Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      2 parke stovi 7-8 nauji trūlai be numerių tiesiog šiaip. Juk nėra reikalo jokio kuo greičiau juos pradėti naudoti, puiku ir taip
      Nėra ko stebėtis. Regitroje eilės. Jeigu esate registravęs automobilį regitroje, turėtumėte žinoti.

      Comment


        Pati "Regitra" atvažiuoja į VVT ir užregistruoja. Nieko ten niekas netikrina. Vieną troleibusą patikrino pačioje pradžioje, o kitus pagal "default'ą" užregistruoja.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Pati "Regitra" atvažiuoja į VVT ir užregistruoja. Nieko ten niekas netikrina. Vieną troleibusą patikrino pačioje pradžioje, o kitus pagal "default'ą" užregistruoja.
          Tai žino visi. Bet ne visi supranta, kad Regitros darbuotojas neatvažiuos po 5 min. nuo skambučio. Ten irgi yra eilės, nes tokia paslauga naudojasi ne tik troleibusų parkas, bet ir visi auto salonai bei stambesnės auto aikštelės.

          Pagal "default" niekas neregistruoja. Darbuotojas turi patikrinti idenfikacinius gamintojo numerius vietoje ir patvirtinti, kad deklaruota informacija atitinka faktinę situaciją.
          Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.11, 21:26.

          Comment


            Naujų auto netikrina Regitra

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
              Londonas, Edinburga ar bet kuris kitas UK miestas. Stovimų vietų yra, bet tik todėl, kad yra vietos vaikų ar neįgaliųjų vežimėliams.

              Comment


                Toks susigrudimas karp Vilniuje daznai buna tik paciuose didziausiuose miestuose, kaip Paryzius ar Londonas, kur tiesiog fiziskai sunku daugiau autobusu ir traukiniu per pika paleisti, nes ir taip arti maksimumo. Taip pat salyse, kurios del prastesnio issivystymo negali tureti pakankamo kiekio VT ir daug zmoniu automobilio tiesiog neiperka - Gruzijoje, Serbijoje. Vilnius perlenkia net ir jas. Vaziavimas 2 trulu per Petro povilo zieda per pika yra kaip pragaro nusileidimas zemeje savo potiriu

                Comment


                  Vilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Naujų auto netikrina Regitra
                    Pasirodo, taip. Bet visiškai naujų transporto priemonių registravimo registravimo tvarkos apraše irgi rašoma, kad pirma reikia nusiųsti dokumentų kopijas, tada suderinamas dokumentų originalų perdavimo laikas ir tik tada vykstama į Regitrą atsiimti transporto priemonių registracijos pažymėjimų ir numerių. Tikrai nėra taip, kad sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
                      Jeigu norim, kad žmonės iš automobilių persėstų į autobusus, tai sėdimų vietų skaičių reikia didinti, o ne mažinti.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Jeigu norim, kad žmonės iš automobilių persėstų į autobusus, tai sėdimų vietų skaičių reikia didinti, o ne mažinti.
                        Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
                        Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.

                        Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
                          Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.

                          Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
                          Todėl ir reikia tramvajaus, nes ten vagonų galima prikabinti kiek reikia, kad visi galėtų važiuoti patogiai nesusigrūdę. Sėdynių išėmimas nepadarys VT labiau patrauklesniu.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                            Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
                            Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.

                            Nemažai žmonių mieste važiuoja tik po keletą stotelių. Ir tikrai geriau piko metu patogiai stovėti, įlipti ir išlipti, nei bandyti siaurais praėjimai prasibrauti iki laisvenės vietos.
                            Grafikus sutankinimo tikrai galima ir reikia. Taip pat reikia suteikti VT kažkokią pirmenybę sankryžose ir kitose vietose, kur dabar autobusai stovi kamščiuose. Esmė, kad reikia daryti, nes nedarant savaime nepasidarys.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vilniuje irgi kai kurie gatvių ruožai perkrauti yra ir sunku daugiau fiziškai paleisti VT, nes ir taip to VT daug. Ypač Žaliojo tilto ruožas. Vilniuje problema - spūstus. Bet jų mažinimas turi tik vieną kelią - persodinti žmones į VT. Prievarta (ekonomine-administracine). Patys nepersės. Metro ar tramvajus irgi ne panacėja. Irgi nepersės patys, jei nebus rimtai smogta automobilio naudojimui (vėlgi tos pačios ekonominės-administracinės priemonės).
                              Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.

                              Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Tikrai nėra taip, kad sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau.
                                Būtent taip ir yra: sugalvojau nuvažiavau ir priregistravau. Bet čia normalioms įmonėms. VVT gi porą mėnesių montuoja švieslentes, tada registruos dar neaišku kiek laiko ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.
                                  Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                    Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
                                    Platinant gatvę ir įrengiant A juostas irgi tada prievarta, nes atimami žali plotai, siaurinami šaligatviai, dviračių takai ir pan.

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                      Tai ta prievarta ir yra kuomet yra tiesiogiai bloginamos sąlygos važiuojantiems automobiliais (atimamos juostos, apmokestinamas parkingas ir t.t.) ir lygiagrečiai gerinamos sąlygos VT. Niekas turbūt ir nesako kad stovės žandarai ir neleis sėsti prie vairo
                                      Nepavadinčiau to prievarta. Juo labiau, kad tai prievarta persėsti į VT.
                                      Prievarta būtų, jeigu būtų ribojamas eismas (pvz. apmokestinant įvažiavimą į tam tikras zonas, arba jį visiškai uždraudžiant, kai pvz. nebūtų galima net iš kitos pusės apvažiuoti). Jeigu vietoje kažkurios eismo juostos atsiranda A juosta, tai ne jokia prievarta, nes galimybė pro ten pravažiuoti niekaip neapribojama. Tiesiog evoliucijoje reikia pasirinkti kryptį/prioritetus ir link jų judėti.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Todėl ir reikia tramvajaus, nes ten vagonų galima prikabinti kiek reikia, kad visi galėtų važiuoti patogiai nesusigrūdę. Sėdynių išėmimas nepadarys VT labiau patrauklesniu.
                                        Dabar ne 70-ieji ar 80-ieji. Dabar tramvajai yra ne iš atskirų vagonų, o į vieną vienetą sujungtų vagonų, kiurių nei atkabinsi, nei prikabinsi. Važiuoja koks 5 vagonų tramvajus ir važinės nuo ryto iki vakaro. Be to tramvajuose dar mažiau sėdimų vietų lyginant su autobusais ar troleibusais ir daugiau vietos stovėjimui.

                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Ką reiškia prievarta? Tiesiog reikia ten, kur yra poreikis, bei didžiausi srautai, nupiešti A juostas. O jau žmonės patys nuspręs, ar jiems didesnis prioritetas nuvažiuoti greičiau su VT, ar pastovėti kamštyje patogiai sėdint automobilyje.

                                        Metro ar tramvajus kažką spręstų, tik jeigu važiuotų greičiau nei bendras automobilių srautas. Jeigu kelionės laikui tai įtakos neturės - aišku nebus populiariau važiuoti nauja VT rūšimi nei dabar esančiu transportu.
                                        Vien tik A juostos nepadės. Jau kiek jų pripaišė. Koks efektas? Praktiškai nulinis. Taip, VT kažkiek geriau. Bet kažkokios stebuklingo automobilių sumažėjimo neaptikra. Žmonės neverčiami niekada nespręs, nes automobiliu visada patogiau. O ir gyvenimo būdas per paskutinius 20 metų ir aplamai visas gyvenimas (nauji rajonai, nauji namai užmiestyje, mokyklų, darželių nebuvimas ir poreikis vežti vaikus, net jei gyveni mieste, o darželį gauni kitoje miesto pusėje. darbo vietų perkėlimas į miesto pakraščius, kur nėra normalaus VT, prekybcentriai su milžiniškomis aikštelėmis), orientuotas į keliones tik automobiliais, o ne VT. Kadangi viskas labai apleista, tai darbo čia daug ir nearti dirvonai... Bet niekas nesiruošia nieko daryti. Kartais pasvaigsta apie metro, dar kažkokias nesąmones. Viskas pasibaigia naujų troleibusų ar autobusų užpirkimu vėliau, nei reikėjo... Ir taip toliau bus eilę metų...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.12, 18:12.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bilieto, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t. Ir taip nuolat piko metu, daugumoje pagrindinių maršrutų.
                                          Tai toks vilniaus VT ir yra piko valandomis. Dažnai neįmanoma įliptį į pirmą atvažiavusį nes tiesiog fiziškai netelpa. Jūs gal pats nevažiavote?

                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                          Kieno sąskaita? Ar jūs matote realias galimybes sutankinti grafikus kelis kartus?
                                          Didesnis sėdimų vietų skaičius reiškia, kad į vieną transporto priemonę tilps mažiau keleivių. Tuo pačiu, piko metu bus daugiau stumdymosi ir susierzinimo tarp keleivių, o vairuotojai bus priversti ilgiau laukti kol keleiviai išlips-sulips ir to pasekoje turės pavojingiau manevruoti, kad neatsiliktų nuo grafiko.
                                          Pradžiai gerai būtų bent atstatyti suretintus grafikus. Intensyviausias miesto maršrutas - 7 - kur piko metu fiziškai neįmanoma įlipti per paskutinius ~5 metus palaipsniui retinamas tie, kad dabar važiuoja realiai kas antras kuris važiuodavo tada.

                                          Tik va reikia nustoti įsivaizduoti kad 20 troleibusų per 15 metų nusipirkti yra kažkoks pasiekimas.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vien tik A juostos nepadės. Jau kiek jų pripaišė. Koks efektas? Praktiškai nulinis.
                                          Beveik niekur jų nėra! Net Narbuto gatvėje nesugebėjo nupiešti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X