Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. tiesiog per siauras, kad būtų 6 juostos. Ten kažkada buvo 4 juostos su geležinkeliu per vidurį. Taip ir liko 4 juostos, tik geležinkelį išardė... Išeitis tik viena - platinti važiuojamąją dalį iki normalaus pločio 6 juostoms.
    Nėra ten tokio srauto tarp Žiedo ir Basanavičiaus gatvės. Net piko metu, atmetus sukančius į kairę, problemų nebūna.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nėra normalu, kai važiuoja du ar net trys to paties maršruto autobusai vienas paskui kitą. Net jei intervalas 10 min., kartais taip atsitinka būtent dėl labai ilgo maršruto.
      Jei dispečeris nekrapštytų nosies ir neskaičiuotų varnų, tokių DMU situacijų gatvėse ir nebūtų.

      Comment


        Čia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.

        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tokiais atvejais taip, bet tada lygiai taip pat vėluos ir trumpesnis maršrutas, nes čia kalba eina apie kažkokią spūstį vienoje vietoje, t.y. Al1 argumentas nevalidus.
        Ne, kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė tikimybė papulti į spūstį. Kadangi maršrutas ilgas, tai ilgiau užtrukus autobusas netgi nesugebės grįžti atgal ir eis velniop ne tik tas reisas, bet ir sekantis ir galbūt dar sekantis. Kad to nebūtų, reikia laikyti rezervinius autobusus, kurie turėtų išvažiuoti tokiu atveju ir perimti maršruto grafiką... Ar Vilniuje taip daroma? Abejoju...

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Nėra ten tokio srauto tarp Žiedo ir Basanavičiaus gatvės. Net piko metu, atmetus sukančius į kairę, problemų nebūna.
        Atimkite po juosta ir pamatysite, kas bus. Geriau jau gatvė paplatinti pora metrų ir turėti normalią 6 juostų gatvę, nei susiaurinti ir turėti problemų. Net tarybiniais laikais gatvė buvo 4 juostų.
        Paskutinis taisė Al1; 2024.12.12, 18:02.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Čia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.



          Ne, kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė tikimybė papulti į spūstį. Kadangi maršrutas ilgas, tai ilgiau užtrukus autobusas netgi nesugebės grįžti atgal ir eis velniop ne tik tas reisas, bet ir sekantis ir galbūt dar sekantis. Kad to nebūtų, reikia laikyti rezervinius autobusus, kurie turėtų išvažiuoti tokiu atveju ir perimti maršruto grafiką... Ar Vilniuje taip daroma? Abejoju...



          Atimkite po juosta ir pamatysite, kas bus. Geriau jau gatvė paplatinti pora metrų ir turėti normalią 6 juostų gatvę, nei susiaurinti ir turėti problemų. Net tarybiniais laikais gatvė buvo 4 juostų.
          Kad nepapulti į spūstį 2g reikia panaikinti iš viso tada.
          Viskas prasideda Stotyje. Iki pat Savanorių žiedo yra problemos. O jeigu žiūrėti kryptį į Stotį tai didžiausios problemos kelią Lazdynai - Gerosios Vilties atkarpa. Tenai po pusvalandį stovi kamštyje mažoje atkarpoje. O po to 8 val susidaro pusvalandiniai tarpai nes 2G Santariškės vėluoja 27 min.

          Comment


            Gal kas žinote, kodėl 17 autobuso maršrute, Antavilių žiede vairuotojams nėra duodama nei viena minutė atstovos, skirtingai nei pvz. į jį panašiausiame 39, kur Balžio žiede duodamos bent 5 minutės pertraukai? Tik nepradėkite sakyti, kad tai siejama su rekonstruojamu Nemenčinės plentu, kaip kad man atsakė SĮSP. Šį dalyką pastebėjau dar gal prieš kokius 10 metų - 17 autobuso maršrutas yra kone vienintelis ne žiedine trasa einantis Vilniaus miesto maršrutas, kur galiniame punkte nėra laiko pertraukai - tik baigus keleivių laipinimą iškart vykstama atgal. Gal kad kuo greičiau pristatyti Laurų sodų gyventojus į paskirties stotelę (nes autobusų eismas Laurų g. yra vienakryptis - tik važiuojant Antakalnio link)?

            Comment


              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
              <...> Šį dalyką pastebėjau dar gal prieš kokius 10 metų - 17 autobuso maršrutas yra kone vienintelis ne žiedine trasa einantis Vilniaus miesto maršrutas, kur galiniame punkte nėra laiko pertraukai - tik baigus keleivių laipinimą iškart vykstama atgal <...>
              Jeigu 21, 22, 82 maršrutus skaityti ne kaip žiedinius, tada ne vienintelis.
              O toks trumpinimas minučių stovėjimo sąskaita Antaviliuose, matomai, siejamas su vairutojų noru stovėti labiau civilizuotoje vietoje, kur yra visi sanitariniai patogumai.
              Gal šia tema gali plačiau pasisakyt Mantas95
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Tai 21, 22, 82 maršrutuose yra tik vienas normalus punktas - t.y. esantis vietoje, kur galima sustoti toliau nuo keleivių. Kiti (atitinkamai Pamėnkalnio/Lazdynai/Juodšiliai) yra paprastose įvažose, o ne žiede. 17 maršrutas gi užsibaigia žiede, kur stoviniavimas keletą minučių iš paskos važiuojantiems netrukdys, nes be 17 ten daugiau niekas nestoja. Kodėl tada 8 autobusas panašiai atrodančiose apsisukimo vietose Vaidotuose ar koks 78 Pagiriuose turi tam tikras atstovas, o 17 - visiškai ne?

                Comment


                  Logiškas sprendimas Laurų sodų gyventojų atžvilgiu. Aišku, išlipti ir eiti nuo st. Šilas irgi galima, bet ne kiekvienam idealu. Nors kai 15 per Valakampius važiuodavo tik grįždamas atgal, Turniškėse jis visgi turėjo atstovą, tad tas 5 ar kiek minučių visi sėdėjo nuobodžiaudami. Būtų žymiai absoliučiai visiems geriau, jei per tuos sodus būtų važiuojama į abi puses, bet tam visiškai nepritaikyta (ir nepritaikytina) Laurų g. Ir šiaip kai Antaviliuose bus pagaliau įrengtas naujasis žiedukas, iš jo bus būtina pasitraukti, ypač jei tuo metu atvažiuos ir rajono transportas (pagal idėją turėtų pradėti užsukinėti).

                  Comment


                    Sveiki. Čia šiek tiek mažiau rimtesnis diskursas, bet ar nugirdote, kad po bilietų sistemos perdarymo stotelių pranešimuose dingo ikoniškas varpelis? Na ir taip pat neliko priminimų pažymėti bilieto, visokių ten palinkėjimų užsieniečiams angliškai 88-ame ir t.t.

                    Comment


                      Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
                      Sveiki. Čia šiek tiek mažiau rimtesnis diskursas, bet ar nugirdote, kad po bilietų sistemos perdarymo stotelių pranešimuose dingo ikoniškas varpelis? Na ir taip pat neliko priminimų pažymėti bilieto, visokių ten palinkėjimų užsieniečiams angliškai 88-ame ir t.t.
                      Tai vadinama progresu. Nauja sistema yra žymiai patogesnė ir geresnė. Kai kuriose VT priemonėse net nėra kur žymėti bilieto, o čia apie kokius tai varpelius ar palinkėjimus šnekate... Negi norite grįžti į praeitį, kur šalta, niūru, gūdu?
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Gana dažnai tenka matyti naujus troleibusus važiuojančius su nuleistais "ūsais". Kažin ar čia jie taip dažnai juos "pameta" ar vairuotojams labiau patinka važiuot atsijungus?

                        Comment


                          Jei Kalvarijų g., tai ten juk dėl kanalizacijos rekonstrukcijos KT nuimtas. Jei kažkur kitur, tai matyt tingi prisijungti. Ypač tenka matyti 6 troleibusą Savanorių pr., važiuojantį į Ž. Panerius neprisijungus prie KT. 20 km akumuliatorių talpa leidžia taip važiuoti. Paskui Ž. Paneriuose prisijungia prie KT.

                          Comment


                            Paliepta "mankštinti" batarkes?

                            Comment


                              Dažnai 7 matau ties Žvėrynu, 16 ir 19. Dažniausiai 7, nes tiesiog persidengia mano maršrutai

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Tai vadinama progresu. Nauja sistema yra žymiai patogesnė ir geresnė. Kai kuriose VT priemonėse net nėra kur žymėti bilieto, o čia apie kokius tai varpelius ar palinkėjimus šnekate... Negi norite grįžti į praeitį, kur šalta, niūru, gūdu?
                                Nes nusipirko tiek validatorių, kiek TP, jokio rezervo nėra. Todėl tiesiog nuo senų troleibusų nuimami jie naujiems. Taip vėliau bus ir su Solaris Trolino 15AC.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Dažnai 7 matau ties Žvėrynu, 16 ir 19. Dažniausiai 7, nes tiesiog persidengia mano maršrutai
                                  Baterijas reikia karts nuo karto iškrauti bent kažkiek ir po to vėl įkrauti. Taip reikia daryti, kad jos ilgiau tarnautų.

                                  Comment


                                    JUDU jau užsiima simbolizmu

                                    Šiaip labai apgailėtina antraštė

                                    Comment


                                      Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
                                      JUDU jau užsiima simbolizmu

                                      Šiaip labai apgailėtina antraštė
                                      Simboliškas ir VVT vairtuotojų nemokėjimas vairuoti, kai TP išlenda į gretimą, ar šiuo atveju, į priešinio eismo juostą.

                                      Comment


                                        Viskas čia "tvarkoje". Nes Vilniuje labai daug debiliškai įrengtų sankryžų su mažu posūkio spinduliu ir net VT neįtelpa į juostą, turi išvažiuoti į priešpriešinę ar gretimą tos pačios krypties. Štai probleminis posūkus į A. Goštauto gatvę iš J. Tumo-Vaižganto. Ten neseniai pertvarkė šaligatvius, nežymiai susiaurino važiuojamąją dalį, bet tam, kad VT atliktų normalų posūkį, neišvažiuotų į gretimą juostą, nieko nepadaryta. Kažkokia dar didesnė duobę padarė sankryžoje, į kurią turi važiuoti didelė VT priemonė, sukdama į Goštauto g...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Viskas čia "tvarkoje". Nes Vilniuje labai daug debiliškai įrengtų sankryžų su mažu posūkio spinduliu ir net VT neįtelpa į juostą, turi išvažiuoti į priešpriešinę ar gretimą tos pačios krypties. Štai probleminis posūkus į A. Goštauto gatvę iš J. Tumo-Vaižganto. Ten neseniai pertvarkė šaligatvius, nežymiai susiaurino važiuojamąją dalį, bet tam, kad VT atliktų normalų posūkį, neišvažiuotų į gretimą juostą, nieko nepadaryta. Kažkokia dar didesnė duobę padarė sankryžoje, į kurią turi važiuoti didelė VT priemonė, sukdama į Goštauto g...
                                          Oi tas tai jo, sukant iš Justiniškių g. į Laisvės pr. išlenda per visą gretimą juostą. Bet pasukti vairot jie tikrai dažnai nenori. Čia matoma, vietos iš dešinės yra, bet kam vargintis...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X