20 proc. sumažinti automobilių skaičių tai yra labai daug. Ir to niekaip neįmanoma pasiekti liberaliais metodais ir tik kosmetiškai patvarkant esamą VT sistemą. Niekaip. O kad būtų imtasi radikalių priemonių - iš šitų ar bet kurių kitų sisteminių partijų, kurios bus savivaldybės taryboje ateityje, aš nesitikiu. Čia juk svarbiausia įsisavinti pinigus, tiek skirtus ES, tiek ir lietuviškus. Rezultatas - nesvarbu. ES didelių sankcijų netaikys. Jei ir pritaikys, tai Vilnius tikrai sukrapštys kelis milijonus. Dabar ne tiek ištaško...
Didelę dalį srautų sudaro atvykėliai automobiliais iš aplinkinių rajonų ar kitų miestų. O priemiestinio ar tarpmiestinio susisiekimo savivaldybė neįtakoja. Priemiestinį kažkiek galėtų, bet reikia supratimo (kurio yra 0) ir politinės valios. Kas dėl politinės valios, tai iš karto kiltų klausimai, o kodėl toks Vilnius turi mokėti už kažkokių Trakų, Šalčininkų ar Vilniaus rajono gyventojų keliones (per investicija į priemiestinį VT). Rajonai irgi kratytųsi ir nenorėtų iš esmės kažko keisti, tuo labiau atiduoti pinigų Vilniui. Žodžiu, be valstybinės politikos nieko nebus.
Tarpmiestinį, šiaip, savivaldybė irgi gali įtakoti, nors ir netiesiogiai ar neformaliai. Problema čia labiau ne nominalios galimybės ar įrankių nebuvimas, bet man asmeniškai teko susidurti su VMS žmonėmis (ir ne kokiais automarozų advokatais, o tais "geraisiais" VMS žmonėmis), kurie net nežino, kas yra Rail Baltica ir koks dabar yra jos statusas. Tepasakė, kad "pasidomės"
Tai tokios tokelės VMS su požiūriu į viešąjį transportą.
Tie 20% matyt pagal prognozes kiek dar galima naudoti darbą iš namų ir galbūt 2030 metams yra kažkokios prognozės kiek padaugės visokių darbostogų. Bei dar didesnė visuomenės dalis naudosis elektroninėmis paslaugomis.
Pagal terminus, 73 ilgų troleibusų konkursas turėtų eiti į pabaigą, nes sutartis turi būti pasirašyta iki metų galo. Gal yra žinančių daugiau apie tai?
Ir tokiam konkursui yra tinkamas tik vienas laimėtojas - Solaris, kuris gamina ir troleibusus, ir elektrobusus. Jokie kiti gamintojai negali pasiūlyti ir elektrobusų ir troleibusų.
Ir tokiam konkursui yra tinkamas tik vienas laimėtojas - Solaris, kuris gamina ir troleibusus, ir elektrobusus. Jokie kiti gamintojai negali pasiūlyti ir elektrobusų ir troleibusų.
Čia svarbiausia, ar tas planas tik šiaip gražūs įsipareigojimai prieš... nieka (tfu, vilniečius), ar tai visgi kažkoks įsipareigojimas prieš ES, už kurį reikės atsiskaityti. Jei reikės atsiskaityti, tai numatytos sankcijos už neįvykdymą, ar tik pabarimas...
Kaip čia niekas tokio pokyčio nepastebėjo? 6.7.2 ir 6.10
Panašu, kad taccido idėja prasiskynė kelią
Man atrodo šie reikalavimai būdavo ir ankstesniam pirkime, bei VVT TP pirkimuose. Bet kol nėra sprendimo juos naudoti, tol ir nenaudojami. Gal laukia, kol visus trūlikus pakeis, kuriuose nėra mygtukų.
Man atrodo šie reikalavimai būdavo ir ankstesniam pirkime, bei VVT TP pirkimuose. Bet kol nėra sprendimo juos naudoti, tol ir nenaudojami. Gal laukia, kol visus trūlikus pakeis, kuriuose nėra mygtukų.
O kada pakeis vairuotojus, kurie nesugeba paspausti priekinių durų atidarymo mygtuko?
Comment