Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Vilnius eis paprasčiausiu keliu - padidinsime autobusų skaičių stovintį kamščiuose ir "užsidėsime pliusą". Nors realybėje reikėtų ieškoti būdų viską efektyvinti. Ypač kai jau eilę metų kalbama, kad trūksta vairuotojų. Tai iš kur čia ims semti tuos vairuotojus dar šimtams naujų transporto priemonių.
Apskritai pas mus problema yra su informacijos viešumu. Gal čia problema manyje ir tik aš praleidau, bet niekur nemačiau jokio dokumento, kuriame būtų aiškiai, detaliai visuomenei pristatyti artimiausių metų planai. Dabar kažkur paminimi kažkokie šimtai transporto priemonių, keliolikos maršrutų skaičiai, mistiniai "dažninimai" ir kt., bet nėra bendro vaizdo. Turint tokį vizijos viešinimo dokumentą, būtų galima kartu jį pridėti prie branginimo klausimo, su komentaru "Va, pažiūrėkite, toks planas nuo x iki y metų, tai mes turime dabar pabranginti bilietus iki z kainos".
Jeigu dažninimas bus iš tiesų intensyvus, tai jau reikia nebedažninti, o galvoti apie tramvajų. Nors dėl tramvajaus visada sakiau ir sakysiu, kad šiai dienai nematau galimybių susiprojektuoti ir įgyvendinti gerai veikiančios sistemos, vien dėl kompetencijos trūkumo.
Comment