Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Berods Vilnius Outlet buvo įsipareigojęs pastatyti čia pėsčiųjų viadukus iš abiejų pusių, kad būtų galima tą VT juostą pratęsti per automobilių viadukus. Bet kaip nėra, taip nėra. Ar kas nors žinot kažką apie tai?
    Nežinau ar Outlet, bet VMSA nuleido į kanalizaciją spėju šį projektą taip pat: https://citify.eu/en/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Nežinau ar Outlet, bet VMSA nuleido į kanalizaciją spėju šį projektą taip pat: https://citify.eu/en/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/
      Asfalto savivaldybė nemoka pėsčiųjų viadukų statyti.

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

        Asfalto savivaldybė nemoka pėsčiųjų viadukų statyti.
        Tiksliau „nemato poreikio“ kur verslui nepigu vykdyti seniau prisiiimtus įsipareigojimus. Kaip ir su Balto tilto pratęsimu virš upės gatvės.

        Comment


          Neveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
          Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis
          Rugpjūtį į sostinės gatves išriedėjo pirmieji 2­0 naujų troleibusų „Škoda“. Jų palaipsniui daugėja. Tačiau keleiviai pastebėjo, kad kai kurie jų jau patyrė gedimų: neveikė kondicionavimo sistema, viduje susidarė nedidelių balų, sėdynės buvo sudrėkusios ir pan. „Vilniaus viešasis transportas“ neneigė, kad tam tikrų problemų su naujaisiais troleibusais tikrai yra.
          „Vilniaus viešojo transporto“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė LRT.lt pripažino, kad su naujais troleibusais tam tikrų problemų tikrai yra. Tiesa, anot pašnekovės, tai labiau pavieniai atvejai.
          „Rimtų gedimų naujuose troleibusuose nenustatyta. Vos keliuose troleibusuose buvo nustatyti gamykliniai brokai – buvo užspaustos oro kondicionavimo žarnos, o tai lėmė, kad viduje susidarydavo kondensatas. Gamyklinis brokas šiuo metu yra šalinamas“, – komentavo ji. G. Žalytės-Štarienės teigimu, fiksuoti trūkumai šalinami gamintojo sąskaita, kadangi, remiantis sutartimi su troleibusų gamintoju, troleibusams taikoma 5-erių metų priežiūros garantija.
          Šiuo metu Vilniaus gatvėmis rieda jau 35 nauji troleibusai. Remiantis sutartimi su gamintoju, anot G. Žalytės-Štarienės, kas savaitę į Vilnių atvežama po 4–5 troleibusus.
          Šiuo metu 17 troleibusų yra montuojamos minėtos sistemos ir jie ruošiami registracijai. Planuojama, kad keleivius jie pradės vežti lapkritį. Tikimės, kad iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėse važiuos jau 55 nauji troleibusai „Škoda 32 Tr“ . Kitų metų kovą išriedėjus paskutiniams naujiems įsigytiems troleibusams (tuomet sostinės gatvėse kursuos jau 91 naujas troleibusas), Vilniuje vis dar kursuos kiek daugiau nei 70 senų troleibusų. Rugpjūtį vykusiame aukcione buvo parduota 16 senųjų čekoslovakiškų troleibusų.
          p.s. atvežama nereškia kad naudojami. Aišku pasiruošti negalėjo. Turbūt kaip žiema kelininkams atėjo netikėtai.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Kuo toliau tuo labiau matyti, kad kvalifikuotų darbininkų trūksta visur, ne tik Lietuvoje. Vakarietiškų automobilių kokybė irgi krenta. Jei net toks Boeing turi rimtų problemų su kokybe, tai kokios čia dar pretenzijos Škodai?

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Neveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
              Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis

              p.s. atvežama nereškia kad naudojami. Aišku pasiruošti negalėjo. Turbūt kaip žiema kelininkams atėjo netikėtai.
              Aš manau, kad VVT neįvertino kiek laiko užtruks TP paruošimas linijai ir dalį darbų nusprendė perkelti iš gamintojo į paruošimą vietoje. Ir panašu, kad Škodos kokybės kontrolė neblizga.

              Kas mane nustebino - sujungimas hermetiku tarp orlaidės rėmo ir apatinio stiklo. Nemanau, kad jis atlalikys tuos 5 garantinius metus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kuo toliau tuo labiau matyti, kad kvalifikuotų darbininkų trūksta visur, ne tik Lietuvoje. Vakarietiškų automobilių kokybė irgi krenta. Jei net toks Boeing turi rimtų problemų su kokybe, tai kokios čia dar pretenzijos Škodai?
                Pikti liežuviai kalba, kad Boeing perėmė MCDonnell Douglas vadybininkus ir atleido savo inžinierius. O MCD nebebuvo ta kompanija, kuri sukūrė Skylab.

                Comment


                  O gal kai vadybininkus ir kitus specialistus pradėjo atleidinėti ir priiminėti iš naujo pagal įvairias kvotas?
                  Paskutinis taisė Al1; 2024.10.19, 21:09.

                  Comment


                    O prie ko čia Škoda? Jie tik elektroniką montuoja, visos strėlės turi skrist SOR’ui, kuris šiaip pigus gamintojas, kuri šiaip gamino iki šiol mažais kiekiais troleibusus tik Čekijos ir Slovakijos rinkom, pagrinde mažesniems miestams. Vilniaus užsakymas didžiausias jų istorijoj.

                    P.S. pasikartosiu dėl tų lėtų gavimų/išleidimų, tai pagal sutartį šįmet turėjo būti gauti 20vnt, kai šiai dienai jau yra minimum 55vnt

                    Comment


                      Nuo antradienio VT vėl stos įprastinėj Broniaus Laurinavičiaus skvero stotelėj.

                      Comment


                        Tęsiant "saugumo" ir KET laikymosi temą. Su lengvąja, už dvigubos ištisinės kirtimą ir važiavimą priešinio eismo juosta gautum baudą arba "padėtum" teises, bet autobusui galima, VVT turbūt "neišduos".

                        Click image for larger version  Name:	IMG_3535.jpeg Views:	46 Size:	173,8 kB ID:	2160723
                        Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 15:32.

                        Comment


                          Nelabai suprantu ką čia matome nuotraukoje, nes autobusas su avariniu, tik jis čia stovi ar važiuoja? Jeigu stovi, tai už sustojimą netinkamoje vietoje niekas teisių neatims.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Nelabai suprantu ką čia matome nuotraukoje, nes autobusas su avariniu, tik jis čia stovi ar važiuoja? Jeigu stovi, tai už sustojimą netinkamoje vietoje niekas teisių neatims.
                            Su "avariniu" kirsti ištisinę tampa galima? Praleidau šią KET dalį, matyt.

                            Comment


                              Negalima. Bet ar norima pasakyti, kad tiesiog "nei iš šio nei iš to" abu autobusų vairuotojai sugalvojo įsijungti avarinius ir nevažiuoti savo eismo juosta, o išvažiuoti į priešpriešinę? Kadangi nesimato kas ten toje eismo juostoje yra, darytina prielaida, kad yra kažkokia kliūtis, kurią tenka apvažiuoti. Jeigu taip, tai stipriai absurdiškas kabinėjimasis prie tokių dalykų. Nejaugi jei yra kliūtis, tai vien dėl dvigubos ištisinės reikia stovėti kaip įkaltam ir laukti, kol ji bus pašalinta?

                              Comment


                                Jie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
                                Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 22:59.

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Jie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
                                  VVT veža keleivius, o ne užsiima degalų pardavimu.

                                  Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Jie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
                                    Kuo puikiausiai gali būti ir tankioje miesto dalyje. Viršuje laisvai galėtų būti darželis ir daugiabučiai, kaip pvz. Ciuriche 20 aukštų daugiabučiai virš tramvajų depo. Maksimaliai išnaudojama valstybinė žemė, o svarbi transporto infrastruktūra niekur nedingsta.

                                    Click image for larger version

Name:	tramdepot-wohnsiedlung-depot-hard-05.jpg
Views:	371
Size:	191,0 kB
ID:	2160867
                                    Šaltinis
                                    Paskutinis taisė taccido; 2024.10.21, 23:21.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      VVT veža keleivius, o ne užsiima degalų pardavimu.

                                      Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.
                                      O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
                                      Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
                                      Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 23:36.

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                        O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
                                        Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
                                        Prie Norfos pastatė, o čia jau matote per arti pastatai. Aišku, vietinės taisyklės įdomios, bet pvz tuometiniame Leningade mačiau degalines prisuktas prie gyvenamųjų namų sienų.

                                        O Liepkalnis ... Pamatysit.
                                        Nelabai racionalu turėti vieną degalinę priemiestyje ir visą transportą užpildyti tik ten. Net ir Verkių g. parkas yra santykinai netoli miesto centro.
                                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.10.22, 00:08.

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                          O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
                                          Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
                                          Verkių g. degalinė buvo nuo tarybinių laikų. Vėliau ją matomai prakalė Lukoilui, o gal privatizavo kartu su TOKS, o dabar perka iš Paleičiko firmos kurą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X