Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Nebuvo galima į kitą nunešti, nes tai vienkartinis bilietas. Atspausdintas būdavo dar ir garažo numeris.

    Vilniečio kortelė būtų aktuali, nes banko kortelė ir mėnesinis bilietas - nesuderinami dalykai. Tik vienkartinis atsiskaitymas. Bankas duomenų apie klientus neteikia, todėl banko kortelės funcionalumas ribotas. Kontrolė galės matyti, tik kad buvo atsiskaityta ir atsiskaitymo laiką.
    koks garažo numeris būdavo atspausdintas nusipirkus popierinį bilietą kioskelyje? Juk dar prieš panaikinant bilietus iš kioskelių jau spauzdindavo datą ir laiką komposteriai.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Juk dar prieš panaikinant bilietus iš kioskelių jau spauzdindavo datą ir laiką komposteriai.
      Ir garažo numerį.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ar tik nereiks kontoros vietos keisti, jei jau JUDU taip rūpinasi nepatogumais.

        Alio, HANNER?
        Kaip suprast post'ą? Hanner stroikės užblokavo trūlikų eismą? Tai galėtų kontaktininkai perkabinti laidus porą metrų į šoną.

        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ir garažo numerį.
        Tai garažo numeris netrukdo. Kontrolei užtenka matyti atspausdintą laiką ir datą, pamatyti ar baigėsi tas 90 min. laikas ar ne, kaip įprasto kortelės bilieto.
        Paskutinis taisė dondc; Vakar, 08:02.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Na kurgi. Bilietukas galiojo tik tame, kuriame važiuoji. Persėdus, jis negalioja net ir po 10-15 min.

          Comment


            Tai tik sakau, jog galėjo galioti – pakeitus taisykles. Pats popierius ne problema.

            Dabar su bankine kortele, galios tik tame paičame ar ir persėdus?
            Paskutinis taisė dondc; Vakar, 08:16.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Kaip suprast post'ą? Hanner stroikės užblokavo trūlikų eismą? Tai galėtų kontaktininkai perkabinti laidus porą metrų į šoną.
              Hanneris galėtų kiek labiau pasirūpinti savo nuomojamų pastatų darbuotojais. Visgi jo šefas buvo Lietuvos žaliųjų pastatų tarybos galva.
              Paskutinis taisė digital; Vakar, 15:45. Priežastis: citavimas

              Comment


                Dėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?

                Comment


                  Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                  Dėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?
                  Kiek tik matau, visada pakankamai užpildyti, net ir 15m Solariai. Keleivių skaičių kartais mažina nebent prastas derinimas su 6 bei retas kursavimas savaitgalio vakarais (nors laisvai galėtų būti tada trumpinamas iki Gerosios Vilties st.). 9 troleibusai nėra tiek daug, lieka dar 14, o savaitgaliais išvis reikalingi tik 4. Beje, Amberiai, buvo sakoma, kad irgi gali kelis kilometrus nuvažiuoti su autonomine eiga (kad ir rankomis nuimant ūsus). Man įdomu, kodėl tuo niekada nebuvo pasinaudota. Jei niekas autonominės eigos iš jų dar neišlupo - reikėtų tik 7 SORų.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                    Kiek tik matau, visada pakankamai užpildyti, net ir 15m Solariai. Keleivių skaičių kartais mažina nebent prastas derinimas su 6 bei retas kursavimas savaitgalio vakarais (nors laisvai galėtų būti tada trumpinamas iki Gerosios Vilties st.). 9 troleibusai nėra tiek daug, lieka dar 14, o savaitgaliais išvis reikalingi tik 4. Beje, Amberiai, buvo sakoma, kad irgi gali kelis kilometrus nuvažiuoti su autonomine eiga (kad ir rankomis nuimant ūsus). Man įdomu, kodėl tuo niekada nebuvo pasinaudota. Jei niekas autonominės eigos iš jų dar neišlupo - reikėtų tik 7 SORų.
                    Vargu ar VVT palaiko Amberių autonominę eigą gerame techniniame stovy. Bet šiuo atveju ne tai kad galėtų, o šiaip turėtų leisti SORus 12 maršrutui. O kiek ilgai galios šis pakeitimas?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kokia logika automatiškai aktyvuoti pusantros valandos bilietą? Kas Vilniuje kur nors važiuoja VT pusantros valandos į vieną pusę?
                      https://www.google.com/maps/dir/Viln...oASAFQAw%3D%3D
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                        Dėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?
                        Jis ir dar 6G yra vieninteliai, kurie nuo Žaliojo tilto suka į Šeimyniškių g.

                        Comment


                          Dėl 12 sakiau, kad jis ne itin populiarus dėl retesnio kursavimo už 6. Dar ne kartą įvairiuose neoficialiuose šaltiniuose esu girdėjęs, kad ateityje norima 12 panaikinti. Taip gali būti, nes patys JUDU skelbia, kad iki 2026 m. sumažins troleibusų skaičių mieste.

                          Comment


                            Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                            Dėl 12 sakiau, kad jis ne itin populiarus dėl retesnio kursavimo už 6. Dar ne kartą įvairiuose neoficialiuose šaltiniuose esu girdėjęs, kad ateityje norima 12 panaikinti. Taip gali būti, nes patys JUDU skelbia, kad iki 2026 m. sumažins troleibusų skaičių mieste.
                            Puikiai suprantu, buvo ir oficialių šaltinių. Prieš pusantrų metų viename tarybos posėdyje dar žadėta naikinti 12, 2, 23, 76. Nors ir buvo pastaba, kad prieš panaikinimą būtinas persėdimo taško Konstitucijos-Kalvarijų sankryžoje įrengimas, vis tiek manau, kad šis sprendimas visiškai nelogiškas. Tai, kad jis kursuoja rečiau, nereiškia, kad jis nepopuliarus. Savo akimis tai matau. Apskritai manau, kad galima išspręsti dubliavimosi problemą (dėl kurios pagrinde ir planuojama naikinti) nukreipiant į Karoliniškes kaip panaikintą 14 arba galbūt sujungiant su 21 ir jau tikrai leidžiant SORus. Ir nesąmonė dabar, kad savaitgaliais į Žemuosius Panerius yra net du maršrutai iš Pylimo g. bei Žirmūnų, kol iš Katedros aikštės ir Antakalnio sutrumpintas iki Gerosios Vilties.

                            Comment


                              Aš tai manau, kad 12 iki Karoliniškių nepaleis, nes jau yra 9​​​​​​. Beto, kai dar ku​​​​​​rsavo 14 iki Karoliniškių(kiek man tekę yra važiuoti) tai dauguma žmonių pabaigdavo kelionę ties lazdynais arba gerosios vilties žiedu.
                              Aš siūlyčiau geriau 12 iš savanorių pr. nukreipti į Žemaitės gatvę ir su SOR pagalba pratęsti iki vilkpėdės. ​​

                              Comment


                                12 reikėtų pratęsti su autonomine eiga į būsimą rajoną Velgos gamyklos vietoje, šalia Vingio parko, nukreipiant iš Savanorių pr. į Gerosios Vilties g. ir toliau nauju rajonu, kai jis bus. Tam reikia 12 išsaugoti bent dar porai metų, kai ten atsiras tas rajonas.
                                Ką reiškia savivaldybės kliedesiai apie troleibusų mažinimą mieste? Maršrutų skaičiaus ar aplamai troleibusų kiekio? Tai kaip sutama su deklaruojamu žaliuoju transportu? Atrodo, kad savivaldybėje sėdi tie, kurie šika per burną ir ėda šikna... Elektrobusus pirks? Debilizmas visiškas, turint troleibusų tinką, jį naikinti, keičiant elektrobusais, kai pirmiausiai turėtų būti pakeisti kai kurie autobusų maršrutai elektrobusais... Ir tai ribotai...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  12 reikėtų pratęsti su autonomine eiga į būsimą rajoną Velgos gamyklos vietoje, šalia Vingio parko, nukreipiant iš Savanorių pr. į Gerosios Vilties g. ir toliau nauju rajonu, kai jis bus. Tam reikia 12 išsaugoti bent dar porai metų, kai ten atsiras tas rajonas.
                                  Tikrai geras variantas. Tik klausimas, ar ten planuojama išvis kokia VT infrastruktūra (stotelės, apsisukimo žiedas, adekvataus platumo gatvės), ar vėl kaip Paupys bus?

                                  Comment


                                    Na va tokią lentelę radau.
                                    Rašo, kad iki 2030 nori sumažinti iki 200 troleibusų. Tiesa, skaičiai ne visai sueina, nes 2018 m. įsigytų Solarių yra 41, čia rašo, kad 39. Taip pat baigus pirkt naujus troleibusus, jų turėtų būti 164. Iš viso 205. Bet vis tiek mažiau nurašius visas senas Škodas, Amberius, bei 2004-2006 Solarius.
                                    Click image for larger version

Name:	judu-viesojo-transporto-strategija-vilnius-2030-1.jpg
Views:	14
Size:	153,5 kB
ID:	2149069

                                    Comment


                                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                      Na va tokią lentelę radau.
                                      Rašo, kad iki 2030 nori sumažinti iki 200 troleibusų. Tiesa, skaičiai ne visai sueina, nes 2018 m. įsigytų Solarių yra 41, čia rašo, kad 39. Taip pat baigus pirkt naujus troleibusus, jų turėtų būti 164. Iš viso 205. Bet vis tiek mažiau nurašius visas senas Škodas, Amberius, bei 2004-2006 Solarius.
                                      Click image for larger version

Name:	judu-viesojo-transporto-strategija-vilnius-2030-1.jpg
Views:	14
Size:	153,5 kB
ID:	2149069
                                      Čia ne tiek kad sumažint, o tiesiog daugiau neplėst bei mažint rezervą. Pagal Transphoto duomenis, dabar Vilniuje važiuojančių troleibusų 210, dar 30 parke stovi (arba remontuojami, arba neaiškios būklės), o dar 32 aukcionuojami arba pūdomi metalo laužui. Skaičius 159 kyla iš to, kad anksčiau planuota 68 dvigubus troleibusus pirkti, dabar lyg ir kalba apie 73. O toliau tai skaičiuot tiesiog nemoka.

                                      Comment


                                        Labai ambicingi planai. Kai panašaus dydžio ir mažesni Europos miestai, įskaitant kaimyninę Lenkiją, investuoja milijardus į VT infrastruktūrą, kasa tunelius po miestų centrais, tiesia naujas metro ir tramvajų linijas, už milijardus rekonstruoja ir stato naujas geležinkelio stotis ir priemiestines geležinkelio linijas, mes iki 2030 nusipirksime keletą fakin dujinių ir elektrinių autobusų. Well faking done, ką ir bepridursi.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X