Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai čia planai 2030 m. O šiaip tai prieš kelis metus mačiau naujus kontaktinio tinklo laidus Laisvės pr. Tai per penkis metus tikrai sugebės kažkur dar pakeisti laidus ir bus tinklas atnaujintas

    Comment


      Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Tai čia planai 2030 m. O šiaip tai prieš kelis metus mačiau naujus kontaktinio tinklo laidus Laisvės pr. Tai per penkis metus tikrai sugebės kažkur dar pakeisti laidus ir bus tinklas atnaujintas
        Nutrauktą pakabins atgal ir irgi užskaitys kaip atnaujinimą

        Comment


          Parašė Horn Rodyti pranešimą
          Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
          Būtent, bet tas pats ir Kaune pastebėjau, matyt seni įpročiai bet tada vis tiek kažkoks marazmas. Trūksta vairuotojų apmokymo?

          Comment


            Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/
            Vienkartinio 30 minučių galiojančio bilieto kainą siūloma didinti nuo 65 centų iki 1,25 euro, tuo metu 60 minučių bilietas brangtų nuo 90 centų iki 1,75 euro. Mėnesinio bilieto kaina išaugų 16 eurų ir jis kainuotų 45 eurus. Tuo metu metinis bilietas kainuotų 480 eurų – ji išaugtų 170 eurų.
            Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

              Būtent, bet tas pats ir Kaune pastebėjau, matyt seni įpročiai bet tada vis tiek kažkoks marazmas. Trūksta vairuotojų apmokymo?
              Reikia, kad ir suleidžiantys iešmai būtų nauji. Tuomet bus galima keisti įpročius. Nes dabar, kai pusė iešmų nauji, o pusė - seni, patogiausia važiuoti kaip įpratus.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                Pastebėjau Facebook'e JUDU reklamą, kurias šiaip skeptiškai vertinu ir jos bent pakelia nuotaiką skaitant jų bandymus girtis, bet užkliuvo viena vieta apie "atnaujintą kontaktinį tinklą". kur čia jis atnaujintas?
                Manau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
                p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/

                  Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
                  Nėra pasaulio pabaiga, bet kai kainos nekilo 10+ metų, kelti taip draskiškai ir ypač po laivelių užpirkimo, tai atrodo įdomiai, kyla dvejopi jausmai:

                  Anot savivaldybės, kainos augtų siekiant už papildomai surinktas lėšas gerinti sostinėje teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę bei plėtrą.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Manau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
                    p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
                    Kaip ir Nemenčinės pl. ar ne praeitam dešimtmety planuota sutvarkyt?

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                      Nėra pasaulio pabaiga, bet kai kainos nekilo 10+ metų, kelti taip draskiškai ir ypač po laivelių užpirkimo, tai atrodo įdomiai, kyla dvejopi jausmai:
                      Dar nepamirškim, kad zuikiai gali už 8 Eur išsipirkt "out of jail" card, su tokiom kainom matematiškai ir tikimybiškai labiau apsimoka rizikuot bus

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Nėra pasaulio pabaiga, bet kai kainos nekilo 10+ metų, kelti taip draskiškai ir ypač po laivelių užpirkimo, tai atrodo įdomiai, kyla dvejopi jausmai:
                        Nėra pasaulio pabaiga, bet mažai logikos tokiuose sprendimuose. Juo labiau, kai tendencija yra VT pavertimą nemokamu, o pas mus - gerokas brangimas.
                        Toks jausmas, kad VMS visus laiko idiotais. Nes skelbiami tikslai - darnaus judrumo plėtra, bet priemonės: stovėjimo vietų didinimas, VT branginimas ir pan.

                        Anot savivaldybės, kainos augtų siekiant už papildomai surinktas lėšas gerinti sostinėje teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę bei plėtrą.
                        Šitas tai dar geresnis. Šiaip papraprastai gerinimas vykdomas investuojant ir tada pagerėjus paslaugos kokybei ar įvykdžius plėtra lėšas bandoma susigrąžinti per mokėjimus už paslaugas. O čia matai rinks didesnius pinigus, kad ateityje galėtų kažką gerinti ir plėsti

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Šitas tai dar geresnis. Šiaip papraprastai gerinimas vykdomas investuojant ir tada pagerėjus paslaugos kokybei ar įvykdžius plėtra lėšas bandoma susigrąžinti per mokėjimus už paslaugas. O čia matai rinks didesnius pinigus, kad ateityje galėtų kažką gerinti ir plėsti
                          Na juk nieko naujo, vienas "plikis" tą patį žadėjo... įvedam auto taršos mokesčius, naudokitės VT, ... ai nu tai plėsim VT... matosi kaip plečiam... pirma galutinai numarinsim, o po to GALBŪT reanimuosim.

                          Comment


                            Parašė Horn Rodyti pranešimą
                            Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
                            O ties tais atnaujintais iš viso nereikia pristabdyti?

                            Comment


                              Parašė Horn Rodyti pranešimą
                              Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
                              O aš esu pastebėjęs, kad nauji troleibusai gerokai mažiau pristabdo, negu senieji. Vilniuje.

                              Comment


                                Nieko tokio visi VT naudotojai subsidijuos VMS, kad Benkunsko draugai po metų galėtų tuos būsimus laivelius nusipirkt iš savivaldybės lengvatine kaina.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  O aš esu pastebėjęs, kad nauji troleibusai gerokai mažiau pristabdo, negu senieji. Vilniuje.
                                  Apskritai, atrodo, ūsai rečiau krenta naujiems.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Jau aišku, kiek gali kilti viešojo transporto bilietų kainos https://madeinvilnius.lt/transportas...ilietu-kainos/

                                    Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
                                    Jei visos pagrindinės Centrą kertančios ir į/iš jo einančios VT trasos būtų padengtos A juostomis, kurios kiek įmanoma būtų atskirtos nuo likusio eismo (posūkiai į dešinę iš A juostų ir pan.), persėdimai būtų patogūs (niekas man neįrodys, kad Vilniaus VT yra normalus, kol nebus įmanoma persėsti tarp dviejų kas 5 minutes per tą pačią sankryžą važiuojančių maršrutų (3G ir T2)) tai 30 minučių bilietas įgytų ženkliai didesnę vertę dėl didesnio nukeliaujamo atstumo.

                                    Comment


                                      Akivaizdu, kad dabartinės kainos yra tiesiog juokingos. Didėja atlyginimai, pensijos, išmokos, o VT bilieto kaina n metų išliko tokios pati.

                                      Tik žiaurokai atrodo tas dvigubas brangimas, bet štai kas būna, kai savivaldybė, bijodama reakcijos, vengia didinti kainas. Jeigu bilietai būtų brangę palengva kas kelerius metus, taip nesijaustų.

                                      Comment


                                        Šiaip įdomu kiek iš bilietų per metus surenka ir kokią dalį einamųjų VVT išlaidų padengia atmetus naujų transporto priemonių pirkimą.
                                        Remontas turėtų atskirai irgi būti, nes senų bomžinių trūlų remontas yra absurdas.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Tikrai taip. Dabartinės A juostos yra bevertės, o ypač sankryžose.
                                          Šiandienos ryto vaizdas Kalvarijų-Kareivių g. sankryžoje:
                                          Click image for larger version

Name:	20250120_104016.jpg
Views:	208
Size:	1,41 MB
ID:	2177782
                                          Click image for larger version

Name:	20250120_103923.jpg
Views:	209
Size:	1,63 MB
ID:	2177781

                                          Comment

                                          Working...
                                          X