Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O aš esu pastebėjęs, kad nauji troleibusai gerokai mažiau pristabdo, negu senieji. Vilniuje.
    Ok, reiks atkreipti dėmesį.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Šiaip įdomu kiek iš bilietų per metus surenka ir kokią dalį einamųjų VVT išlaidų padengia atmetus naujų transporto priemonių pirkimą.
      Remontas turėtų atskirai irgi būti, nes senų bomžinių trūlų remontas yra absurdas.
      <..>

      „Paskutiniais metais miestas iš savo biudžeto turėjo dotuoti net virš 70 proc. viso viešojo transporto biudžeto poreikio, t. y. virš 80 mln. eurų per metus."

      <..>

      Prognozuojama, kad, nepakeitus viešojo transporto bilietų kainų, Savivaldybės dotacijų dalis toliau didės ir iki 2027 metų sudarys net 217 mln. Eur (83 proc. visų išlaidų).

      <..>

      Pasak L. Levulytės-Staškevičienės, jeigu miesto taryba pritars tam, kad bilietų kainos būtų didinamos, kiekvienais metais Vilniaus savivaldybė surinks papildomai apie 20 milijonų eurų.

      „2024 m. ta proporcija buvo išlaikoma: 29 proc. buvo surenkami iš bilietų, 71 proc. buvo iš savivaldybės biudžeto lėšų. Kitiems metams, kaip ir minėjau, numatomos papildomos investicijos, tai ta proporcija keistųsi.

      Nekeičiant bilietų kainų ta proporcija išvis taptų labai didelė, o investicijos taip pat yra didelės. Jeigu nekeistume bilietų kainų ir darytume visą tą sistemą su gera kokybe, naujomis transporto priemonėmis, maršrutų plėtra ir dažnumu, poreikis iš biudžeto būtų 83 proc., o iš bilietėlių būtų surinkta 17 proc.“, – nurodė L. Levulytė-Staškevičienė.
      <..>
      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-bene-dvigubai

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/

        Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
        Mm norit apversiu "problemą" iš kitos pusės? Tai, kad bilietų kainos nebuvo keliamos nuo 2013 metų, lėmė 12 metų nedafinansuotą (negautas pajamas) VT sistemai, t.y. jeigu kasmet po 3-4 proc. būtų buvusios indeksuotos bilietų kainos, tai būtume turėję šiai dienai daugmaž tokią pačią kainą IR neturėtume metai iš metų skylės VT biudžete.
        Betgi žinot, kam čia sugalvoti kokį automatinį algoritmą, jei galima nukelti problemą ant kitos savivaldybės tarybos sudėties* ir ant ateities žmonių pečių, nepasiūlant kokybės už staigų kainos padidėjimą.
        * Nors kad Eksfaldo dar kartą neišrinks tai man neliūdna.

        Comment


          Tarybos komitetuose pristatomi kainų pokyčiai. Yra finansavimo chartas:

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-20 161326.jpg
Views:	254
Size:	184,5 kB
ID:	2177802

          Comment


            Kažkaip bilietai, dotacijos, o kur pajamos pavyzdžiui iš reklamos?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Tarybos komitetuose pristatomi kainų pokyčiai. Yra finansavimo chartas:
              Labai įdomus grafikas. Planuojama, kad nuo 2027 m. išlaidos VT padidės >100 mln. lyginant su pernai. Čia kas tiek papildomai kainuos? Valtelių aptarnavimas gal? Nes DU tikrai daugiau nei 2x nepadidės per porą-trejetą metų. O po 50-70 naujų transporto priemonių kasmet irgi nepirks iš einamojo biudžeto.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Labai įdomus grafikas. Planuojama, kad nuo 2027 m. išlaidos VT padidės >100 mln. lyginant su pernai. Čia kas tiek papildomai kainuos? Valtelių aptarnavimas gal? Nes DU tikrai daugiau nei 2x nepadidės per porą-trejetą metų. O po 50-70 naujų transporto priemonių kasmet irgi nepirks iš einamojo biudžeto.
                Taigi paišys juostas 5 metus. Paauksuotais dažais.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/

                  Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
                  Nezinau kaip Vilniaus miestas gali sau leisti kelti kaina ir ant tiek pabranginti VT susisiekimo kainas. Vokietijoje gali Deutschland Ticket uz panasia kaina nusipirkti i tas menesinis bilietas galioja visoje Vokietijoje isskyrus ICE highspeed traukinius. Absurdas.
                  Paskutinis taisė MindesAcc; Vakar, 17:50.

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    Nezinau kaip Vilniaus miestas gali sau leisti kelti kaina ir ant tiek pabranginti VT susisiekimo kainas. Vokietijoje gali Deutschland Ticket uz panasia kaina nusipirkti i tas menesinis bilietas galioja visoje Vokietijoje iskyrus ICE highspeed traukinius. Absurdas.
                    Nu jau tik nereikia - daugumoje šalių bilietai yra žymiai brangesni. Pvz., Vienoje 31 dienos bilietas - 51 €.
                    Paskutinis taisė digital; Vakar, 17:33.

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                      Nezinau kaip Vilniaus miestas gali sau leisti kelti kaina ir ant tiek pabranginti VT susisiekimo kainas. Vokietijoje gali Deutschland Ticket uz panasia kaina nusipirkti i tas menesinis bilietas galioja visoje Vokietijoje iskyrus ICE highspeed traukinius. Absurdas.
                      Beveik 500 EUR metinis bilietas tik vidiniam miesto transportui yra įspūdinga. Beveik mėnesinis MMA.
                      VVT turės stipriai griežtinti keleivių kontrolę. Važiuojant, kartais toks jausmas, kad net dabar kartais pusė važiuoja zuikiu.
                      P.S. jei pradėtų diegti tikrą MRT, sutikčiau ir su didesnėmis kainomis.
                      Paskutinis taisė Sula; Vakar, 17:30.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Beveik 500 EUR metinis bilietas tik vidiniam miesto transportui yra įspūdinga. Beveik mėnesinis MMA.
                        Virgin Vienos metinis bilietas už 365 EUR su metro, tramvajais, autobusais, S-bahn'u vs Chad Vilniaus metinis bilietas už 480 EUR su retro troleibusais ir autobusais

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Beveik 500 EUR metinis bilietas tik vidiniam miesto transportui yra įspūdinga. Beveik mėnesinis MMA.
                          VVT turės stipriai griežtinti keleivių kontrolę. Važiuojant, kartais toks jausmas, kad net dabar kartais pusė važiuoja zuikiu.
                          P.S. jei pradėtų diegti tikrą MRT, sutikčiau ir su didesnėmis kainomis.
                          As ka ir sakau. VVT atseit bando atlikti elementaria VT priemoniu higiena, nusipirko pora nauju autobusu ir troleibusu ir jau dabar gali sau leisti kelti kainas i Vakaru Europos lygi kur VT daug patrauklesnis ir 10000% kokybiskesnis ir dazniausiai tuo paciu apima ir regioninius traukinius.

                          Comment


                            Parašė Leoric Rodyti pranešimą
                            Virgin Vienos metinis bilietas už 365 EUR su metro, tramvajais, autobusais, S-bahn'u vs Chad Vilniaus metinis bilietas už 480 EUR su retro troleibusais ir autobusais
                            Gal geriau būtų lyginti mėnesinius, o ne metinius bilietus (nelabai pažįstu žmonių kurie metinius perka).

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Nu jau tik nereikia - daugumoje šalių bilietai yra žymiai brangesni. Pvz., Vienoje 31 dienos bilietas - 51 €.
                              Aš sutikčiau papildomai primokėt tuos 6 eurus, jei Vilniuje, kaip ir Vienoje, būtų tramvajus ir metro, o į Naująją Vilnią ar Salininkus su tuo pačiu bilietu galėtum nuvažiuot traukiniu. O dabar net už tuos laivelius reikės atskirai mokėti.

                              Comment


                                Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

                                Aš sutikčiau papildomai primokėt tuos 6 eurus, jei Vilniuje, kaip ir Vienoje, būtų tramvajus ir metro, o į Naująją Vilnią ar Salininkus su tuo pačiu bilietu galėtum nuvažiuot traukiniu. O dabar net už tuos laivelius reikės atskirai mokėti.
                                Būt juokinga, jei nebūt graudu... Jau net neviltis neima, tiesiog 0 emocijų, Vilnius taps Europine sostine niekados šalyje, pripažinkim tai

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos

                                  Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
                                  Išskyrus tai, kad iki 10 ct monetų greit nebebus.
                                  Užplanuota pagautė.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Išskyrus tai, kad iki 10 ct monetų greit nebebus.
                                    Užplanuota pagautė.
                                    Nereikia meluoti. 5 cnt liks ir apvalinimas bus iki 0 ar 5 https://www.15min.lt/verslas/naujien...es-662-2361564
                                    Ir netgi perkantys ne grynais mokės be jokio apvalinimo, kas iš viso negali turėti įtakos perkant bilietus apsu.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Manau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
                                      p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
                                      Jei ką, tai šiame projekte vis dar 2020ųjų gruodžio kelišimtiolikta diena.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                        Nereikia meluoti. 5 cnt liks ir apvalinimas bus iki 0 ar 5 https://www.15min.lt/verslas/naujien...es-662-2361564
                                        Kiek pamenu, suomiai 5 ct neturi. Reiks perversti katalogus ir, jei ką, iš anksto atsiprašau suklaidintų kolegų ir kitų skaitytojų

                                        Comment


                                          Sutikčiau mokėti tuos papildomus pinigus, jei VT sistema Vilniuje bent sugebėtų užtikrinti minimalaus lygio paslaugas. Ateidamas į stotelę būsi užtikrintas, kad autobusas ne tik pasirodys (kas net ne visada būna), bet važiuos laiku, kad jis nebus tiek perkimštas, kad reikės jį praleisti, kad VT bus užtikrintos bent bazinės higienos sąlygos. Nieko nėra išskyrus pažadus, kad nupirks naujų transporto priemonių ir padažnins kai kuriuos maršrutus, atsiras keli nauji. Kai pagal 2022 metais patvirtintą JUDU veiksmų planą iki 2024 pabaigos Vilniuje turėjo atsirasti 200 elektrinių autobusų ir 159 nauji troleibusai, t.y. įvykdyta apie 10% numatyto plano, tai apie bet kokį pasitikėjimą VMS pažadais sutvarkyti VT net nėra kalbos. Čia net nėra bilieto kainos (praktiškai dvigubas) augimas vardan VT sistemos sutvarkymo.
                                          Primečiau savo paties keliones į darbą kainą įvairiais būdais (pesčiomis, VT, paspirtuku, dviračiu, pavežėjai), VT tampa 2 lėčiausias (vos greitesnis nei pėsčiomis, juokingiausia, kad jei būtų įgyvendintas vienas jau 5 metus vėluojantis projektas, tai pesčiomis būtų net greičiau), 2 brangiausias per km. ir mažiausiai patikimas. Po kainų pokyčio tikrai spjausiu velniop ant VVT ir nebežaisiu, nematau kam švaistyti pinigus normaliai neveikiančiai sistemai, kurios niekas net nežada tvarkyti.
                                          Paskutinis taisė Skeptikas; Vakar, 20:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X