Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
    Kaip tai nėra A juostų? Kalvarijų g. Ukmergės g. Konstitucijos pr. Kažkaip nesijaučia efekto. A juostos būtinos, bet tai tik viena iš priemonių, toli gražu ne pagrindinė ir nesprendžianti visų problemų.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
      Kaip tai nėra A juostų? Kalvarijų g. Ukmergės g. Konstitucijos pr. Kažkaip nesijaučia efekto. A juostos būtinos, bet tai tik viena iš priemonių, toli gražu ne pagrindinė ir nesprendžianti visų problemų.
      Dalyje Savanorių pr. yra A juostos. Deja, VVT džigitai jas ignoruoja.

      Kaip būtų galima pakeisti situaciją: A juosta turi būti ištisinė, ir ties perėjimis. Jei dėl saugumo salelės turi būti užbaigiama viena eismo juosta, užbaigiama kairiausioji,o A ir pirma eismo juosta tęsia savo kelią.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
        Kaip tai nėra A juostų? Kalvarijų g. Ukmergės g. Konstitucijos pr. Kažkaip nesijaučia efekto. A juostos būtinos, bet tai tik viena iš priemonių, toli gražu ne pagrindinė ir nesprendžianti visų problemų.
        Kokioje Antakalnio gatveje VT stovi tame paciame kamstyje, nepaisant didelio kiekio VT. Jei A juosta ten jauciasi kaip per radikalus sprendimas, pirma bent pabandyti kokia A juosta plius EV plius 3 zmones plius ar kazka tokio maziau pykdant vairuotojus. Bet kad maksimaliai prigrustas 2 trulas, kuriame islipti reikia kiekvienoje stotelej, norint isleisti zmones ir visureigis su vienu zmogumi turi tokias pacias teises tai net nera logiska, apie zaluma ir urbanizma net nekalbant. Nieko nedarant ir neieskant sprendimu niekas tikrai nepasikeis.
        Paskutinis taisė TIME; 2024.09.13, 15:28.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Dalyje Savanorių pr. yra A juostos. Deja, VVT džigitai jas ignoruoja.

          Kaip būtų galima pakeisti situaciją: A juosta turi būti ištisinė, ir ties perėjimis. Jei dėl saugumo salelės turi būti užbaigiama viena eismo juosta, užbaigiama kairiausioji,o A ir pirma eismo juosta tęsia savo kelią.
          Sorry, bet Savanorių pr. yra parodija, o ne A juosta. Ji užsibaigia ties kiekviena perėja bei yra per siaura (3.00 m pločio, automobilių juostos varijuoja nuo 3.00 iki 3.50 metro). Prie pat kelio auga neapgenėti medžiai, kuriuos transportas kabintų, jei važiuotų juosta.
          Ten seniai laikas perdaryti į A + 1 + kairių posūkių + 1 + A, tačiau šventa pralaidumo karvė nejudinama. Nors ir perdarius tai tas pats pralaidumas padidėtų, nes niekas nebeblokuotų juostų norėdamas pasukti į kairę.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Sorry, bet Savanorių pr. yra parodija, o ne A juosta. Ji užsibaigia ties kiekviena perėja bei yra per siaura (3.00 m pločio, automobilių juostos varijuoja nuo 3.00 iki 3.50 metro). Prie pat kelio auga neapgenėti medžiai, kuriuos transportas kabintų, jei važiuotų juosta.
            Ten seniai laikas perdaryti į A + 1 + kairių posūkių + 1 + A, tačiau šventa pralaidumo karvė nejudinama. Nors ir perdarius tai tas pats pralaidumas padidėtų, nes niekas nebeblokuotų juostų norėdamas pasukti į kairę.
            Kiekvienas BNV vadeliotojas užtvirtins, kad atėmus "manevro laisvę" šokinėti tarp juostų, viskas stos į mirtiną lochų eilę, o jis ne lochas su visais vienoj eilėj važiuot...

            Comment


              A juosta turi būti fiziškai atskirta kuoliukais, gumbeliais ar pan. Tik įvažiavimuose į kiemus ir sankryžose ji nutrūktų. VT lėtai galėtų išvažiuoti iš A juostos (jei sugedo kitas VT), greitai nebūtų įmanoma to padaryti, ypač automobiliams. A juostos turi būti visur kur yra daugiau nei viena juosta virna kryptimi (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Papildomai reikia kad šviesoforai iš anksto “paruoštų” sankryžą VT. Tik VT turėtų “žaliąją gatvę”, automobiliai turėtų laukti. Vat tada tai nereiktų jokių tramvajų - lėktum kaip vėjas troleibusu ir piko metu.

              Comment


                Parašė TIME Rodyti pranešimą

                Kokioje Antakalnio gatveje VT stovi tame paciame kamstyje, nepaisant didelio kiekio VT. Jei A juosta ten jauciasi kaip per radikalus sprendimas, pirma bent pabandyti kokia A juosta plius EV plius 3 zmones plius ar kazka tokio maziau pykdant vairuotojus. Bet kad maksimaliai prigrustas 2 trulas, kuriame islipti reikia kiekvienoje stotelej, norint isleisti zmones ir visureigis su vienu zmogumi turi tokias pacias teises tai net nera logiska, apie zaluma ir urbanizma net nekalbant. Nieko nedarant ir neieskant sprendimu niekas tikrai nepasikeis.
                2 troleibusas prigrūstas, nes kiti troleibuso maršrutai "skysti". Tankinti 4. Grąžinti 3 į Antakalnį ir irgi sutankinti. Nes 2 tankinti daugiau nelabai yra prasmės. Parindinis srautas iki centro. Iki ten veža ir 4, vežtų 3. Bet problema ir tame, kad nėra A juostos, ir tame, kad žiedas prie Petro ir Povilo bažnyčios yra didelis stabdis.

                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Sorry, bet Savanorių pr. yra parodija, o ne A juosta. Ji užsibaigia ties kiekviena perėja bei yra per siaura (3.00 m pločio, automobilių juostos varijuoja nuo 3.00 iki 3.50 metro). Prie pat kelio auga neapgenėti medžiai, kuriuos transportas kabintų, jei važiuotų juosta.
                Ten seniai laikas perdaryti į A + 1 + kairių posūkių + 1 + A, tačiau šventa pralaidumo karvė nejudinama. Nors ir perdarius tai tas pats pralaidumas padidėtų, nes niekas nebeblokuotų juostų norėdamas pasukti į kairę.
                Nėra ten spūsčių toje Savanorių pr. dalyje. Taip, tos A juostos tai parodija... Bet visgi pagrindiniai stabdžiai piko metu yra šviesoforai ir įsukimas į žiedą važiuojant Ž. Panerių ar Pašilaičių kryptimi.

                Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                Papildomai reikia kad šviesoforai iš anksto “paruoštų” sankryžą VT. Tik VT turėtų “žaliąją gatvę”, automobiliai turėtų laukti. Vat tada tai nereiktų jokių tramvajų - lėktum kaip vėjas troleibusu ir piko metu.
                Deja, bet tai veiktų tik jei VT srautas būtų mažesnis ir griežtai kontroliuojamas. Tai veiktų be didesnių problemų tik tramvajams. Autobusams, troleibusams, jei jie važiuoja po kelis vienas paskui kita tai neveiks. Autobusams ir troleibusams tai veiktų, jei jų intervalas būtų kokios 5 minutės. Čia visų maršrutų per tą sankryžą ir gatvę bendras intervalas toks turėtų būti. O jei važiuoja, takim, 6 maršrutai ir kartais vienas paskui kitą, kartais kas minutę, dvi, o kartais tarp dviejų bet kokio maršruto autobusų ar troleibusų yra 5 ar 8 minučių intervalas, tai tokia "žalioji gatvė" neveiks.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.09.13, 19:39.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Sorry, bet Savanorių pr. yra parodija, o ne A juosta. Ji užsibaigia ties kiekviena perėja bei yra per siaura (3.00 m pločio, automobilių juostos varijuoja nuo 3.00 iki 3.50 metro). Prie pat kelio auga neapgenėti medžiai, kuriuos transportas kabintų, jei važiuotų juosta.
                  Ten seniai laikas perdaryti į A + 1 + kairių posūkių + 1 + A, tačiau šventa pralaidumo karvė nejudinama. Nors ir perdarius tai tas pats pralaidumas padidėtų, nes niekas nebeblokuotų juostų norėdamas pasukti į kairę.
                  Ten blogai padaryta, nes leidžiami kairieji posūkiai dažniausiai yra už saugumo salelės. O kad transporto koridorius neprižiūrimas, tai - apsileidimas, o ne pasiteisiniams A juostų nenaudoti. "Nupiešėm nes labai gražiai atrodo ataskaitose“.

                  Comment


                    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                    A juosta turi būti fiziškai atskirta kuoliukais, gumbeliais ar pan. Tik įvažiavimuose į kiemus ir sankryžose ji nutrūktų. VT lėtai galėtų išvažiuoti iš A juostos (jei sugedo kitas VT), greitai nebūtų įmanoma to padaryti, ypač automobiliams. A juostos turi būti visur kur yra daugiau nei viena juosta virna kryptimi (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Papildomai reikia kad šviesoforai iš anksto “paruoštų” sankryžą VT. Tik VT turėtų “žaliąją gatvę”, automobiliai turėtų laukti. Vat tada tai nereiktų jokių tramvajų - lėktum kaip vėjas troleibusu ir piko metu.
                    Tik įtariu įlipt galėtum tik į trečią ar net ketvirtą troleibusą atstovėjęs eilę kaip Š.Korėjoje. Nes jau dabar piko metu vos telpa visi norintys, tai įsivaizduok, kad keleivių patrigubėja. Papildomų troleibusų ir vairuotojų iš dangaus nenukris. Taigi su vėjeliu, bet vistiek tik 15-25 min. prastovėjus stotelėje, t.y. turbūt net ilgiau nei dabar per kamsčius.

                    Comment


                      Europos aikštė keleivius pasitinka išskėstomis rankomis

                      Comment


                        Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                        Europos aikštė keleivius pasitinka išskėstomis rankomis
                        Durnus judumas, jept

                        Comment


                          Jei neesi jaunas kaip vYlnius (su mažais vaikais ir jų vežimais automatiškai nebejauni), tai varyk atgal į kalabybiškį ir netrukdyk!

                          Comment


                            Judrus durnumas

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                              Tik įtariu įlipt galėtum tik į trečią ar net ketvirtą troleibusą atstovėjęs eilę kaip Š.Korėjoje. Nes jau dabar piko metu vos telpa visi norintys, tai įsivaizduok, kad keleivių patrigubėja. Papildomų troleibusų ir vairuotojų iš dangaus nenukris. Taigi su vėjeliu, bet vistiek tik 15-25 min. prastovėjus stotelėje, t.y. turbūt net ilgiau nei dabar per kamsčius.
                              Taigi greičiau suktųsi troleibusai su autobusais. Jei dabar piko metu per valandą apsuka pirmyn atgal, tai po mano reformos - per 30 min., nes nereikėtų stovėti kamščiuose. Vadinasi reikėtų dvigubai mažiau VT piko metu pagrindinėse trasose. Plius jei visi važinėtų VT, mažiau reikėtų tvarkyti gatves, daugiau surinktų už bilietėlius - galėtų nupirkti daugiau transporto priemonių, atviliotų daugiau vairuotojų iš Ganos ar Gambijos, kurie greitai lekia.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Sorry, bet Savanorių pr. yra parodija, o ne A juosta. Ji užsibaigia ties kiekviena perėja bei yra per siaura (3.00 m pločio, automobilių juostos varijuoja nuo 3.00 iki 3.50 metro). Prie pat kelio auga neapgenėti medžiai, kuriuos transportas kabintų, jei važiuotų juosta.
                                Ten seniai laikas perdaryti į A + 1 + kairių posūkių + 1 + A, tačiau šventa pralaidumo karvė nejudinama. Nors ir perdarius tai tas pats pralaidumas padidėtų, nes niekas nebeblokuotų juostų norėdamas pasukti į kairę.
                                Gal, sakyčiau, taip radikaliai nereikia. Didžiojoje dalyje užtektų vienos A juostos (nuo Savanorių stotelės A juosta būtų link Gerosios Vilties žiedo). Kitoje pusėje A juostos užtektų nuo Savanorių stotelės iki Žemaitės gatvės. Būtų 5 normalios juostos ir gal dar liktų vietos siaurai skiriamajai juostai. Problema tik su pėsčiųjų salelėmis – jas reiktų šiek tiek perkelti į vieną pusę. Bet tai, manau, būtų geriausias variantas.

                                Taip pat reiktų panaikinti parkavimą nuo Gerosios Vilties st. iki žiedo, ir ten įrengti A juostą – bet reiktų truputį modifikuoti juostas žiede, įrengti papildoma juostą Oslo g. iš žiedo į Eigulių st. (kaip, beje, ir numatyta Vingio Akropolio infrastruktūros projekte).
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Tai kad jokio radikalumo čia nėra. Dabar visi šokinėja tarp pirmos juostos (kurios pusę užima troleibusai) ir antros juostos (kur pastoviai eismą stabdo sukantys į kairę).
                                  Padarius A+1+kairė+1+A kaip tik situacija pagerėtų auto vairuotojams - kai niekas nešokinėja tarp juostų, eismas tampa daug sklandesniu. Juolab, ši gatvės atkarpa yra C1 kategorijos, kaip ir Švitrigailos ar Kalvarijų g, kurios puikiai išgyvena su A+1+1+A

                                  Comment


                                    Ašiku, galima ir taip. Bet ne į visus kiemus pavyks įrengti kairio posūkio juostą, kurią blokuos esamos pėsčiųjų salelės. Tai reikės arba tas šviesoforines perėjas patraukti, arba įvažiavimus į kiemus.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                                      Europos aikštė keleivius pasitinka išskėstomis rankomis
                                      Aaa čia kaip daba išlypc untų Lėgų kaladielių?

                                      Comment


                                        Savanorių pr. link Panerių jau antri metai kaip stotelės "suartos", kaip ir visas šaligatvis. Ir tik dabar paaiškėjo, kodėl tiek laiko netvarkė: pradėtos keisti KT atramos.

                                        Comment


                                          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                                          A juosta turi būti fiziškai atskirta kuoliukais, gumbeliais ar pan. Tik įvažiavimuose į kiemus ir sankryžose ji nutrūktų. VT lėtai galėtų išvažiuoti iš A juostos (jei sugedo kitas VT), greitai nebūtų įmanoma to padaryti, ypač automobiliams. A juostos turi būti visur kur yra daugiau nei viena juosta virna kryptimi (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Papildomai reikia kad šviesoforai iš anksto “paruoštų” sankryžą VT. Tik VT turėtų “žaliąją gatvę”, automobiliai turėtų laukti. Vat tada tai nereiktų jokių tramvajų - lėktum kaip vėjas troleibusu ir piko metu.
                                          Verkti norisi paskaičius tokius pranešimus. Light Rail sistemas jau visokios ir dušanbės pradeda statytis, kai Vilniuje toliau dešimtmečiais filosofuojama kaip galima autobusus paversti rimtomis kamieninėmis miesto VT priemonėmis. Taip, gumbeliai - naujoji panacėja. Tik pats sakai, kad A juostos 'tik įvažiavimuose ir sankryžose nutrūktų' - tramvajaus linijos įvažiavimuose nenutrūksta. Didelėje dalyje Light Rail sistemų nenutrūksta ir sankryžose. Tokie nutrūkimai yra tinkami privežamiesiems maršrutams, o ne pagrindiniams. Tad ne, gumbeliai nieko neišspręs, išspręs milijardai eurų, investuotų į VT, kuriuos Vilnius ir Lietuva ramiai gali sau leisti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X