Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Milijardai savaime neišspręs. Reikia fiziškai suvaryti dalį vairuotojų į VT represijomis (ekonominėmis ir draudimais), kitaip nieko nebus. Savo noru MAŽAI kas persės. Bet pirmiausiai turi būti padaryta į ką persėsti. Ir tam nereikia metro ar tramvajaus pirmame etape. Dušanbėje, pasirodo, protingesnė valdžia. Bet ten situacija kita - automobilizacijos lygis gerokai žemesnis. Todėl naujas kokybiškas VT neskatins automobilizuotis. Lietuvoje gi pralenkta visa Vakarų Europa ir pasiektas laukinis JAV automobilizacijos lygis...Todėl ir priemonės turi būti kitos, nes užleistą ligą gydyti nėra tas pats, kaip gydyti pradinėje stadijoje... Jei iš viso galima gydyti... Kartais tenka pjauti... Taip, teks pjauti ir Lietuvoje. Per automobilius ir automobilistus... Deja, bet kito kelio nėra...

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Ašiku, galima ir taip. Bet ne į visus kiemus pavyks įrengti kairio posūkio juostą, kurią blokuos esamos pėsčiųjų salelės. Tai reikės arba tas šviesoforines perėjas patraukti, arba įvažiavimus į kiemus.
      Tėra 2 tokios vietos ties abejomis parduotuvėmis. Abi nesunkiai išspendžiamos perkeliant perėjas, netgi galima padidinti perėjų kiekį

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
        Maršrutai, kuriuos esu matęs nežmoniškai perpildytus piko metu: 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G, 10, 24, 30, 31, 33, 52, 53, 114, 119, 122, 2, 4, 6, 7, 12, 16, 17. Ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad piko metu įprastai nevažinėju po visą Vilnių, tad daug ką turbūt ir praleidau. Atrodo, požiūris žmogaus, gyvenančio Aukštuosiuose Paneriuose ir kasdien važinėjančio išskirtinai 9 maršrutu.

        Milijardai savaime neišspręs. Reikia fiziškai suvaryti dalį vairuotojų į VT represijomis (ekonominėmis ir draudimais), kitaip nieko nebus. Savo noru MAŽAI kas persės. Bet pirmiausiai turi būti padaryta į ką persėsti. Ir tam nereikia metro ar tramvajaus pirmame etape.
        Represijos? Rimtai? Čia 2024 ar 1940? Po to dar bus siūlymai ištremti automobilių vairuotojus į Sibirą? Reikia suprasti, jog žmonės nepersėda ne tik dėl to, kad yra buožės, bet ir dėl to, kad variantai yra absoliučiai nepriimtini. Norint, kad didžioji dalis persėstų į autobusus ir troleibusus, dar net nekalbant apie minimalią asmeninę keleivio erdvę, reikėtų tokiuose maršrutuose kaip 1G leisti transportą kas 1-2 min. Toks jausmas, kad kamščiai ne išnyktų, o juos pradėtų kelti patys autobusai. Jau negalvojant apie tai, iš kur gauti tiek autobusų ir vairuotojų, ypač kai antro pagal svarbą "liberalizuotos rinkos"vežėjo Vilniuje tvarkaraščiai retesni žiemą nei vasarą.

        Dabar Vokietija jau pradeda gaminti 60 metrų tramvajus https://www.urban-transport-magazine...ngest-tramway/, o pas mus vis dar sukama galva kaip galima sukišti (negalima) kuo daugiau žmonių į max 18 metrų autobusus.

        Kodėl negalim tiesiog pastatyt tramvajaus? Kam to mazochizmo?

        Comment


          Siulyciau sugrazinti senaji 59 marsruta Grigiskes-Santariskes

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Verkti norisi paskaičius tokius pranešimus. Light Rail sistemas jau visokios ir dušanbės pradeda statytis, kai Vilniuje toliau dešimtmečiais filosofuojama kaip galima autobusus paversti rimtomis kamieninėmis miesto VT priemonėmis. Taip, gumbeliai - naujoji panacėja. Tik pats sakai, kad A juostos 'tik įvažiavimuose ir sankryžose nutrūktų' - tramvajaus linijos įvažiavimuose nenutrūksta. Didelėje dalyje Light Rail sistemų nenutrūksta ir sankryžose. Tokie nutrūkimai yra tinkami privežamiesiems maršrutams, o ne pagrindiniams. Tad ne, gumbeliai nieko neišspręs, išspręs milijardai eurų, investuotų į VT, kuriuos Vilnius ir Lietuva ramiai gali sau leisti.
            Mąstau realistiškai: Vilnius ir Lietuva negali sau leisti kelių šimtų milijonų mokytojams ar gydytojams, čia iš kažkur iškrapštys milijardus eurų visiškai neprioritetiniam klausimui. Mano siūlomas variantas yra praktiškai nemokamas, lyginant su bet kokia alternatyva. O dėl nutrūkimų juk rašiau: žalioji banga VT. VT artėja prie sankryžos - iš anksto įsijungia žalia, VT sankryžoje nesustoja. Antakalnio, Žirmūnų, Narbuto, Kauno, Žemaitės, Goštauto gatvės - ištisa A juosta.

            Comment


              Parašė Pa2sk Rodyti pranešimą
              Siulyciau sugrazinti senaji 59 marsruta Grigiskes-Santariskes
              55 tokia trasa važinėjo, o ne 59.

              Comment


                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                Maršrutai, kuriuos esu matęs nežmoniškai perpildytus piko metu: 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G, 10, 24, 30, 31, 33, 52, 53, 114, 119, 122, 2, 4, 6, 7, 12, 16, 17. Ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad piko metu įprastai nevažinėju po visą Vilnių, tad daug ką turbūt ir praleidau. Atrodo, požiūris žmogaus, gyvenančio Aukštuosiuose Paneriuose ir kasdien važinėjančio išskirtinai 9 maršrutu.



                Represijos? Rimtai? Čia 2024 ar 1940? Po to dar bus siūlymai ištremti automobilių vairuotojus į Sibirą? Reikia suprasti, jog žmonės nepersėda ne tik dėl to, kad yra buožės, bet ir dėl to, kad variantai yra absoliučiai nepriimtini. Norint, kad didžioji dalis persėstų į autobusus ir troleibusus, dar net nekalbant apie minimalią asmeninę keleivio erdvę, reikėtų tokiuose maršrutuose kaip 1G leisti transportą kas 1-2 min. Toks jausmas, kad kamščiai ne išnyktų, o juos pradėtų kelti patys autobusai. Jau negalvojant apie tai, iš kur gauti tiek autobusų ir vairuotojų, ypač kai antro pagal svarbą "liberalizuotos rinkos"vežėjo Vilniuje tvarkaraščiai retesni žiemą nei vasarą.

                Dabar Vokietija jau pradeda gaminti 60 metrų tramvajus https://www.urban-transport-magazine...ngest-tramway/, o pas mus vis dar sukama galva kaip galima sukišti (negalima) kuo daugiau žmonių į max 18 metrų autobusus.

                Kodėl negalim tiesiog pastatyt tramvajaus? Kam to mazochizmo?
                Represija - pirminė reikšmė yra nuslopinti. Automobilizaciją reikia slopinti, nes ji jau kelia daugiau problemų nei naudos.
                Žmonės suras 100500 priežasčių nepersėsti į VT, jei tik nebus verčiami to daryti prievarta - ekonomine, draudimais. Žmogus toks jau yra, kad save visada pateisins, jei tik jam negrės sankcijos, nepriklausomai nuo jo noro ar nenoro. Geriausiai veikia piniginės sankcijos. Kai kuriais atvejais, kad jas pritaikyti, kai ką reikia uždrausti, o kas pažeidžia draudimą, yra baudžiamas. Nieko naujo ir nieko "stebuklingo" nepasiūliau.

                Dar kartą kartoju, kad VT tarybiniais laikais perveždavo 3 kartus daugiau keleivių. Gyventojų Vilniuje iš esmės nepadaugėjo nuo 1990 m. Kur pagrindinai keliaujama piko metu - į miestą iš priemiesčių ir atgal. Į darbą mieste ir atgal. Į mokymo įstaigą ir atgal. Pagrindinė problema, kad nepakanka vaikų darželių ir mokyklų ir šalia namų. Todėl mažuosius tenka vežioti. Visi kiti srautai jau ne piko metu.
                Vadinasi, nemokama tiesiog pasinaudoti ir išnaudoti esamų resursų. O tramvajus ar metro - ne panacėja. Tai būtų sekantis žingsnis, išnaudojus autobusų ir troleibusų potencialą.

                Perpildyto VT "problema" šiuo metu galima išspręsti tiesiog padažninant kursavimą. Joks VT nevažiuoja kas 3-4 min. O galėtų. Ir kažkada važiuodavo. Nereikia jokių ten 1-2 min. Tai būtų grafiko sutankinimas 1,5-2 kartus.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.09.15, 17:13.

                Comment


                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                  55 tokia trasa važinėjo, o ne 59.
                  Na taip 55, bet kodel panaikino si marsruta ir dabar padarytas nuo lazdynu? Grigiskes-Santariskes butu marsrutas per visa miesta.

                  Comment


                    Parašė Pa2sk Rodyti pranešimą

                    Na taip 55, bet kodel panaikino si marsruta ir dabar padarytas nuo lazdynu? Grigiskes-Santariskes butu marsrutas per visa miesta.
                    Nes taip turime simboliškai žavų maršrutą – nuo vienos ligoninės iki kitos ligoninės. Kam labai reikia į Grigiškes, tegu sugaudo naująjį 59-ą Karoliniškėse.
                    Abrikosai mus išgelbės. ~

                    Comment


                      Verta paklausyti, kokią demagogiją panaikinus lengvatas varo VMS įmonės atstovė - beveik kaip Monika Navickienė

                      LRT Panorama 2024.09.15
                      Vilniečiai pikti dėl bilietų pokyčių viešajam transportui: panaikintos lengvatos
                      Vilniaus gyventojai piktinasi, kad viešajame transporte atsisakius popierinių bilietų ir įdiegus atsiskaitymą banko kortele, nebeliko lengvatų. Senjorai, moksleiviai, studentai ir žmonės su negalia už trumpalaikį bilietą kortele moka tiek, kiek ir kiti.


                      https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ntos-lengvatos

                      Comment


                        Lengvatos nepanaikintos, bet iš tiesų tai vartotojų teisių pažeidimas, atskirties didinimas, preinamumo mažinimas ir sąlygų keliauti VT bloginimas. Va tokie intelekto nesužaloti, kurie gyvenime nieko sunkiau už mobiliaką nelaikė rankose ir į jį nuolat žiūrintys, užuot mąsčius savo galva, mano, kad visi taip gyvena ir visi su išmaniaisiais debiliakais rankose per gyvenimą plaukia...

                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Tai darbuotoju reikes, bet 1 vienas trmavajaus vairuotojas veza daugiau keleiviu, negu autobuso ar troleibuso vairuotojas, kas reiskia didesni produktyvuma ir didesnius pinigus. Cia ir Vilniaus VT pagrindine problema, talpos trukumas, ka tramvajus nesunkiai ir uz tikrai prienama kaina isprestu, dar duo damas ir greitesni VT del dedikuotu liniju ir pan. Dar problema pagerintu bi-articulated troleibusai (tie su dviem sujungimais-"garmoskem"), nes net ne piko metu VT pagrindiniusoe troleibusu ir greituju autobusu marsrutuose yra perkrautas, neimanoma ilipt.
                        Tas talpumas ir produktyvumas yra visiškas 0, įvertinus tai, kiek kainuos tramvajaus nutiesimas. Todėl aš siūlau pradžioje išnaudoti tai, ką turime, o tik paskui imtis tramvajaus ar metro. Faktas vienas - Vilnius neišnaudoja nei troleibusų, nei autobusų potencialo.
                        Paskutinis taisė Al1; Vakar, 07:29.

                        Comment


                          Sveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksojau, jis išjungtas?
                          Paskutinis taisė kaziukas_jonas; Vakar, 16:51.

                          Comment


                            Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
                            Sveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksokau, jis išjungtas?
                            Šviesoforui netinka Vilniaus klimatas, reljefas, per maži keleivių srautai ir miesto tankumas.

                            Comment


                              Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
                              Sveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksojau, jis išjungtas?
                              Man atrodo, kad sekcija kurį laiką buvo dingusi. Bent jau praeitą savaitę.

                              Comment


                                Mačiau prieš kokį mėnesį, kad veikė.

                                Comment


                                  Tai matyt dėl kasinėjimų išjungė?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
                                    Kaip tai nėra A juostų? Kalvarijų g. Ukmergės g. Konstitucijos pr. Kažkaip nesijaučia efekto. A juostos būtinos, bet tai tik viena iš priemonių, toli gražu ne pagrindinė ir nesprendžianti visų problemų.
                                    Reikia, nes ne kiek problematiška o fizišnkai neįmanoma įlipti, ir ne keliuose maršrutuose o visur piko metu.

                                    Pustuštis VT yra tada kai daigiauu nei puse sėdimų vietų yra laisva. Tokį tenka matyti labai retai ir dažnai tik vėlai vakare.

                                    Ukmergės gatvėje nėra A juostos puse gatvės ilgio. likusią puse gatvės irgi ne A juosta, o A+, t.y. ten važiuoja visi kas tik netingi. A juostos turi būti VISUR kur važiuoja VT išskyrus 1+1 gatves.

                                    Na taip, jeigu nėra autobusų tai A juostos nepadės, vis tiek keleiviai nebus nuvežti.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X