Jei imt Kauno pavyzdį, mažiausiai skausminga tramvajaus linija turbūt būtų Santariškės-Litexpo linija (2G maršrutas) ir jeigu neįgyvendintų Narbuto g. projekto su A juostų plėtra, dar prisidėtų Konstitucijos pr.-Pilaitė linija. Rekonstruojama Narbuto-Laisvės pr. sankryža. Nemaža problema, kad su esamu Vilniaus gatvių tinklu gana sunku dasikasti iki esamo geležinkelių tinklo. Į Centrą bėgius statyt/kasti tik sekančiais etapais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
G autobusai neturi laidų ir Laisvės prospekte ar kitoje gatvėje gali pralenkti lėtesnes priemones. Kaip G troleibusas aplenks lėtesnį, pvz. Laisvės prospekte? Ar vilksis paskui T18, o vėliau paskui T19? Arba toj pačioj Pylimo gatvėj G treibusas lauktų visų transporto priemonių, sustojusių Gėlių st.
Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
Štai gatvė šalia kurios gyvenau - tikrai ne pati maloniausia vieta, bet jeigu jau žaidžiam merą be cirkų, geriau jau taip nei kaip Vilniuje.Paskutinis taisė eigh; 2025.01.24, 00:35.
- 17 patinka
Comment
-
Is mineto video: https://www.youtube.com/watch?v=OhenFGK2M6o
Planuoja pirkti 145 Elektrinius autobusus. Ir 16 vandenilio. Dar karta - 145 elektrinius autobusus + 16 vandenilio. Tam reikia 102 mln eur + 30 mln potenciali EU parama. Reiskia VIENO AUTOBUSO KAINA YRA APIE 820 000 Eurų.
Ir visiškai nieko nekalba apie tai kiek metų tarnaus baterijos bei kiek laiko autobusas krausis.
Del vandenilio. Vilnius gavo 5.4 mln dotacija vandenilio gamybai. cituoju - "Kazkiek reikes prisideti is miesto lesu." Plius pirks 16 vandeniliu varomus autobusus. Konkreciai juos uz 12 mln 800 K Euru. Is ju tik 1 mln bus finansuojamas ne VMS.
Kazkodel kad gaminti is tu siuksliu elektra ir ja varyti pakraunamus troleibusus kalbos neina. Video lygina vandenilio autobusus su elektriniais bateriju varomais.
Na ir keli slaidai, kurie man pasirode idomus. Skaidriu ten buvo daugiau.
Nezinau ar kazkas tures galimybiu sita statistika kazkaip patikrint ir praplesti, nes pvz nera itraukta miestu, kur VT bilietu pajamu dalis yra 0%. O ko gi? O gal ir kitu idomiu miestu neitraukta, kas dabar zinos.
Jei 2025 biudzetas dar gali buti kazkiek aiskus, bet kodel kas prisisvaigo kad tiek dides VMS dotacijos nuo 2026 metu? Nes vat taip buvo vaizdingiau nupiest. Tiesiog nice gi piesti grafikus taip kad puse grafiko butu priburta is oro. Sudarykim tendencijos vaizda.
Pripaise VT kelioniu skaiciu didejima ateiciai. Kuo remiantis? Neaisku, tiesiog skelbia, kad dides, nes taip grazesnis grafikas. Screenshote blogai matosi, bet 2024 metai yra ten kur 208.6 mln - toliau i desine neatskirti jokia kita spalva tiesiog kazkieno sapnai
Paziurekit kaip jie idomiai isskyrste dabartinius troleibusus. Vietoj skaiciaus 251 kuri matote skaidreje auksciau parasyta 177+91. Kas nera tiesa nei 2024 metams nei 2025 I ketv kai tie 91 bus gauti, nes senu jau bus tuomet maziau. Na bet faktas tas kad ziuri ir matai o, buvo 177 o bus 186, gerai gi? Ne, negerai, nes dabar yra 251, o bus 186. Taigi TROLEIBUSŲ SKAIČIUS MAŽĖS.
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.24, 01:22.
- 23 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia yra gyvas pavyzdys, kaip bloga "skaldyk ir valdyk" praktika užnuodyja žmonių smegenis. Vietoje to, kad kelti klausimą, kaip efektyvinti visų VT priemonių judėjimą vs kitų tr. priemonių, baudžiauninkas pjudo VT transporto priemones tarpusavyje, kaip čia aplenkus dar biednesnius vargolius. Čia tik techniniai klausimai - galima aplenkti atsijungiant nuo tinklo lenkimo vietoje ir vėl prisijungti artimiausiam sustojime. Bet ne šitoj vietoj klausimas keliamas
Man tiesiog įdomu, kokie galimi būdai paleisti G troleibusą. Aš pats taip pat norėčiau tokios idėjos įgyvendinimo. Tu kalbi apie visos sistemos keitimą ir panašiai, o aš komentuoju konkrečią išsakytą mintį - 2G paversti G troleibusu.
دائما الليتوانيه
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
<...>
Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
O kur tada reikėtų kelti tokius klausimus? Čia ne diskusijų forumas? Tuoj žmonės bijos bet ko paklausti. Ir ramiai, niekas mano smegenų neužnuodijo.
Man tiesiog įdomu, kokie galimi būdai paleisti G troleibusą. Aš pats taip pat norėčiau tokios idėjos įgyvendinimo. Tu kalbi apie visos sistemos keitimą ir panašiai, o aš komentuoju konkrečią išsakytą mintį - 2G paversti G troleibusu.
- 11 patinka
Comment
-
Kalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tie G maršrutai tiesiog yra iliuzija dėl greičio, nes visi kiti maršrutai velkasi dvigubai lėčiau, nei galėtų judėti. Todėl ir rašiau, kad reikėtų pakeisti tvarkaraščius. Nors reikėtų įdiegti ir sustojimo pagal pageidavimą sistema. Tada bet kuris elementarus maršrutas galėtų važiuoti normaliu greičiu, kuris visiškai prilygtų dabartinio G greičiu ir aptarnauti visas stoteles.
Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nežinau ką jūs ant T18 varote. Šiandien ryte 60 važiavo tarp Eigulių ir Sietyno (apart senų KT dalių ties Narbuto/Laisves pr. ir senas iešmas už Karoliniškės st.)
O šiaip tamsta tik patvirtinate mano mintį, kad ne techninės priemonės riboja VT greitį ir sąlygoja jo lėtumą, bet blogai sudaryti tvarkaraščiai. Kurių pakoregavimas jau dabar galėtų judėjimą pagreitinti kokiu ketvirtadaliu ar trečdaliu.Paskutinis taisė sleader; 2025.01.24, 15:12.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKalbant apie laivelius - naują viešojo transporto rūšį Vilniuje... Ar tikrai užtenka gyventojų skaičiaus Vilniui? Man atrodo kad tokie projektai galėtų būti tik miestuose kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 1 milijono ir visas milijonas yra vienam kv. km. Nėra poreikio nes šiuo metu tokio tipo viešuoju transportu Vilniuje pervežama lygiai 0 gyventojų per metus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei būtų itin dėkinga miesto topografija, nereiktų ir milijonų gyventojų. Bet su tokia vingiuota Nerim, kuri vargu ar tiks laivybai kokius pusę metų.... Sakyčiau nėra prasmės net jei ir būtų 1, 2 ar 3 milijonai gyventojų.
O taikos metu upės vingiuose susidaranti pagreičio išvestinė padeda laivams įveikti visą kelią ne tik greičiau nei autobusams, bet ir greičiau nei pėstiesiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIs mineto video: https://www.youtube.com/watch?v=OhenFGK2M6o
Nezinau ar kazkas tures galimybiu sita statistika kazkaip patikrint ir praplesti, nes pvz nera itraukta miestu, kur VT bilietu pajamu dalis yra 0%. O ko gi? O gal ir kitu idomiu miestu neitraukta, kas dabar zinos.
O kad tokią kainodarą nori turėti nepasiekę, net nepriartėję prie, tokių pačių keliaujančiųjų VT transporto dalies rezultatų...
Regioninės nei NUTS3, nei kitokios atrodo greitai nemačiau, deja.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nežinau kur aš kažką apie T18 išvis gyvenime esu pasakęs
O šiaip tamsta tik patvirtinate mano mintį, kad ne techninės priemonės riboja VT greitį ir sąlygoja jo lėtumą, bet blogai sudaryti tvarkaraščiai. Kurių pakoregavimas jau dabar galėtų judėjimą pagreitinti kokiu ketvirtadaliu ar trečdaliu.
Pas mus yra dvi kraštumos arba labai lėtai, arba taip greitai, kad net ant raudonos lėki.
Taip pat ir tvarkaraščių sudarymas, kur tarp dviejų stotelių 300m atstumu duodamas pravažiuot laikas 3 minutės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
Kokia įdomi dinamika nematyti kažkaip tos linijos ryčiau Berlyno. Nebeminint daug kartų aprašyto transporto rūšių tipažo, tai analitikai turbūt pasistengtų nematyti ir palyginimų su pragyvenimo sąlygomis, gyventojų vartojimo išlaidomis ir t.t. Nori mokančių mėlynojo vakarų Europos banano pačio centro atitikmeniu. Turbūt ir Londoną paskelbtų savo tikslu.
O kad tokią kainodarą nori turėti nepasiekę, net nepriartėję prie, tokių pačių keliaujančiųjų VT transporto dalies rezultatų...
Regioninės nei NUTS3, nei kitokios atrodo greitai nemačiau, deja.
Ar už tai, kad kainos nebus keliamos, jūs sutiksite su tuo, kad kitos sferos kaip švietimas, sveikatos apsauga, infrastruktūra nedagaus pinigų?
(Nekalbu apie tai kaip naujinama infrastruktūra, kalba dabar tik apie finansavimą ir situacijos pablogėjimą)
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNa mes visada norime mokėti mažiau, tačiau turiu tik vieną klausimą.
Ar už tai, kad kainos nebus keliamos, jūs sutiksite su tuo, kad kitos sferos kaip švietimas, sveikatos apsauga, infrastruktūra nedagaus pinigų?
(Nekalbu apie tai kaip naujinama infrastruktūra, kalba dabar tik apie finansavimą ir situacijos pablogėjimą)
O mano užklausa atgaliniu adresu: Kiek tai, kad kainos bus keliamos labiau negu visoje mūsų ekonominėje Europos dalyje – mažinant norinčių persėsti į VT skaičius ir galimybes palaikyti racionalų transporto dažnumo tinklelį, užtikrinti konkurencingus atlyginimus atitinka tiek dabartinius ir miesto strateginių tikslų, ir valdančiųjų išrinkimo kampanijos medžiagos turinį?? Arba toliau kiek atsilieps per neįgyvendinimą sumažėsiantį miesto ekonominį ir kitokių dalykų (turistinį, kūrybinį t.t.) potencialą, per didesnius kamščius, mažinančius produktyvų laiką? Nes kasmet didėjantis automobilių vienam gyventojui skaičius kažką būtent tokio rodo, jau nekalbant kad ir apie vaizdą užkimštose gatvėse.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKad nekalbate apie infrastruktūs naujinimą, tai miesto lėšos sveikatos apsaugai ir švietimui ateina per ministerijas ir nepriklauso šitai skirstomai daliai. O tai, kad mažėtų lėšos infrastruktūrai, gal priverstų politikus labai racionaliai planuoti kiek konkrečiai resursų yra skiriama ir kur atsiperkamumas įdėtų lėšų būtų tikslingiausias.
O mano užklausa atgaliniu adresu: Kiek tai, kad kainos bus keliamos labiau negu visoje mūsų ekonominėje Europos dalyje – mažinant norinčių persėsti į VT skaičius ir galimybes palaikyti racionalų transporto dažnumo tinklelį, užtikrinti konkurencingus atlyginimus atitinka tiek dabartinius ir miesto strateginių tikslų, ir valdančiųjų išrinkimo kampanijos medžiagos turinį?? Arba toliau kiek atsilieps per neįgyvendinimą sumažėsiantį miesto ekonominį ir kitokių dalykų (turistinį, kūrybinį t.t.) potencialą, per didesnius kamščius, mažinančius produktyvų laiką? Nes kasmet didėjantis automobilių vienam gyventojui skaičius kažką būtent tokio rodo, jau nekalbant kad ir apie vaizdą užkimštose gatvėse.
VVT reikia išlaikyti vairuotojus, kurie gauna ~ 2000 ant popieriaus, vairuotojų keli tūkstančiai, gal siūlote tada jiems atlyginimus mažinti?
Taip VVT galėtų reorganizuoti valdininkų veiklą, bet vistiek aukštos kvalifikacijos specialistai reikalauja didelių algų. O jų nebuvimas = nėra reikiamų specialistų.
Lietuva ne taip dažnai apgyvendina, prie visų VT neatvesi.
Kaip tada sumažinti kamščius Vilniuje? Ogi tai kas: maršrutų pertvarka/dažninimas kursavimo/parko atnaujinimas. Parkavimo smarkus branginimas, kad lyginant su VT automobilis būtų žymiai brangesnis.
Kamščių kūrėjas yra tai, kad trūksta vietų mokymosi įstaigose, todėl tėvai gabena vaikus nors ir į kitą miesto kampą. Todėl reikalingi ir nauji darželiai, mokyklos. Be abejo ir pačių tėvų darbo vietos turi didesnę koncentraciją centre. Tai irgi kaip ir problema.
Kad mažinti kamščius reikia kurti reikalinga infrastruktūra arčiau gyventojų. Didinti parkavimo kainas taip, kad VT bilietų kainos nebūtų tokios brangios, nors priminsiu, kad keliant jas kasmet, dabar turėtume tuos pačius 1,25 už 30 min.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąnors priminsiu, kad keliant jas kasmet, dabar turėtume tuos pačius 1,25 už 30 min.
Nes dabar Lietuvos rinkoje norint sau pakelti atlyginima reikia kas kazkiek metu vartytis is gaidzio ir keisti darbdavi. Nors pvz Austrijoje, yra gamyklu, kuriu gan stiprios darbuotoju sanjungos, kur atlyginimas yra automatiskai indeksuojamas kasmet infliacijos dydziu. Buvo indeksavimai ir po 8-9 procentus.
VVT darbuotojai gi iskovojo sau didesnius atlyginimus ne todel kad kazkas tiesiog nori palaikyti jiems gerbuvi, o streikuojant del per mazu atlyginimu, neatitinkanciu darbo salygas ir kruvi. Tai ju atlyginimai didejo ne vien del infliacijos, o del to kad jiems buvo nedamokama eile metu. Kad ir dabar 2K ant popieriaus tera 1265 i rankas, kas yra juokingas atlyginimas siai dienai.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.25, 00:57.
- 4 patinka
Comment
Comment