Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiškai nesutinku su 2G naikinimu, priešingai - naikinti reikia T16. Ir nereikia grįžti į tai kas buvo prieš 30 metų, nes nebuvo gerai.
    T16 dubliuoja 2G, tai faktas, ir yra kitokių alternatyvių maršrutų, kurie galėtų T16 ne tik esminėse atkarpose padengti, bet ir suteikti naują kokybę (kad ir panaikintojo T14 atšaka nuo centro iki karoliniškių būtų prasminga). Ko trūksta, tai 2G reikalinga papildoma talpa, ir tą galėtų duoti ypatingai ilgas autobusas/troleibusas; arba konvertavimas į tramvajų.
    Reguliarumui užtikrinti trūksta tiek laisvės pr. atkarpose, tiek ateities g. prioriteto VT, kad nestovėtų bendrame kamštyje + praverstų VT ir pėstiesiems skirtas tiltas per Nerį ties Litexpo. Tai čia ne maršruto problema.
    Beje priminsiu, kad neturime ekspresinių autobusų tinklo, tai jų atsiradimas šiokių tokių korekcijų galėtų įnešti.

    Comment


      Kas siūlo naikinti 2G? Tai bene pagrindinis apimtimi maršrutas susiekimui toje miesto pusėje. Piko metu Lazdynuose sunku įlipti. Jei nebūtų T16, tai gal ir iš viso būtų kaip silkės statinėse.
      Prieš 35 metus buvo dar blogiau. T16 praktiškai nesusidorodavo.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kas siūlo naikinti 2G? Tai bene pagrindinis apimtimi maršrutas susiekimui toje miesto pusėje. Piko metu Lazdynuose sunku įlipti. Jei nebūtų T16, tai gal ir iš viso būtų kaip silkės statinėse.
        Prieš 35 metus buvo dar blogiau. T16 praktiškai nesusidorodavo.
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        2G naikintinas, vietoj jo atstatyti 16 normalų krusavimą ir pratęsti iki Fabijoniškių žiedo
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Ar pastebėjote, kad naujieji troleibusai talpina mažiau keleivių nei galėtų pervežti? IMHO tarpai tarp sėdimų vietų eilių per siauri ir todėl stovintys keleiviai neina gilyn.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Ar pastebėjote, kad naujieji troleibusai talpina mažiau keleivių nei galėtų pervežti? IMHO tarpai tarp sėdimų vietų eilių per siauri ir todėl stovintys keleiviai neina gilyn.
            Pastebėjau, kad ankštoka, bet nesuprantu, kodėl ...
            Taip pat SOR troleibusų durys ypač lėtos, jau Solarių ir MAN'ų lėtos, bet tos dar lėtesnės

            Comment


              Apkalbėta nekart, kad naujieji SOR nevykęs pirkinys. Jei įvyks stebuklas, gal kažkada ir bus panaudoti tinkamai- važinės mažiau apkrautuose maršrutuose su autonomine eiga, kaip privežamieji.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Apkalbėta nekart, kad naujieji SOR nevykęs pirkinys. Jei įvyks stebuklas, gal kažkada ir bus panaudoti tinkamai- važinės mažiau apkrautuose maršrutuose su autonomine eiga, kaip privežamieji.
                Taip ir bus. Kol ne atvažiavo talpesni troleibusai (2025-2026) tol jie važinės belekur. Po to kai atvažiuos 73 troleibusai iš 2 pirkimo, 12m troleibusai bus mažiau apkrautuose maršrutuose. Tu tarpu 18m troleibusai aptarnaus tokius maršrutus kaip 2 ar 7 (t.y labai apkrautus)

                Comment


                  Neužteks tų 73vnt pilnai, plius dar (jei) planuojama plėsti/pakeisti autobusus

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Pastebėjau, kad ankštoka, bet nesuprantu, kodėl ...
                    Taip pat SOR troleibusų durys ypač lėtos, jau Solarių ir MAN'ų lėtos, bet tos dar lėtesnės
                    Net vizualiai matosi, kad nauji troleibusai gerokai mažesni už paskutinius prieš 20 metų pirktus troleibusus... Miestas auga, plečiasi, bet apie naują VT rūšį ne tik niekas negalvoja, bet net ir talpesnių troleibusų neperka...





                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Neužteks tų 73vnt pilnai, plius dar (jei) planuojama plėsti/pakeisti autobusus
                      Niekas autobusus į troleibusus nekeis.
                      Seniems VOLVO pakaitalas tai nauji elektriniai autobusai, kuriuos VVT planuoja nusipirkti.

                      O troleibusų maršrutai bus peržiūrėti. Naujienas išgirsime turbūt 2025 rugpjūtį, kai bus sudarytas žiemos tvarkaraštis 2025-2026

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Net vizualiai matosi, kad nauji troleibusai gerokai mažesni už paskutinius prieš 20 metų pirktus troleibusus... Miestas auga, plečiasi, bet apie naują VT rūšį ne tik niekas negalvoja, bet net ir talpesnių troleibusų neperka...




                        Prieš 20 metų Vilnius nusipirko 15m troleibusus, kuriuos dabar niekas negamina. Jie kainavo ± tiek pat kiek Rygos 18m troleibusai. Tai pinigų taškimas.

                        Dabar perka 18m troleibusus, kurių bus 73. Palyginus su 3 kurie yra dabar, tai žymiai daugiau.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Ar pastebėjote, kad naujieji troleibusai talpina mažiau keleivių nei galėtų pervežti? IMHO tarpai tarp sėdimų vietų eilių per siauri ir todėl stovintys keleiviai neina gilyn.
                          Labai šiaip juokinga - kartą atsisėdus SOR'o pačiame gale prie lango (tos vietos ant nežmoniškos pakylos) į lubas atsirėmiau su galva

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            1G pilnai galėtų būti paverstas troleibusų maršrutu ir su visomis stotelėmis.
                            Nesuprantu. Sakote, kad vieno populiariausio maršruto pavertimas troleibusu būtų tarsi 1G virstų metro trasa. Troleibusai nėra geresnė alternatyva. Vilniuje troleibusai išvis gali pervežti mažiau keleivių nei autobusai. Ar tą siūlote vienam populiariausių maršrutų? Jei dar pridėsime dažniau krentančius ūsus, tai išvis kokybinis šuolis giliai žemyn.

                            Nebent jūsų klaviatūra suklydo ir turėjote omenyje:

                            1G pilnai galėtų būti paverstas tramvajų maršrutu ir su visomis stotelėmis.
                            O gal vietoj 1G autobusų tik autonominiai mikriukai be vairuotojų?
                            Paskutinis taisė liootas; 2024.12.11, 14:35.

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą

                              Nesuprantu. Sakote, kad vieno populiariausio maršruto pavertimas troleibusu būtų tarsi 1G virstų metro trasa. Troleibusai nėra geresnė alternatyva. Vilniuje troleibusai išvis gali pervežti mažiau keleivių nei autobusai. Ar tą siūlote vienam populiariausių maršrutų? Jei dar pridėsime dažniau krentančius ūsus, tai išvis kokybinis šuolis giliai žemyn.
                              Aš tai suprantu, kad nuo Kalvarijų-Kareivių g. sankryžos dengtų trasą autonomine eiga ir važiuotų 18m žymiai didesnės talpos troleibusai.

                              Comment


                                Bet vis tiek - koks tikslas plėsti troleibusų tinklą? Troleibusus pirkti brangiau, ypač autominius. Taip, jie gal tarnauja truputį ilgiau nei autobusai, bet vis tiek. Kodėl ne tiesiog autobusus plėsti? Aš tiesiog nematau pakankamai argumentų.

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                  Bet vis tiek - koks tikslas plėsti troleibusų tinklą? Troleibusus pirkti brangiau, ypač autominius. Taip, jie gal tarnauja truputį ilgiau nei autobusai, bet vis tiek. Kodėl ne tiesiog autobusus plėsti? Aš tiesiog nematau pakankamai argumentų.
                                  Oro švara ir tyliau. Ir kilometras turėtų būt pigesnis, ypač kai jau yra infrastruktūra.

                                  Comment


                                    Troleibusai puiki transporto priemonė dėl kelių priežasčių:
                                    • lyginant su elektriniais autobusais, nereikia įkrauti baterijų
                                    • greita akceleracija
                                    • tyliau
                                    • švariau
                                    Ar šiandien nuo nulio vertėtų kurti troleibusų tinklą? Turbūt ne. Bet Vilniuje troleibusų tinklas yra tikrai neblogai išplėtotas ir keli jo praplėtimai dar labiau pagerintų situaciją.

                                    Comment


                                      Ir dar nuo 2030m. ES bus smarkiai apribojami dyzeliai visi, įskaitant ir autobusus.

                                      Comment


                                        Ačiū, visai svarūs argumentai. Galima būtų sakyti, kad elektriniai autobusai tą patį atlieka, bet prisiminus pernai žiemos Oslo naujų elektrinių autobusų fiasko, tai čia visai rimtas argumentas troleibusams.

                                        Comment


                                          Elektriniai autobusai turi praleisti x laiko nedirbdami ir kraudamiesi, tad jų reikia daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X