinkoje už tą patį darbą duoda 2.5X, tai prašyti dvigubo pakėlimo sakyčiau net ne normalu, o kuklu.
                      Jeigu rinka yra kitos Europos sostinės su panašaus lygio VT, tai pavyzdžiui, Tiranoje bilieto kaina 0.40 eur, Belgrade 0.43 eur, Kišiniove 0.3 eur.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Manau, kad tiesiog autobusas koks sugedo ir laisvo pakaitalo šiam laikui nėra. Dabar trūksta autobusų, kai kuriuose maršrutuose dabar kasdien dirba 18m autobusai vietoj 12m.
                        Sekmadienį nėra laisvo autobuso? Rimtai?
                        Čia tiesiog eilinis fuck you keleiviui. Priminsiu, kad 4-am alternatyvų nėra, o Judu nemato problemos pusdieniui reisų tiesiog nevykdyti.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Sakyčiau vienkartinių kainą tikrai reikia kelti, nes aplinkinėse šalyse jie žymiai brangesni, bet mėnesinius palikti kaip dabar arba pakelti simboliškai.
                          Nelabai korektiška sakyti aplinkinėse šalyse nes Karaliaučiaus krašte ir beveikrusijoje kaina jau dabar kartais žemesnė.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Sakyčiau vienkartinių kainą tikrai reikia kelti, nes aplinkinėse šalyse jie žymiai brangesni, bet mėnesinius palikti kaip dabar arba pakelti simboliškai.
                            Netiesa. Varšuvoje, pavyzdžiui, vienkartinis 20 min. bilietas kainuoja apie 0.80 Eur. Tik jis galioja viskam, įskaitant metro ir tramvajus. Nebent 15 centų skirtumas yra labai "žymus", net nekalbant apie VT kokybę, kuri Varšuvoje, vilnietiškais terminais kalbant, yra tikras kosmodromas, lyginant su tuo, ką gauname Vilniuje.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Sekmadienį nėra laisvo autobuso? Rimtai?
                              Čia tiesiog eilinis fuck you keleiviui. Priminsiu, kad 4-am alternatyvų nėra, o Judu nemato problemos pusdieniui reisų tiesiog nevykdyti.
                              Taip 4 nėra alternatyvų, tačiau kainų nekelimas prie to ir atvedė. Didelė dalis parko moraliai paseno ir netinkama eksploatacijai. Jeigu pagal normas tai jau ir Zuoko palikuonius nurašyti reikia. O po 3 metų ir Šimašiaus Solaris.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Jeigu rinka yra kitos Europos sostinės su panašaus lygio VT, tai pavyzdžiui, Tiranoje bilieto kaina 0.40 eur, Belgrade 0.43 eur, Kišiniove 0.3 eur.
                                O Kauną ar Klaipėdą su kuo lyginsite?
                                Taip Vilniuje yra problemų, tačiau vt bent gan adekvačiai važiuoja, o ne kas 40 minučių.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Jeigu rinka yra kitos Europos sostinės su panašaus lygio VT, tai pavyzdžiui, Tiranoje bilieto kaina 0.40 eur, Belgrade 0.43 eur, Kišiniove 0.3 eur.
                                  2-3 kartus mažesnės algos, BVP žmogui dar daugiau skiriasi. Pas mus buvo gerokai pigesni bilietukai ir tik dabar susilygins jų kaina.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Taip 4 nėra alternatyvų, tačiau kainų nekelimas prie to ir atvedė. Didelė dalis parko moraliai paseno ir netinkama eksploatacijai. Jeigu pagal normas tai jau ir Zuoko palikuonius nurašyti reikia. O po 3 metų ir Šimašiaus Solaris.
                                    Prie ko čia kainų nekėlimas? Pagal tave, Varšuvoje ar kokioj Vokietijoj VT išvis turėtų nebeveikti, nes kainos ten mažos ir nekyla ilgą laiką arba, Vokietijos atveju, išvis sumažėjo dėl Deutschlandticket? O gal visgi ne nuo bilietėlių kainų turi priklausyti VT kokybė, įskaitant riedmenų parką?

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      O Kauną ar Klaipėdą su kuo lyginsite?
                                      Taip Vilniuje yra problemų, tačiau vt bent gan adekvačiai važiuoja, o ne kas 40 minučių.
                                      Klaipėdoje VT kokybė pakankamai gera. Linijų planavimas gana geras ir riedmenys nėra pūvantys vieliniai trantai. Turbūt, galima palyginti su mažesnių miestų Vakaruose VT.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Sekmadienį nėra laisvo autobuso? Rimtai?
                                        Čia tiesiog eilinis fuck you keleiviui. Priminsiu, kad 4-am alternatyvų nėra, o Judu nemato problemos pusdieniui reisų tiesiog nevykdyti.
                                        Nereikia labai tikėti tais šauktukais, dažnai būna feikiniai, pvz. galbūt susirgo vairuotojas ir nutraukė darbą, tai ir automatiškai sistemoj pažymėjo visus jo reisus kad nebus vykdomi, nors greit pasiuntė rezervą ir iš tiesų važiuoja,pats mačiau 972 4-am tom valandom.
                                        Darbo dieną kai kas nors sugenda, ne iškart randa pakaitalą.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          Didelė dalis parko moraliai paseno ir netinkama eksploatacijai. Jeigu pagal normas tai jau ir Zuoko palikuonius nurašyti reikia. O po 3 metų ir Šimašiaus Solaris.
                                          O kodėl bent jau naudotų autobusų neperka?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X