Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo pirmadienio kursuos naujas 51 variantas į Užukampį, Fabriko g. Naujos stotelės: Dobūklė, Lentvario kryžkelė (tik vienpusė – nelabai gerai piečiau A16 gyvenančiųjų atžvilgių), Fabriko st.

    Nesuprantu tik, kodėl daromi nelogiški ir painūs variantiniai maršrutai (kaip su 9 jau anksčiau padaryta), o taip bijoma naudoti "A" žymėjimą – juk 67A ir 67B jau netgi turėjome. Be to, dabar suderinami šių maršrutų tvarkaraščiai, kas reiškia, jog visa Trakų Vokė ir Daniliškės gaus autobusą su besikaitaliojančiu 20-40 intervalu – pabrėšiu, kad ta pačia trasa šie variantai važiuoja tik trečdalį maršruto trukmės. Kažkokia nesąmonė, čia tas pats, kaip palikti 15 minučių tarpus 7 maršrute, o į juos įkišti 18 ir pavadinti jo variantu.

    Click image for larger version  Name:	Fabriko.png Views:	0 Size:	136,1 kB ID:	2165740
    Paskutinis taisė lanxtot; 2024.11.16, 23:43.

    Comment


      Šiandien mačiau kaip Narbuto - Sėlių g. sankryžoje troleibusas "pametė ūsus". Vienas tų naujų su baterijomis. Tai įdomu, kad sustojo kokioms 15-20 sekundžių viduryje sankryžos, o tada nuvažiavo baterijomis. Tai klausimas yra ar jie neturi kažkokio automatinio perjungimo į baterijų rėžimą, kad galėtų vos ne iš karto važiuot?

      Comment


        Matyt negali važiuoti, kol ūsai pilnai nenusileidžia.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Matyt negali važiuoti, kol ūsai pilnai nenusileidžia.
          Manau, kad vairuotojas iškart nesusigaudė. Vargu ar yra toks blokavimas. Būtų keista, jei toks egzistuotų.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tai klausimas yra ar jie neturi kažkokio automatinio perjungimo į baterijų rėžimą, kad galėtų vos ne iš karto važiuot?
            O ūsus kada susirinkti? Jei važiuos su palaidais ūsais, nežinia kokią žalą padarys tinklui ir aplinkiniams.

            Comment


              Tai reziume situacija visom prasmėm prasta. Pametus ūsus stovės ilgiau nei senose užtrukdavo užkabinti ūsus atgal, o kaina bus dviguba dėl baterijų.

              Comment


                Prie ko čia ilgiau, jei automatiškai virvės susukamos, nereikia nieko daryti. Nebent užsikabina už KT trosų ar iešmo, tai tuomet reikės vairuotojui išlipt ir sutvarkyti rankiniu būdu.

                Comment


                  Esu dar visai neseniai matęs Vilniaus dokumentuose miesto žemėlapį, kur nurodoma, kad Operos ir baleto teatro žiedą reikia rekonstruoti į VT persėdimo mazgą, taip pat miesto pakraščiuose nurodyta nemažai P+R aikštelių vietų. Bet dabar niekaip neatkapstau, kuris šis dokumentas ar yra, ar kaip vadinasi. Gal kas žino, koks tai dokumentas? Baigiu pildyti pasiūlymus projektui dėl Operos ir Baleto teatro žiedo rekonstrukcijos ir norėčiau pasiremti šiuo dokumentu. Pagal dizainą atrodo kiek senesnis, kokių kelių metų senumo.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Tai reziume situacija visom prasmėm prasta. Pametus ūsus stovės ilgiau nei senose užtrukdavo užkabinti ūsus atgal, o kaina bus dviguba dėl baterijų.
                    Rankiniu būdu pajungdavo per 15 s ?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Rankiniu būdu pajungdavo per 15 s ?
                      Tik tuose modeliuose, kur gale vežiodavosi ūsų prikabinėtoją.

                      Comment


                        Nuleidimui reikia tik ričių su varikliais. Pakelti taip pat. Bet nukritus šiaip kažkur gatvėje ar sankryžoje ir esant automatinėms ritėms, niekas niekur prie KT neprisijunginėja. Kiek esu matęs kituose miestuose, važiuojama autonomine eiga iki artimiausios stotelės ir ten jungiamasi prie KT.

                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                        Esu dar visai neseniai matęs Vilniaus dokumentuose miesto žemėlapį, kur nurodoma, kad Operos ir baleto teatro žiedą reikia rekonstruoti į VT persėdimo mazgą, taip pat miesto pakraščiuose nurodyta nemažai P+R aikštelių vietų. Bet dabar niekaip neatkapstau, kuris šis dokumentas ar yra, ar kaip vadinasi. Gal kas žino, koks tai dokumentas? Baigiu pildyti pasiūlymus projektui dėl Operos ir Baleto teatro žiedo rekonstrukcijos ir norėčiau pasiremti šiuo dokumentu. Pagal dizainą atrodo kiek senesnis, kokių kelių metų senumo.
                        Tai daug visokių planų būta... Esmė tame, kad pertvarkius žiedą į VT mazgą, kur nukreipti viso kito transporto srautą? Nėra kur. Tik statant Kreivąjį tiltą. Juk buvo žadama ir rekonstravus Gedimino pr. padaryti jį pėsčiųjų zona. Nesigavo. Nėra kur nukreipti automobilių. Tai tuomet, 2002-2003 m. dar automobilizacijos lygis buvo mažesnis. Vis tiek neišėjo. Leido dienos metu važiuoti... Ir tai ne poltitinės valios trūkumas. Nu nėra kur realiai kitur nukreipti srautų, neužsiimant grandiozine infrastruktūros pervarka - nestatant naujų tiltų per Nerį.

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                          Esu dar visai neseniai matęs Vilniaus dokumentuose miesto žemėlapį, kur nurodoma, kad Operos ir baleto teatro žiedą reikia rekonstruoti į VT persėdimo mazgą, taip pat miesto pakraščiuose nurodyta nemažai P+R aikštelių vietų. Bet dabar niekaip neatkapstau, kuris šis dokumentas ar yra, ar kaip vadinasi. Gal kas žino, koks tai dokumentas? Baigiu pildyti pasiūlymus projektui dėl Operos ir Baleto teatro žiedo rekonstrukcijos ir norėčiau pasiremti šiuo dokumentu. Pagal dizainą atrodo kiek senesnis, kokių kelių metų senumo.
                          Naujausias dokuemntas išleistas apie šią sankryžą - Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcija

                          https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

                          Ten yra pasiūlymas perdaryti mazgą į keturšalę sankryžą bei pridetas brėžinys:
                          Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	335
Size:	74,5 kB
ID:	2166253
                          Click image for larger version

Name:	image (1).png
Views:	348
Size:	487,9 kB
ID:	2166254

                          Siūlyčiau adresuoti klausimą savivaldybei, nes jie formuoja užduotį, reguliuoja sprendinius, eismo juostų pločius, sankryžos nekeitimą. Meras su komanda bijo pokyčių, visuomenės triukšmo ir rinkejų praradimo.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Rankiniu būdu pajungdavo per 15 s ?
                            Pajunkdavo jeigu vairuotojas greitai sureaguodavo.

                            Comment


                              Per 15 sekundžių neįmanoma fiziškai.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Naujausias dokuemntas išleistas apie šią sankryžą - Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcija

                                https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

                                Ten yra pasiūlymas perdaryti mazgą į keturšalę sankryžą bei pridetas brėžinys:
                                Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	335
Size:	74,5 kB
ID:	2166253
                                Click image for larger version

Name:	image (1).png
Views:	348
Size:	487,9 kB
ID:	2166254

                                Siūlyčiau adresuoti klausimą savivaldybei, nes jie formuoja užduotį, reguliuoja sprendinius, eismo juostų pločius, sankryžos nekeitimą. Meras su komanda bijo pokyčių, visuomenės triukšmo ir rinkejų praradimo.
                                Vyko šiandien viešinimas.
                                Reziumuoti galima savivaldybės atstovės Sonatos Čapienės fraze, jog viešojo transporto juostos ir A. Goštauto gatvės žiedas bus sprendžiamas kitu etapu.
                                Į žmonių kalbą išvertus - niekada. Miestas tokiu būdu progresuoja, skirdamas pinigus nebeaktualiems sprendiniams, iš naujo išasfaltuojant įsisenėjusias problemas.

                                Comment


                                  Užtat daromas vaizdas, kad kažkas vyksta. Pinigai švogerių projektavimo kompanijose įsisavinami. Viskas zakonno ir žmonių labui.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X