Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠiaip įdomu kiek iš bilietų per metus surenka ir kokią dalį einamųjų VVT išlaidų padengia atmetus naujų transporto priemonių pirkimą.
Remontas turėtų atskirai irgi būti, nes senų bomžinių trūlų remontas yra absurdas.<..>
„Paskutiniais metais miestas iš savo biudžeto turėjo dotuoti net virš 70 proc. viso viešojo transporto biudžeto poreikio, t. y. virš 80 mln. eurų per metus."
<..>
Prognozuojama, kad, nepakeitus viešojo transporto bilietų kainų, Savivaldybės dotacijų dalis toliau didės ir iki 2027 metų sudarys net 217 mln. Eur (83 proc. visų išlaidų).
<..>
Pasak L. Levulytės-Staškevičienės, jeigu miesto taryba pritars tam, kad bilietų kainos būtų didinamos, kiekvienais metais Vilniaus savivaldybė surinks papildomai apie 20 milijonų eurų.
„2024 m. ta proporcija buvo išlaikoma: 29 proc. buvo surenkami iš bilietų, 71 proc. buvo iš savivaldybės biudžeto lėšų. Kitiems metams, kaip ir minėjau, numatomos papildomos investicijos, tai ta proporcija keistųsi.
Nekeičiant bilietų kainų ta proporcija išvis taptų labai didelė, o investicijos taip pat yra didelės. Jeigu nekeistume bilietų kainų ir darytume visą tą sistemą su gera kokybe, naujomis transporto priemonėmis, maršrutų plėtra ir dažnumu, poreikis iš biudžeto būtų 83 proc., o iš bilietėlių būtų surinkta 17 proc.“, – nurodė L. Levulytė-Staškevičienė.
<..>
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
Betgi žinot, kam čia sugalvoti kokį automatinį algoritmą, jei galima nukelti problemą ant kitos savivaldybės tarybos sudėties* ir ant ateities žmonių pečių, nepasiūlant kokybės už staigų kainos padidėjimą.
* Nors kad Eksfaldo dar kartą neišrinks tai man neliūdna.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTarybos komitetuose pristatomi kainų pokyčiai. Yra finansavimo chartas:
- 11 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Labai įdomus grafikas. Planuojama, kad nuo 2027 m. išlaidos VT padidės >100 mln. lyginant su pernai. Čia kas tiek papildomai kainuos? Valtelių aptarnavimas gal? Nes DU tikrai daugiau nei 2x nepadidės per porą-trejetą metų. O po 50-70 naujų transporto priemonių kasmet irgi nepirks iš einamojo biudžeto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.Paskutinis taisė MindesAcc; Vakar, 17:50.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąNezinau kaip Vilniaus miestas gali sau leisti kelti kaina ir ant tiek pabranginti VT susisiekimo kainas. Vokietijoje gali Deutschland Ticket uz panasia kaina nusipirkti i tas menesinis bilietas galioja visoje Vokietijoje iskyrus ICE highspeed traukinius. Absurdas.Paskutinis taisė digital; Vakar, 17:33.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Nezinau kaip Vilniaus miestas gali sau leisti kelti kaina ir ant tiek pabranginti VT susisiekimo kainas. Vokietijoje gali Deutschland Ticket uz panasia kaina nusipirkti i tas menesinis bilietas galioja visoje Vokietijoje iskyrus ICE highspeed traukinius. Absurdas.
VVT turės stipriai griežtinti keleivių kontrolę. Važiuojant, kartais toks jausmas, kad net dabar kartais pusė važiuoja zuikiu.
P.S. jei pradėtų diegti tikrą MRT, sutikčiau ir su didesnėmis kainomis.Paskutinis taisė Sula; Vakar, 17:30.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Beveik 500 EUR metinis bilietas tik vidiniam miesto transportui yra įspūdinga. Beveik mėnesinis MMA.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Beveik 500 EUR metinis bilietas tik vidiniam miesto transportui yra įspūdinga. Beveik mėnesinis MMA.
VVT turės stipriai griežtinti keleivių kontrolę. Važiuojant, kartais toks jausmas, kad net dabar kartais pusė važiuoja zuikiu.
P.S. jei pradėtų diegti tikrą MRT, sutikčiau ir su didesnėmis kainomis.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Leoric Rodyti pranešimąVirgin Vienos metinis bilietas už 365 EUR su metro, tramvajais, autobusais, S-bahn'u vs Chad Vilniaus metinis bilietas už 480 EUR su retro troleibusais ir autobusais
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNu jau tik nereikia - daugumoje šalių bilietai yra žymiai brangesni. Pvz., Vienoje 31 dienos bilietas - 51 €.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
Aš sutikčiau papildomai primokėt tuos 6 eurus, jei Vilniuje, kaip ir Vienoje, būtų tramvajus ir metro, o į Naująją Vilnią ar Salininkus su tuo pačiu bilietu galėtum nuvažiuot traukiniu. O dabar net už tuos laivelius reikės atskirai mokėti.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
Užplanuota pagautė.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIšskyrus tai, kad iki 10 ct monetų greit nebebus.
Užplanuota pagautė.
Ir netgi perkantys ne grynais mokės be jokio apvalinimo, kas iš viso negali turėti įtakos perkant bilietus apsu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Nereikia meluoti. 5 cnt liks ir apvalinimas bus iki 0 ar 5 https://www.15min.lt/verslas/naujien...es-662-2361564
Comment
-
Sutikčiau mokėti tuos papildomus pinigus, jei VT sistema Vilniuje bent sugebėtų užtikrinti minimalaus lygio paslaugas. Ateidamas į stotelę būsi užtikrintas, kad autobusas ne tik pasirodys (kas net ne visada būna), bet važiuos laiku, kad jis nebus tiek perkimštas, kad reikės jį praleisti, kad VT bus užtikrintos bent bazinės higienos sąlygos. Nieko nėra išskyrus pažadus, kad nupirks naujų transporto priemonių ir padažnins kai kuriuos maršrutus, atsiras keli nauji. Kai pagal 2022 metais patvirtintą JUDU veiksmų planą iki 2024 pabaigos Vilniuje turėjo atsirasti 200 elektrinių autobusų ir 159 nauji troleibusai, t.y. įvykdyta apie 10% numatyto plano, tai apie bet kokį pasitikėjimą VMS pažadais sutvarkyti VT net nėra kalbos. Čia net nėra bilieto kainos (praktiškai dvigubas) augimas vardan VT sistemos sutvarkymo.
Primečiau savo paties keliones į darbą kainą įvairiais būdais (pesčiomis, VT, paspirtuku, dviračiu, pavežėjai), VT tampa 2 lėčiausias (vos greitesnis nei pėsčiomis, juokingiausia, kad jei būtų įgyvendintas vienas jau 5 metus vėluojantis projektas, tai pesčiomis būtų net greičiau), 2 brangiausias per km. ir mažiausiai patikimas. Po kainų pokyčio tikrai spjausiu velniop ant VVT ir nebežaisiu, nematau kam švaistyti pinigus normaliai neveikiančiai sistemai, kurios niekas net nežada tvarkyti.Paskutinis taisė Skeptikas; Vakar, 20:45.
- 9 patinka
Comment
Comment