Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei imt Kauno pavyzdį, mažiausiai skausminga tramvajaus linija turbūt būtų Santariškės-Litexpo linija (2G maršrutas) ir jeigu neįgyvendintų Narbuto g. projekto su A juostų plėtra, dar prisidėtų Konstitucijos pr.-Pilaitė linija. Rekonstruojama Narbuto-Laisvės pr. sankryža. Nemaža problema, kad su esamu Vilniaus gatvių tinklu gana sunku dasikasti iki esamo geležinkelių tinklo. Į Centrą bėgius statyt/kasti tik sekančiais etapais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.23, 21:42.

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

      G autobusai neturi laidų ir Laisvės prospekte ar kitoje gatvėje gali pralenkti lėtesnes priemones. Kaip G troleibusas aplenks lėtesnį, pvz. Laisvės prospekte? Ar vilksis paskui T18, o vėliau paskui T19? Arba toj pačioj Pylimo gatvėj G treibusas lauktų visų transporto priemonių, sustojusių Gėlių st.
      Tie G maršrutai tiesiog yra iliuzija dėl greičio, nes visi kiti maršrutai velkasi dvigubai lėčiau, nei galėtų judėti. Todėl ir rašiau, kad reikėtų pakeisti tvarkaraščius. Nors reikėtų įdiegti ir sustojimo pagal pageidavimą sistema. Tada bet kuris elementarus maršrutas galėtų važiuoti normaliu greičiu, kuris visiškai prilygtų dabartinio G greičiu ir aptarnauti visas stoteles.
      Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
        Absoliučiai. Neseniai buvau Budapešte, ten autobusai taip pat skrenda. Nustebino ir tai, kad eismo juostos vizualiai siauresnės nei Vilniuje, nuo borto vietos labai nedaug, bet tai netrukdo autobusui išvystyti normalaus greičio. Priverčia susimąstyti, ar čia Budapešte vairuotojai stebuklingai geri, ar Vilniuje kvalifikacijos trūksta

        Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	2,38 MB ID:	2178705

        Štai gatvė šalia kurios gyvenau - tikrai ne pati maloniausia vieta, bet jeigu jau žaidžiam merą be cirkų, geriau jau taip nei kaip Vilniuje.
        Paskutinis taisė eigh; 2025.01.24, 00:35.

        Comment


          Is mineto video: https://www.youtube.com/watch?v=OhenFGK2M6o

          Planuoja pirkti 145 Elektrinius autobusus. Ir 16 vandenilio. Dar karta - 145 elektrinius autobusus + 16 vandenilio. Tam reikia 102 mln eur + 30 mln potenciali EU parama. Reiskia VIENO AUTOBUSO KAINA YRA APIE 820 000 Eurų.
          Ir visiškai nieko nekalba apie tai kiek metų tarnaus baterijos bei kiek laiko autobusas krausis.


          Del vandenilio. Vilnius gavo 5.4 mln dotacija vandenilio gamybai. cituoju - "Kazkiek reikes prisideti is miesto lesu." Plius pirks 16 vandeniliu varomus autobusus. Konkreciai juos uz 12 mln 800 K Euru. Is ju tik 1 mln bus finansuojamas ne VMS.

          Kazkodel kad gaminti is tu siuksliu elektra ir ja varyti pakraunamus troleibusus kalbos neina. Video lygina vandenilio autobusus su elektriniais bateriju varomais.

          Na ir keli slaidai, kurie man pasirode idomus. Skaidriu ten buvo daugiau.

          Click image for larger version  Name:	APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_00_AM.png Views:	0 Size:	525,8 kB ID:	2178713

          Click image for larger version  Name:	APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_00_AM (1).png Views:	0 Size:	393,2 kB ID:	2178714


          Click image for larger version  Name:	esamas VVT parkas APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_19_AM.png Views:	0 Size:	226,1 kB ID:	2178709

          Nezinau ar kazkas tures galimybiu sita statistika kazkaip patikrint ir praplesti, nes pvz nera itraukta miestu, kur VT bilietu pajamu dalis yra 0%. O ko gi? O gal ir kitu idomiu miestu neitraukta, kas dabar zinos.

          Click image for larger version  Name:	Proc is bilietu pardavimo APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_11_AM.png Views:	0 Size:	333,1 kB ID:	2178710

          Jei 2025 biudzetas dar gali buti kazkiek aiskus, bet kodel kas prisisvaigo kad tiek dides VMS dotacijos nuo 2026 metu? Nes vat taip buvo vaizdingiau nupiest. Tiesiog nice gi piesti grafikus taip kad puse grafiko butu priburta is oro. Sudarykim tendencijos vaizda.
          Click image for larger version  Name:	VMS dotacijos APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_21_AM.png Views:	0 Size:	234,9 kB ID:	2178711

          Pripaise VT kelioniu skaiciu didejima ateiciai. Kuo remiantis? Neaisku, tiesiog skelbia, kad dides, nes taip grazesnis grafikas. Screenshote blogai matosi, bet 2024 metai yra ten kur 208.6 mln - toliau i desine neatskirti jokia kita spalva tiesiog kazkieno sapnai
          Click image for larger version  Name:	VT kelioniu skaicius APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_05_AM.png Views:	0 Size:	208,6 kB ID:	2178716


          Paziurekit kaip jie idomiai isskyrste dabartinius troleibusus. Vietoj skaiciaus 251 kuri matote skaidreje auksciau parasyta 177+91. Kas nera tiesa nei 2024 metams nei 2025 I ketv kai tie 91 bus gauti, nes senu jau bus tuomet maziau. Na bet faktas tas kad ziuri ir matai o, buvo 177 o bus 186, gerai gi? Ne, negerai, nes dabar yra 251, o bus 186. Taigi TROLEIBUSŲ SKAIČIUS MAŽĖS.

          Click image for larger version  Name:	VVT planai APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_21_AM.png Views:	0 Size:	174,5 kB ID:	2178712
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.24, 01:22.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Čia yra gyvas pavyzdys, kaip bloga "skaldyk ir valdyk" praktika užnuodyja žmonių smegenis. Vietoje to, kad kelti klausimą, kaip efektyvinti visų VT priemonių judėjimą vs kitų tr. priemonių, baudžiauninkas pjudo VT transporto priemones tarpusavyje, kaip čia aplenkus dar biednesnius vargolius. Čia tik techniniai klausimai - galima aplenkti atsijungiant nuo tinklo lenkimo vietoje ir vėl prisijungti artimiausiam sustojime. Bet ne šitoj vietoj klausimas keliamas
            O kur tada reikėtų kelti tokius klausimus? Čia ne diskusijų forumas? Tuoj žmonės bijos bet ko paklausti. Ir ramiai, niekas mano smegenų neužnuodijo.

            Man tiesiog įdomu, kokie galimi būdai paleisti G troleibusą. Aš pats taip pat norėčiau tokios idėjos įgyvendinimo. Tu kalbi apie visos sistemos keitimą ir panašiai, o aš komentuoju konkrečią išsakytą mintį - 2G paversti G troleibusu.
            دائما الليتوانيه

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              <...>
              Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
              Rygoje kai kuriuose miesto maršrutuose, kurie eina į užmiesčius, įvesta stop stotelių sistema. Labiau urbanizuotuose vietose stojama įprastai, kaip ir iki šiol.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                O kur tada reikėtų kelti tokius klausimus? Čia ne diskusijų forumas? Tuoj žmonės bijos bet ko paklausti. Ir ramiai, niekas mano smegenų neužnuodijo.

                Man tiesiog įdomu, kokie galimi būdai paleisti G troleibusą. Aš pats taip pat norėčiau tokios idėjos įgyvendinimo. Tu kalbi apie visos sistemos keitimą ir panašiai, o aš komentuoju konkrečią išsakytą mintį - 2G paversti G troleibusu.
                Visų pirma 2G maršruto aptarnavimas nebūtinai turi reikšti būtent tokį patį greitį praleidinėjant stoteles. Tai, kad pagalvojai būtent apie tai ir rodo užnuodyjimą. Troleibuso stiprioji pusė geriausiai pasimato būtent trumpesniuose atstumuose tarp sustojimų. Gėda, kad iki didžiausio šalyje medicinos mazgo galima nusigauti vos pora autobusų maršrutų, jau nekalbant apie nusigavimą TARP ligoninių. Gėda, kad dešimtmečiais nesugebama užkabinti laidų ant jau stovinčių stulpų Ateities gatvėje. Ir galiausiai gėda, jog ne tik kad neturima ambicijų naujai vt rūšiai, esamo tinklo plėtrai, bet netgi troleibusus ruošiamasi keisti į autobusus.

                Comment


                  Kalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Kalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.
                    Jei būtų itin dėkinga miesto topografija, nereiktų ir milijonų gyventojų. Bet su tokia vingiuota Nerim, kuri vargu ar tiks laivybai kokius pusę metų.... Sakyčiau nėra prasmės net jei ir būtų 1, 2 ar 3 milijonai gyventojų.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Tie G maršrutai tiesiog yra iliuzija dėl greičio, nes visi kiti maršrutai velkasi dvigubai lėčiau, nei galėtų judėti. Todėl ir rašiau, kad reikėtų pakeisti tvarkaraščius. Nors reikėtų įdiegti ir sustojimo pagal pageidavimą sistema. Tada bet kuris elementarus maršrutas galėtų važiuoti normaliu greičiu, kuris visiškai prilygtų dabartinio G greičiu ir aptarnauti visas stoteles.
                      Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
                      Nežinau ką jūs ant T18 varote. Šiandien ryte 60 važiavo tarp Eigulių ir Sietyno (apart senų KT dalių ties Narbuto/Laisves pr. ir senas iešmas už Karoliniškės st.)

                      Comment


                        Važiavimo greitis priklauso nuo vairuotojo. Jeigu tai homosovietikus chamas tai važiuos apie 30. Jeigu jaunas tai dažniausiai greičiau važiuoja. Arba jeigu patenki pas Petr Bystron, kuris iš senos škodos viską spaudžia.

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Nežinau ką jūs ant T18 varote. Šiandien ryte 60 važiavo tarp Eigulių ir Sietyno (apart senų KT dalių ties Narbuto/Laisves pr. ir senas iešmas už Karoliniškės st.)
                          Nežinau kur aš kažką apie T18 išvis gyvenime esu pasakęs

                          O šiaip tamsta tik patvirtinate mano mintį, kad ne techninės priemonės riboja VT greitį ir sąlygoja jo lėtumą, bet blogai sudaryti tvarkaraščiai. Kurių pakoregavimas jau dabar galėtų judėjimą pagreitinti kokiu ketvirtadaliu ar trečdaliu.
                          Paskutinis taisė sleader; 2025.01.24, 15:12.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Kalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.
                            Negriaukite rožinės piniginės.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Jei būtų itin dėkinga miesto topografija, nereiktų ir milijonų gyventojų. Bet su tokia vingiuota Nerim, kuri vargu ar tiks laivybai kokius pusę metų.... Sakyčiau nėra prasmės net jei ir būtų 1, 2 ar 3 milijonai gyventojų.
                              Jūs nieko nesuprantate. Šios transporto priemonės karo atveju padės dešimčiai gyventojų evakuotis iš miesto.

                              O taikos metu upės vingiuose susidaranti pagreičio išvestinė padeda laivams įveikti visą kelią ne tik greičiau nei autobusams, bet ir greičiau nei pėstiesiems.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Is mineto video: https://www.youtube.com/watch?v=OhenFGK2M6o
                                Nezinau ar kazkas tures galimybiu sita statistika kazkaip patikrint ir praplesti, nes pvz nera itraukta miestu, kur VT bilietu pajamu dalis yra 0%. O ko gi? O gal ir kitu idomiu miestu neitraukta, kas dabar zinos.

                                Click image for larger version Name:	Proc is bilietu pardavimo APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_11_AM.png Views:	0 Size:	333,1 kB ID:	2178710
                                Kokia įdomi dinamika nematyti kažkaip tos linijos ryčiau Berlyno. Nebeminint daug kartų aprašyto transporto rūšių tipažo, tai analitikai turbūt pasistengtų nematyti ir palyginimų su pragyvenimo sąlygomis, gyventojų vartojimo išlaidomis ir t.t. Nori mokančių mėlynojo vakarų Europos banano pačio centro atitikmeniu. Turbūt ir Londoną paskelbtų savo tikslu.

                                O kad tokią kainodarą nori turėti nepasiekę, net nepriartėję prie, tokių pačių keliaujančiųjų VT transporto dalies rezultatų...
                                Click image for larger version  Name:	6f5f6b39-faa5-1949-4596-22d936cdc074?t=1726230879253.jpg Views:	1 Size:	576.8 KB ID:	2178865
                                Regioninės nei NUTS3, nei kitokios atrodo greitai nemačiau, deja.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Nežinau kur aš kažką apie T18 išvis gyvenime esu pasakęs

                                  O šiaip tamsta tik patvirtinate mano mintį, kad ne techninės priemonės riboja VT greitį ir sąlygoja jo lėtumą, bet blogai sudaryti tvarkaraščiai. Kurių pakoregavimas jau dabar galėtų judėjimą pagreitinti kokiu ketvirtadaliu ar trečdaliu.
                                  Gal čia labiau apie vairuotojus, kurie važiuoja kaip vėžliai ir net nesilaiko vidinių VVT taisyklių, ką jau kalbėt apie KET.
                                  Pas mus yra dvi kraštumos arba labai lėtai, arba taip greitai, kad net ant raudonos lėki.
                                  Taip pat ir tvarkaraščių sudarymas, kur tarp dviejų stotelių 300m atstumu duodamas pravažiuot laikas 3 minutės.

                                  Comment


                                    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

                                    Kokia įdomi dinamika nematyti kažkaip tos linijos ryčiau Berlyno. Nebeminint daug kartų aprašyto transporto rūšių tipažo, tai analitikai turbūt pasistengtų nematyti ir palyginimų su pragyvenimo sąlygomis, gyventojų vartojimo išlaidomis ir t.t. Nori mokančių mėlynojo vakarų Europos banano pačio centro atitikmeniu. Turbūt ir Londoną paskelbtų savo tikslu.

                                    O kad tokią kainodarą nori turėti nepasiekę, net nepriartėję prie, tokių pačių keliaujančiųjų VT transporto dalies rezultatų...
                                    Click image for larger version Name:	6f5f6b39-faa5-1949-4596-22d936cdc074?t=1726230879253.jpg Views:	1 Size:	576.8 KB ID:	2178865
                                    Regioninės nei NUTS3, nei kitokios atrodo greitai nemačiau, deja.
                                    Na mes visada norime mokėti mažiau, tačiau turiu tik vieną klausimą.
                                    Ar už tai, kad kainos nebus keliamos, jūs sutiksite su tuo, kad kitos sferos kaip švietimas, sveikatos apsauga, infrastruktūra nedagaus pinigų?
                                    (Nekalbu apie tai kaip naujinama infrastruktūra, kalba dabar tik apie finansavimą ir situacijos pablogėjimą)

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                      Na mes visada norime mokėti mažiau, tačiau turiu tik vieną klausimą.
                                      Ar už tai, kad kainos nebus keliamos, jūs sutiksite su tuo, kad kitos sferos kaip švietimas, sveikatos apsauga, infrastruktūra nedagaus pinigų?
                                      (Nekalbu apie tai kaip naujinama infrastruktūra, kalba dabar tik apie finansavimą ir situacijos pablogėjimą)
                                      Kad nekalbate apie infrastruktūs naujinimą, tai miesto lėšos sveikatos apsaugai ir švietimui ateina per ministerijas ir nepriklauso šitai skirstomai daliai. O tai, kad mažėtų lėšos infrastruktūrai, gal priverstų politikus labai racionaliai planuoti kiek konkrečiai resursų yra skiriama ir kur atsiperkamumas įdėtų lėšų būtų tikslingiausias.

                                      O mano užklausa atgaliniu adresu: Kiek tai, kad kainos bus keliamos labiau negu visoje mūsų ekonominėje Europos dalyje – mažinant norinčių persėsti į VT skaičius ir galimybes palaikyti racionalų transporto dažnumo tinklelį, užtikrinti konkurencingus atlyginimus atitinka tiek dabartinius ir miesto strateginių tikslų, ir valdančiųjų išrinkimo kampanijos medžiagos turinį?? Arba toliau kiek atsilieps per neįgyvendinimą sumažėsiantį miesto ekonominį ir kitokių dalykų (turistinį, kūrybinį t.t.) potencialą, per didesnius kamščius, mažinančius produktyvų laiką? Nes kasmet didėjantis automobilių vienam gyventojui skaičius kažką būtent tokio rodo, jau nekalbant kad ir apie vaizdą užkimštose gatvėse.

                                      Comment


                                        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                        Kad nekalbate apie infrastruktūs naujinimą, tai miesto lėšos sveikatos apsaugai ir švietimui ateina per ministerijas ir nepriklauso šitai skirstomai daliai. O tai, kad mažėtų lėšos infrastruktūrai, gal priverstų politikus labai racionaliai planuoti kiek konkrečiai resursų yra skiriama ir kur atsiperkamumas įdėtų lėšų būtų tikslingiausias.

                                        O mano užklausa atgaliniu adresu: Kiek tai, kad kainos bus keliamos labiau negu visoje mūsų ekonominėje Europos dalyje – mažinant norinčių persėsti į VT skaičius ir galimybes palaikyti racionalų transporto dažnumo tinklelį, užtikrinti konkurencingus atlyginimus atitinka tiek dabartinius ir miesto strateginių tikslų, ir valdančiųjų išrinkimo kampanijos medžiagos turinį?? Arba toliau kiek atsilieps per neįgyvendinimą sumažėsiantį miesto ekonominį ir kitokių dalykų (turistinį, kūrybinį t.t.) potencialą, per didesnius kamščius, mažinančius produktyvų laiką? Nes kasmet didėjantis automobilių vienam gyventojui skaičius kažką būtent tokio rodo, jau nekalbant kad ir apie vaizdą užkimštose gatvėse.
                                        Galima buvo kasmet kelti kainas 3,5%, bet tas nebuvo daryta. Kainos keliamos už visą tą laiką, kol jie nebuvo kelti.
                                        VVT reikia išlaikyti vairuotojus, kurie gauna ~ 2000 ant popieriaus, vairuotojų keli tūkstančiai, gal siūlote tada jiems atlyginimus mažinti?
                                        Taip VVT galėtų reorganizuoti valdininkų veiklą, bet vistiek aukštos kvalifikacijos specialistai reikalauja didelių algų. O jų nebuvimas = nėra reikiamų specialistų.
                                        Lietuva ne taip dažnai apgyvendina, prie visų VT neatvesi.
                                        Kaip tada sumažinti kamščius Vilniuje? Ogi tai kas: maršrutų pertvarka/dažninimas kursavimo/parko atnaujinimas. Parkavimo smarkus branginimas, kad lyginant su VT automobilis būtų žymiai brangesnis.
                                        Kamščių kūrėjas yra tai, kad trūksta vietų mokymosi įstaigose, todėl tėvai gabena vaikus nors ir į kitą miesto kampą. Todėl reikalingi ir nauji darželiai, mokyklos. Be abejo ir pačių tėvų darbo vietos turi didesnę koncentraciją centre. Tai irgi kaip ir problema.

                                        Kad mažinti kamščius reikia kurti reikalinga infrastruktūra arčiau gyventojų. Didinti parkavimo kainas taip, kad VT bilietų kainos nebūtų tokios brangios, nors priminsiu, kad keliant jas kasmet, dabar turėtume tuos pačius 1,25 už 30 min.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          nors priminsiu, kad keliant jas kasmet, dabar turėtume tuos pačius 1,25 už 30 min.
                                          Priminsiu ir as, kad jau trecius metus dirbu vienoje imoneje toje pacioje pozicijoje ir niekas man po 3.5% kasmet atlyginimo automatiskai nekele. Jau nekalbant apie realia infliacija, kai uz maisto produktus 2021 vs 2025 moku 40% brangiau. Ir cia ne is oro skaiciai, nes visas islaidas vedu jau eile metu islaidu tvarkymo appse. Tegu priima istatyma del atlyginimo privalomos indeksacijos karta per metus per infliacijos % ir tuomet galim kalbeti apie paslaugu brangima tais paciais 3.5% kasmet.
                                          Nes dabar Lietuvos rinkoje norint sau pakelti atlyginima reikia kas kazkiek metu vartytis is gaidzio ir keisti darbdavi. Nors pvz Austrijoje, yra gamyklu, kuriu gan stiprios darbuotoju sanjungos, kur atlyginimas yra automatiskai indeksuojamas kasmet infliacijos dydziu. Buvo indeksavimai ir po 8-9 procentus.
                                          VVT darbuotojai gi iskovojo sau didesnius atlyginimus ne todel kad kazkas tiesiog nori palaikyti jiems gerbuvi, o streikuojant del per mazu atlyginimu, neatitinkanciu darbo salygas ir kruvi. Tai ju atlyginimai didejo ne vien del infliacijos, o del to kad jiems buvo nedamokama eile metu. Kad ir dabar 2K ant popieriaus tera 1265 i rankas, kas yra juokingas atlyginimas siai dienai.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.25, 00:57.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X