Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl negali būti įrengta atskira sekcija į dešinę? Tuomet kai dega pagrindinis raudonas, žalia sekcija į dešinę atkimštų A juostą autobusams laukiantiems gale, o jei priekyje stovi autobusas norintis važiuoti tiesiai, tai nieko tokio tiesiog lauktų pagrindinio žalio. Ar čia nelegalu atobusui nesukti į dešinę, jei dega sekcija?
Jei būtų sekcija iš A juostos, už autobusų esantys auto pastoviai signalintų autobusams trauktis. "Nieko tokio tiesiog lauktų" su mūsų eismo kultūra neegzistuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Gal jau buvo diskutuota, bet neradau arba praleidau... Kodėl tiek paskutiniai pirkti autobusai tiek net ir nauji SOR'ai neturi PODS (Passenger Operated Door System), kas sėkmingai veikia kituose Europos miestuose? Ar čia Vilniaus klerkai yra prieš ją nusistate ar yra kažkokios kitos priežastys?
- 2 patinka
Comment
-
Dabar vyksta "Žaliojo" Vilniaus renginys, gaila negaliu postinti timestamp'o, nes dar gyva transliacija, bet žiauru klausyti Valdelį lemenantį kažką apie VT. https://www.youtube.com/watch?v=czcTE_hOdlI Atrodo pirmą kartą pamatė prezentaciją matosi totaliai nepasiruošęs, varo kažkokius vėjus, aišku aiškina apie statistiką ir progresą nuo 2017, nes jei pasakotų apie VT progresą nuo 2020 ar nuo savo kadencijos pradžios išvis neturėtų ką pasakyti. Ai ir dar numeta, kad Vilniaus tikslas perlipinti žmones iš automobilių į VT
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Savivadybė pastoviai svaigsta apie elektrinius ir vandenilinius autobusus, bet dar nesu matęs jokios analizės kiek jie kainuos, kiek kainuos aptarnavimo ir priežiūros infrastruktūra bei įranga, kiek tokios TP yra brangesnės už troleibusus ir papildomas KT linijas, kokie jų pliusai. Ką komitete pristatė, tai, kad reikia kelti kainas, jog galėtų nupirkti autobusus, kas iš esmės yra labai nelogiška. Kaip suprantu jie net nesirengia ir nesirengs jokio projekto, kuriuo galėtų prašyti Europos paramos, bandys iš bilietų pirkti ypač brangias transporto priemones.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Juo labiau, jeigu tai kažkokia ilgalaikė strategija, tai tam trūksta ambicijos. Vis kalbama apie netaršių transporto priemonių naudojimą, tačiau jokios info (turbūt nėra ir planų) dėl KT plėtros, tik priešingos kalbos apie jo naikinimą. Nors tai kaip ir ideali galimybė išplėsti KT iki Santariškių per Kalvarijų g. ir Ateities g., bei tuo pačiu bent du G tipo maršrutus aptarnauti troleibusais. Vat čia tai būtų kažkoks postūmis ir progresas.دائما الليتوانيه
Comment
-
Nemanau kad yra esminė pirmaeilė būtinybė kuo labiau pereiti nuo autobusų ant troleibusų ir todėl tie trūlai iki Santariškių nieko nekeistų.
Smarkiau svarbu iš esmės didinti A juostų kiekį kas leistų greitinti maršrutus tuo pačiu tankinant kažkiek ir pakeisti bomžinius trūlus asap.
Save gerbiantis žmogus ne tai kad negali važiuoti jais, bet netgi matyti jų egzistavimą mieste, Jie tinka tik eksvaldui ir JUDU apologetams.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/transportas...-yra-butinybe/
„Viešojo transporto sistemai būtina ilgalaikė ir tvari reforma, kurios tikslas – padaryti jį patogų, greitą ir prieinamą visiems miesto gyventojams. Didinti bilietų kainas, užkraunant transporto finansinius iššūkius gyventojų pečiams, nėra teisinga. Ypač tai kelia klausimų, kai miesto biudžetas švaistomas abejotinos vertės projektams, tokiems kaip vandens viešojo transporto kūrimas, kuris neturi jokios realios įtakos miesto susisiekimo problemoms“, – sako partijos lyderis.„Metro – tai ne prabanga, o būtinybė augančiam miestui. Mes tikime, kad Vilniaus gyventojai nusipelno patogaus, modernaus ir prieinamo transporto sprendimo, kuris iš esmės pakeistų miesto judėjimo galimybes“, – teigia partijos „Lietuva-VISŲ“ pirmininkas Aleksandras Nemunaitis.
„Mes, politinė partija „Lietuva-VISŲ“, esame pasirengę imtis lyderystės šio projekto įgyvendinime. Mūsų tikslas – suburti ekspertus, įtraukti bendruomenę ir užtikrinti skaidrų bei efektyvų Vilniaus metro planavimą bei finansavimą. Šis projektas turi potencialą ne tik išspręsti dabartines transporto problemas, bet ir tapti strateginiu Vilniaus miesto infrastruktūros žingsniu į priekį“, – sakoma partijos pranešime.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/transportas...-yra-butinybe/
Wow net asara nusirideno nuo zando skaitant sita.
Problema, ne tiek politines valios trukume, kiek elemetarioj VMS nekompetencijoj ir Benkunsko/konservatoriu nore islikti valdzioj. Dabartine VMS administracija ne tik, kad negeba kazko naujo sugalvot ir igyvendint, bet jie negeba net isjudint/uzbaigt projektus is praeitu Simasiaus kadenciju, kaip, kad nacionalinio stadiono kompleksas, ivairios mokyklos ir darzeliai, daugiabuciu ir renovacija ir t.t.
Tai per ateinancius 2 metus matysime tik dar daugiau tusciu PR kampaniju, atsisaudymu, kaip viskas neimanoma ir kaip VMS neturi jokios galios/igaliojimu kazka padaryt, bei ivairiausiu smulkiu projektuku igyvendinimo, kaip kad valteliu paleidimas Nerimi, kurie jokios realios naudos miestui nelabai ir nesa. Ir viskas tik del to, kad islikt miesto valdzioj dar 4 metus.Paskutinis taisė TrippleA; 2025.01.23, 16:49.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Savivadybė pastoviai svaigsta apie elektrinius ir vandenilinius autobusus, bet dar nesu matęs jokios analizės kiek jie kainuos, kiek kainuos aptarnavimo ir priežiūros infrastruktūra bei įranga, kiek tokios TP yra brangesnės už troleibusus ir papildomas KT linijas, kokie jų pliusai. Ką komitete pristatė, tai, kad reikia kelti kainas, jog galėtų nupirkti autobusus, kas iš esmės yra labai nelogiška. Kaip suprantu jie net nesirengia ir nesirengs jokio projekto, kuriuo galėtų prašyti Europos paramos, bandys iš bilietų pirkti ypač brangias transporto priemones.
Esu visiskai tikras ta vandenilio gamykla negales veikti neprisijungus prie elektros tinklo, o tai reiskia ji naudos ir kazkiek mokamos elektros. Vandenili saugoti nelabai yra kur ir kaip, tik mazais kiekiais ir trumpai, long-term storage jam faktiskai neimanomas.
Reiskia kad uztikrinti pastovu autobusu kursavima gaminti ji reikes tam tikrais kiekiais nepriklausomai nuo vezamu siuksliu. O tai reiskia kad kazkuriomis dienomis arba tokie autobusai nevaziuos, arba gamykla degins paprasta mokama elektra vietoj siuksliu.
Latviai irgi nesekmingai zaide su vandeniliu, kazkur lyg ir maciau ju ataskaita apie ekonomini nenaudinguma. Gal kas tures nuoroda?
Na zodziu, jokiu zodziu as neturiu.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.23, 17:06.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ir Laisves partijos pirmininkas Tomas Vytautas Raskevicius pries kelias dienas buvo islindes su panasia mintimi, kad bilietu kainu didinimas neuztikrinant geresnio VT yra nesamone, esamo VT atnaujinimo neuztenka ir reiktu svarstyt metro ideja.
Kur planai?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal kas gali paaiškinti, nelabai suprantu, kodėl VT biudžetas per 5 metus skyrocketina daugiau nei du kartus. Kam bus skirta tiek lėšų, iš esmės nieko negerinant?
Kur planai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Būtų gera idėja, bet tada susidurtume su problema, kaip reiktų aplenkti visus troleibusus Pylimo gatvėje ir Laisvės prospekte.
Šiaip protingai sudėliojus tvarkaraščius nereikėtų nieko lenkti ir nestoti kai kuriose stotelėse. Piko metu ir dabar G maršrutai nelabai greičiau už kitus juda gatvėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal kas gali paaiškinti, nelabai suprantu, kodėl VT biudžetas per 5 metus skyrocketina daugiau nei du kartus. Kam bus skirta tiek lėšų, iš esmės nieko negerinant?
Kur planai?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O kaip naujų troleibusų pirkimas ir su juo susijusių paskolų aptarnavimas?
Comment
-
Prie visu blogu ziniu, noris pasidziaugt nors viena gera - nauja miesto vyr. architekte 1000 kartu adekvatesne uz buvusi. Sioje laidoje (nuo 34 minutes) atsakydama i klausima kaip sprest Vilniaus susisiekimo problemas, ji iskart pradeda diskutuoti metro vs tramvajus, net nekalbedama tu visu nesamoniu kaip srautai, autobusai ar viadukai.
- 12 patinka
Comment
-
Žmonės, kurie kartoja tą 'reikia metro' dalyką tiesiog nesidomi transporto sistemomis. Pradedant domėtis jomis, nuomonė apie tai, ko reikia Vilniui, vystosi vienodai visiems metro siūlytojams.
Reikia metro -> Reikia lengvojo metro (na nes jei Kopenhagai yra gerai lengvasis, tai bus gerai ir mums) -> Gal vis tik tunelių reikia ne visur (na nes jei Londono metro didesnė dalis yra virš žemės, kodėl mums netiesti linijų tarp didžiulių kelių?) -> Reikia light rail sistemos, kurios didžioji dalis bus virš žemės išskyrus ten, kur to tikrai reikia, daugiausia senajame centre
Kuo greičiau visi praeisim pro šį nušvitimo kelią, tuo greičiau galėsime nustoti diskutuoti apie tai ir pradėti kažką daryti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O Pylimo g. link stoties kaip dabar aplenkia?
Šiaip protingai sudėliojus tvarkaraščius nereikėtų nieko lenkti ir nestoti kai kuriose stotelėse. Piko metu ir dabar G maršrutai nelabai greičiau už kitus juda gatvėmis.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
G autobusai neturi laidų ir Laisvės prospekte ar kitoje gatvėje gali pralenkti lėtesnes priemones. Kaip G troleibusas aplenks lėtesnį, pvz. Laisvės prospekte? Ar vilksis paskui T18, o vėliau paskui T19? Arba toj pačioj Pylimo gatvėj G treibusas lauktų visų transporto priemonių, sustojusių Gėlių st.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąŽmonės, kurie kartoja tą 'reikia metro' dalyką tiesiog nesidomi transporto sistemomis. Pradedant domėtis jomis, nuomonė apie tai, ko reikia Vilniui, vystosi vienodai visiems metro siūlytojams.
Reikia metro -> Reikia lengvojo metro (na nes jei Kopenhagai yra gerai lengvasis, tai bus gerai ir mums) -> Gal vis tik tunelių reikia ne visur (na nes jei Londono metro didesnė dalis yra virš žemės, kodėl mums netiesti linijų tarp didžiulių kelių?) -> Reikia light rail sistemos, kurios didžioji dalis bus virš žemės išskyrus ten, kur to tikrai reikia, daugiausia senajame centre
Kuo greičiau visi praeisim pro šį nušvitimo kelią, tuo greičiau galėsime nustoti diskutuoti apie tai ir pradėti kažką daryti.
Nors aišku, būčiau labiau tramvajaus fanas dėl pigesnio įgyvendinimo, bet kokybiškiausias rezultatas būtų metro tramvajus.Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.23, 21:35.
Comment
Comment