Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra normalu, kai važiuoja du ar net trys to paties maršruto autobusai vienas paskui kitą. Net jei intervalas 10 min., kartais taip atsitinka būtent dėl labai ilgo maršruto.
Comment
-
Čia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.
Parašė digital Rodyti pranešimąTokiais atvejais taip, bet tada lygiai taip pat vėluos ir trumpesnis maršrutas, nes čia kalba eina apie kažkokią spūstį vienoje vietoje, t.y. Al1 argumentas nevalidus.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nėra ten tokio srauto tarp Žiedo ir Basanavičiaus gatvės. Net piko metu, atmetus sukančius į kairę, problemų nebūna.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.12, 18:02.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.
Ne, kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė tikimybė papulti į spūstį. Kadangi maršrutas ilgas, tai ilgiau užtrukus autobusas netgi nesugebės grįžti atgal ir eis velniop ne tik tas reisas, bet ir sekantis ir galbūt dar sekantis. Kad to nebūtų, reikia laikyti rezervinius autobusus, kurie turėtų išvažiuoti tokiu atveju ir perimti maršruto grafiką... Ar Vilniuje taip daroma? Abejoju...
Atimkite po juosta ir pamatysite, kas bus. Geriau jau gatvė paplatinti pora metrų ir turėti normalią 6 juostų gatvę, nei susiaurinti ir turėti problemų. Net tarybiniais laikais gatvė buvo 4 juostų.
Viskas prasideda Stotyje. Iki pat Savanorių žiedo yra problemos. O jeigu žiūrėti kryptį į Stotį tai didžiausios problemos kelią Lazdynai - Gerosios Vilties atkarpa. Tenai po pusvalandį stovi kamštyje mažoje atkarpoje. O po to 8 val susidaro pusvalandiniai tarpai nes 2G Santariškės vėluoja 27 min.
Comment
-
Gal kas žinote, kodėl 17 autobuso maršrute, Antavilių žiede vairuotojams nėra duodama nei viena minutė atstovos, skirtingai nei pvz. į jį panašiausiame 39, kur Balžio žiede duodamos bent 5 minutės pertraukai? Tik nepradėkite sakyti, kad tai siejama su rekonstruojamu Nemenčinės plentu, kaip kad man atsakė SĮSP. Šį dalyką pastebėjau dar gal prieš kokius 10 metų - 17 autobuso maršrutas yra kone vienintelis ne žiedine trasa einantis Vilniaus miesto maršrutas, kur galiniame punkte nėra laiko pertraukai - tik baigus keleivių laipinimą iškart vykstama atgal. Gal kad kuo greičiau pristatyti Laurų sodų gyventojus į paskirties stotelę (nes autobusų eismas Laurų g. yra vienakryptis - tik važiuojant Antakalnio link)?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą<...> Šį dalyką pastebėjau dar gal prieš kokius 10 metų - 17 autobuso maršrutas yra kone vienintelis ne žiedine trasa einantis Vilniaus miesto maršrutas, kur galiniame punkte nėra laiko pertraukai - tik baigus keleivių laipinimą iškart vykstama atgal <...>
O toks trumpinimas minučių stovėjimo sąskaita Antaviliuose, matomai, siejamas su vairutojų noru stovėti labiau civilizuotoje vietoje, kur yra visi sanitariniai patogumai.
Gal šia tema gali plačiau pasisakyt Mantas95
Comment
-
Tai 21, 22, 82 maršrutuose yra tik vienas normalus punktas - t.y. esantis vietoje, kur galima sustoti toliau nuo keleivių. Kiti (atitinkamai Pamėnkalnio/Lazdynai/Juodšiliai) yra paprastose įvažose, o ne žiede. 17 maršrutas gi užsibaigia žiede, kur stoviniavimas keletą minučių iš paskos važiuojantiems netrukdys, nes be 17 ten daugiau niekas nestoja. Kodėl tada 8 autobusas panašiai atrodančiose apsisukimo vietose Vaidotuose ar koks 78 Pagiriuose turi tam tikras atstovas, o 17 - visiškai ne?
Comment
-
Logiškas sprendimas Laurų sodų gyventojų atžvilgiu. Aišku, išlipti ir eiti nuo st. Šilas irgi galima, bet ne kiekvienam idealu. Nors kai 15 per Valakampius važiuodavo tik grįždamas atgal, Turniškėse jis visgi turėjo atstovą, tad tas 5 ar kiek minučių visi sėdėjo nuobodžiaudami. Būtų žymiai absoliučiai visiems geriau, jei per tuos sodus būtų važiuojama į abi puses, bet tam visiškai nepritaikyta (ir nepritaikytina) Laurų g. Ir šiaip kai Antaviliuose bus pagaliau įrengtas naujasis žiedukas, iš jo bus būtina pasitraukti, ypač jei tuo metu atvažiuos ir rajono transportas (pagal idėją turėtų pradėti užsukinėti).
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąSveiki. Čia šiek tiek mažiau rimtesnis diskursas, bet ar nugirdote, kad po bilietų sistemos perdarymo stotelių pranešimuose dingo ikoniškas varpelis? Na ir taip pat neliko priminimų pažymėti bilieto, visokių ten palinkėjimų užsieniečiams angliškai 88-ame ir t.t.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Jei Kalvarijų g., tai ten juk dėl kanalizacijos rekonstrukcijos KT nuimtas. Jei kažkur kitur, tai matyt tingi prisijungti. Ypač tenka matyti 6 troleibusą Savanorių pr., važiuojantį į Ž. Panerius neprisijungus prie KT. 20 km akumuliatorių talpa leidžia taip važiuoti. Paskui Ž. Paneriuose prisijungia prie KT.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai vadinama progresu. Nauja sistema yra žymiai patogesnė ir geresnė. Kai kuriose VT priemonėse net nėra kur žymėti bilieto, o čia apie kokius tai varpelius ar palinkėjimus šnekate... Negi norite grįžti į praeitį, kur šalta, niūru, gūdu?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDažnai 7 matau ties Žvėrynu, 16 ir 19. Dažniausiai 7, nes tiesiog persidengia mano maršrutai
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąJUDU jau užsiima simbolizmu
Šiaip labai apgailėtina antraštė
- 6 patinka
Comment
-
Viskas čia "tvarkoje". Nes Vilniuje labai daug debiliškai įrengtų sankryžų su mažu posūkio spinduliu ir net VT neįtelpa į juostą, turi išvažiuoti į priešpriešinę ar gretimą tos pačios krypties. Štai probleminis posūkus į A. Goštauto gatvę iš J. Tumo-Vaižganto. Ten neseniai pertvarkė šaligatvius, nežymiai susiaurino važiuojamąją dalį, bet tam, kad VT atliktų normalų posūkį, neišvažiuotų į gretimą juostą, nieko nepadaryta. Kažkokia dar didesnė duobę padarė sankryžoje, į kurią turi važiuoti didelė VT priemonė, sukdama į Goštauto g...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas čia "tvarkoje". Nes Vilniuje labai daug debiliškai įrengtų sankryžų su mažu posūkio spinduliu ir net VT neįtelpa į juostą, turi išvažiuoti į priešpriešinę ar gretimą tos pačios krypties. Štai probleminis posūkus į A. Goštauto gatvę iš J. Tumo-Vaižganto. Ten neseniai pertvarkė šaligatvius, nežymiai susiaurino važiuojamąją dalį, bet tam, kad VT atliktų normalų posūkį, neišvažiuotų į gretimą juostą, nieko nepadaryta. Kažkokia dar didesnė duobę padarė sankryžoje, į kurią turi važiuoti didelė VT priemonė, sukdama į Goštauto g...
Comment
Comment