Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
O kas ten buvo?
Was Oslo paralysed after all of its electric buses broke down due to the cold?
We cancelled, on average, between 50 and 100 departures, out of more than 4,000 daily departures, for a few days.
"The buses need to stay plugged in, if possible, early on, before they start the route and stay plugged in overnight. When you do that, the battery can start and operate at this maximum range."
"Then the transit authorities have to either adjust their routes and notify passengers or equip the bus with diesel heaters for these few cold months to make up for the 30% loss in range if they want to maintain a full schedule and their usual routes," explained the battery expert.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku su 2G naikinimu, priešingai - naikinti reikia T16. Ir nereikia grįžti į tai kas buvo prieš 30 metų, nes nebuvo gerai.
T16 dubliuoja 2G, tai faktas, ir yra kitokių alternatyvių maršrutų, kurie galėtų T16 ne tik esminėse atkarpose padengti, bet ir suteikti naują kokybę (kad ir panaikintojo T14 atšaka nuo centro iki karoliniškių būtų prasminga). Ko trūksta, tai 2G reikalinga papildoma talpa, ir tą galėtų duoti ypatingai ilgas autobusas/troleibusas; arba konvertavimas į tramvajų.
Reguliarumui užtikrinti trūksta tiek laisvės pr. atkarpose, tiek ateities g. prioriteto VT, kad nestovėtų bendrame kamštyje + praverstų VT ir pėstiesiems skirtas tiltas per Nerį ties Litexpo. Tai čia ne maršruto problema.
Beje priminsiu, kad neturime ekspresinių autobusų tinklo, tai jų atsiradimas šiokių tokių korekcijų galėtų įnešti.
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Nesuprantu. Sakote, kad vieno populiariausio maršruto pavertimas troleibusu būtų tarsi 1G virstų metro trasa. Troleibusai nėra geresnė alternatyva. Vilniuje troleibusai išvis gali pervežti mažiau keleivių nei autobusai. Ar tą siūlote vienam populiariausių maršrutų? Jei dar pridėsime dažniau krentančius ūsus, tai išvis kokybinis šuolis giliai žemyn.
Nebent jūsų klaviatūra suklydo ir turėjote omenyje:
O gal vietoj 1G autobusų tik autonominiai mikriukai be vairuotojų?
Vilniuje troleibusams neleidžiama pervežti daugiau keleivių, nei jie galėtų. Nes daugumą troleibusų trasų dubliuoja G autobusai. Tai ypač ydingas dalykas, nesvarbu, ar tai būtų troleibusai ir autobusai, ar aplamai tik autobusai. Bet troleibusų atveju gaunasi, kad infrastruktūra nėra gerai išnaudojama. Troleibusams, kaip ir tramvajams ar metro neturi būti jokių konkuruojančių autobusų. Lygiai kaip ir metro tiesiant, tramvajai tampa konkurentais ir jie yra naikinami, ar leidžiami kitomis trasomis. Tai normaliai išvystyto VT hierarchijos dėsnis.Paskutinis taisė Al1; Vakar, 19:24.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Niekas autobusus į troleibusus nekeis.
Seniems VOLVO pakaitalas tai nauji elektriniai autobusai, kuriuos VVT planuoja nusipirkti.
O troleibusų maršrutai bus peržiūrėti. Naujienas išgirsime turbūt 2025 rugpjūtį, kai bus sudarytas žiemos tvarkaraštis 2025-2026Paskutinis taisė Al1; Vakar, 19:20.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą2G maršrutas aplamai yra per ilgas. Niekas juo nuo galo iki galo, priešingai nei kitais greitaisiais, beveik nevažiuoja. Toks ilgas maršrutas turint omenyje spūstis gatvėse, negali normaliai ir efektuviai funkcionuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Negerai, nes jis dubliuoja 100 proc. 16 troleibusą. Tai viena. Antra, labai ilgą maršrutą sudėtingomis eismo sąlygomis sunku padaryti normaliai ir punktualiai veikiančiu. Nors punktualumas Vilniuje tai kažkokia mistika, bet visgi trumpesnį maršrutą lengviau suvaldyti. Nėra normalu, kai važiuoja du ar net trys to paties maršruto autobusai vienas paskui kitą. Net jei intervalas 10 min., kartais taip atsitinka būtent dėl labai ilgo maršruto. Jei maršrutas trumpesnis, tai su tokiu intervalu daug retesnė bus situacija, kai važiuos 2 ar 3 autobusai vienas paskui kitą.
Paskutinis taisė Al1; Vakar, 20:11.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku su 2G naikinimu, priešingai - naikinti reikia T16. Ir nereikia grįžti į tai kas buvo prieš 30 metų, nes nebuvo gerai.
T16 dubliuoja 2G, tai faktas, ir yra kitokių alternatyvių maršrutų, kurie galėtų T16 ne tik esminėse atkarpose padengti, bet ir suteikti naują kokybę (kad ir panaikintojo T14 atšaka nuo centro iki karoliniškių būtų prasminga). Ko trūksta, tai 2G reikalinga papildoma talpa, ir tą galėtų duoti ypatingai ilgas autobusas/troleibusas; arba konvertavimas į tramvajų.
Reguliarumui užtikrinti trūksta tiek laisvės pr. atkarpose, tiek ateities g. prioriteto VT, kad nestovėtų bendrame kamštyje + praverstų VT ir pėstiesiems skirtas tiltas per Nerį ties Litexpo. Tai čia ne maršruto problema.
Beje priminsiu, kad neturime ekspresinių autobusų tinklo, tai jų atsiradimas šiokių tokių korekcijų galėtų įnešti.
Troleibusai gali važiuoti greitai. Artimiausias pavyzdys tai atkarpa Laisvės pr. Pilaitės pr. T.Narbuto g. sankryža - Panorama ypač važiuojant NMC link.
Comment
-
O šiaip dėl vėlavimų mažinimo reikia įrengti A juostą nuo Vaivorykštės st. iki Savanorių žiedo, bei pertvarkyti Savanorių pr. nuo žiedo iki Simono Konarskio st.
Ypač norėtusi atreipti dėmesį į Savanorių pr. nes tos šudinai suprojektuotos A juostos tik trukdo. Šiandien 16 troleibusą mikriukas į šona mušė ties sankryžą su Gerosios Vilties g. tik del to, kad A juosta ten iki artimiausios sankryžos/perėjos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšeitis tik viena - platinti važiuojamąją dalį iki normalaus pločio 6 juostoms.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšeitis tik viena - platinti važiuojamąją dalį iki normalaus pločio 6 juostoms.
Visas srautas dėl sukančių į kairę/dešinę šokinėja tarp pirmos ir antros juostos keldamas bereikalingas avarines situacijas.
- 2 patinka
Comment
-
Kai kur į kairę reikia sukti iš abiejų prospekto pusių vienoje vietoje. Deja, bet 6 juostos ten jau yra, tik per siauros. Reikia paplatinti prospektą 2 metrais, ne vienas juosta ar ne dvejomis. VT Savanorių pr. dabar važiuoja užimdamas 1,5 juostos - per siaurą A juostą ir pusę kitos juostos...Paskutinis taisė Al1; Vakar, 22:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Čia galima pasiskaityti:
Was Oslo paralysed after all of its electric buses broke down due to the cold?-
Comment
Comment