2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPati "Regitra" atvažiuoja į VVT ir užregistruoja. Nieko ten niekas netikrina. Vieną troleibusą patikrino pačioje pradžioje, o kitus pagal "default'ą" užregistruoja.
Pagal "default" niekas neregistruoja. Darbuotojas turi patikrinti idenfikacinius gamintojo numerius vietoje ir patvirtinti, kad deklaruota informacija atitinka faktinę situaciją.Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.11, 21:26.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
Comment
-
Toks susigrudimas karp Vilniuje daznai buna tik paciuose didziausiuose miestuose, kaip Paryzius ar Londonas, kur tiesiog fiziskai sunku daugiau autobusu ir traukiniu per pika paleisti, nes ir taip arti maksimumo. Taip pat salyse, kurios del prastesnio issivystymo negali tureti pakankamo kiekio VT ir daug zmoniu automobilio tiesiog neiperka - Gruzijoje, Serbijoje. Vilnius perlenkia net ir jas. Vaziavimas 2 trulu per Petro povilo zieda per pika yra kaip pragaro nusileidimas zemeje savo potiriu
- 8 patinka
Comment
-
Vilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNaujų auto netikrina Regitra
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu norim, kad žmonės iš automobilių persėstų į autobusus, tai sėdimų vietų skaičių reikia didinti, o ne mažinti.
Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).
Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tikrai nėra taip, kad sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
Prievarta būtų, jeigu būtų ribojamas eismas (pvz. apmokestinant įvažiavimą į tam tikras zonas, arba jį visiškai uždraudžiant, kai pvz. nebūtų galima net iš kitos pusės apvažiuoti). Jeigu vietoje kažkurios eismo juostos atsiranda A juosta, tai ne jokia prievarta, nes galimybė pro ten pravažiuoti niekaip neapribojama. Tiesiog evoliucijoje reikia pasirinkti kryptį/prioritetus ir link jų judėti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl ir reikia tramvajaus, nes ten vagonų galima prikabinti kiek reikia, kad visi galėtų važiuoti patogiai nesusigrūdę. Sėdynių išėmimas nepadarys VT labiau patrauklesniu.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.
Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.12, 18:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bilieto, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t. Ir taip nuolat piko metu, daugumoje pagrindinių maršrutų.
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
Tik va reikia nustoti įsivaizduoti kad 20 troleibusų per 15 metų nusipirkti yra kažkoks pasiekimas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVien tik A juostos nepadės. Jau kiek jų pripaišė. Koks efektas? Praktiškai nulinis.
- 9 patinka
Comment
Comment