Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ne variantas pastatyti vaizdo kamerą salone virš vairuotojo kabinos ir vizualiai stebėti pagreitintu režimu, kur pustuštis, kur perpildytas VT? Juk labai staigiai pasikeičia užpildymas piko metu, kai visi taikosi tuo pat metu važiuot. Jie tr. pr. jau dabar mato pagal GPS (net senus trol.), tai galėtų susieti su video. Kamera dar vandalizmo mažinimo klausimu pasitarnautų bei agresijos nusikaltimams tirti. Pvz. prieš porą metų vienam žiede mačiau policiją ir išdauštą ilgo Solaris trol. galinį langą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su BDAR klausimas kiek tikslūs. Operatoriai nelabai gali dalintis. Belieka kas nors neatsargiai paspaudę kokią varnelę googlemapsuose ir davę leidimą nuolat sekti vietą. Kas sodina batarkę ir net nesirūpinantys privatumu išjungia.
Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
Comment
-
Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.
Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
O čia apie konkrečios dienos srautus:
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8
- 9 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTechniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimąJuk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.
Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
O čia apie konkrečios dienos srautus:
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8
Stotelės ir surištos su jų erdviniais kodas, kas negali nedžiuginti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'
Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
Atskirt kuo važiuoja būtų galima suporavus su VT GPS duomenim. Jei tiksliai atitinka trajektorija - matyt ne paskui bėgo
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTechniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąStotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
- 2 patinka
Comment
-
"Dėl sniego vėluoja viešasis transportas: gali tekti laukti 40 min", rašo naujienų portalai..
Nenuostabu, kodėl tokiu oru daugiau žmonių persėda į automobilius
Padarai neefektyvią VT infrą -> Daugiau žmonių persėda į automobilius -> (užperki laivų su 160 vietų už 1.85 mln. eur) -> Padaugėja kamščių -> Vėluoja viešasis transportas -> Kaltini sniegą.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Operatorių duomenų tikslumas geras, bet pagal BDAR reiktų sutikimo net ir anonimizuojant. Kol kas rodos nėra varnelės sutartyse, kad leisti trianguliacijos duomenis naudoti rinkodaros tyrimų tikslais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Pagal BDAR negalima dalintis duomenimis kuriais pasinaudojant galima identifikuoti *atskirus* žmones. Bet pasidalinti kad "iš šitos celės į šitą celę per valandą pajudėjo 492 telefonai" nereikia BDAR sutikimo, nes atskirų žmonių niekaip neįdentifikuosi. Jei duomenys tvarkingai aggreguojami (gražinami duomenys tik jei daugiau nei ~15 žmonių patenka į imtį, etc.), BDAR sutikimo mano supratimu nereikia.
Be to, su iš X pajudėjo į Y neturėsi bendro vaizdo kur juda konkretus keleivis. Kai atfiltruosi, kad judėjo X->Y->Z->Ž, tada labai dažnai ir beliks keli žmonės. Galima prisimint legendines FB reklamas kai gerai sudėliojus parametrus gali parodyti reklamą vienam konkrečiam žmogui.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTau tiesiog nepateiks individualių taškų judėjimo greičiausiai. Kaip ir gyventojų surašymo duomenys yra pateikiami 10 vnt. tikslumu ir dar gardelėse. Giliau tiesiog nebegali lįsti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu tai taip, tokie duomenys tada nėra tinkami arba reikia juos kažkaip originaliai apžaist.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTai kad jau ir taip prašo sutikimo - pvz. iš Telios privatumo politikos:
Comment
Comment