Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesąmonė, kad visas VT perpildytas. Perpildyti tik kai kurie maršrutai, o kiti jei ir pasitaiko gerokai pilni, tik kai kuriose atkarpose. Sutinku, kad reikia tankinti grafikus.
    Jūs pavažinėkite pats ir pamatysite. Na ir aišku ne nuo pirmos iki paskutinės stotelės.

    Comment


      Tai ir važinėju, ir matau. Dar kartą kartoju, kažkas gal mano, jog jei sėdimų vietų nėra, tai VT pilnas? O jei dar 10-15 stovi, tai jau sausakimšas?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Taip, tikrai parašėte nesąmonę.
        Tai vadinasi "vidutinė ligoninės pacientų temperatūra".

        Įskaitant infekcinį skyrių ir morgą.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai ir važinėju, ir matau. Dar kartą kartoju, kažkas gal mano, jog jei sėdimų vietų nėra, tai VT pilnas? O jei dar 10-15 stovi, tai jau sausakimšas?
          Tai visgi kokiais maršrutais važinėjat? Ir kiek reguliariai? Nes iš ankstesnių minčių galima ir suabejoti.

          Comment


            Trol. 10, 17, 2, 16, aut 2G, 3G. Beveik kasdien (D.D.). Bet stebiu pro langą ir pravažiuojančius kitus. Telefone nesėdžiu. Todėl matau ir 1G, ir 53 Ž. tilto rajone, Kalvarijų g. kartais tenka, ir 4 trol, ir 4G, 5G Antakalnyje - Saulėtekyje. Dar 19 trol. Beje, įvairiu dienos metu. Ne, ne 6-7, bet kiek vėliau, vakare įvairiai. Dienos metu irgi kartais tenka važiuoti. Čia pagrindiniai. Kitus rečiau.
            Paskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 22:05.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Trol. 10, 17, 2, 16, aut 2G, 3G. Beveik kasdien (D.D.). Bet stebiu pro langą ir pravažiuojančius kitus. Telefone nesėdžiu. Todėl matau ir 1G, ir 53 Ž. tilto rajone, Kalvarijų g. kartais tenka, ir 4 trol, ir 4G, 5G Antakalnyje - Saulėtekyje. Dar 19 trol. Beje, įvairiu dienos metu. Ne, ne 6-7, bet kiek vėliau, vakare įvairiai. Dienos metu irgi kartais tenka važiuoti. Čia pagrindiniai. Kitus rečiau.
              Taigi galima paanalizuoti. 10, 16, 17 pats ypatingai nesinaudoju, bet net ir pagal keleivių srautų tyrimo duomenis jie išties nėra ypatingai populiarūs, kažkur apie viduriuką.

              Pagrindinis 2 užpildymas būna prieš ir po VU paskaitų, tačiau kitu metu tikrai irgi nėra mažai keleivių, nebent susidaro traukinukai po kelis troleibusus. Sunkiausia lipantiems Karaliaus Mindaugo tilte, kadangi iš Kudirkos aikštės atvyksta jau perpildyti troleibusai. Į 4 būna geresnės galimybės įsispraust. Ir taip, kartais jau fiziškai nebelieka vietos 2. Atkarpa iki Saulėtekio nėra pati populiariausia. Didžiausias įlipimas/išlipimas Antakalnyje vyksta Klinikų st. ir Šilo tilte. 19 vakarinio piko metu bent link Antakalnio kartais būna stulbinančiai nepilnas. Na, kam stovėti ant Žirmūnų tilto 20 min., kai galima 10 min. stovėti ant Šilo tilto.

              Greitieji irgi tikrai prisikemša, Žaliajame tilte visus iš jų matau vien sausakimšus, kaip ir 53. Nemažai keleivių, važiuojančių šiaurėn prisigrūda kiek anksčiau, Kudirkos aikštėje, tai tikrai būna, kad reikia spraustis, norint išlipti. 5G populiariausia atkarpa yra kažkur Justiniškės-Kareivių st. 4G pilniausias nuo Europos aikštės į Pilaitės pusę.

              Taigi, tokiose trasose gali ir pasirodyti, kad yra tik keli perpildyti maršrutai, žinoma, tai nereiškia, kad nėra jų daug daugiau.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai ir važinėju, ir matau. Dar kartą kartoju, kažkas gal mano, jog jei sėdimų vietų nėra, tai VT pilnas? O jei dar 10-15 stovi, tai jau sausakimšas?
                O jūs kaip galvojate, jeigu VT fiziškai neįmanoma įlipti, jis pilnas ar ne?

                Comment


                  Jei sėdimų vietų nėra, miesto VT ne pilnas. Jei netgi stovi koks 10-15, jis nėra pilnas, tik normaliai užpildytas. Dar kartą sakau, kad pilnas, kai visos sėdimos užimtos, o stovi minimum apie dar tiek, kiek sėdi ar šiek tiek daugiau. Sausakimšas, kai judėti viduje keleiviui yra labai sudėtinga ar visiškai neįmanoma, kai keleiviai remiasi vieni į kitus iš 3 kelių pusių ir attistoti taip, kad nesiremtų nėra galimybių.
                  Tai aš ir sakau, kad 2 trol. anksčiau kursavo 1,5-2 kartus dažniau. Bet ir dabar jis nėra sausakimšas. Taip, pilnas, bet ne sausakimšas. Gali pasitaikyti atvejų, kai dėl kokios avarijos nevažiuoja ilgesnį laiką troleibusas ar jokie troleibusai, tai paskui į kelis gali būti sunku įlipti, galima būtų pavadinti juos sausakimšais. Ir aplamai jau dabar nėra tokių maršrutų, kuriuose keleivių būtų labai daug nuo pat jo galo iki pabaigos. O pamenu, kai buvau studentas, tai 10 trol buvo pilnas jau Naujininkuose ir pilnas atvažiuodavo į Antakalnio žiedą. Vietomis būdavo sausakimšas, t.y. nuo kažkur Spartos ar Čiurlionio iki Žaliojo tilto.

                  Taigi dar kartą kartoju, kad tų maršrutų, kur keleivių tikrai daug ir jie labai pilni, grafikai yra apgailėtini... Nu kas čia per intervalas 5-8 min? Turi būti 3-5 min.
                  Paskutinis taisė Al1; 2024.09.18, 07:27.

                  Comment


                    Matosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Jei sėdimų vietų nėra, miesto VT ne pilnas. Jei netgi stovi koks 10-15, jis nėra pilnas, tik normaliai užpildytas. Dar kartą sakau, kad pilnas, kai visos sėdimos užimtos, o stovi minimum apie dar tiek, kiek sėdi ar šiek tiek daugiau. Sausakimšas, kai judėti viduje keleiviui yra labai sudėtinga ar visiškai neįmanoma, kai keleiviai remiasi vieni į kitus iš 3 kelių pusių ir attistoti taip, kad nesiremtų nėra galimybių.
                      Tai tarp "normaliai užpildytas" ir "sausakimšas" tarpinio varinato pas jus nėra? Beje pagal jūsų apibrėžima sausakimšas VT vilniuje būna daugiau nei puse maršrutų.

                      Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.
                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      Matosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.
                      kokius 40 metų? Aš vakar taip 7 troleibusu važiavau.

                      Comment


                        Na tada pzd visiškas. Per 40 metų niekur nepajudėjome.

                        Comment


                          Pajudėjome. Atgal. 7 troleibusas dabar važiuoja rečiau nei prieš 5 metus.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu.
                            O kur gi čia pas mus VT gatvėse yra "mėnulio krateriai"? Ne palopyta, ne provežos, o būtent mėnulio krateriai. Ar čia tiesiog spalvų sutirštinimas?

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Na tada pzd visiškas. Per 40 metų niekur nepajudėjome.
                              Buvau nusprendęs pasinaudoti VVT piko metu. Pasirodo, nedaug kas pasikeitė nuo 80-ųjų pabaigos. Durimis dar "netrombavo", bet važiavom panašiai kaip silkės bačkoje. Ir tie patys "traukinukai" kaip prieš 40 metų, grafiko nesilaikymas.
                              Tokia situacija iš Lazdynų G2 ir T16. IMHO prieš dešimtmetį buvo laisviau.
                              Gal labiau patyrę gali pakomentuoti, kodėl taip vyksta. Ar čia tik laikina anomalija.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Lengvatos nepanaikintos, bet iš tiesų tai vartotojų teisių pažeidimas, atskirties didinimas, preinamumo mažinimas ir sąlygų keliauti VT bloginimas. Va tokie intelekto nesužaloti, kurie gyvenime nieko sunkiau už mobiliaką nelaikė rankose ir į jį nuolat žiūrintys, užuot mąsčius savo galva, mano, kad visi taip gyvena ir visi su išmaniaisiais debiliakais rankose per gyvenimą plaukia...
                                Kiek pavyko rasti užsienio praktika tokia:
                                Banko kortele galima įsigyti tik pilnos kainos bilietą Taline, Antverpene, Klaipėdoje, Gotenburge, Bratislavoje, Roterdame, Amsterdame, Barselonoje, Londoine, Madride, Mančesteryje, Maljorkoje, Paryžiuje (Orly linija) ir Turine.
                                Banko kortele galima įsigyti bilietus ir su nuolaida Poznanėje, Brno, Dresdene ir Prahoje. Iš anksto interneto savitarnos svetainėje nurodžius galima "pririšti" nulaidą prie banko kortelės Stokholme.

                                Bilietas skirtas retiems keleiviams, turistams ir miesto svečiams. Paprastumas yra visa esmė. Manau sprendimas teisingas.

                                Comment


                                  Tai Stokholmas šaunuolis. Greitas aptarnavimas vienu prisilietimu, o skupiems / taupantiems yra išeitis prisirišimui.

                                  Liudyju, kad MedinisStrazdas teisus dėl 7 trūlo – jis vienareikšmiškai žiauriausias, nors kiek suprantu dažniausias. Esu net porą kartų matęs, kaip žmonės maldauja vairuotojo, kad juos išleistų Kęstučio g. vidury gatvės iš sausakimšo trūliko. Taip būvo dėl avarijos ir kartą savivarčiui smėlis išbiro Narbuto kalne, tai užblokavo vieną juostą. Nesant anomalijų, gana neretai būna neįlipa žmonės ar du: tiek ryto, tiek vakaro piko metu ir visada būtent Žvėryne.

                                  Pilaitis, gal anksčiau pasakojo, kaip ne tokio kampo naujus iešmus montavo? Būtų labai šaunu, kokį video pamatyt, jo ar kito entuziasto iš forumo, kurie šiaip einat VT pafilmuot. Parodytų, kurie blogi, kurie geri ir pafilmuotų gerai / blogai pravažiuojančius.

                                  Sula, dabar blogiau gali būti dėl to, kad seniai (kurie profai savo vairavimo srity) išeina dėl pensijos, o tarp jaunesnių didelė darbuotojų kaita, tai pilnai neišmoksta amato greitai ir gerai pravairuot. Kažkada "senis" dėl užblokuotų juostų Narbuto nusileidime sustojo iš anksto, nusiėmė imtuvus, ir pradėjo riedėti palei pieva žemyn. Įriedėjo ramus į Sėlių st., kol lipo keleiviai užsimetė vėl imtuvus. Boss life. Jaunimas turbūt nežino tokių ir panašių triukų, pvz. dar variantas išsibegėti, kitas neteisėtai stovi gale (kėbulo išorėj ant bamperio) ir nutraukia imtuvus už virvių žemyn, tada trūlas apvažiuoja kliūtį, sustoja ir užsimeta vėl imtuvus. Vairuoja žinoma kolega. Girdėjau Savanorių pr. žiede kažkada buvo toks nutikimas. Esu porą kartų darbo skelbimuose matęs, kad jau nurodo, kaip privalumą, jei žmogus išdirbto bent 2 m vienoj darbovietėj. Tai spėju prie senų Škodų tikrai niekas iš jaunų neužsibūna.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Vilniuje keičiasi kai kurių autobusų maršrutai

                                    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ praneša, jog dėl Draugystės g. rekonstrukcijos keisis 57 autobuso maršruto trasa – autobusai nebevažiuos Draugystės gatve ir nestos Aušros st., bet važiuos Liepų g., Stadiono g. bei Mokyklos g. ir stos esamoje Liepų st. Taip pat, papildomai stos laikinoje Liepų st. (žr. schemą). Šie pokyčiai galios iki lapkričio vidurio.

                                    Taip pat nuo trečiadienio (rugsėjo 18 d.) keičiasi 66 autobuso sustojimo vieta Naujaneriuose važiuojant link miesto. Sustojimas perkeliamas į naujos stotelės vietą, kur jau šiuo metu stoja 36, 65 ir 76 maršrutų autobusai.
                                    Atsižvelgiant į šiuos pakeitimus, bus koreguojami 66 maršruto darbo dienų ir sekmadienio tvarkaraščiai, taip pat 36 maršruto darbo dienų tvarkaraščiai.

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                      Matosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.
                                      Čia nematė tie, kurie šneka apie perpildytą VT Vilniuje apibendrindami kad visas VT perpildytas arba beveik visas. O aš gi sakau, kad tik kai kurie maršrutai kai kuriuo metu ir net ne visame maršruto ilgyje. Ir retai kada sausakimši, o tik labai pilni.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tai tarp "normaliai užpildytas" ir "sausakimšas" tarpinio varinato pas jus nėra? Beje pagal jūsų apibrėžima sausakimšas VT vilniuje būna daugiau nei puse maršrutų.

                                      Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.
                                      Pagal mano apibrėžimą retai kuris. Ir aš gyvenau tada, kai VT iš tiesų būdavo sausakimšas, todėl žinau. O dabar tie, kas tuomet negyveno, pamatę daugiau stovinčių keleivių jau aiškina, kad VT sausakimšas...

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tai tarp "normaliai užpildytas" ir "sausakimšas" tarpinio varinato pas jus nėra? Beje pagal jūsų apibrėžima sausakimšas VT vilniuje būna daugiau nei puse maršrutų.

                                      Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.


                                      kokius 40 metų? Aš vakar taip 7 troleibusu važiavau.
                                      Viskas priklauso nuo lengvatų įstatymo. Ten jie tiesiog kitokie. Taip, daug kur Europoje lengvatinius bilietus galima įsigyti tik pateikus dokumentą pirkimo metu, įrodantį teisę į lengvatą ir tik keleivių aptarnavimo centruose, o ne kioskuose ar automatuose. Ir lengvatiniai bilietai tik mėnesiniai ar ilgesnės trukmės, o ne vienkartiniai. Lietuvoje yra kaip yra. Bet kokiu atveju reikia keisti įstatymą, nes pagal dabartinį gaunasi įstatymo pažeidimas.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.09.18, 20:29.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pagal mano apibrėžimą retai kuris. Ir aš gyvenau tada, kai VT iš tiesų būdavo sausakimšas, todėl žinau. O dabar tie, kas tuomet negyveno, pamatę daugiau stovinčių keleivių jau aiškina, kad VT sausakimšas...
                                        Visų pirma, niekas ir neaiškina, kad koks 9 ar 37 nuo pirmos iki paskutinės stotelės būna sausakimši.

                                        Visų antra, neverta lygiuotis su sovietmečiu. "Sausakimšas" šiais laikais puikiai tiktų apibūdinti situaciją, kai neįmanoma praeiti iki durų neatsiprašinėjant šimtą kartų ir nesitrinant su visais keleiviais pakeliui. Kai pakankamas dydis autobuso ar troleibuso, tai 15 stovinčių keleivių, kaip ir sakot, dar nesukelia tokios situacijos. Deja, dažniausiai nebūna jų 15.

                                        Tačiau netgi ir sovietinis apibrėžimas piko metu tiktų visiems greitiesiems maršrutams bei pagrindiniams autobusams ir troleibusams. Aišku, tik nebevažinėjama su privertomis duryse tašėmis kaip kadaise, nes durys turi mechanizmus, neleidžiančius joms taip užsidaryti.

                                        Comment


                                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                          Visų pirma, niekas ir neaiškina, kad koks 9 ar 37 nuo pirmos iki paskutinės stotelės būna sausakimši.

                                          Visų antra, neverta lygiuotis su sovietmečiu. "Sausakimšas" šiais laikais puikiai tiktų apibūdinti situaciją, kai neįmanoma praeiti iki durų neatsiprašinėjant šimtą kartų ir nesitrinant su visais keleiviais pakeliui. Kai pakankamas dydis autobuso ar troleibuso, tai 15 stovinčių keleivių, kaip ir sakot, dar nesukelia tokios situacijos. Deja, dažniausiai nebūna jų 15.

                                          Tačiau netgi ir sovietinis apibrėžimas piko metu tiktų visiems greitiesiems maršrutams bei pagrindiniams autobusams ir troleibusams. Aišku, tik nebevažinėjama su privertomis duryse tašėmis kaip kadaise, nes durys turi mechanizmus, neleidžiančius joms taip užsidaryti.
                                          Prie ko čia tas 9 ar 37 autobusai, nei net kažkam "sausakimši" grietieji ar kai kurie troleibusai tokiais nebūna nei visame maršrute, nei nuolat. Tik kai kuriais trumpais intervalais piko metu ir dalyje maršruto. Sprendimas paprastas - dažninti kursavimą, nes jis retesnis nei buvo prieš kokius 20 metų ar netgi iki "reformos"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X