Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gal atsakymas slypi šiose detalėse (mano spėjimas):
    • Vilnius plės ir dažnins maršrutus, t.y. reikalingi nauji dideli įsigijimai, infrastruktūros plėtra ir vairuotojai, kas yra by default brangiau negu palaikymas/kasmetinis nedidelis atnaujinimas esamų transporto priemonių;
    • gal autobusų ir troleibusų palaikymas apskritai yra brangesnis reikalas negu metro ar tramvajaus (kalbu grynai apie operavimo kaštus), jau nekalbant apie reikalingą personalą (vairuotojai)
    Kitų priežasčių gali ir pats paieškot gi
    Tai mes čia ir diskutuojame kas ok, o kas nelabai
    Vilnius eis paprasčiausiu keliu - padidinsime autobusų skaičių stovintį kamščiuose ir "užsidėsime pliusą". Nors realybėje reikėtų ieškoti būdų viską efektyvinti. Ypač kai jau eilę metų kalbama, kad trūksta vairuotojų. Tai iš kur čia ims semti tuos vairuotojus dar šimtams naujų transporto priemonių.
    Apskritai pas mus problema yra su informacijos viešumu. Gal čia problema manyje ir tik aš praleidau, bet niekur nemačiau jokio dokumento, kuriame būtų aiškiai, detaliai visuomenei pristatyti artimiausių metų planai. Dabar kažkur paminimi kažkokie šimtai transporto priemonių, keliolikos maršrutų skaičiai, mistiniai "dažninimai" ir kt., bet nėra bendro vaizdo. Turint tokį vizijos viešinimo dokumentą, būtų galima kartu jį pridėti prie branginimo klausimo, su komentaru "Va, pažiūrėkite, toks planas nuo x iki y metų, tai mes turime dabar pabranginti bilietus iki z kainos".

    Jeigu dažninimas bus iš tiesų intensyvus, tai jau reikia nebedažninti, o galvoti apie tramvajų. Nors dėl tramvajaus visada sakiau ir sakysiu, kad šiai dienai nematau galimybių susiprojektuoti ir įgyvendinti gerai veikiančios sistemos, vien dėl kompetencijos trūkumo.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.21, 11:05.

    Comment


      O kas nors išvis paskaičiavo ar pas mus pakankami keleivių srautai maršrutų dažninimui?

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą
        O kas nors išvis paskaičiavo ar pas mus pakankami keleivių srautai maršrutų dažninimui?
        Persės automobilistai

        Comment


          Anot stops.lt, šiandien nevažiuos:
          • A21 8 reisai
          • A54 10 reisų
          • A59 6 reisai
          • A68 6 reisai
          • A73 6 reisai
          • A115 5 reisai
          Tiesiog taip - žmonės ateis į stotelę, o autobusas neatvažiuos. Puikiai susižaidžia su JUDU piaru apie europietišką ir tobulą viešąjį transportą

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Numatyta berods 30 km naujų A juostų tame pačiame laikotarpyje,
            Per pastaruosius 5 metus turėjo atsirasti 9 km A juostų, atsirado 2. Iki 2030 metų pagal planą turi magiškai atsirasti papildomi 46 km, o bent kiek kalbėjo Valdelis, tai "per ateinančius kelis metus atsiras paplidomi 7 km A juostų". Suprask - po kelių metų padarys tai, ką jau turėjo padaryti per pastaruosius 5.

            Kitas klausimas yra tas, kad tie patys autobusų pirkimai. Kaip minėjau anksčiau, tai jie turėjo įvykti bent prieš metus, tam turėjo būti numatytas biudžetas iš savivaldybės. Pirkimai nebuvo atlikti, pinigai nebuvo tam išleisti, tai dabar tą naštą dėl neveiklumo reikia perkelti ant keleivių? Taip dėl infliacijos ir bla bla bla, reikia pakelti VT kainą - faktas. Kelti dvigubai grindžiant, kad dažnins maršrutus ir atnaujins autobusų parką yra nesąmonė.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Tai mes čia ir diskutuojame kas ok, o kas nelabai
              Vilnius eis paprasčiausiu keliu - padidinsime autobusų skaičių stovintį kamščiuose ir "užsidėsime pliusą". Nors realybėje reikėtų ieškoti būdų viską efektyvinti. Ypač kai jau eilę metų kalbama, kad trūksta vairuotojų. Tai iš kur čia ims semti tuos vairuotojus dar šimtams naujų transporto priemonių.
              Apskritai pas mus problema yra su informacijos viešumu. Gal čia problema manyje ir tik aš praleidau, bet niekur nemačiau jokio dokumento, kuriame būtų aiškiai, detaliai visuomenei pristatyti artimiausių metų planai. Dabar kažkur paminimi kažkokie šimtai transporto priemonių, keliolikos maršrutų skaičiai, mistiniai "dažninimai" ir kt., bet nėra bendro vaizdo. Turint tokį vizijos viešinimo dokumentą, būtų galima kartu jį pridėti prie branginimo klausimo, su komentaru "Va, pažiūrėkite, toks planas nuo x iki y metų, tai mes turime dabar pabranginti bilietus iki z kainos".

              Jeigu dažninimas bus iš tiesų intensyvus, tai jau reikia nebedažninti, o galvoti apie tramvajų. Nors dėl tramvajaus visada sakiau ir sakysiu, kad šiai dienai nematau galimybių susiprojektuoti ir įgyvendinti gerai veikiančios sistemos, vien dėl kompetencijos trūkumo.
              Prašau, galite pasižiūrėti vakar dienos pristatymą komitete: https://youtu.be/OhenFGK2M6o?t=9498 yra daug skaičių, chartų ir viso kito.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Anot stops.lt, šiandien nevažiuos:
                • A21 8 reisai
                • A54 10 reisų
                • A59 6 reisai
                • A68 6 reisai
                • A73 6 reisai
                • A115 5 reisai
                Tiesiog taip - žmonės ateis į stotelę, o autobusas neatvažiuos. Puikiai susižaidžia su JUDU piaru apie europietišką ir tobulą viešąjį transportą
                Čia jau tapo kasdienybe. Ir dauguma šitų neįvykdytų reisų yra būtent Viršuliškių TD maršrutuose. Darbo dienomis visada galima matyt prie 21, 22, 30, 32, 52, 54, 59, 68, 73 ir 75 šauktukus. Akivaizdu, kad ten yra kažkoks transporto priemonių trūkumas. Vos ateina piko metas, būtent pikiniai grafikai ir nevykdomi, nes neužtenka važiuojančių autobusų. Kartas nuo karto juos gelbėja Verkių TD autobusai, bet ir to neužtenka. Tragedija.

                Comment


                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                  Per pastaruosius 5 metus turėjo atsirasti 9 km A juostų, atsirado 2. Iki 2030 metų pagal planą turi magiškai atsirasti papildomi 46 km, o bent kiek kalbėjo Valdelis, tai "per ateinančius kelis metus atsiras paplidomi 7 km A juostų". Suprask - po kelių metų padarys tai, ką jau turėjo padaryti per pastaruosius 5.

                  Kitas klausimas yra tas, kad tie patys autobusų pirkimai. Kaip minėjau anksčiau, tai jie turėjo įvykti bent prieš metus, tam turėjo būti numatytas biudžetas iš savivaldybės. Pirkimai nebuvo atlikti, pinigai nebuvo tam išleisti, tai dabar tą naštą dėl neveiklumo reikia perkelti ant keleivių? Taip dėl infliacijos ir bla bla bla, reikia pakelti VT kainą - faktas. Kelti dvigubai grindžiant, kad dažnins maršrutus ir atnaujins autobusų parką yra nesąmonė.
                  O kur yra koks planas numatomų A juostų? Nes savivaldybės žemėlapyje tik 4 gatvės pažymėtos ir atkarpėlė Kareivių g., tai nesuprantu kur tie 46 km

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-21 112344.png
Views:	501
Size:	941,0 kB
ID:	2178059

                  Comment


                    Kudirkos g dažnai važinėju, bet nepastebėjau ten didelių (VT) kamščių.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Numatyta berods 30 km naujų A juostų tame pačiame laikotarpyje,
                      Nueini i Senukus nuperki pora kiburu dazu ir va tau naujos A juostos. Nebent cia jie svarsto gerinti automobilistam salygas ir platinti gatves kad galetu prikisti A juostu.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Tikrai taip. Dabartinės A juostos yra bevertės, o ypač sankryžose.
                        Šiandienos ryto vaizdas Kalvarijų-Kareivių g. sankryžoje:
                        Click image for larger version

Name:	20250120_104016.jpg
Views:	655
Size:	1,41 MB
ID:	2177782
                        Click image for larger version

Name:	20250120_103923.jpg
Views:	676
Size:	1,63 MB
ID:	2177781
                        Čia problema su šviesoforais, būtų įrengta žalia sekcija į dešinę, tai ta juosta nebūtų užgrūsta laukiančių pagrindinio žalio.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Čia problema su šviesoforais, būtų įrengta žalia sekcija į dešinę, tai ta juosta nebūtų užgrūsta laukiančių pagrindinio žalio.
                          Deja... Laisvės pr. dešinė juosta link Viršuliškių g. taip yra, bet piko metu būna tokia eilė, jog papildoma dešinė ir A juosta būna pilna ir VT tenka apvažiuoti per paprastas juostas: https://maps.app.goo.gl/hyvBB9E2K9GBXoEW9
                          Click image for larger version  Name:	5.png Views:	1 Size:	996,0 kB ID:	2178095
                          Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.21, 12:55.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Čia problema su šviesoforais, būtų įrengta žalia sekcija į dešinę, tai ta juosta nebūtų užgrūsta laukiančių pagrindinio žalio.
                            Būtų. Net ir su dabartiniu pralaidumu visi stringa ties Kalvarijų - Lukšio sankryža ir užkemša viską iki A juostos. Papildoma sekcija ten nieko nepakeistų, juolab, kad sekcija ten negali būti įrengta be papildomos juostos dešiniam posūkiui.
                            Kas ten pagelbėtų tai fizinis A juostos atskyrimas arba A juostos kamera ties Ozo g. 3. Nes dabar norintys sukti į dešinę šoka į A juostą ties Ozo g. Hesburgeriu, kad išvengtų kamščio, ir taip užkiša juostą autobusams.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Būtų. Net ir su dabartiniu pralaidumu visi stringa ties Kalvarijų - Lukšio sankryža ir užkemša viską iki A juostos. Papildoma sekcija ten nieko nepakeistų, juolab, kad sekcija ten negali būti įrengta be papildomos juostos dešiniam posūkiui.
                              Kas ten pagelbėtų tai fizinis A juostos atskyrimas arba A juostos kamera ties Ozo g. 3. Nes dabar norintys sukti į dešinę šoka į A juostą ties Ozo g. Hesburgeriu, kad išvengtų kamščio, ir taip užkiša juostą autobusams.
                              Toje sankryžoje visomis kryptimis neveikia A juosta, nes dešinieji posūkiai įrengti A juostose ir nėra apsaugoto žalio signalo (pėstieji kartu paleidžiami). Ypač piko metu gaila visų vairuotojų, kai bando apvažiuoti sukančius dešinėn visais įmanomais būdais.

                              Comment


                                Taip, didelėse sankryžose gerai pasimato, kad A juostos neveikia, kai yra didelis eismas, daug gatvę kertančių pėsčiųjų. Ten jau reikia kur kas gudresnių sprendimų – ar VT šviesoforo su atskiromis fazėmis, ar dar kažko.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Prašau, galite pasižiūrėti vakar dienos pristatymą komitete: https://youtu.be/OhenFGK2M6o?t=9498 yra daug skaičių, chartų ir viso kito.
                                  Ačiū už nuorodą. Informacijos yra, bet taip skystokai, matosi ant greitųjų sumesta, ypač tai kas liečia informacija apie perspektyvą. 2025 m. ir 2026 m. prie naujų A juostų įrašyta po 2 km. Vien Narbuto g., mano pamatavimu, turėtų būti daugiau nei 2 km. Tai net ir nelabai aišku kaip jie čia varijuoja ir žongliruoja skaičiais

                                  Comment


                                    Jeigu yra norinčių nepasitenkinimą šituo kainų kėlimu ar A juostų apleistumu perkelti į realų pasaulį, tai lygiai už savaitės yra organizuojamas protestas prie VMS: https://fb.me/e/5WIDjDpYg

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Ačiū už nuorodą. Informacijos yra, bet taip skystokai, matosi ant greitųjų sumesta, ypač tai kas liečia informacija apie perspektyvą. 2025 m. ir 2026 m. prie naujų A juostų įrašyta po 2 km. Vien Narbuto g., mano pamatavimu, turėtų būti daugiau nei 2 km. Tai net ir nelabai aišku kaip jie čia varijuoja ir žongliruoja skaičiais
                                      Turbūt dėl to, kad šitą strategiją iki 2030 m. yra jau patvirtinusi taryba prieš gal pusę metų. Tai čia ne atnaujinimo strategijos pristatymas, todėl ir ne visa aktuali informacija sudėta.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Turbūt dėl to, kad šitą strategiją iki 2030 m. yra jau patvirtinusi taryba prieš gal pusę metų. Tai čia ne atnaujinimo strategijos pristatymas, todėl ir ne visa aktuali informacija sudėta.
                                        Tai ką ir sakiau, nėra pas mus tradicijos visuomenei aiškiai pristatyti pokyčius ir turėti konkrečią strategiją, su konkrečiu veiksmų planu. Visos strategijos yra tiesiog skaičių apsibrėžimas lentelėse, kuriuos po to eigoje kažkaip pasiekti, sugalvojus priemones. Principas: darom, o jau darydami sugalvosim ką ir kaip.
                                        Juo labiau, jeigu tai kažkokia ilgalaikė strategija, tai tam trūksta ambicijos. Vis kalbama apie netaršių transporto priemonių naudojimą, tačiau jokios info (turbūt nėra ir planų) dėl KT plėtros, tik priešingos kalbos apie jo naikinimą. Nors tai kaip ir ideali galimybė išplėsti KT iki Santariškių per Kalvarijų g. ir Ateities g., bei tuo pačiu bent du G tipo maršrutus aptarnauti troleibusais. Vat čia tai būtų kažkoks postūmis ir progresas.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Tai ką ir sakiau, nėra pas mus tradicijos visuomenei aiškiai pristatyti pokyčius ir turėti konkrečią strategiją, su konkrečiu veiksmų planu. Visos strategijos yra tiesiog skaičių apsibrėžimas lentelėse, kuriuos po to eigoje kažkaip pasiekti, sugalvojus priemones. Principas: darom, o jau darydami sugalvosim ką ir kaip.
                                          Juo labiau, jeigu tai kažkokia ilgalaikė strategija, tai tam trūksta ambicijos. Vis kalbama apie netaršių transporto priemonių naudojimą, tačiau jokios info (turbūt nėra ir planų) dėl KT plėtros, tik priešingos kalbos apie jo naikinimą. Nors tai kaip ir ideali galimybė išplėsti KT iki Santariškių per Kalvarijų g. ir Ateities g., bei tuo pačiu bent du G tipo maršrutus aptarnauti troleibusais. Vat čia tai būtų kažkoks postūmis ir progresas.
                                          Savivadybė pastoviai svaigsta apie elektrinius ir vandenilinius autobusus, bet dar nesu matęs jokios analizės kiek jie kainuos, kiek kainuos aptarnavimo ir priežiūros infrastruktūra bei įranga, kiek tokios TP yra brangesnės už troleibusus ir papildomas KT linijas, kokie jų pliusai. Ką komitete pristatė, tai, kad reikia kelti kainas, jog galėtų nupirkti autobusus, kas iš esmės yra labai nelogiška. Kaip suprantu jie net nesirengia ir nesirengs jokio projekto, kuriuo galėtų prašyti Europos paramos, bandys iš bilietų pirkti ypač brangias transporto priemones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X