Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žinoma.
    Bet tikėtis, kad išlipdami atsižymės nustačius tokią prievolę? Ir ką jei neatsižymės? Iš mažos erdvės pasklinda visur keleiviai (kai nebe transporte - jie tiesiog pėstieji).
    Na tai tokiu būdu pilnų duomenų nebus.

    Comment


      Ne variantas pastatyti vaizdo kamerą salone virš vairuotojo kabinos ir vizualiai stebėti pagreitintu režimu, kur pustuštis, kur perpildytas VT? Juk labai staigiai pasikeičia užpildymas piko metu, kai visi taikosi tuo pat metu važiuot. Jie tr. pr. jau dabar mato pagal GPS (net senus trol.), tai galėtų susieti su video. Kamera dar vandalizmo mažinimo klausimu pasitarnautų bei agresijos nusikaltimams tirti. Pvz. prieš porą metų vienam žiede mačiau policiją ir išdauštą ilgo Solaris trol. galinį langą.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Su BDAR klausimas kiek tikslūs. Operatoriai nelabai gali dalintis. Belieka kas nors neatsargiai paspaudę kokią varnelę googlemapsuose ir davę leidimą nuolat sekti vietą. Kas sodina batarkę ir net nesirūpinantys privatumu išjungia.
        Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'

        Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.

        Comment


          ​​​​Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.

          ​​​​​​Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
          https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9

          O čia apie konkrečios dienos srautus:
          https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8

          ​​​​​

          Comment


            Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
              taigi rašiau: VVT prieš ~pusmetį ieškojo žmonių, galinčių transporte sumontuoti BT duomenų surinkimo įrangą.

              Comment


                Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                ​​​​Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.

                ​​​​​​Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
                https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9

                O čia apie konkrečios dienos srautus:
                https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8

                ​​​​​
                Ačiū!
                Stotelės ir surištos su jų erdviniais kodas, kas negali nedžiuginti.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'

                  Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
                  Operatorių duomenų tikslumas geras, bet pagal BDAR reiktų sutikimo net ir anonimizuojant. Kol kas rodos nėra varnelės sutartyse, kad leisti trianguliacijos duomenis naudoti rinkodaros tyrimų tikslais.

                  Atskirt kuo važiuoja būtų galima suporavus su VT GPS duomenim. Jei tiksliai atitinka trajektorija - matyt ne paskui bėgo

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
                    Kas šiais laikais nuolat įsijungęs BT ir dar transliavimo režimu? Ar tokie skaitikliai išgaudo ir pasyvius BT klausytojus? Ar gali atskirti kur telefonas, o kur ausinės ar laikrodis?

                    Comment


                      Stotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Stotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
                        Ką siūlai?

                        Comment


                          "Dėl sniego vėluoja viešasis transportas: gali tekti laukti 40 min", rašo naujienų portalai..

                          Nenuostabu, kodėl tokiu oru daugiau žmonių persėda į automobilius

                          Padarai neefektyvią VT infrą -> Daugiau žmonių persėda į automobilius -> (užperki laivų su 160 vietų už 1.85 mln. eur) -> Padaugėja kamščių -> Vėluoja viešasis transportas -> Kaltini sniegą.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Operatorių duomenų tikslumas geras, bet pagal BDAR reiktų sutikimo net ir anonimizuojant. Kol kas rodos nėra varnelės sutartyse, kad leisti trianguliacijos duomenis naudoti rinkodaros tyrimų tikslais.
                            Pagal BDAR negalima dalintis duomenimis kuriais pasinaudojant galima identifikuoti *atskirus* žmones. Bet pasidalinti kad "iš šitos celės į šitą celę per valandą pajudėjo 492 telefonai" nereikia BDAR sutikimo, nes atskirų žmonių niekaip neįdentifikuosi. Jei duomenys tvarkingai aggreguojami (gražinami duomenys tik jei daugiau nei ~15 žmonių patenka į imtį, etc.), BDAR sutikimo mano supratimu nereikia.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Pagal BDAR negalima dalintis duomenimis kuriais pasinaudojant galima identifikuoti *atskirus* žmones. Bet pasidalinti kad "iš šitos celės į šitą celę per valandą pajudėjo 492 telefonai" nereikia BDAR sutikimo, nes atskirų žmonių niekaip neįdentifikuosi. Jei duomenys tvarkingai aggreguojami (gražinami duomenys tik jei daugiau nei ~15 žmonių patenka į imtį, etc.), BDAR sutikimo mano supratimu nereikia.
                              Dar yra kitas punktas, kad duomenis galima naudoti tik tai paslaugai, arba reikia atskiros varnelės sutartyje.

                              Be to, su iš X pajudėjo į Y neturėsi bendro vaizdo kur juda konkretus keleivis. Kai atfiltruosi, kad judėjo X->Y->Z->Ž, tada labai dažnai ir beliks keli žmonės. Galima prisimint legendines FB reklamas kai gerai sudėliojus parametrus gali parodyti reklamą vienam konkrečiam žmogui.

                              Comment


                                Tau tiesiog nepateiks individualių taškų judėjimo greičiausiai. Kaip ir gyventojų surašymo duomenys yra pateikiami 10 vnt. tikslumu ir dar gardelėse. Giliau tiesiog nebegali lįsti.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Tau tiesiog nepateiks individualių taškų judėjimo greičiausiai. Kaip ir gyventojų surašymo duomenys yra pateikiami 10 vnt. tikslumu ir dar gardelėse. Giliau tiesiog nebegali lįsti.
                                  Be individualių taškų neturėsi bendro vaizdo kas kur nori nusigaut. Kas iš to jei matai, kad +/-100 žmonių važiuoja 1G Kalvarijų gatve ir dar 50 važiuoja 2G nuo Kalvarijų gatvės panašiu metu. Gali spėliot, kad persėdo, arba gal ten ir buvo jų pradžios taškas.

                                  Comment


                                    Nu tai taip, tokie duomenys tada nėra tinkami arba reikia juos kažkaip originaliai apžaist.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nu tai taip, tokie duomenys tada nėra tinkami arba reikia juos kažkaip originaliai apžaist.
                                      Reiktų į operatorių sutartis įtraukti „sutinku, kad mano buvimo vietos duomenys bus naudojami tyrimuose gerinant viešąjį transportą“. Tik bėda, kad BDAR neleidžia tokių varnelių uždėt pagal nutylėjimą - reikia kliento sutikimo, o ne tikėtis, kad nebus nesutikimo.

                                      Comment


                                        Tai kad jau ir taip prašo sutikimo - pvz. iš Telios privatumo politikos:
                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250107_200148.png
Views:	1
Size:	26,0 kB
ID:	2175066

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                          Tai kad jau ir taip prašo sutikimo - pvz. iš Telios privatumo politikos:
                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250107_200148.png
Views:	1
Size:	26,0 kB
ID:	2175066
                                          Esminė dalis „ir tik tokia apimtimi, kokia būtina šių paslaugų teikimui“.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X