The Strange Thing About Vilnius Public Transportation...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Toks klouniškas VVT atsakymas. Neva vairuotojai turi atidaryti visas duris
Be abejones čia yra grynai VVT grybas, o ne vairuotojų. Taisyklės neturi reikšmės jei nėra užtikrinama kad jų laikomasi. VVT turi pilną valdžią įvesti tas taisykles ir padaryti kad jų laikytųsi. Kas butų jei šviesoforai ir visas KET taptų "rekomendacinio pobūdžio", t.y. "taisyklės" kurių niekas neprivers laikytis? Taps chaosas ir betvarkė kaip ir su VVT priekinių durų taisykle.
- 2 patinka
Comment
-
VVT, parašius jiems skundą, atsiučia šabloninį atsakymą su prašymu norodyti detales t.y. maršrutą, autobusą, laiką ir t.t. Nusiuntus prašomą info, atrašo, kad "vairuotojas buvo informuotas bla bla bla", o apie bandymus aiškinti, kad problema nėra susijusi su vienu ar keliais specifiniais vairuotojais, o yra sisteminė, tiesiog nieko neatsako.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Tai jeigu atskiras tarfias, tai nėra integruotas VT, o kažkas kito. Bilietą reikės iš vairuotojo pirkti už grynus?
Šiaip, sunku patikėti, ant kiek VMS atsilupę. Matyt, reikia būti iš kažkokio lygiagretaus pasaulio, kad nematyti tiek rastų akyse ir toliau daryt nereikalingas nesąmones.. Nors spėju, kaip rusyne, visi viską supranta ir žino, bet svarbu pinigai, varkės ir pan.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kurioje stotelėje pastebėtas neveikiantis ekranas?
Gerosios Vilties, ar kokia kita stotelė?
Comment
-
digital, mačiau, kad pačiam patiko „Maalinausko“ offtopic komentaras dėl netinkamo moderavimo. Kadangi pats irgi esi moderatorius, gal gali patarti kaip elgtis su tokius komentarus rašančiais ir juos laikinančiais? Primenu, kad grupė vadinasi „WTF, Vilniau? Juk tikrai gali būti geriau“.
Comment
-
Atsiprašau, o bet bendrai, kas negerai su tuo komentaru? Keiksmažodžių nėra, jokio ad hominem, tiesiog kita nuomonė. Pataisykite jei klystu, bet tokių grupių esmė turėtų būti diskusijoje ir visuomenės mokymuose, tai va prašom, geras momentas - švieskite, aiškinkite. Juk patys apie tai kalbėjote (kolektyvinis jūs), kad reikia kad žmonėms būtų komunikuojamos tokios idėjos, tame tarpe ir per žiniasklaidą. Nebent jūs ieškote sau socialinio burbulo, kuriame būtų galima pasipasakoti kokia valdžia durna, bet tada nesuprantu, kam daryti viešą grupę.
- 11 patinka
Comment
-
Kai neturi ko rašyti ir nori clickbaitinės antraštės:
Revoliucija viešajame transporte: autobusai važiuos dažniau https://madeinvilnius.lt/transportas...uos-dazniau-2/
Visgi šių pokyčių dar teks palaukti. Jie įsigaliotų ne šiemet ir ne po metų. Planuojama, kad Vilniaus viešojo transporto sistemos maršrutai kursuos dažniau apie 20 proc. nuo 2027 m.
Gal ne nuo 2027 metų gal dar vėliau.
Apie 20 proc, o gal tik 8,1%
Ir t.t.
Miestas auga bendrai ir kai iš esmės VVT nežinau ar išlaiko bent kažkokią kokybę žiūrint kokių 10 buvusių metų eigoje, tai rašinėti tokį šūdą reikia neturėti jokios savigarbos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Įdomesnis, o gal žiauresnis šis MadeInVilnius straipsnis:
„Vilniaus viešasis transportas“: pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų tiekimo
Intensyviai vyksta pasirengimo darbai siekiant užtikrinti viešąjį reguliarų susisiekimą Neries upe – pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų gamybos ir tiekimo. „Vilniaus viešojo transporto“ paskelbtą konkursą elektrinių laivų įsigijimui laimėjo Latvijos laivų gamintojas SIA „BIC“ įmonių grupė. Keturių elektra varomų laivų įsigijimui su jų aptarnavimu bendra sutarties vertė siekia 1,85 mln. eurų. Planuojama, kad naują susisiekimo mieste būdą vilniečiai ir miesto svečiai galės išbandyti jau 2025 m. vasaros sezono metu.
„Nuolat ieškome tvarių miesto mobilumo sprendimų, o elektrinio vandens transporto integracija į viešojo transporto sistemas yra vienas jų. Kartu siekiame paversti Neries upės krantinę nauju sostinės traukos centru, o sėkmingi Europos miestų pavyzdžiai leidžia tikėti, kad laivybos reikmėms pritaikius esamą infrastruktūrą ir suformavus prieplaukų tinklą, tai taps pozityviu postūmiu netoliese esantiems verslams bei smagia pramoga vilniečiams ir miesto svečiams“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Elektriniai laivai išsiskirs inovatyviu dizainu, kurį SIA „BIC“ įmonių grupė kurs kartu su olandų architektais, kokybiškomis sėdynėmis ir komfortiška bendra erdve iki 70 proc. dengtame denyje. Jie talpins 30–40 keleivių, kursuos iki 25 km/h greičiu, bus pritaikyti neįgaliesiems ir dviratininkams. Skaičiuojama, kad kelionė pilnu maršrutu Žirmūnų paplūdimys-Verslo trikampis truks 45-55 min., priklausomai nuo upės srovės.
Elektrinis vandens transportas į „Vilniaus viešojo transporto“ sistemą bus integruotas trimis etapais. Pirmuoju etapu 2025 m. bus sukuriama susisiekimo jungtis Žirmūnai-Žvėrynas su 7 prieplaukomis (stotelėmis). Kelionė laivu prasidės nuo Žirmūnų paplūdimio ir pasibaigs ties „Verslo trikampiu“Jasinskio g. su galimybe pratęsti maršrutą nuo Žirmūnų paplūdimio iki Valakampių paplūdimio.
Dar tokio dalba*obo mero reik paieškoti.
Jis pats supranta ką šneka?
Pasakoja apie tvarų susisiekimą mieste, kuris važiuos max 25 kmh greičiu (jei upė Neris leis), tuomet užsimina, jog tai pramogą miestiečiams? Nu tikra pramoga už 2 milijonus...
Šiuo metu su mūsų tragišku VT nuo Žirmūnų iki Verslo trikmapio galima nuvykti per 35-40 min su ėjimais, iki laivo (t.y. upės) dar reiks nueiti, kur net neaišku, kokia infratruktūra.
Valio, puikūs pasiekimai, mere be cirkų.Paskutinis taisė Kaid; 2024.12.30, 14:49.
- 22 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tik niekas neveš į Žemuosius Panerius. Ar nematau maršruto?
Sveiki, ačiū už klausimą! 103N šiuo metu nevažiuoja toliau už Gerosios Vilties stotelės, nes Paneriuose gyvena nedaug žmonių, palyginus su kitais miesto rajonais. Kadangi ištekliai yra riboti, stengiamės juos paskirstyti taip, kad kuo daugiau keleivių galėtų patogiai naudotis transportu. Suprantame, kad tai gali sukelti nepatogumų, ir visada vertiname jūsų pasiūlymus, kuriuos pagal galimybes stengiamės įgyvendinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąĮdomesnis, o gal žiauresnis šis MadeInVilnius straipsnis:
„Vilniaus viešasis transportas“: pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų tiekimo
https://madeinvilnius.lt/transportas...laivu-tiekimo/
Stai kaip atrodo 35 zmones talpinantis laivas su " komfortiška bendra erdve iki 70 proc. dengtame denyje"
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.30, 15:28.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąjokio ad hominem, .
Paskutinis taisė KEdas; 2024.12.30, 19:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPaskutinis taisė ejs-ejs; Vakar, 16:02.
Comment
-
Dar papildant apie laivelius, iš įrašo komentarų:
Įdomiausia, kad nepavyko rasti internete jokios informacijos apie SIA „BIC“ jau pagamintus laivus. Net jų pačių svetainėje tokios veiklos srities nėra. Tad panašu, kad kažkokiu būdu konkursą laimėjo aliuminio konstrukcijų gamintojas, neturintis jokios patirties laivų gamyboje.
Sugebėjau priguglint apie SIA „BIC“ tik tiek, kad jie bandė pastatyti panašų laivą Rigai, bet ten kalbama apie DAR NEPASTATYTĄ 130 zmoniu talpinanti laiva, kurio auktis turetu buti iki 1,9 m del vieno labai zemo tilto. Nuotrauku taip pat nėra (nes ir laivo nera), tik 3d renderis.
https://lz.lv/p/reka-bolshaia-a-kora...ansport-722942
Jus norite statytis sau nama. Koki rangova pasirinksite? Aisku ta, kuris niekada gyvenime nei vieno namo nepastates!
- 11 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJus norite statytis sau nama. Koki rangova pasirinksite? Aisku ta, kuris niekada gyvenime nei vieno namo nepastates!
- 6 patinka
Comment
-
Blogiausia, kad pas mus lygioje vietoje kažką kuriant iš karto perkami laivai, kurie visiškai neaišku ar pasiteisins ir po 2-3 metų dar bus reikalingi. Jeigu skaidriai ir logiškai organizuojant tokią paslaugą, tai pirmiausia būtų skelbiamas konkursas 3-5 metams aptarnauti tokius maršrutus, kad "nepavykus" eksperimentui būtų galima nepratęsti sutarties ir viską užmiršti.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBlogiausia, kad pas mus lygioje vietoje kažką kuriant iš karto perkami laivai, kurie visiškai neaišku ar pasiteisins ir po 2-3 metų dar bus reikalingi. Jeigu skaidriai ir logiškai organizuojant tokią paslaugą, tai pirmiausia būtų skelbiamas konkursas 3-5 metams aptarnauti tokius maršrutus, kad "nepavykus" eksperimentui būtų galima nepratęsti sutarties ir viską užmiršti.
- 8 patinka
Comment
Comment