Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Bet vis tiek važiuoja. Taip pat nepamirškim susigrūdimo kaip silkėm ir bomžų apsimyžusių. Jau Bolt neskamba labai blogai
    o kiaip nevaziuos, nes nera kuo pakeisti jas. Parkas mielai jas noretu pertraukoms palikti

    Comment


      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

      Bet vis tiek važiuoja. Taip pat nepamirškim susigrūdimo kaip silkėm ir bomžų apsimyžusių. Jau Bolt neskamba labai blogai
      Jus taip nepergyvenkit, artimiausiu metu jų neliks. Iki kovo pabaigos turi užbaigti pirmą pirkimą ir visi 91 troleibusai turėtų važinėti Vilniaus gatvėse. 91 Skoda 32TR + 42 Solaris 15AC ir + 41 Solaris 12IV = 174, o jei pridedame tai, kad liks tik Skoda 15TR, kurie tarnauja 7 maršrute piko metu gausime tuos 177 troleibusus. Čia idealioje situacijoje, faktas, kad iki tol kol neatvyks 73 18m troleibusai, seni troleibusai liks, tačiau jų bus žymiai mažiau.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Jus taip nepergyvenkit, artimiausiu metu jų neliks.
        O ką darysite su pūvančiais Solariais? Durų zonos atrodo baisiai, vietos medvaržčiams PVC dangoje nebeliko.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          O ką darysite su pūvančiais Solariais? Durų zonos atrodo baisiai, vietos medvaržčiams PVC dangoje nebeliko.
          O tai nežinote, kad antras pirkimas skirtas būtent pakeisti 2004-2006 metų troleibusus? Nupirks 73 (konkurso rezultatus skelbs pirmąjį šių metų ketvirtį, pirmieji turi atvažiuoti šių metų ketvirtąjį ketvirtį jei neklystu). Jie pakeis visus 44 Solaris 15AC ir dalį likusių Škodų. Nereikalinga dalis rezervo tiesiog nurašoma. Paliekant 10% rezervui (20 troleibusų) išliks 185 troleibusai, kurie galės dirbti.

          Priminisiu tai, kad žadėta maršrutų peržiūra, tai gausim naujų ir pratęstų maršrutų na ir gal uždarytų, bet kai kurie tikrai nereikalingi kaip 15, kuris galėtų atrodyti kaip 4,6 ar 12 pratęsimas iki Titnago g. ir persėdimas į 2G, 16 ar 54 Gerosios Vilties st. Apie tai, kad padarys “blogiau” tai priminsiu, kad 13 buvo uždarytas, nes jį 100% dubliavo 18 maršruto trasa ir vietoj 2 retai važiuojančių padarytas 1 dažnai kursuojantis (piko metu kas 6-8 min ir ne piko metu kas 12-15 min, savaitgaliais kas 20 min, bet savaitgaliais nėra tokios didelės paklausos)

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            O tai nežinote, kad antras pirkimas skirtas būtent pakeisti 2004-2006 metų troleibusus? Nupirks 73 (konkurso rezultatus skelbs pirmąjį šių metų ketvirtį, pirmieji turi atvažiuoti šių metų ketvirtąjį ketvirtį jei neklystu). Jie pakeis visus 44 Solaris 15AC ir dalį likusių Škodų. Nereikalinga dalis rezervo tiesiog nurašoma.
            Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.
              Na Solaris 15AC jau ~ 20 metų, gerai būtų juos pakeisti.
              Nes jie neturi autonominės eigos. Montuoti ją būtų brangu gan, nes reikėtų įnešti keitimų į kėbulo konstrukciją, salono išdėstimą bei keisti pasenusius įrenginius. Manau geriau turėti 73 naujus 18m troleibusus. Jie talpesnį, be to ir galės važiuoti ten, kur dabar troleibusai nevažiuoja, nors į Pilaitę ar Santariškes.
              Asmeniškai norėčiau, kad kelias vienetas Solaris 15AC paliktų muziejui, nes apart mūsų, šio modelio troleibusai buvo dar tik Ostravoje, bet ten liko tik 1, todėl būtų gerai turėti kelis tokius kaip muziejinius.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Man norėjosi išgirsti "remontuosime", bet yra kaip yra.
                1706 jau out, sudraskytas ir nurašytas. Vienas dar turi nežinomą statusą. Pilnai veikia tik 42 iš 44.

                Foto autorius: Vilniaus transportas

                Comment


                  Vilnius yra 17-a Europos mieatas kategorijoje iki 800k pagal 10km nuvažiavimo trukmę. Šaltinis

                  Aišku galvojama kad nauji autobusai ir laiveliai tai išspręs

                  Comment


                    Jei ten pažiūri į bendrą pasaulio statistiką pagal ne laiką, o miestų užkimštumo indeksą, tai Vilnius yra... 21-as. Ir čia kalbame apie visą pasaulį. Įskaitant Afriką, Aziją, P. Ameriką. Pačioje Europoje esam penkti, o žiūrint tik pagal mažesnius miestus treti.

                    Comment


                      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                      Vilnius yra 17-a Europos mieatas kategorijoje iki 800k pagal 10km nuvažiavimo trukmę. Šaltinis

                      Aišku galvojama kad nauji autobusai ir laiveliai tai išspręs
                      Na kaip ir buvo kalbėta, kad bus maršrutų keitimas ir dažninimas, kažkaip tai vistiek gali įtakoti važiavimo greitį. Aišku be A juostų plėtros, prioritetą suteikiančių VT šviesoforų neapsieisi, bet kalbėti , kad tik parką atnaujins manau ne visai taisyklinga.
                      Labiau norėtųsi pasvarstyti kur bus pavyzdžiui pratęsiami troleibusų maršrutai, koks naujas greitasis galėtų atsirasti žiūrint į tai, kad kalbama apie kryptį šiaurė - pietai.

                      Comment


                        Šiaip tai VT tikslas savaime nėra sumažinti eismo kamščius automobilių vairuotojams. VT tikslas yra sukurti galimybę nepageidaujantiems dalyvauti kamščių reikaluose, greit, patogiai ir efektyviai nukeliauti į kelionės tikslą. Vilnius visiškai feilina su šita užduotimi.

                        Koks Miunchenas, Viena ar tas pats Paryžius/Londonas turi belenkokius kamščius, kurie yra n kartų didesni už Vilniaus, bet tai mažai kam įdomu ir apie tai čia net nekalbam, nes ten yra puikios galimybės po miestą judėti puikiu VT, visiškai ignoruojant kamščių problemą. Vilniuje tokios galimybės nėra, o VT, neskaitant kai kurių maršrutų, VT stovi tuose pačiuose kamščiuose.

                        Comment


                          Šiandien suvokiau ironiją - "Vilniaus - žalioji sostinė 2025" ir tuo pačiu, neregėtas VT bilietų branginimas, iš esmės negerinant to VT kokybės. O dar ir naikinant troleibusų tinklą. Sick.

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Šiandien suvokiau ironiją - "Vilniaus - žalioji sostinė 2025" ir tuo pačiu, neregėtas VT bilietų branginimas,
                            neregėtas tai čia kiek? Nes branginta jau buvo taip seniai, kad net neatsimenu kada - ar tik ne nuo euro įvedimo?
                            iš esmės negerinant to VT kokybės. O dar ir naikinant troleibusų tinklą. Sick.
                            Na kokybė yra kažkiek gerinama - perkami nauji troleibusai, o autobusai atnaujinti jau seniau. Ir kur naikinamas troleibusų tinklas?

                            Comment


                              Naikinamas bus daug kur. Net Žygimantų gatvės dviračių tako nebaigė, nes dar nėra pakankamai naujų Škodų ir negali nuimt KT iš ten.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Naikinamas bus daug kur. Net Žygimantų gatvės dviračių tako nebaigė, nes dar nėra pakankamai naujų Škodų ir negali nuimt KT iš ten.
                                O ką ten veikia nauji KT stulpai? Berods jau turėjo įbetonuoti.

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Šiandien suvokiau ironiją - "Vilniaus - žalioji sostinė 2025" ir tuo pačiu, neregėtas VT bilietų branginimas, iš esmės negerinant to VT kokybės. O dar ir naikinant troleibusų tinklą. Sick.
                                  Jei pakeltų pvz nuo 0,65 iki 1, o nuo 0,9 iki 1,5 vienkartinius, tai nemanau, kad tai iš viso svarbu. Bet kokia kava sukilo ženkliai labiau per 10 metų ir kainuoja brangiau nei Italijoje,...
                                  Man svarbiau pilnai išnaikinti senus bomžinius trūlus pakeičiant naujais ir kad maksimaliai kiek įmanoma VVT važiuotų A juostomis ir ne kas 20-60 min.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Šaltiniai: Vilniaus savivaldybė planuoja didinti viešojo transporto bilietų kainas

                                    ...siūlymuose pateiktas gana ženklus kainų pakeitimas. Trumpalaikių, t. y. 30 minučių ir 60 minučių trukmės, bilietų kainos pagal administracijos siūlymus kiltų kone dvigubai. Ilgalaikių, t. y. 30 dienų ir 12 mėnesių, bilietų kainos didėtų apie 50 procentų. Per pusę pabrangtų ir terminuoti (1 dienos ir 3 dienų) bilietai.

                                    Įtariu, kad 30 min. bilietukas kainuos 1 Eur, o 60 min. - 1,50.
                                    Įdomu, kaip tai paveiks VVT keleivių srautus. Tikiuosi, nesumažins?
                                    Su nostalgija galima bus prisiminti laikus, kai buvo siūlomas nemokamas keliavimas, kaip kai kuriose kitose savivaldybėse.
                                    Paskutinis taisė Sula; Vakar, 08:29.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      O ką ten veikia nauji KT stulpai? Berods jau turėjo įbetonuoti.
                                      Taip, yra stulpai. Niekas kontaktinio tinklo ten nenaikina.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Jei pakeltų pvz nuo 0,65 iki 1, o nuo 0,9 iki 1,5 vienkartinius, tai nemanau, kad tai iš viso svarbu. Bet kokia kava sukilo ženkliai labiau per 10 metų ir kainuoja brangiau nei Italijoje,...
                                        Man svarbiau pilnai išnaikinti senus bomžinius trūlus pakeičiant naujais ir kad maksimaliai kiek įmanoma VVT važiuotų A juostomis ir ne kas 20-60 min.
                                        Jeigu įmanoma greitai pabranginti bilietus tai surely turėtų būti įmanoma paimti kibirą baltų dažų ir nupaišyti tas juostas. Ir nereikia čia knisti proto, kad čia kažką labai reikia brangaus su infrastruktūra daryti - tereikia apsispręsti ar VT svarbesnis už privatų transportą ar ne. Vilnius su savo klounu meru panašu, kad apsisprendė, kad ne. Taigi VT pabrangs dabar (nes bbd ant jo), bet A juostos galbūt kažkada atsiras iki 2030. Tiesiog magiškas skaičius kažkoks - ir Rail Baltica važiuosim, ir A juostos atsiras, ir tarša magiškai sumažės nieko nedarant, tikrai tikrai.

                                        Comment


                                          Pastebėjau Facebook'e JUDU reklamą, kurias šiaip skeptiškai vertinu ir jos bent pakelia nuotaiką skaitant jų bandymus girtis, bet užkliuvo viena vieta apie "atnaujintą kontaktinį tinklą". kur čia jis atnaujintas?

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-20 104813.png
Views:	186
Size:	105,8 kB
ID:	2177691

                                          Comment

                                          Working...
                                          X