Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl būtinai į 99? Be to kam keist 5, 8, 13, 14 maršrutų numerius?

    Comment


      Tam, kad troleibusams rezervuoti 1-21 numerių erdvę. Kad ateityje, jei atsirastų nauji troleibusų maršrutai, nereikėtų keisti numeracijos vėl.

      Comment


        O kodėl troleibusas negali būt pvz. 45? Ar šiaip ar taip autobusų maršrutai išrikiuoti be logikos, kaip tik besiplečiant sistemai sovietų laikais pasitaikė. Kuriame Europos didmiestyje 3 maršrutas kursuoja kas 2,5 valandas savaitgalį į kažkokį kaimą?

        Berlyne tai kiek žinau buvo didžiulis pernumeravimas 91-aisiais, kiek laiko po abiejų miesto dalių sujungimo, kai iš perpildytos dviejų skaičių numerių sistemos pernumeruota į trijų skaičių, ne tik pridedant "1", "2" ar "3" priekyje, bet ir visiškai pakeičiant visus numerius, juos surikiuojant pagal vietoves. Vilniuje be pensininkų riaušių to įgyvendinti tikriausiai kol kas nebūtų įmanoma, bet bent kiek patvarkyti sistemą, manau, visai realistiška.

        Taip pat, atrodo, visi pamiršta Vilniaus rajoną, kuris turi savo numeraciją: 101 (jau iškart dubliuojasi su naktiniais), 110, 111, 117 (matosi neapgalvotas numeracijos gadinimas dėl Kautros mikroautobusų), 118, 122, 124, 127 ir iki pat 239 su tarpais. Trakų rajonas turi kelis miesto maršrutus (102, 201, 202, 204 Trakuose, 203 Lentvaryje) su dubliuojančiais/įsiterpiančiais numeriais, tačiau priemiestiniai maršrutai pilnai atskirti tiek nuo Vilniaus miesto, tiek nuo rajono - prasideda nuo 251 ir tęsiasi iki 300 imtinai (aišku, ten į numerį lentelėse kol kas nėra kreipiamas didelis dėmesys - 283 Trakai-Lentvaris ar 293 Trakai-Kilimų fabrikas, vis tiek veža į Lentvario kilimų fabriką, nors pirmasis pagal idėją turėtų būti skirtas keliems reisams tik iki geležinkelio stoties).

        Kadangi abu šie rajonai ir jų maršrutai jungiasi su Vilniumi bei tarpusavyje vienas su kitu, idealiai turėtų būti sistema, kur visi numeriai nesidubliuoja. Lengviausiai, manau, tą būtų galima pasiekti perstumiant numerius šimtais: miesto troleibusų bei autobusų maršrutai lieka xx (su minimaliu patvarkymu), privežamieji tampa 1xx (reikės šiek tiek pernumeruoti, nes Kautros maršrutai daug ką išstūmė), Vilniaus rajono - 2xx ir 3xx paliekant krypčių atskyrimą, Trakų rajono - 4xx. Greitieji, naktiniai, specialieji maršrutai gali būti atskirti su raidėmis - 1G, 1N, 1R (renginiams kaip dainų šventei), 1S (vairuotojų išvežiojimui).
        Paskutinis taisė lanxtot; 2024.08.24, 19:00.

        Comment


          Berlynas - atskira kalba, tuo labiau istorinės aplinkybės lėmė, kad reikėjo sujungti į vieną sistemą dvi sistemas.
          1xx - 9xx yra tarpmiestiniai maršrutai. Nors numeriai retai naudojami, bet formaliai jie egzistuoja. Kartais maršruto numeris dar pasitaiko ant lentelės. Taip pat Druskininkų AP ant savo "Setros" suprogramavo ir maršruto numerio rodymą...
          Beje, Alytaus AP, o dabar Kautra, naudoja šimtuosius numerius maršrutams iš Alytaus į Vilnių. Bet realiai tų numerių niekur nerašo... autobusubilietai.lt yra maršrutų numeriai, bet tik peržiūrint detalų grafiką su tarpiniais sustojimais.

          Šimtųjų erdvė kai kur naudojama priemiestyje. Viskas persikerta. Ypač aplink didmiesčius. Todėl, trijų numerių erdvės neužteks. Latvijoje įvesta 4 numerių numeracija priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutams.

          Šiaip tai nereikia nieko radikaliai keisti. Reikia tik atlaisvinti 1-21 troleibusams, nelendant į šimtuosius numerius.

          Comment


            Kadangi greitųjų maršrutų ne tiek ir daug, gal visai būtų idėja jiems suteikti raidinius numerius (pvz. 1G taptų A, 2G- B ir t.t.)?

            Comment


              O kokia prasmė rezervuoti erdvę troleibusams? Ir kodėl iki 21, o ne iki 30 ar 50? Belgijoje net metro numeracija bendra su vido VT, tai gal ir Vilniuje rezervuokime, jeigu atsiras? Beje jeigu jau žaist rezervacijomis, tai gal 1-10 erdvę tada rezervuojame greitiesiems autobusams? Toliau 11-40 troleibusams. Beje Budapešte būtent atliekant perėjimą nuo.mišrios prie bendros nuneracijos autobusams buvo suteikti šimtieji numeriai.
              O dėl proemiestinių ir tarpmiestinių. Kaip ir dėl daugelio su informacija VT Lietuvoje yra didelus bardakas. Iki šiol daugelyje rajonų grafikai pateikiami tik iš rajono centro, jau nekalbu, kad maršrutų schemos neegzistuoja. Tai dėl numeracijos ten iš vis galvos nesukama. Užtenka uždėti lentelę "Į Gariūnus" ir kam reikia tas žino kur ir pro kur važiuoja)).

              Comment


                Sunumeruoti visas VT rūšis į vieną numerių sistemą yra kvailystė.
                Todėl, kad dabar yra 21 maršrutas (didžiausias numeris) .Kadangi troleibusai marinami, tai kažin ar atsiras nauji maršrutai net vidutinėje perspektyvoje. Jei ir atsiras, tai yra laisvų numerių esamoje troleibusų numeracijoje. Jei stebuklo būdu bus sugalvota rimtai plėsti troleibusus, tai galima bus dar kai kuriuos autobusų numerius pakeisti. Greituosius autobusus tokius kaip dabar reikia naikinti ir jiems numerių erdvė nereikalinga. Elektrinis transportas, t.y. troleibusas turi būti VT stuburas, o ne autobusai. Elektrobusai ne prie ko.
                Budapeštas - ne rodiklis. Ten daug tramvajų ir troleibusų, o autobusų maršrutų dar daugiau, todėl jiems buvo suteikti šimtieji numeriai.
                Rajonuose maršrutai turi numerius, tik tie numeriai prasideda nuo 1 ar dešimtimis. Stotelėse niekada niekas Lietuvoje neskelbė jokių priemiestinių ar tarpmiestinių autobusų numerių. Stotyse taip pat. Numeriai egzistuoja tik ant maršruto lentelių ir dokumentuose.

                Comment


                  Jei gerai pamenu, Rostoko regione vienženkliai ir dviženkliai yra miesto, o triženkliai - regioniniai maršrutai, kertantys kelias tarifų zonas. Važiuoti tarpmiestinių autobusų neteko.
                  Lietuvoje tarpmiestinių maršrutų numerius suteikia LTSA ir manau čia būtų jų kompetencija nustatyti bendrą numeracijos principą. Jei kas klaustų manęs, aš už keturženklę numeraciją tarpmiestyne, kur pirmi du skaitmenys - maršrutą pradedančios savivaldybės kodas. Visi savivaldybės centro maršrutai, kai jie nesustoja už jos ribos - vieženkliai ar dviženkliai.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Stotelėse niekada niekas Lietuvoje neskelbė jokių priemiestinių ar tarpmiestinių autobusų numerių. Stotyse taip pat. Numeriai egzistuoja tik ant maršruto lentelių ir dokumentuose.
                    Mesje, kada paskutinį kartą buvote autobusų stotyje ir kur?

                    Comment


                      Užvakar buvau Alytuje. Gal dabar ekranuose ir skelbia maršruto numerius, neatkreipiau dėmesio.

                      Comment


                        https://ebus.lt/savaitgali-vyks-sost...rto-marsrutai/

                        Savaitgalį vyks „Sostinės dienos“ – numatomi eismo ribojimai ir naktiniai viešojo transporto maršrutai

                        Viešojo transporto tvarkaraštyje – naktiniai autobusai, dažnesnis troleibusų kursavimas

                        Naktį iš rugpjūčio 30 d. į rugpjūčio 31 d. bei naktį iš rugpjūčio 31 d. į rugsėjo 1 d. kursuos naktinių 101N, 102N, 103N, 104N bei 105N maršrutų autobusai. Autobusai kursuos kas 20–25 min.

                        Rugpjūčio 30–31 d. numatytas 2 ir 7 maršrutų troleibusų dažnesnis bei ilgesnis kursavimas.

                        Bendras naktinių autobusų ir papildomų troleibusų kursavimo intervalas Saulėtekio kryptimi bus 5–12 min., o Žirmūnų kryptimi – 8–12 min.

                        Naktinių maršrutų autobusai ir minėtų maršrutų troleibusai festivalio metu kursuos iki 2 val. nakties (paskutiniai autobusai ir troleibusai pravažiuos per centrą).

                        Be to, rugpjūčio 30 ir 31 d. 19–24 val. dėl numatytų eismo ribojimų Barboros Radvilaitės, Šventaragio ir T. Vrublevskio gatvėse, keisis 10, 11, 33, 89 ir naktinio 102N autobusų maršruto trasos, galios laikini tvarkaraščiai.

                        Comment


                          Šįryt mačiau, kad jau visose transporto priemonėse galima atsiskaityti kortele.

                          Comment


                            Man atrodo, naujuose SOR'uose baisios spalvos ir CRI salono apšvietimas? Kažkas žalsvai melsvo, kaip siaubo filmuose būna ligoninėse ar amerikos viešajame transporte.

                            Comment


                              In the United Kingdom (outside of London) and Poland, bus services were highly liberalised, with
                              limited influence of authorities and allowing competition between operators on the road. This
                              approach has been a complete failure in terms of public service with reduced and worsening
                              services and increased fares.
                              Both Poland and the UK have recently re-introduced some sort
                              of authority-initiative scheme, moving from competition in the market schemes, that suffered
                              from networked market dysfunctions, towards competition for the market schemes to control
                              for these inherent market difficulties.
                              Is Europos Komisijos miesto transporto ekspertu grupes isvadu del viesojo transporto:
                              https://transport.ec.europa.eu/trans...an-mobility_en

                              Vilniaus neoliberalai ekstremistai turetu nors pasistengti mokytis is kitu klaidu ir ju nekartoti, kitaip suprichvatizuotu VT turesime veluojancias, neatvaziuojancias, isretintas marsrutkes ir toliau mazejanti VT patraukluma.

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                Is Europos Komisijos miesto transporto ekspertu grupes isvadu del viesojo transporto:
                                https://transport.ec.europa.eu/trans...an-mobility_en

                                Vilniaus neoliberalai ekstremistai turetu nors pasistengti mokytis is kitu klaidu ir ju nekartoti, kitaip suprichvatizuotu VT turesime veluojancias, neatvaziuojancias, isretintas marsrutkes ir toliau mazejanti VT patraukluma.
                                O kam stengtis, kam mokytis? Važiuoja ir okei. O dar jei atkatą gauni iš vežėjo, tai visai dzin ar paslauga gera, ar tik dėl varnelės. Normalūs žmonės VT nesinaudoja.

                                Comment


                                  Paleido jau atsiskaitymus kortelėmis, tai pirmas įspūdis nekoks. Neleižia pasirinkti kokį bilietą nori, automatiškai duoda valandos bilietą už 0.90 EUR. Tai pat jokios apsaugos nuo netyčinio prilietimo, jei pilnai autobuse piniginė ar telefonas prisiliestų, nes iškart aktyvuojasi bilietas.

                                  Comment


                                    Kokia logika automatiškai aktyvuoti pusantros valandos bilietą? Kas Vilniuje kur nors važiuoja VT pusantros valandos į vieną pusę?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Kokia logika automatiškai aktyvuoti pusantros valandos bilietą? Kas Vilniuje kur nors važiuoja VT pusantros valandos į vieną pusę?
                                      Iš kur tu ištraukei kad yra tokie ar kas nors pageidauja 1,5 val bilieto? Žmogus nori 0,5val galimybės
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Kokia logika automatiškai aktyvuoti pusantros valandos bilietą? Kas Vilniuje kur nors važiuoja VT pusantros valandos į vieną pusę?
                                        Logika tokia, kad kodėl nepasiimti daugiau pinigų, jei tam niekas neprieštarauja...

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Normalūs žmonės VT nesinaudoja.
                                          Šian per LRT radijo žinias kelis kart kartojo interviu su Valdyla, jis sakė, kad nauja transporto rūšis – vandens VT – skirtas tik autobusų ir troleibusų keleiviams. Suprask, net nėra minties automašinistus persodint į VT.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Pusantros valandos bilietą?

                                          Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                                          Valandos bilietą už 0.90 EUR.
                                          Tik įdomu, o perkant banko kortele, bilietas tą valandą galioja tik toje pačioje tr. pr. ar persėdus irgi?

                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Logika tokia, kad kodėl nepasiimti daugiau pinigų, jei tam niekas neprieštarauja...
                                          Kaip bebūtų, nuo popierinio bilieto atpigo 10 ct.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X