Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Didžiulė partija turės išvažiuot pirmadienį, nes 6 ir 10 maršrutuose turėtų dirbti tik nauji SOR troleibusai, nes Kalvarijų g. bus lyg nuimamas kontaktinis tinklas dėl remontų, tad bus reikalingas važiavimas be ūsų, turėtų greitu metu paskelbti JUDU tikslesnę info. Jau vien 6 maršrutui tokiu atveju reiks net 18 naujų troleibusų.
    Tikriausiai taip ir bus. Šiandien šiais maršrutais mačiau važiuojančias tik naujas Škodas. Kai kurios iš jų pasiskolintos iš antro parko.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      10 maršrute, ne ant 10 maršruto.
      Vietininkas naudojamas apibūdinti... vietai.
      Taigi pats taisydamas kitą esi neteisus.
      Todėl turėtų būti "Vieną iš jų mačiau važiuojant 10-uoju maršrutu".

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
        Vietininkas naudojamas apibūdinti... vietai.
        Taigi pats taisydamas kitą esi neteisus.
        Todėl turėtų būti "Vieną iš jų mačiau važiuojant 10-uoju maršrutu".
        Teisingai, ačiū už pataisymą!

        Comment


          Vilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai

          JUDU viešojo transporto eismo valdymo inžinierė Diana Pargalgauskaitė LRT.lt kalbėjo, kad situacijos, kai į stotelę vienu metu atvyksta keli to paties maršruto autobusai, dažniausiai susiklosto dėl tam tikrų nenumatytų eismo sąlygų.

          „Konstitucijos prospekte ir aplinkinėse gatvėse, ypač piko metu, dažnai susidaro eismo spūstys. Remonto darbai, vykdomi, pavyzdžiui, Kalvarijų gatvėje ar Konstitucijos prospekte, taip pat gali lemti laikinas transporto priemonių užlaikymo situacijas“, – teigė pašnekovė.
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nodi-autobusai

          Taip taip, kalčiausi pseudo gatvių remontai, bet ne debiliškos A juostos ar prioriteto neegzistavimas

          Comment


            Viskas į vieną susideda.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Vilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai



              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nodi-autobusai

              Taip taip, kalčiausi pseudo gatvių remontai, bet ne debiliškos A juostos ar prioriteto neegzistavimas
              Bet savo dispečeriams jokių priekaištų būti negali.

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Vilnietę nustebino viešojo transporto efektyvumas: į stotelę atriedėjo 3 vienodi autobusai
                Nieko nesuprantat - čia juk modernus tramvajus, kuriam nereikia nei bėgių, nei naujo transporto.

                Comment


                  Netyčia užmačiau, kad planuojama šiek tiek pertvarkyti Ateities g. VT mazgą:
                  1. Automobilių parkavimo aikštelė keičiama VT parkavimu. Man tas lyg sako, kad daugiau priemiestinių maršrutų baigsis ties Ateities st., kas mano galva yra protinga ir seniai reikalinga, kad nevažinėtų kaimų autobusai giliai į miestą. Kita vertus, pievos prie Jeruzalės st. tam būtų tinkamesnė vieta kilometražo atžvilgiu
                  2. Atsiranda poilsio konteineris vairuotojams. Irgi super lyginant su plastikiniu toitoi, bet gal galima ne konteinerį, o kokį stacionaresnį statinį įrengti?
                  3. Perkeliama Ateities st. vieta centro kryptimi. Na manęs kaip vietinį ne ypač sužavėjo, nes kiekvienam keleiviui bus extra 100 m ėjimo + nafig tos įvažos? Kodėl negali būti stotelė be įvažos?

                  + Baltupio g. yra verta pasiaurinimo, bet akivaizdžiai "už projekinių pasiūlymų ribų"
                  Click image for larger version

Name:	ateities.PNG
Views:	787
Size:	589,9 kB
ID:	2159194

                  Comment


                    O kokie ten priemiestiniai važinėja? Tie, kurie iki Žalgirio?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O kokie ten priemiestiniai važinėja? Tie, kurie iki Žalgirio?
                      Mano nuomone, neekonomiška varinėti pustuščius 35, 36 ir 66 iki pat Žalgirio g., kai lygiagrečiai juos gali pakeisti kiti dažnesni maršrutai tose pačiose atkarpose (tarkim atkarpoje nuo Baltupių iki Kalvarijos galėtų 1G stoti Pušyno st. pagal pageidavimą). Be to važiavimas nuo Žalgirio g. mano paminėtiems maršrutams neprideda punktualumo grafike dėl kamščių, įvykių ir pan. Bet kaip ir rašiau aukščiau, būtų geriau, kad maršrutai pasibaigtų dar arčiau Santariškių žiedo, pvz. Jeruzalėje, nes Ateities st. vieta tokia šiek tiek specifinė.
                      Gal savivaldybės planai kitokie nei galvoju (pvz., didins 87 ar 49 reisų skaičių, ar apskritai padaugės maršrutų iš Ateities st.), bet man dar neteko girdėti apie tokius dalykus.
                      Kaip matot 14 vietų stovėjimui bus, tai manau ras kuo užpildyti, nes tenka kartais ir dabar matyti susigrūdusius 7 autobusus į vietą, kur nelabai vietos tam yra....

                      Comment


                        Gali būti kad ruošiasi naujiems maršrutams. Pagal konkursą jų bus ir ne vienas.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Nieko nesuprantat - čia juk modernus tramvajus, kuriam nereikia nei bėgių, nei naujo transporto.
                          Tiesiog naujas DMU tipas.

                          Comment


                            Klausimas: kiek autobusų matote autobusams skirtoje juostoje?

                            Comment


                              Judu pastatė palapinę autonominiam autobusėliui. Nežinia ar planuotai, ar po grafiti vandalizmo.
                              Toks savotiškas garažas gaunasi.

                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                Klausimas: kiek autobusų matote autobusams skirtoje juostoje?
                                Ten pagal ženklą visas kamštis auto juostoje? Na tai reikia priemones taikyti.... automatizuotas eismo kameras rengti, bortelius tarp juostų montuoti, jei negalima pasitikėt vairuotojais.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                  Ten pagal ženklą visas kamštis auto juostoje? Na tai reikia priemones taikyti.... automatizuotas eismo kameras rengti, bortelius tarp juostų montuoti, jei negalima pasitikėt vairuotojais.
                                  Tai kad čia ženklas ne vietoje pakabintas. Pažiūrėjus per google maps, A juosta baigiasi ties stotele, o vėliau vėl prasideda tik už viaduko virš aplinkelio.

                                  Comment


                                    Parašė vectron Rodyti pranešimą

                                    Tai kad čia ženklas ne vietoje pakabintas. Pažiūrėjus per google maps, A juosta baigiasi ties stotele, o vėliau vėl prasideda tik už viaduko virš aplinkelio.
                                    Vietoje. Ten yra trumpa juosta, skirta išsukus iš stotelės autobusams važiuoti tiesiai per viaduką.

                                    Comment


                                      A juosta iki viaduko baigiasi, ant viaduko yra dvi juostos pirmyn ir viena manevrinė. Tai ženklas kaip ir teisingas ir teisingoje vietoje. Visi auto už autobuso - turėtų būti pažeidžiantys taisykles.

                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-10-16 152841.jpg Views:	0 Size:	395,2 kB ID:	2159641

                                      Comment


                                        Berods Vilnius Outlet buvo įsipareigojęs pastatyti čia pėsčiųjų viadukus iš abiejų pusių, kad būtų galima tą VT juostą pratęsti per automobilių viadukus. Bet kaip nėra, taip nėra. Ar kas nors žinot kažką apie tai?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Pramonės gatvėje uždaroma geležinkelio pervaža

                                          https://madeinvilnius.lt/transportas...kelio-pervaza/

                                          Kaip suprantu, 2011 m. spalio 10-11 d. apylankos per Sadūniškes, Skaisterius pakartojimo - nebus. Viskas vyks keleiviams perlipant iš vieno autobuso į kitą ties pervaža. Tik vat klausimas, kaip iš parko nusigaus ir atgal į parką sugrįš tas anoje pervažos pusėje dirbantis autobusas, kuris važinės anapus geležinkelio? Gal visgi paskutiniu reisu bus galima pasivažinėti ta trasa, kur ėjo apylanka 2011 metais? Ar tiesiog VVT nebeturi senų autobusų, kuriuos būtų negaila leisti žvyrkeliu (ten nuo Sadūniškių kiek paasfaltavo gilyn nuo pervažos pusės, bet dar geras gabalas žvyrkelio tebėra). Įdomu, kodėl prieš 13 metų nesugalvojo paleisti kitą autobusą nuo pervažos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X