Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą

    Šiandien kaip tik juo važiavau 3G. Vaizdelis tikrai nekoks: Visos durys su juokingu lipduku, galinės užsidaro tik iš 3 karto, o atsidarymo reikia laukti 10 sekundžių. Virš durų nukritęs dangtis į kurį teko garbė netyčia trenkti galva, pats autobusas į Ukmergės kalną vos užvažiavo ant 20km/h apsipylęs dūmais.
    Teko prieš kelias dienas važiuot 31 nuomojamu baltu nr. 4647, tik išvažiavęs iš Naujosios Vilnios ryte po piko jau vėlavo 7 min., ko dar nebuvau matęs. Kodėl taip atsitiko? Na, galinės durys apskritai neužsidarinėjo. Vairuotojui teko išsiropšti iš kabinos ir rankiniu būdu jas uždarinėt, o likusią kelionę atidarinėjo tik 2 ir 3 duris. Faktas, kad šitie autobusai nėra techniškai tvarkingi.

    Comment


      Džaukis, kad viaža.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Vilniečiai jau įvertino naujuosius troleibusus: „Greičiausiai skirti ne Vilniui“
        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...niui--33929029
        Reikėjo tik paminėti, kad tai Dumalako straipsnis, tai būčiau net nesivarginęs skaityti. Daugumą minusų galima paneigti, bet labai užkliuvo šitas:
        Informacinės švieslentės – kitokios formos, tačiau jose pateikiami kiekvienos stotelės kitų maršrutų numeriai – perteklinė sunkiai įskaitoma informacija.
        Būtent kas buvo siūloma čia forume O pasirodo čia minusas

        Comment


          Beje, kada VVT pradės pardavinėti taip ir nepamaudotus VT spausdintuvus?

          Comment


            Manau juos supjaustys kartu su Škodomis.

            Comment


              https://ebus.lt/sekmadieni-vilniuje-...Rlb9UQgXkpjqvQ

              Sekmadienį Vilniuje bus eismo ribojimų, keisis viešojo transporto eismas – sostinės gatves užplūs bėgimo aistruoliai

              Rugsėjo 8 d., sekmadienį nuo 0 val. iki 20 val. keisis kai kurių viešojo transporto maršrutų trasos:

              Autobusų maršrutų: 1G, 3G, 6G, 10, 21, 22, 33, 40, 43, 46, 52, 53, 56, 73, 88, 88N, 89, 123.

              Troleibusų maršrutų: 2, 3, 4, 6, 7, 17.

              Rugsėjo 8 d. iki 14:30 val. nekursuos 1,3 maršrutų troleibusai ir 11 maršruto autobusai. O 10, 12, 20 maršrutų troleibusai nekursuos iki 20 val.

              Nuo 14.30 val. įprasta trasa pradės kursuoti 1, 7 maršrutų troleibusai ir 11 maršruto autobusas, o 3 maršruto troleibusai važiuos pakeista trasa nuo 14.30 val. iki 20 val., o nuo 20 val. kursuos įprasta trasa.

              5G maršruto autobusai stos visose stotelėse nuo Pramogų arenos iki Senosios plytinės abejomis kryptimis, 1G maršruto autobusai stos Giedraičių ir Tauragno stotelėse, o 3G maršruto autobusai papildomai stos Prūsų st.

              Dėl keleivių patogumo šalia Žirmūnų tilto bus įrengta laikina viešojo transporto stotelė. Čia papildomai sustos 1G, 6G, 10, 33, 40, 43, 46, 53, 88, 88N, 89 maršrutų autobusai ir 2, 4, 17, 19 maršrutų troleibusai.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Reikėjo tik paminėti, kad tai Dumalako straipsnis, tai būčiau net nesivarginęs skaityti. Daugumą minusų galima paneigti, bet labai užkliuvo šitas:

                Būtent kas buvo siūloma čia forume O pasirodo čia minusas
                Panašu, kad tam ponui minusas yra viskas, kas viršyja Nokia 3310 funkcionalumą. Ir gaivus oras lauke irgi minusas.

                Comment


                  Vakar teko pasinaudoti VT, 53 nuo Ozo pusės pro Kalvarkes iki Žaliojo tilto. Na tai tiesiog absoliučiai siaubingas experience. Net neperdedant, nebelabai "atsiliekam" nuo Kabulo ar Mogadišo pagal VT lygį ir civilizuotumą. Autobusas stovi prie šviesoforų net po 2-3 ciklus, kol pravažiuoja sankryžą, jokios pirmenybės eisme be nelabai veikiančių A juostų kratosi per nelygu aksfaltą, net ne piko metu jokių šansų viduje atsisėsti, karšta, nors kondyškė lyg ir pusiau veikia, stotelėse sustoja bele kaip, žmonės bėga per važiuojamąją dalį, kad prisivytų bbž kur sustojusi autobusą. Vienas autobusas sustoja vienur, kitas už 10 metrų toliau. Toks visiškas 3rd world vibes. Totalus siaubas. Kažkaip liežuvis nesiverčia rekomenduoti tokio mėšlo bet kam, kam nors truputį aktualus jų orumas ir savigarba. Įskaitant tuos, kurie kasdien po kelias valandas pro kamščius komutina mašina. Kaip buvo įmanoma nusiristi TAIP žemai su Vilniaus VT?

                  Comment


                    Įmanoma ir dar žemiau. Jau buvome. Mikrobų eroje, o dabar tik vienas privalumas, kad naujesnis VT priemonių amžius.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Įmanoma ir dar žemiau. Jau buvome. Mikrobų eroje, o dabar tik vienas privalumas, kad naujesnis VT priemonių amžius.
                      Mikrobai nestovėdavo kamščiuose Lėkdavo su vėjeliu per kiemus minimoj vietoj ir ne tik.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Įmanoma ir dar žemiau. Jau buvome. Mikrobų eroje, o dabar tik vienas privalumas, kad naujesnis VT priemonių amžius.
                        Mikruškės atrodė necivilizuotai ir 90s Ystern Yurop, bet patogumo požiūriu buvo ne taip ir blogai. Visada pavykdavo atsisėsti, kelionė trukdavo trumpiau, nei autobusu. Jų panaikinimas atėjo su nerašyta sąlyga, kad normalus VT bus geresnis, efektyvesnis, modernesnis. To niekada nenutiko. Net ir 2024 iš esmės turim kažkokį neaiškios formos jovalą ir 3rd world experience. Situacija dabar yra blogesnė, turint omeny, kad nuo tų laikų atsidarė daug svarbių traukos taškų, padidėjo gyventojų skaičius, žmonių srautai smarkiai išaugo, VT adekvatumas (atitikimas poreikį) yra kritęs, ir dabar, arguably, yra blogiausioje padėtyje nuo WW2 laikų.

                        Comment


                          Rekonstruos Skalvių VT žiedą. Kiek suprantu, link miesto centro persikels stotelė toliau, o atvykstančių į Pašilus nepaleidinės esamoje žiedo stotelėje. Spėju, įvažiuos į žiedą ne tiesiai per sankryžą, bet suks kairėn, darys garbės ratą ir išvažiuos, kaip dabar išvažiuoja, bet VT stotelė miesto kryptimi bus jau už sankryžos: https://citify.eu/lt/viesojo-transpo...kiu-g-atkarpa/

                          Dviračių takas iš šiaurės nutrūks prieš sankryžą:
                          Click image for larger version  Name:	citify-viesojo-transporto-aikstele-ir-gileikiu-g-atkarpa-35132.jpg Views:	0 Size:	444,7 kB ID:	2150209

                          Kituose PP, jau rodomas dviračių tako tęstinumas per sankryžą, bet neaišku ar bus, nes PP dar neturi patvirtintos datos. Arba perstatinės naują infrą... Matosi ir perkeliama VT stotelė (orientyras įvažos punktyrai): https://citify.eu/lt/arkada-4-etapas/
                          Click image for larger version  Name:	Citify-Arkada-3-etapas-01-1024x1024.jpg Views:	0 Size:	269,1 kB ID:	2150210
                          Paskutinis taisė dondc; Vakar, 13:17.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Mikruškės atrodė necivilizuotai ir 90s Ystern Yurop, bet patogumo požiūriu buvo ne taip ir blogai. Visada pavykdavo atsisėsti, kelionė trukdavo trumpiau, nei autobusu. Jų panaikinimas atėjo su nerašyta sąlyga, kad normalus VT bus geresnis, efektyvesnis, modernesnis. To niekada nenutiko. Net ir 2024 iš esmės turim kažkokį neaiškios formos jovalą ir 3rd world experience. Situacija dabar yra blogesnė, turint omeny, kad nuo tų laikų atsidarė daug svarbių traukos taškų, padidėjo gyventojų skaičius, žmonių srautai smarkiai išaugo, VT adekvatumas (atitikimas poreikį) yra kritęs, ir dabar, arguably, yra blogiausioje padėtyje nuo WW2 laikų.
                            Mikrobai nestovėdavo kamščiuose nes tų kamščių dar nebuvo, ar buvo jų užuomazgos. Su rimtais kamščiais iš esmės atėjo ir mikrobų nuosmūkis. Atsisėsti mikrobuose ne visada buvo galima, piko metu stovėdavo žmonės. Gyventojų mieste nepadaugėjo. Bet miestas išsiplėtė ekstensyviai, persiskirstė keliaujančiųjų srautai. O VT maršrutai daugumoje atvejų liko nuo tarybinių laikų, kai srautai buvo visai kiti. Ir traukos takšai buvo kiti.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Vakar teko pasinaudoti VT, 53 nuo Ozo pusės pro Kalvarkes iki Žaliojo tilto. Na tai tiesiog absoliučiai siaubingas experience. Net neperdedant, nebelabai "atsiliekam" nuo Kabulo ar Mogadišo pagal VT lygį ir civilizuotumą. Autobusas stovi prie šviesoforų net po 2-3 ciklus, kol pravažiuoja sankryžą, jokios pirmenybės eisme be nelabai veikiančių A juostų kratosi per nelygu aksfaltą, net ne piko metu jokių šansų viduje atsisėsti, karšta, nors kondyškė lyg ir pusiau veikia, stotelėse sustoja bele kaip, žmonės bėga per važiuojamąją dalį, kad prisivytų bbž kur sustojusi autobusą. Vienas autobusas sustoja vienur, kitas už 10 metrų toliau. Toks visiškas 3rd world vibes. Totalus siaubas. Kažkaip liežuvis nesiverčia rekomenduoti tokio mėšlo bet kam, kam nors truputį aktualus jų orumas ir savigarba. Įskaitant tuos, kurie kasdien po kelias valandas pro kamščius komutina mašina. Kaip buvo įmanoma nusiristi TAIP žemai su Vilniaus VT?
                              53 stengdavaus vengti kaip maro, kai būdavau ar gyvendavau Vilniuje. Niekada ramios kelionės nesitikėk. Su kitais maršrutais tai bala žino, tos ramybės daugiau, žmonių mažiau, mažesnė tikimybė, kad reiks stovėt, tik visur visada greičio trūksta, bet jau seniai Vilniaus VT važinėjau. Negaliu vertinti visumos kaip dangų būklė, VT amžius, keleivių kiekiai ir kontingentas, greičiai.
                              Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 13:23.

                              Comment


                                iki 2025 metų kovo mėn., pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ , į gatves išriedės iš viso 91 čekiškas troleibusas, kurie savivaldybei atsiėjo daugiau nei 52 mln. eurų.
                                https://www.alfa.lt/aktualijos/vilni...tiniai/338669/
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  2 maršruto troleibusai sekmadienį važiuos dalį maršruto akumuliatorine eiga, t. y. per Drujos g.

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	247
Size:	852,7 kB
ID:	2150282

                                  Comment


                                    O L. Sapiegos st. gaudyklės sudėtos? Ar vairuotojai lips rankom ūsus kabint?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Mikrobai nestovėdavo kamščiuose nes tų kamščių dar nebuvo, ar buvo jų užuomazgos. Su rimtais kamščiais iš esmės atėjo ir mikrobų nuosmūkis. Atsisėsti mikrobuose ne visada buvo galima, piko metu stovėdavo žmonės. Gyventojų mieste nepadaugėjo. Bet miestas išsiplėtė ekstensyviai, persiskirstė keliaujančiųjų srautai. O VT maršrutai daugumoje atvejų liko nuo tarybinių laikų, kai srautai buvo visai kiti. Ir traukos takšai buvo kiti.
                                      Gyventojų padaugėjo visais požiūriais, tiek vertinant atskirus rajonus, tiek visą miestą.

                                      Comment


                                        Tai vis dėlto vietoj maršrutų unifikavimo, dabar dar dės "T" priekyje. Smagu.

                                        Comment


                                          Nieko nedės. Tai laikinas maršrutas ir tokia praktika būdavo ir ankčiau, kai vietoj troleibusų laikinai leisdavo autobusus kai kuriais maršrutais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X