Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. tiesiog per siauras, kad būtų 6 juostos. Ten kažkada buvo 4 juostos su geležinkeliu per vidurį. Taip ir liko 4 juostos, tik geležinkelį išardė... Išeitis tik viena - platinti važiuojamąją dalį iki normalaus pločio 6 juostoms.
    Nėra ten tokio srauto tarp Žiedo ir Basanavičiaus gatvės. Net piko metu, atmetus sukančius į kairę, problemų nebūna.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nėra normalu, kai važiuoja du ar net trys to paties maršruto autobusai vienas paskui kitą. Net jei intervalas 10 min., kartais taip atsitinka būtent dėl labai ilgo maršruto.
      Jei dispečeris nekrapštytų nosies ir neskaičiuotų varnų, tokių DMU situacijų gatvėse ir nebūtų.

      Comment


        Čia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.

        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tokiais atvejais taip, bet tada lygiai taip pat vėluos ir trumpesnis maršrutas, nes čia kalba eina apie kažkokią spūstį vienoje vietoje, t.y. Al1 argumentas nevalidus.
        Ne, kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė tikimybė papulti į spūstį. Kadangi maršrutas ilgas, tai ilgiau užtrukus autobusas netgi nesugebės grįžti atgal ir eis velniop ne tik tas reisas, bet ir sekantis ir galbūt dar sekantis. Kad to nebūtų, reikia laikyti rezervinius autobusus, kurie turėtų išvažiuoti tokiu atveju ir perimti maršruto grafiką... Ar Vilniuje taip daroma? Abejoju...

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Nėra ten tokio srauto tarp Žiedo ir Basanavičiaus gatvės. Net piko metu, atmetus sukančius į kairę, problemų nebūna.
        Atimkite po juosta ir pamatysite, kas bus. Geriau jau gatvė paplatinti pora metrų ir turėti normalią 6 juostų gatvę, nei susiaurinti ir turėti problemų. Net tarybiniais laikais gatvė buvo 4 juostų.
        Paskutinis taisė Al1; 2024.12.12, 18:02.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Čia ne dispečerio problema, o aplamai viso VT organizavimo. Dispečeris saviveikla užsiimti negali.



          Ne, kuo ilgesnis maršrutas, tuo didesnė tikimybė papulti į spūstį. Kadangi maršrutas ilgas, tai ilgiau užtrukus autobusas netgi nesugebės grįžti atgal ir eis velniop ne tik tas reisas, bet ir sekantis ir galbūt dar sekantis. Kad to nebūtų, reikia laikyti rezervinius autobusus, kurie turėtų išvažiuoti tokiu atveju ir perimti maršruto grafiką... Ar Vilniuje taip daroma? Abejoju...



          Atimkite po juosta ir pamatysite, kas bus. Geriau jau gatvė paplatinti pora metrų ir turėti normalią 6 juostų gatvę, nei susiaurinti ir turėti problemų. Net tarybiniais laikais gatvė buvo 4 juostų.
          Kad nepapulti į spūstį 2g reikia panaikinti iš viso tada.
          Viskas prasideda Stotyje. Iki pat Savanorių žiedo yra problemos. O jeigu žiūrėti kryptį į Stotį tai didžiausios problemos kelią Lazdynai - Gerosios Vilties atkarpa. Tenai po pusvalandį stovi kamštyje mažoje atkarpoje. O po to 8 val susidaro pusvalandiniai tarpai nes 2G Santariškės vėluoja 27 min.

          Comment


            Gal kas žinote, kodėl 17 autobuso maršrute, Antavilių žiede vairuotojams nėra duodama nei viena minutė atstovos, skirtingai nei pvz. į jį panašiausiame 39, kur Balžio žiede duodamos bent 5 minutės pertraukai? Tik nepradėkite sakyti, kad tai siejama su rekonstruojamu Nemenčinės plentu, kaip kad man atsakė SĮSP. Šį dalyką pastebėjau dar gal prieš kokius 10 metų - 17 autobuso maršrutas yra kone vienintelis ne žiedine trasa einantis Vilniaus miesto maršrutas, kur galiniame punkte nėra laiko pertraukai - tik baigus keleivių laipinimą iškart vykstama atgal. Gal kad kuo greičiau pristatyti Laurų sodų gyventojus į paskirties stotelę (nes autobusų eismas Laurų g. yra vienakryptis - tik važiuojant Antakalnio link)?

            Comment

            Working...
            X