Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš labai abejoju, ar Serbija negauna ES pinigų. Juk jie kaip ir stojimo procese. Todėl kažkiek gauna. Kitas dalykas, kam juos skiria - asfaltui ar VT. Vilniuje tai ir iki įstojimo į ES, ir po įstojimo kelis metus VT gavo tik trupinius. Ne dėl to, kad ES nedavė, o dėl to, kad vietiniams valdžiažmogiams VT - ubagų transportas ir jiems reikia plačių gatvių.

    Comment


      Parašė TIME Rodyti pranešimą
      Bet nemanau, kad cia "europiniu pinigu" problema, bet poziurio. Sarajeve, kuris gerokai maziau pinigu nei Belgradas ar Vilnius turi, kai buvau realiai perstate nuo nulio tramvaju (isrinko begius, juos pakeite naujais, nezinau kuo is esmes skiriasi nuo sistemos statymo nuo nulio), ka Vilniaus politikai vadina "kosmodromu", o troleibusai jau tada buvo nauji, patogus ir galintys dali trasos vaziuoti be usu.
      Belgradas viso labo dvigubai už Vilnių didesnis miestas, buvus Jugoslavijos sostinė, kurios laikais visi pinigai ir buvo kišami vien į Belgradą. Nepaisant to, VT būklė neprilygsta Vilniui, o požiūriai panašūs. Tam pačiame Sarajeve, nors ir požiūris į VT gerokai atsakingesnis (visas miestas nuniokotas, bet, kaip sakote, vyksta kapitalinės rekonstrukcijos), važinėja bėgiais 6-ojo dešimtmečio gamybos tramvajai. Vis tiek užglaisto kliauzas europiniai...

      O Novi Sade tai jau tikrai - ir požiūrio nėr, ir pinigų. Autobusai panašūs Kuboj važinėja, kur iš viso neegzistuoja viešasis, nors miestas labai europietiškas, tvarkingas.

      Comment


        Pritarta: Vilnius pirks dar 73 naujus troleibusus

        Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė trišalei projekto rėmimo sutarčiai tarp Vilniaus miesto savivaldybės, Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko bei Šiaurės investicijų banko. Šis nutarimas yra svarbus žingsnis įgyvendinant įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ valdomo troleibusų parko atnaujinimo planą.

        „Šia sutartimi, kuri bus pasirašyta artimiausiu metu, tęsiame savo įsipareigojimus pilnai atnaujinti miesto troleibusų parką ir gerinti vežimo paslaugų kokybę sostinės gyventojams bei jos svečiams“, – kalba Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

        Spalį „Vilniaus viešasis transportas“ paskelbė pirkimą 73-ims naujiems troleibusams įsigyti. Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas bei Šiaurės investicijų bankas bendradarbiauja įgyvendinant troleibusų parko atnaujinimo planą suteikdami paskolą naujų transporto priemonių įsigijimui.

        Sutartį su konkurso laimėtoju planuojame pasirašyti kitų metų pirmąjį ketvirtį. Naujų troleibusų pirkimas – įmonės valdomo troleibusų parko atnaujinimo projekto tęsinys, kurį užbaigus keleiviai bus vežami tik šiuolaikinius standartus atitinkančiomis transporto priemonėmis. Tikime, kad šie pokyčiai skatins dažniau rinktis viešąjį transportą savo kelionėms mieste“, – kalba įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Ignas Degutis.

        Europos plėtros ir rekonstrukcijos bankas kartu su Taivano tarptautinio bendradarbiavimo ir plėtros fondu jau prisidėjo prie 91 naujų „Škoda 32Tr“ troleibusų įsigijimo. 55 troleibusai jau pristatyti į Vilnių ir perduoti eksploatacijai. Paskutinė troleibusų partija į gatves išvažiuos kitų metų pirmąjį ketvirtį.

        Comment


          Kaip antradienį pranešė savivaldybės įmonė, sutartys su dviem bankais sudarytos įgyvendinant valdomo transporto priemonių atnaujinimo planą. Su VVT bendradarbiaujantys Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) bei Šiaurės investicijų bankas (ŠIB) finansavimo sutartimis įsipareigojo skirti po 40 mln. eurų.

          Comment


            Kažkokie pirmieji žingsniai link viešojo transporto gerinimo neskaitant naujų troleibusų pirkimo
            Šiuo metu Vilniuje kursuoja 6 greitieji maršrutai. Nuo pat jų kursavimo pradžios, Vilniuje G maršrutų tinklas nebuvo plečiamas. Visgi aiškėja, kad SĮ „Susisiekimo paslaugos” (toliau: JUDU) planuoja tankinti ir plėsti greitųjų maršrutų tinklą. Šių pokyčių teks palaukti bent iki 2027 metų. JUDU taip pat žada, kad maršrutai kursuos net 20 procentų greičiau.

            Comment


              Kažkaip atbulai skamba, pirkt autonominės eigos trulus, tam, kad galėtų važiuoti kur nėra tinklo. Tai pirkit autobusus, arba tinklą plėskit...

              Comment


                O aš kaip tik manau, kad greitieji autobusai negali būti VT pagrindas. Žodžiu, viskas daroma kaip pas kokius azijatus...

                Comment


                  Nori greitųjų autobusų - pirmyn į Aziją. O ES jie nėra VT pagrindas.

                  Comment


                    Parašė rmss Rodyti pranešimą
                    Kažkaip atbulai skamba, pirkt autonominės eigos trulus, tam, kad galėtų važiuoti kur nėra tinklo. Tai pirkit autobusus, arba tinklą plėskit...
                    Mes jau TURIME troleibusus, kurie gali 20 km be laidų važiuoti ir iki 2026 metų galo tokių bus 164. Iš kurių net 73 bus 18 metrų ilgio. Jeigu pakoreguosim maršrutus, darant jų plėtrą už KT, tai gausime daugiau keleivių + naujas jungtis.
                    Juk visai neblogai, kad koks 10 pavažiuotų iki Oro uosto bent, o ne suktusi ties Naujininkais.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nori greitųjų autobusų - pirmyn į Aziją. O ES jie nėra VT pagrindas.
                      Kol kas reikia išnaudoti esamą infrastruktūrą. Troleibusai ne pilnai išnaudoti, kaip ir "G" autobusai.
                      Jei bus taip, kad autobusas važiuojantis kas 5 min užsikemša, tada reikia svarstyti tramvajų vietoj "G".

                      Comment


                        Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                        Kažkokie pirmieji žingsniai link viešojo transporto gerinimo neskaitant naujų troleibusų pirkimo
                        Pagaliau Vilnius atsikrato troleibusų fobijos.
                        Ir net nebandykite verkti, kad troleibusų mažiau. Jus geriau pasižiūrėkite kiek jų dabar rezerve.

                        Comment


                          Su tokiu kiekiu troleibusų, norint plėsti tinklą, teks retinti kursavimo dažnį ir laukti trūlo ne 10, o 20 minučių. Tai jau tikrai, kad visai neblogai.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Su tokiu kiekiu troleibusų, norint plėsti tinklą, teks retinti kursavimo dažnį ir laukti trūlo ne 10, o 20 minučių. Tai jau tikrai, kad visai neblogai.
                            Peržiūrimas bus maršrutų tinklas.

                            Comment


                              Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

                              Mes jau TURIME troleibusus, kurie gali 20 km be laidų važiuoti ir iki 2026 metų galo tokių bus 164. Iš kurių net 73 bus 18 metrų ilgio. Jeigu pakoreguosim maršrutus, darant jų plėtrą už KT, tai gausime daugiau keleivių + naujas jungtis.
                              Juk visai neblogai, kad koks 10 pavažiuotų iki Oro uosto bent, o ne suktusi ties Naujininkais.
                              Reikia dar daugiau troleibusų. G autobusus reikia reformuoti. 1G pilnai galėtų būti paverstas troleibusų maršrutu ir su visomis stotelėmis. 2G naikintinas, vietoj jo atstatyti 16 normalų krusavimą ir pratęsti iki Fabijoniškių žiedo. 3G sutrumpinti iki Žaliojo Tilto, į oro uostą pratęsti 10 ir 17 troleibusus. 4G sutrumpinti iki Ž. Tilto, atkurti normalų 19 trol. kursavimą.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Reikia dar daugiau troleibusų. G autobusus reikia reformuoti. 1G pilnai galėtų būti paverstas troleibusų maršrutu ir su visomis stotelėmis. 2G naikintinas, vietoj jo atstatyti 16 normalų krusavimą ir pratęsti iki Fabijoniškių žiedo. 3G sutrumpinti iki Žaliojo Tilto, į oro uostą pratęsti 10 ir 17 troleibusus. 4G sutrumpinti iki Ž. Tilto, atkurti normalų 19 trol. kursavimą.
                                Bet vis tiek 1G yra patogus. Greičiau nuvažiuoji, nes praleidžia "nedideles stoteles" - jas, tarp kitko, irgi reiktų peržiūrėti, nes pvz Rinktinės st. jau nebe apleisto stadiono prieigose, o verslo centre.
                                Gal, tarkime simboliškai, vietoj 1G organizuoti būtų verta greitąjį 5 troleibusą ir arba pasinaudoti "Stop" mygtukais, arba palikti status quo dengiant praleidžiamas stoteles paprastais autobusais.

                                Comment


                                  Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

                                  Bet vis tiek 1G yra patogus. Greičiau nuvažiuoji, nes praleidžia "nedideles stoteles" - jas, tarp kitko, irgi reiktų peržiūrėti, nes pvz Rinktinės st. jau nebe apleisto stadiono prieigose, o verslo centre.
                                  Gal, tarkime simboliškai, vietoj 1G organizuoti būtų verta greitąjį 5 troleibusą ir arba pasinaudoti "Stop" mygtukais, arba palikti status quo dengiant praleidžiamas stoteles paprastais autobusais.
                                  Naujuose pirkimuose visur yra stop mygtukai. O nuo 18m troleibusų pirkimo privalomas ir durų atidarymas iš išorės migtuku ir net 1)))

                                  Comment


                                    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

                                    Bet vis tiek 1G yra patogus. Greičiau nuvažiuoji, nes praleidžia "nedideles stoteles" - jas, tarp kitko, irgi reiktų peržiūrėti, nes pvz Rinktinės st. jau nebe apleisto stadiono prieigose, o verslo centre.
                                    Gal, tarkime simboliškai, vietoj 1G organizuoti būtų verta greitąjį 5 troleibusą ir arba pasinaudoti "Stop" mygtukais, arba palikti status quo dengiant praleidžiamas stoteles paprastais autobusais.
                                    Paralelinis leidimas greito autobuso ir negreito yra dar blogiau nei greito pavertimas paprastu. Nes 1G atveju ne taip ir daug tų stotelių, kuriose jis nestoja. Tuo labiau, kad buvo dienų, kai 16 troleibusas nevažiavo ar vasarą vakarais ir 2G stodavo visoses stotelėse, o kelionės laikas per visą maršrutą pailgėjo keliomis minutėmis. Taip, vakarais nėra kamščių, bet ir dieną kelios minutėmis ilgesnė kelionės trukmė geriau nei paraleliai važinėjantys nepilni autobusai ar troleibusai. Ne, visgi aš nesiūlau naikinti 16 troleibuso, o siulau naikionti 2G. Nes jis toks nereikalingas. Jis per ilgas, per daug autobusų reikia tokiam ilgam maršrutui, neišlaikomas grafikas, nes per ilgas maršrutas. 16 pratęsimas iki Fabijoniškių žiedo ir 55 sutankinimas iki 6 kartų per valandą būtų geriausias variantas.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.10, 23:18.

                                    Comment


                                      Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

                                      Naujuose pirkimuose visur yra stop mygtukai. O nuo 18m troleibusų pirkimo privalomas ir durų atidarymas iš išorės migtuku ir net 1)))
                                      Beveik visur tie stop mygtukai, reikia juos kažkaip įvaldyt...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Paralelinis leidimas greito autobuso ir negreito yra dar blogiau nei greito pavertimas paprastu. Nes 1G atveju ne taip ir daug tų stotelių, kuriose jis nestoja. Tuo labiau, kad buvo dienų, kai 16 troleibusas nevažiavo ar vasarą vakarais ir 2G stodavo visoses stotelėse, o kelionės laikas per visą maršrutą pailgėjo keliomis minutėmis. Taip, vakarais nėra kamščių, bet ir dieną kelios minutėmis ilgesnė kelionės trukmė geriau nei paraleliai važinėjantys nepilni autobusai ar troleibusai. Ne, visgi aš nesiūlau naikinti 16 troleibuso, o siulau naikionti 2G. Nes jis toks nereikalingas. Jis per ilgas, per daug autobusų reikia tokiam ilgam maršrutui, neišlaikomas grafikas, nes per ilgas maršrutas. 16 pratęsimas iki Fabijoniškių žiedo ir 55 sutankinimas iki 6 kartų per valandą būtų geriausias variantas.
                                        Dėl 2G sutinku. Nėra, kad 2013m. naikino troleibusus, nes "dubliavo autobusų maršrutus"?

                                        Comment


                                          Žinoma, kad taip. 5 troleibusas tam ir panaikintas. Dalį kitų praretino. Ir ženkliai. Turint mieste elektrinio VT tinklą, o Vilniaus troleibusai 80-aisiais buvo 6 pagal tinklo dydį pasaulyje, ir daryti VT pagrindu autobusus, rėkiant apie žaliąjį kursą, yra šizofrenija. Ne tik politine, bet ir medicinine prasme.

                                          Taip pat ir 13-ą troleibusą lygtai tuo pat metu pakeitė 73 autobusu. Nors gal ir klystu, gal ir kiek vėliau.
                                          Paskutinis taisė Al1; Vakar, 07:57. Priežastis: Papildymas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X