Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ^^ O nebo taip kad vienas Vilniaus politikas istikruju taip viesai pasisake - "ilgas autobusas yra tramvajus be begiu" ar kazkas panasaus?

    Comment


      Buvo šitaip
      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230516_082444_Chrome.jpg Views:	1 Size:	131,8 kB ID:	2154834
      Paskutinis taisė sindiktas; 2024.09.27, 18:56.

      Comment


        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
        Buvo šitaip
        Grūskitės, grūskitės.
        Čia turi tilpti 200 žmonių.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
          Tai palaukit jus cia. Dar atsiras tas laivas upeje, dasides teleportavimosi portalai, ir sita autonomine skardine su 0,5 suagusio zmogaus talpa ir bus pilnavertis VT perversmas apie kuri net Amsterdamas gali pasvajoti.
          Aš gal kiek pavėluotai, bet nepamirškime ir:

          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-09-30 at 02.56.40.png Views:	0 Size:	715,5 kB ID:	2155192

          Comment


            Transrevis, pasirodo, nemyli nei keleivių, nei Ukrainos

            Click image for larger version

Name:	20240928_150230.jpg
Views:	637
Size:	77,4 kB
ID:	2155491 Click image for larger version

Name:	20240928_150220.jpg
Views:	652
Size:	117,9 kB
ID:	2155490

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              Transrevis, pasirodo, nemyli nei keleivių, nei Ukrainos
              Dingo kontaktas tarp modulių arba prapuvo via ant PCB, greičiausiia - clock'as.
              Taisoma, jei yra laiko, rankų ir noro.

              Comment


                Kad neveikia švieslentės, tai ne naujiena. Blogiausiai, kad operatyviai neuždedama paprasta lentelė...

                Comment


                  Jau beveik visi naujai gauti ir dar nevažiavę maršrute SOR’ai gavo VN ir panašu, kad greit išvažiuos į gatves:

                  https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114

                  Comment


                    Kuo greičiau paleis visus naujus į gatves, tuo greičiau pamatysime, kad niekas iš esmės nepasikeitė. Bus galima pradėti galvoti apie dar keliasdešimt naujų autobusų pirkimą (už kokių dešimties metų)

                    Comment


                      O kas turėtų pasikeisti? Juk nėra nei užuominos politikoje, kad reikia persodinti ženklią dalį iš automobilių į VT. O jei to nėra, tai daroma tik tai, kad palaikyti esamą VT. Realiai gi matome, kad vyksta lėta VT degradacija, nepaisant transporto priemonių atnaujinimo (nesavalaikio).

                      Comment


                        Aš nesu labai kompetetingas šioje srityje, bet tie nauji troleibusai visai netinka. Jie kažkokie siauri, trumpi, mažos talpos. Geriausiu atveju jie galėtų būti kažkokiuose priemestiniuose maršrutuose kaip feeder’iai. Na, tokių maršrutų pas mus iš esmės kaip ir nėra. Ašiniams maršrutams, tokiems kaip pvz 2 ar 7 reikia didelių, daugiaašių, ilgų troleibusų.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O kas turėtų pasikeisti? Juk nėra nei užuominos politikoje, kad reikia persodinti ženklią dalį iš automobilių į VT. O jei to nėra, tai daroma tik tai, kad palaikyti esamą VT. Realiai gi matome, kad vyksta lėta VT degradacija, nepaisant transporto priemonių atnaujinimo (nesavalaikio).
                          Darnaus judumo plane nurodomas tikslas iki 2030 sumažinti automobilių modal share iki 30% (nuo 50%). Įdomu, kaip sekasi šitą tikslą įgyvendinti?

                          Comment


                            Dėl vandalų išpuolio, kurio metu autonominis autobusas buvo apipaišytas grafičiais, šiandien jo testavimas Vilniuje neįvyks.

                            Autobusas bus grąžintas į trasą po tvarkymo darbų.
                            Atsiprašome už laikinus nepatogumus.
                            https://www.facebook.com/susisiekimo...50990237141444

                            Comment


                              Ilgai neužtruko. Play stupid games, win stupid prizes, tsakant.
                              Paskutinis taisė John; 2024.10.02, 11:08.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Darnaus judumo plane nurodomas tikslas iki 2030 sumažinti automobilių modal share iki 30% (nuo 50%). Įdomu, kaip sekasi šitą tikslą įgyvendinti?
                                Bus daroma profanacija - dviračiai, laivai, vaikščiokite pėsti. Taip pat tuo tikslu matyt rimtai ims riboti automobilių eismą senamiestyje. Kas tik paskatins verslo bėgimą į periferiją ir dar labiau padidins automobilio poreikį. Kadangi senamiestyje adekvataus VT nėra ir kažin ar bus, tai pereinamuoju laikotarpiu, kol dar didelė dalis verslo nepabėgo iš senamiesčio, daugiau bus vaikščiojama pėsčiomis ir visokiais dviračiais, paspirtukais (geru oru) naudojamasi senamiestyje, taip pat taksi ir pavežėjais. Tai vat šitą laikotarpį jie ir paims ataskaitoms ir statistikai.

                                VT srityje nieko nenumatoma, išskyrus šiek tiek padidinti transporto priemonių kiekį. Vėlgi, profanuojant tipo žaliu transportu, bus perkami brangūs elektrobusai, visokios nesąmonės su vandeniliu, vietoj to, kad užpirkti paprastų troleibusų ir dujinių autobusų. Ar netgi dyzelinių, nes kad ir 20 proc. persodinimas į VT su dyzeliniais autobusais duotų didesnė ekologinę naudą mažesniais kaštais (o tai leistų dar daugia VT priemonių nupirkti), nei kad tie patys 20 proc. važinėtų automobiliais.
                                Taigi, šiek tiek padidintas VT priemonių skaičius ir jų atnaujinimas tikrai neduos 20 proc. automobilių naudojimo sumažėjimo. Gausis kaip su vandentiekiu ir kanalizacija. Tinklus išplėtė, žmonės vis tiek masiškai nesijungia. Taip ir su automobiliais. Ir dar blogiau, nes be vandens gyventi negalima. Tik prievarta (ekonomine ir draudimais), tik ekonominėmis sankcijomis galima persodinti į VT. Žinoma, prieš tai VT turi būti gerokai pagerintas.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.10.02, 10:17.

                                Comment


                                  Pagal terminus, 73 ilgų troleibusų konkursas turėtų eiti į pabaigą, nes sutartis turi būti pasirašyta iki metų galo. Gal yra žinančių daugiau apie tai?

                                  Comment


                                    Pranašystė - dėl perteklinio asfaltavimo išlaidos asfaltui gerokai viršijo normas, troleibusų pirkimas atšaukiamas.

                                    Comment


                                      https://madeinvilnius.lt/transportas...mi-vaziavimai/

                                      Tiesą sakant, labai komiška
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė kaziukas_jonas; 2024.10.02, 11:10. Priežastis: Nusprendziau ideti nuotrauka

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Bus daroma profanacija - dviračiai, laivai, vaikščiokite pėsti. Taip pat tuo tikslu matyt rimtai ims riboti automobilių eismą senamiestyje. Kas tik paskatins verslo bėgimą į periferiją ir dar labiau padidins automobilio poreikį. Kadangi senamiestyje adekvataus VT nėra ir kažin ar bus, tai pereinamuoju laikotarpiu, kol dar didelė dalis verslo nepabėgo iš senamiesčio, daugiau bus vaikščiojama pėsčiomis ir visokiais dviračiais, paspirtukais (geru oru) naudojamasi senamiestyje, taip pat taksi ir pavežėjais. Tai vat šitą laikotarpį jie ir paims ataskaitoms ir statistikai.

                                        VT srityje nieko nenumatoma, išskyrus šiek tiek padidinti transporto priemonių kiekį. Vėlgi, profanuojant tipo žaliu transportu, bus perkami brangūs elektrobusai, visokios nesąmonės su vandeniliu, vietoj to, kad užpirkti paprastų troleibusų ir dujinių autobusų. Ar netgi dyzelinių, nes kad ir 20 proc. persodinimas į VT su dyzeliniais autobusais duotų didesnė ekologinę naudą mažesniais kaštais (o tai leistų dar daugia VT priemonių nupirkti), nei kad tie patys 20 proc. važinėtų automobiliais.
                                        Taigi, šiek tiek padidintas VT priemonių skaičius ir jų atnaujinimas tikrai neduos 20 proc. automobilių naudojimo sumažėjimo. Gausis kaip su vandentiekiu ir kanalizacija. Tinklus išplėtė, žmonės vis tiek masiškai nesijungia. Taip ir su automobiliais. Ir dar blogiau, nes be vandens gyventi negalima. Tik prievarta (ekonomine ir draudimais), tik ekonominėmis sankcijomis galima persodinti į VT. Žinoma, prieš tai VT turi būti gerokai pagerintas.
                                        Dviračių ir paspirtukų jau ir taip padaugėjo, tik jų nedaugėja automobilių sąskaita, o labiau VT sąskaita. Kas savaime nėra blogai, bet tai niekaip neįtakoja tikslo mažinti būtent automobilių modal share, kuris ir toliau tvirtai laikosi apie 50% ar daugiau.

                                        Comment


                                          20 proc. sumažinti automobilių skaičių tai yra labai daug. Ir to niekaip neįmanoma pasiekti liberaliais metodais ir tik kosmetiškai patvarkant esamą VT sistemą. Niekaip. O kad būtų imtasi radikalių priemonių - iš šitų ar bet kurių kitų sisteminių partijų, kurios bus savivaldybės taryboje ateityje, aš nesitikiu. Čia juk svarbiausia įsisavinti pinigus, tiek skirtus ES, tiek ir lietuviškus. Rezultatas - nesvarbu. ES didelių sankcijų netaikys. Jei ir pritaikys, tai Vilnius tikrai sukrapštys kelis milijonus. Dabar ne tiek ištaško...
                                          Didelę dalį srautų sudaro atvykėliai automobiliais iš aplinkinių rajonų ar kitų miestų. O priemiestinio ar tarpmiestinio susisiekimo savivaldybė neįtakoja. Priemiestinį kažkiek galėtų, bet reikia supratimo (kurio yra 0) ir politinės valios. Kas dėl politinės valios, tai iš karto kiltų klausimai, o kodėl toks Vilnius turi mokėti už kažkokių Trakų, Šalčininkų ar Vilniaus rajono gyventojų keliones (per investicija į priemiestinį VT). Rajonai irgi kratytųsi ir nenorėtų iš esmės kažko keisti, tuo labiau atiduoti pinigų Vilniui. Žodžiu, be valstybinės politikos nieko nebus.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.10.02, 12:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X