Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na jeigu pvz paimsime 16 ir 2G tai dubliavimas 100% ir plius kursavimas kaip traukinuku.
    Jeigu įvesti sistemą, kad visos stotelės pagal pareikalavimą, galima drąsiai keisti 2G į 16 (autonominiai troleibusai yra ir jų bus tik daugiau, klausimas ar užteks jų populiariausiai krypčiai? Vien 2G perveža 28000 žmonių per dieną.
    Dėl šito pavyzdžio tai sutinku, nes šitie maršrutai ir negali būti suderinti: 2G maršrutas visą laiką vejasi ir artėja prie T16. Visgi reikėtų pagreitinti šio maršruto tvarkaraštį, jeigu norima užtikrinti stojimą daugiau stotelių. Net jeigu vienas žmogus lipa Miškiniuose, visi turės vis tiek palaukti.

    Šiaip visiškai pritariu idėjai Vilniuje daryti stoteles pagal pareikalavimą, bet jos geriausiai veiktų priemiesčio maršrutuose. Aišku čia jau kiek kita tema. Esmė išlieka: jei maršrutai važiuoja ta pačia trasa tuo pačiu greičiu, juos tikrai galima suderinti.

    Comment


      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

      Dėl šito pavyzdžio tai sutinku, nes šitie maršrutai ir negali būti suderinti: 2G maršrutas visą laiką vejasi ir artėja prie T16. Visgi reikėtų pagreitinti šio maršruto tvarkaraštį, jeigu norima užtikrinti stojimą daugiau stotelių. Net jeigu vienas žmogus lipa Miškiniuose, visi turės vis tiek palaukti.

      Šiaip visiškai pritariu idėjai Vilniuje daryti stoteles pagal pareikalavimą, bet jos geriausiai veiktų priemiesčio maršrutuose. Aišku čia jau kiek kita tema. Esmė išlieka: jei maršrutai važiuoja ta pačia trasa tuo pačiu greičiu, juos tikrai galima suderinti.
      Kiek mačiau Vilniuje yra vos viena stotelė pagal pareikalavimą, kuri net taip ir vadinasi ir randasi Dubliškių g.

      Mieste gali irgi veikti, nes tikrai yra stotelių kur neatsiranda keleiviai taip dažnai. O ankstyvais rytais, per pietus ir vėlyvą vakarą tai padės įveikti maršrutus žymiai greičiau nestojant stotelėje jei ten nėra keleivių.

      Comment


        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

        <...> Esmė išlieka: jei maršrutai važiuoja ta pačia trasa tuo pačiu greičiu, juos tikrai galima suderinti.
        Didžiąja dalimi trasos, jei imti 19 su 82. Juodšiliuose nėra atstovos minučių, dėl to ir turime tokius "kasiakus" traukinuko principu.
        Kad 19 važiuoja vienu metu su 42 (aptarnaujamos tos pačios stotelės, tik skirtingomis kryptimis), čia jau bazinis ilgametis variantas.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
          Mieste gali irgi veikti, nes tikrai yra stotelių kur neatsiranda keleiviai taip dažnai. O ankstyvais rytais, per pietus ir vėlyvą vakarą tai padės įveikti maršrutus žymiai greičiau nestojant stotelėje jei ten nėra keleivių.
          VT gali važiuoti dviem būdais: pagal grafiką arba pagal intervalus. Tai, kas vyksta dabar, yra mikriukų dušmanai, važiuojantys pagal savo sugalvotas taisykles.
          Praleidus kelias stoteles važiuojant pagal grafiką, jokio 'greičiau' nebus. Nes grafikas. Arba intervalai, kuriuos valdo ne vairuotojas, bet dispečeris.
          Stoteles praleidžia užmiesčio transportas, nes jiems lengviau balansuoti laiką.
          Paskutinis taisė ejs-ejs; Vakar, 22:25.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            VT gali važiuoti dviem būdais: pagal grafiką arba pagal intervalus. Tai, kas vyksta dabar, yra mikriukų dušmanai, važiuojantys pagal savo sugalvotas taisykles.
            Praleidus kelias stoteles važiuojant pagal grafiką, jokio 'greičiau' nebus. Nes grafikas. Arba intervalai, kuriuos vakdo ne vairuotojas, bet dispečeris.
            Stoteles praleidžia užmiesčio transportas, nes jiems lengviau balansuoti laiką.
            Kaune dabar praleidinėja stoteles ir miesto viduryje jei nėra kam važiuoti. Bet grafikas padarytas atsižvelgiant į kiek dažnai keliose stotelėse iš eilės yra stojama tam tikru laiku. Jei per 5 stoteles vidutiniškai 3 sustoja, tai labai stipriai nepakeis kuriuose 3 tiksliai sustojama, bet grafiką galima pagreitinti pora minučių.

            Comment


              Dėl pirmų durų atidarymo paklausiau vairuotojo, dirbančio Hamburge ir jis pasakė štai ką: “Kad nešalti atidarant pirmas duris reikia tiesiog užbluokuoti 1 dalies atidarymą mygtukų (Vilniuje autobusuose ir beveik visuose troleibusuose yra toks). Tai, kad pirmos duris neatidaromos iš vis tai nesąmonė, įmonės taisyklių nepaisymas turi būti baudžiamas labiausiai suprantamu būdu, t.y baudos”

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                VT gali važiuoti dviem būdais: pagal grafiką arba pagal intervalus. Tai, kas vyksta dabar, yra mikriukų dušmanai, važiuojantys pagal savo sugalvotas taisykles.
                Praleidus kelias stoteles važiuojant pagal grafiką, jokio 'greičiau' nebus. Nes grafikas. Arba intervalai, kuriuos vakdo ne vairuotojas, bet dispečeris.
                Stoteles praleidžia užmiesčio transportas, nes jiems lengviau balansuoti laiką.
                Reikia sudaryti grafikus taip, kad būtų atsižvelgta į tai, kad ne visur stos. Pvz: 19 maršrute į vieną pusę yra 19 stotelių, jeigu dažniausiai stojama 10 stotelių važiavimo laiką galima apkirpti kokiom 5 minutėm.

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                  Kiek mačiau Vilniuje yra vos viena stotelė pagal pareikalavimą, kuri net taip ir vadinasi ir randasi Dubliškių g.

                  Mieste gali irgi veikti, nes tikrai yra stotelių kur neatsiranda keleiviai taip dažnai. O ankstyvais rytais, per pietus ir vėlyvą vakarą tai padės įveikti maršrutus žymiai greičiau nestojant stotelėje jei ten nėra keleivių.
                  Yra ir daugiau. Važiuojant iš Skirgiškių prieš Juozapiškes, Kairėnų g. ties posūkiu į Vinciūniškes, prie Kairėnų kapinių (link miesto, už Gvazdikų st.), šalia Vaidotų kapinių, Viršupio g. tarp Anapilio st. ir Rokantiškių g., netgi prieš pat įsukimą į autobusų parką. Visgi jos (galbūt išskyrus pastarąją) menkai naudojamos ir jų tinklas neišplėtotas.

                  Tačiau centre ir miegamuosiuose daugiabučių rajonuose visgi nereikėtų jų naudoti, nes ten eismas iš esmės lėtesnis, taip pat aišku ganėtinai nepatogu visur spaudžioti STOP mygtukus. Jos naudingiausios priemiesčių keliuose, kur išvystomas 50-60 km/h greitis, ir ilgai užtrunka sustojimas ir įsibėgėjimas, kur mažai keleivių ir nėra tinkamų įvažų (sustojant dėl nieko užlaikomas eismas), taip pat soduose, kur stotelės itin dažnos.

                  Per daug stotelių pagal pareikalavimą irgi blogai, kadangi gali atsirasti dideli nukrypimai nuo tvarkaraščio. Tuose pačiuose priemiesčiuose svarbesnėse stotelėse su įvažomis reikia padaryti laiko tikrinimo punktus, kur kokią minutę galima būtų pastovėti išskirtiniu atveju.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                    Yra ir daugiau. Važiuojant iš Skirgiškių prieš Juozapiškes, Kairėnų g. ties posūkiu į Vinciūniškes, prie Kairėnų kapinių (link miesto, už Gvazdikų st.), šalia Vaidotų kapinių, Viršupio g. tarp Anapilio st. ir Rokantiškių g., netgi prieš pat įsukimą į autobusų parką. Visgi jos (galbūt išskyrus pastarąją) menkai naudojamos ir jų tinklas neišplėtotas.

                    Tačiau centre ir miegamuosiuose daugiabučių rajonuose visgi nereikėtų jų naudoti, nes ten eismas iš esmės lėtesnis, taip pat aišku ganėtinai nepatogu visur spaudžioti STOP mygtukus. Jos naudingiausios priemiesčių keliuose, kur išvystomas 50-60 km/h greitis, ir ilgai užtrunka sustojimas ir įsibėgėjimas, kur mažai keleivių ir nėra tinkamų įvažų (sustojant dėl nieko užlaikomas eismas), taip pat soduose, kur stotelės itin dažnos.

                    Per daug stotelių pagal pareikalavimą irgi blogai, kadangi gali atsirasti dideli nukrypimai nuo tvarkaraščio. Tuose pačiuose priemiesčiuose svarbesnėse stotelėse su įvažomis reikia padaryti laiko tikrinimo punktus, kur kokią minutę galima būtų pastovėti išskirtiniu atveju.
                    Kaune viskas puikiai veikia. Tiesiog reikia atlikti analizę kur dažniausiai įlipa/išlilą ir pagal tai kirpti važiavimo laiką.
                    Na pvz T16 važiuoja 35 min į vieną pusę. Rečiausiai naudojamos kokios 7 stotelės ir galima važiavimo laiką trumpinti 4 minutėmis, o jeigu karpyti ir per ilgus važiavimo laikus dėl na nes negalima gi greičiau, tai T16 galėtų į vieną pusę ne per 35 min važiuoti, o per 28.

                    Comment


                      Parašė TIME Rodyti pranešimą

                      Teisingos mintys! Taip yra Belgijoje, kur yra aiskios nustatytos formules atsizvelgiant i infliacija. Pagal jas, aiskiai nustatotoma kiek galima pakelti viesojo transporto, nuomos, kitu paslaugu kainas. Bet, taip pat darbdaviai turi pagal indeksavima BENT TIEK pakelti atlyginima. Tai teisingesne sistema visiems, nei kad Lietuvoje, kur atlyginimu kelt negalima, nes "bankrutuos", o kainos pastoviai keliamos, nes "infliacija"
                      Problema Belgijoje yra tai, kad automatinis indeksavimas potencialiai stabdo natūralų atlyginimų kilimą. Maždaug, darbuotojas turi mažiau derybinės galios prašyti geresnio atlyginimo, nes jis ir taip didėja kiekvienais metais. Bet įprastai padidėjimas yra labai labai nedidelis - vienas ar keli procentai. Indeksavimas gal ir veikia valstybėje, kur algos ir šiaip sąlyginai didelės, bet Lietuva dar turi prisivyti Europą ir geriausias būdas tai padaryti greitai yra dabartinė situacija, kai algos natūraliai kasmet vidutiniškai didėja po ~10 proc. Beje, fun fact, Belgija yra labai automobilizuota valstybė, nes daug įmonių darbuotojams duoda tarnybinius automobilius, kadangi už juos mokesčiai yra mažesni nei už atlyginimą.

                      Grįžtant prie Lietuvos - jau rašiau, kad esminė problema ne VT kainų didinimas, o tai, kad jos nebuvo didintos n metų. Jeigu ankstesnės savivaldybės nebūtų delsusios ir kainas didinusios kas kelerius metus po truputį, dabartinio šaršalo nebūtų. Ligšiolinės kainos, kai vienkartinis bilietas nekainuoja nė euro, buvo visiškai pasenusios ir per mažos. Bet gerai yra tai, kad VT vėl tapo diskusijų tema Vilniuje - nors ir iš blogosios pusės - ir savivaldybė priversta aiškintis, kaip planuoja gerinti paslaugą.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Problema Belgijoje yra tai, kad automatinis indeksavimas potencialiai stabdo natūralų atlyginimų kilimą. Maždaug, darbuotojas turi mažiau derybinės galios prašyti geresnio atlyginimo, nes jis ir taip didėja kiekvienais metais. Bet įprastai padidėjimas yra labai labai nedidelis - vienas ar keli procentai. Indeksavimas gal ir veikia valstybėje, kur algos ir šiaip sąlyginai didelės, bet Lietuva dar turi prisivyti Europą ir geriausias būdas tai padaryti greitai yra dabartinė situacija, kai algos natūraliai kasmet vidutiniškai didėja po ~10 proc. Beje, fun fact, Belgija yra labai automobilizuota valstybė, nes daug įmonių darbuotojams duoda tarnybinius automobilius, kadangi už juos mokesčiai yra mažesni nei už atlyginimą.

                        Grįžtant prie Lietuvos - jau rašiau, kad esminė problema ne VT kainų didinimas, o tai, kad jos nebuvo didintos n metų. Jeigu ankstesnės savivaldybės nebūtų delsusios ir kainas didinusios kas kelerius metus po truputį, dabartinio šaršalo nebūtų. Ligšiolinės kainos, kai vienkartinis bilietas nekainuoja nė euro, buvo visiškai pasenusios ir per mažos. Bet gerai yra tai, kad VT vėl tapo diskusijų tema Vilniuje - nors ir iš blogosios pusės - ir savivaldybė priversta aiškintis, kaip planuoja gerinti paslaugą.
                        Del to ir parasiau, kad BENT TIEK. Darbuotuojai tai nelaiko atlyginimo kelimu, bet "indeksavimu". Tad, kai eina deretis del algos, indeksavima laiko savaime suprantamu dalyku ir praso bazines algos kelimo. Lietuvoje tikrai ne visiems zmonems atlyginimai keliami 10proc i metus, dar reciau kam 2021m buvo kompensuota infliacija pakeliant 20proc. Pazistu daugybe zmoniu, kuriems nuo 2020m atlyginimai nebuvo kelti arba buvo kelti simboliskai, nepaisant drastiskai isaugusiu kainu. Del automobiliu, tai taip, tai buvo problema, bet neseniai (2023 metais) buvo pakeistas istatymas ir dabar mazai apmokestinamas (apie 15-20proc vietoj 40-50proc) "mobilumo biudzetas" gali buti naudojamas ne tik automobiliui, bet ir kitoms islaidoms, pavyzdziui, padengti nuomos islaidas jei gyveni netoli darbo. Neidealu, bet geriau nei Lietuvoje, kur de facto imonei priklausancios masinos naudojamos asmeniniais tikslais, sumokant 0 proc mokesciu ir dar dali pelno mokescio nusirasant.

                        Del VT gerinimo Vilniuje, tikrai nesutinku irgi - nusidevejusiu darbo priemoniu pakeitimas yra tiesiog prieziura, ne darbo salygu gerinimas. Zmoniu darbe tas pats - jei 3-4 metu senumo telefonas nebeveikia gerai ir darbdavys nuperka nauja, tai nera salygu gerinimas, tiesiog palaikymas normalios busenos. Be to, ziurint is politines puses Vilniui zymiai brangiau kainuoja kitos problemos nei per mazai (nors pagal pacios VMS pateikta statistika panasiai kaip ir kitur CEE surenkamos) surenkamos lesos is bilietuku - tarsa, kamsciai, avarijos, parkovkemis uzgrustos potencionalos viesosios erdves, de facto butinybe investuoti milijonus i parkovkes kiekviename naujame projekte ir pan. Vilnius turi daryti viska, kad pritrauktu daugiau zmoniu i viesaja transporta, nes situacija tragiska, patraukli bilietu kainodara - vienas is variantu (surinkti papildomi keli simtai tukstanciai euru per metus nieko nepakeis).

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                          Reikia sudaryti grafikus taip, kad būtų atsižvelgta į tai, kad ne visur stos. Pvz: 19 maršrute į vieną pusę yra 19 stotelių, jeigu dažniausiai stojama 10 stotelių važiavimo laiką galima apkirpti kokiom 5 minutėm.
                          Kaip vairuotojui sužinoti kad stotelėje būtent jo laukia keleiviai? Jei yra laikiančių žmonių, jis turės sustoti, nors jie laukia ir ne jo maršruto.
                          Kaip tai veikia kitur: smulkiose geležineklio linijose, kur yra įrengtos stotelės pagal pareikalavimą, yra tam skirti šviesoforai. Keleivis platformoje paspaudžia mygtuką, mašinistas žino, kad reiks sustoti. Bet: ištęsti intervalai, vienintelis maršrutas.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Kaip vairuotojui sužinoti kad stotelėje būtent jo laukia keleiviai? Jei yra laikiančių žmonių, jis turės sustoti, nors jie laukia ir ne jo maršruto.
                            Kaip tai veikia kitur: smulkiose geležineklio linijose, kur yra įrengtos stotelės pagal pareikalavimą, yra tam skirti šviesoforai. Keleivis platformoje paspaudžia mygtuką, mašinistas žino, kad reiks sustoti. Bet: ištęsti intervalai, vienintelis maršrutas.
                            Taip kaip veikia kituose miestuose, viduje yra stop mygtukai, o stotelėse žmonės kelia ranką ir stabdo.
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              Parašė TIME Rodyti pranešimą

                              Del to ir parasiau, kad BENT TIEK. Darbuotuojai tai nelaiko atlyginimo kelimu, bet "indeksavimu". Tad, kai eina deretis del algos, indeksavima laiko savaime suprantamu dalyku ir praso bazines algos kelimo. Lietuvoje tikrai ne visiems zmonems atlyginimai keliami 10proc i metus, dar reciau kam 2021m buvo kompensuota infliacija pakeliant 20proc. Pazistu daugybe zmoniu, kuriems nuo 2020m atlyginimai nebuvo kelti arba buvo kelti simboliskai, nepaisant drastiskai isaugusiu kainu. Del automobiliu, tai taip, tai buvo problema, bet neseniai (2023 metais) buvo pakeistas istatymas ir dabar mazai apmokestinamas (apie 15-20proc vietoj 40-50proc) "mobilumo biudzetas" gali buti naudojamas ne tik automobiliui, bet ir kitoms islaidoms, pavyzdziui, padengti nuomos islaidas jei gyveni netoli darbo. Neidealu, bet geriau nei Lietuvoje, kur de facto imonei priklausancios masinos naudojamos asmeniniais tikslais, sumokant 0 proc mokesciu ir dar dali pelno mokescio nusirasant.

                              Del VT gerinimo Vilniuje, tikrai nesutinku irgi - nusidevejusiu darbo priemoniu pakeitimas yra tiesiog prieziura, ne darbo salygu gerinimas. Zmoniu darbe tas pats - jei 3-4 metu senumo telefonas nebeveikia gerai ir darbdavys nuperka nauja, tai nera salygu gerinimas, tiesiog palaikymas normalios busenos. Be to, ziurint is politines puses Vilniui zymiai brangiau kainuoja kitos problemos nei per mazai (nors pagal pacios VMS pateikta statistika panasiai kaip ir kitur CEE surenkamos) surenkamos lesos is bilietuku - tarsa, kamsciai, avarijos, parkovkemis uzgrustos potencionalos viesosios erdves, de facto butinybe investuoti milijonus i parkovkes kiekviename naujame projekte ir pan. Vilnius turi daryti viska, kad pritrauktu daugiau zmoniu i viesaja transporta, nes situacija tragiska, patraukli bilietu kainodara - vienas is variantu (surinkti papildomi keli simtai tukstanciai euru per metus nieko nepakeis).
                              Maršrutų dažninimas, naujų jungčių kūrimas irgi tiesiog palaikymas? Jeigu nežinote tai planuojama per artimiausius 3 metus padažninti VT, kad netektų laukti ilgai, jeigu neklystu tai kas 15 min privežamieji, ir kas 5-8 pagrindiniai (stuburiniai) maršrutai. Taip pat perkami 73 troleibusai 18m ilgio, kurie pagerins keleivių sąlygas nes bus talpesnį negu 12m. Be to ten bus atskirtas vairuotojas tai atidarinės 1 duris, na gal.
                              Be to norima įsigyti ir 160 autobusų, kurie pakeistų visus seniausius.
                              Taip pat ir vežėjų konkursai daliai maršrutų. Tai ir ridos didinimas, sąlygų gerinimas, pratęsimai.
                              Siūloma peržiūrėti virš 40 maršrutų.

                              Comment


                                Nepriimkit tų savivaldybės planų taip rimtai, tai jau ir taip matosi, kad visko ką jie čia išplatino apie tuos pokyčius per ateinančius metus vargu ar bent puse jų ar išvis kažkiek jų įgyvendins, net jei ir bus pritarta savivaldybėje bilietų kainų didinimui. Maršrutų dažninimas, nauji maršrutai? Puiku. Tuomet jau turėtų būti išsirikiavę visa eilė naujų vairuotojų prie VVT ir vežėjų pastatų įsidarbinti, bet taip nėra, dauguma patyrusių vairuotojų jau labai ilgai dirba, jie dabar pasiekia pansijinį amžių ir išeina arba miršta, naujų vairuotojų jau dabar vos sukrapšto ir didelis procentas padirbe įtemptai miesto sąlygomis išeina. Dabartinis jaunimas, nors ir automobilizuotas, bet nenori mokytis tokios profesijos ir dirbti tokio darbo, atlyginimų kėlimas to tikriausiai neišspręs. Nemanau, kad išsigelbės veždamiesi iš svetur, nes tiesiog jų atvyksta dabar per mažai. Bet čia VVT, Transrevis tokia bendra situacija, vargu ar ir naujas vežėjas suras normaliai vairuotojų, kad čia būtų galima vėliau tiek dažninti ir naujų maršrutų atidaryti kiek jie nori. Nebent pertvarkius esamus maršrutus gal kažkas išeitų. Toliau, apie A juostų plėtra čia daug kartų jau rašyta kitų narių, tie 6km ar pan. buvo minimi V.Benkunsko, tai skamba tiesiog juokingai, kad sostinė tik tiek tegali, ir tai A juostos čia jau mažai kuo padės, čia jau reiktų kartu kad turėtų viešasis pirmenybę sankryžose ir žieduose nesisukinėtusi, bet atskirai turėtų tiesias juostas pravažiavimui su šviesaforo signalu, bet vistiek nebus šito tai tiek to. Kolkas šviežių baltų dažų T.Narbuto ir Šeimyniškių gatvėse nė kvapo ir bus įdomu, ar bent šiemet sugebės kažkiek padaryti. Tai su tom A juostomis irgi kolkas nelabai. Toliau. Ah, nauji autobusai? Gerai, jau dabar turėtų kažkoks judesys vykti, bet patvirtinančių žinių nesulaukiam apie naujus autobusus, ką sugebėjo padaryti tai išsinuomuoti 14 metų(!) senumo autobusus, nes trūkumas transporto baisus, tai ko jie dar laukia? Niekas tų elektrinių autobusų iš dangaus nenuleis, suprantu, daug naujų troleibusų perka, tas gerai, bet ankščiau reikėjo jau bandyti pirkti normalius elektrobusus(12 ir 18 metrų, o ne Karsan dydžio) bent kokią nedidelę partiją ir pasižiūrėtume kas ir kaip ir būtų aiškų ar pirkti daugiau tokių ar kažką su vandeniliu daryti. Beje, 2025 metais jau turėtu išvažiuoti 10 naujų elektrinių autobusų, bet nepanašu, kad taip bus. Čia tokia schema seniau buvo pokyčių:
                                Paskutinis taisė RobertasS; Šiandien, 06:02.

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  Neidealu, bet geriau nei Lietuvoje, kur de facto imonei priklausancios masinos naudojamos asmeniniais tikslais, sumokant 0 proc mokesciu ir dar dali pelno mokescio nusirasant.
                                  Senos žinios. Lietuvoje darbdavys duodamas mašiną asmeninėms reikmėms turi sumokėt mokesčius už darbuotojo pajamas natūra. Aišku nemažai veikėjų bando apeit šitą, bet VMI irgi nemiega.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Senos žinios. Lietuvoje darbdavys duodamas mašiną asmeninėms reikmėms turi sumokėt mokesčius už darbuotojo pajamas natūra. Aišku nemažai veikėjų bando apeit šitą, bet VMI irgi nemiega.
                                    Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriais beveik 100% važinėja bendrovių vadovai. O jie yra dažnai ir brangiausi autoparke.
                                    VMI pastaruoju metu labai mažai dėmesio skiria tam.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriais beveik 100% važinėja bendrovių vadovai. O jie yra dažnai ir brangiausi autoparke.
                                      VMI pastaruoju metu labai mažai dėmesio skiria tam.
                                      Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriuos leidžia naudoti ir asmeninėms reikmėms. Ir važinėja toooooli gražu ne tik uabikų direktoriukai nusukinėjantys mokesčius nuo X5. Pilni kiemai visokių saniteksų pardavimo vadybininkų žopelių.

                                      Comment


                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                        Taip kaip veikia kituose miestuose, viduje yra stop mygtukai, o stotelėse žmonės kelia ranką ir stabdo.
                                        Ypač aklieji ir siplnaregiai.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Ypač aklieji ir siplnaregiai.
                                          Kažkaip stop mygtukai be problemų veikia ten kur aklaisiais rūpinamasi n kartų labiau nei pas mus.

                                          Viduje rast stop mygtuką neturėtų būti problema. Randa duris - ras ir mygtuką. O stotelėse pagal pareikalavimą paprastai stoja jei stotelėje yra žmonių. Net ir nemojuojančių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X