Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Na čia labiau Transreviui galima būtų pritaikyti taisyklę nuliniais reisais. Šviežia situacija man pasitaikė ne per seniausiai:

    Rinkausi 4G reisą Pilaitė - Autobusų parkas (Eišiškių pl.), 20:43 iš Vienaragių st. iki Ąžuolijų st., taip supaprastinant grįžimą namo. Tame autobuse (8017-am) prasidėjo linksmybės:

    1. Nuo Vienaragių buvau vienintelis keleivis
    2. Užsuko jisai į degalinę prie D&G - Eišiškių sankryžos užsipilti kuro (ką sėkmingai galėjo padaryti ir Ąžuolijuose). Na ok, šitą punktą galima praleisti, kad užsipila pakeliui degalinėje su keleiviais.
    3. Važiavo B. Karvelio gatve (kas irgi neįprasta)
    4. Stojo Eišiškių plento stotelėje, norėjo mane išvyt. Aš neišlipau.
    5. Stojo Verslo stotelėje, kur irgi neturėjo stoti, taip parodydamas, jog dingčiau iš autobuso. Irgi nelipau.

    Vyšnaitė ant torto - iš Eišiškių plento pasuko į Meistrų gatvę, nepasiekęs Dilgynės ir Ąžuolijų. To pasekoje išleido prieš pat parko (aikštelės) vartus.
    Man taip buvo prieš 5 metus, kai apie vidurnaktį planavau su 4G parvažiuoti iki Ąžuolijų stotelės, kur turėtų piltis kurą. Tai sustojo piltis Neste prie Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos. Paklausus vairuotojo, ar važiuos iki Ąžuolijų st. sakė ne. Kaip tik turėjau kelis procentus baterijos telefone, tai paskambinau, kad paimtų mane. Kitą kartą nerizikavau važiuoti. Tuomet užklausiau Susisiekimo paslaugo ar čia normalu, sakė ne, turi važiuoti pagal tai, kas nurodyta tvarkaraštyje.

    Panašu, kad nebuvo pakankamai įpareigota tiksliai važiuoti, kaip nurodyta maršrute. Spėju, kad numatyta, jog dalis reisų važiuotų į Dariaus ir Girėno g. Neste, o kiti į Eišiškių pl. tam, kad visi nesigrūstų vienoje degalinėje, bet kadangi griežtai nėra įpareigoti važiuoti tiksliai, kaip parašyta tvarkaraštyje, tai pamačius, kad tuščia degalinė, tiesiog patrumpina maršrutą.

    Siūlau copy paste parašyti į JUDU, tikrai turėtų peržvelgti sitauciją, jei daliai maršrutų nėra poreikio važiuoti iki Ąžuolijų st., tuomet taip turi būti ir nurodyta tvarkaraštyje.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

      Čia arba trolinat, arba rimtai išvardinote visus punktus, dėl ko ir reikia sutvarkyti numeraciją Nesvarbu, kas kur stoja Stotyje ar kitur, ir mes nežinome, kiek kartų žmonės buvo supainioja 2 ir 2G, tačiau apie ilgus ir trumpus tai čia tikrai geras bajeris. Normalioje sistemoje nesvarbu, kur, kokia TP ar pan. tu matai skaičių 2 ir daugiau į nieką nesigilini. Įdomu dar, kaip regos negalią turintys susitvarko su tais pasikartojimais.
      Čia su 2, 2 ir 2G dar nieko. Man baisiau yra kitų keleivių nulinis supratimas apie numeraciją grįžtant į parkus. Pvz. 15 troleibuso vairuotojai, važinėjantys Škodomis su kartoniniais trafaretais, neturi kur stotyje jų nuošaliau išlaipinti ir tuomet pereiti per saloną jų apversti. Todėl dalis jų kryptį švieslentėje (kur jos yra) pakeičia anksčiau laiko ir pvz. jau prie "Spartos" sankryžos į stotelę troleibusas įrieda su užrašu "iki 1-ojo parko", ir dalis bukų ar tokiais tik apsimetančių keleivių dvejoja į jį lipti, o kai kurie ir neįlipa, bala į Mėnulį išveš. Argi jie pasižiūrėję į tai, kaip išvestas kontaktinis tinklas stoties kryptimi nesupranta, jog, kaip sakė vienas vairuotojas, "kito kelio gi nėra", į stotį vis tiek nuveš. Paskui kažkada atsimenu tas 15 vykdamas į parką dar stabtelėjo stotelėje arčiau geležinkelio stoties, kur stoja link Sodų g. važiuojantys troleibusai. Ten švieslentė, rodanti artimiausius maršrutus, skelbia "15 1-asis troleibusų parkas". Tai vienas nelabai adekvatus vyras įlipo ir klausinėjo kai ir kur jis važiuoja, sako "tai gi parašyta kad 15-as". Tai aš jam sakau, kad į numerį nebekreipkite dėmesio, jis baigė darbą 15 maršrute ir vyksta į parką važiuodamas kaip 2 troleibusas, tik iki Klinikų stotelės. Kitas dalykas, kažkas forume pasakojo, kaip 19 maršruto autobusas iš stoties vykdavo į parką su užrašu "19 grįžta į parką", bei stotyje imdavo keleivius iš tos pačios vietos kaip ir normalus 19. Tai bobulėms susiruošusioms į Salininkus kažkodėl užtenka, jog pamato skaičių 19 ir automatiškai lipa vidun, neskaitydamos krypties, o paskui žviegia "kodėl ne pagal maršrutą važiuojate?".

      Comment


        Nuo 08-26 įsigalioja rudens tvarkaraščiai Kautros maršrutuose. Kitų vežėjų grafikai dar nepaskelbti.

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

          Man baisiau yra kitų keleivių nulinis supratimas apie numeraciją grįžtant į parkus.
          O man baisiausia čia jūsų nesupratimas, kad problema ne keleiviuose, o tokiam vairuotojo elgesyje.

          Comment


            Pasirodo Valdas ir Bužinskas ir Co buvo ne atostogose, bet sunkiai dirbo Olimpiados metu Paryžiuje, todėl užsitesė numerių prisukimas prie naujų trulikų:
            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ius-56-2293472
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

              Skylės užsipildys bet psicholigiškai lengviau, kai numeris keičiasi į panašų. O jau dabar nors ir su skylėmis, esama erdvė ne iki 99, o beveik iki 130.
              Šimtieji numeriai yra privežamieji. 1-21 bukai pakeisti į šimtuosius pridedant 1 priekyje jau neišeina, todėl paprasčiau užkaišioti numeracijos skyles iki 99.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Būtent. Esama sistema neturi jokio lankstumo kaitalioti transporto priemones maršrutuose ir kt. Kaip jau ne karta kalbėta, yra visiškas absurdas, kad maršrutas iš esmės pririštas prie transporto priemonės variklio tipo, nes kitų skirtumų, žvelgiant iš keleivio perspektyvos, tarp autobuso ir troleibuso nėra.
              Tie G irgi kvestionuotini, nes piko metu iš esmės važiuoja ne ką greičiau nei kitų maršrutų transportas, tik bereikalingai ir nepatogiai praleidžia kai kurias stoteles. Norint greičio ne piko metu, tai reikėtų pagaliau įdiegti STOP mygtukų (sustojimo pagal pareikalavimą) sistemą ir tokiu būdu viso transporto važiavimo greitis didėtų.
              Kas dar kvailiausia, kad yra trys mašrutai su numeriu 2 (2 autobusas, 2 troleibusas ir 2G autobusas), tačiau tarpusavyje jie nieko bendro neturi. Elementari logika sakytų, kad 2G yra 2 maršruto kažkokia pagreitinta trasa, praleidžiant stoteles ar apvažiuojant kažkurias atkarpas. bet kadangi mes logika nemėgstame vadovautis, tai pas mus - nieko panašaus.

              VMS ir JUDU turėtų iš esmės reformuoti numerių sistemą, kad naikinti dubliuojančius numerius. Ir nebefantazuoti kažko apie elektrobusų pirkimą, o vykdyti kontaktinio tinklo plėtrą ir visus G mašrutus paversti į troleibusų mašrutus, kuriuose turbūt galima būtų leisti net ir trijų sekcijų troleibusus. Kontaktinio tinklo plėtra tikrai jau nebėra didelės ir sunkiai pakeliamos miestui išlaidos, kas buvo gal prieš kokius 10-15 metų.
              Maršrutų ir nereikia kaitalioti, ta parsme, kad troleibusų maršrutus keisti į autobusų... Dėl ko noras netiesioginis yra... Arba leisti troleibusų maršrutais autobusus, jei trūksta troleibusų...
              Paprasčiausias būdas pakeisti autobusų maršrutus 1-21, rezervuojant šitą erdvę troleibusams.

              Paskutinis taisė Al1; 2024.08.23, 18:37.

              Comment


                Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                O man baisiausia čia jūsų nesupratimas, kad problema ne keleiviuose, o tokiam vairuotojo elgesyje.
                Kokiame konkrečiai vairuotojo elgesyje? Jei švieslentės blogai suprogramuotos tai ne vairuotojas kaltas, o jei kalbate apie per anksti pakeičiamą kryptį, tai jei keleivis nemąstys logiškai, tai nėra ką ir patarti jam. Taip, krypties pakeitimas vykstant į parką neturėtų būti per ankstyvas, bet jei kryptis pakeičiama likus vos porai stotelių iki maršruto dalies pabaigos, tikrai nėra ko nesuprasti. Net norėdamas vairuotojas nuo "Spartos" iki gel. stoties žiedo negalėtų važiuoti kažkokiais aplinkiniais keliais nei pro Aguonų stotelę, juolab, kad troleibusas yra pririštas prie elektros. Argi ne teisingai man aiškino viena troleibuso vairuotoja, kad tokius paprastus dalykus keleiviai "turi suprast"? Tiesa, kartą informavau VVT, kodėl prie troleibuso su elektronine švieslente, vairo, pasodino vairuotoją, kuri iki tol dirbdavo su kartontrafaretinėmis Škodomis, todėl pirmą darbo dieną su kitokiu troleibusu nemokėjo, ką reikia suspausti kompiuteriuke, kad pakeisti vykimo kryptį į parką. Tai vadovybė ne pamokė ją kaip reikia atlikti perjungimus, bet mano laišką labiau interpretavo kaip skundą jos atžvilgiu ar pan., todėl vėliau ta vairuotoja, pamačiusi mane gatvėje ėmė pypsenti bei kratydama kumštį rodyti kažkokius gestus.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  O VMS ir JUDU - fsio zakonno. Jei kas nepatinka - rašyk į sportloto.
                  Išvažiavo iš stotelės 3 minutėm anksčiau - taigi reikėjo anksčiau ateiti. Važiuoja pakeistu maršrutu - pats kaltas, turėjai žinoti. Neatvažiavo - palauksi sekančio, ne paskutinį kartą. Neveikia validatorius - eik prie kito, gal jis veiks. Švieslentė rodo kitą kryptį - džiaukis kad bent rodo. Maršruto stotelės tuoj pasivys rodomas infoekrane - užtai reklamai kliūčių nėra.
                  Tas pats ir Transrevyje. "Kautros" mikrobais nesinaudoju. Taigi, visa kaltė ne vežėjui, o jų normaliai nesukontroliuojančiai savivaldybei tiesiogiai ar per "Susisiekimo paslaugas".

                  Comment


                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                    ...bet mano laišką labiau interpretavo kaip skundą jos atžvilgiu ar pan., todėl vėliau ta vairuotoja, pamačiusi mane gatvėje ėmė pypsenti bei kratydama kumštį rodyti kažkokius gestus.
                    Už tokį elgesį reikėjo tikrą skundą surašyt.

                    Comment


                      Dar dėl to, kai švieslentės rodo neteisingą kryptį, tai irgi nebūtinai vairuotojo kaltė. Ne taip seniai važiavau 19 autobusu iš Salininkų. Tai buvo 2014 m. Solaris autobusas. Pati kryptis buvo rodoma teisingai, bet vidinė švieslentė iš raudonų pikselių, kur rodo stoteles, kvailiojo: be jokios priežasties praskippindavo nemažai stotelių kelionės metu, dėl to galiausiai jai beliko rodyti tik kryptį. Genda ta sena aparatūra. Su naujesnėm baltom švieslentėm geresnė situacija, bet irgi visko būna.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Už tokį elgesį reikėjo tikrą skundą surašyt.
                        Tai ir surašiau, ji buvo įspėta pakartotinai, šįkart jau dėl gestų rodymo ir signalizavimo. Bet dėl ankstesnio, tai nejaugi jie pritaikė jai nuobaudą dėl nemokėjimo perjungti švieslentę, kai iš tikro tai yra dispečerių glušumas - pastatyti prie troleibuso su elektroniniu būdu valdoma švieslente vairuotoją, kuri iki tol dirbdavo tik su kartoninius trafaretus turinčiomis Škodomis, kur juos vartyti didelių įgūdžių nereikia? Tai savo pirmuoju skundu norėjau įkrėsti proto VVT, kad prieš išleisdama į reisą apmokytų perjunginėti kryptis, bet matomai jie pasielgė kitaip, o tuomet ta vairuotoja matyt gerai gavo barti, kad paskui ėmė man keršyti. Kažkada nepastebėjęs įsėdau į jos valdomą troleibusą ir atsisėdau į priekį, tai pamatęs atsargiai perėjau į galą kol ji manęs nepastebėjo ir sėkmingai nuvažiavau kur reikia. Nes įprastai jinai dirba darbo dienomis pertraukiamu grafiku 9 maršrutu su 1133, bet užpraeitą penktadienį varinėjo 19 maršrutu su 1508. Įprastai su 1508, 19 maršrute, irgi pertraukiamu grafiku dirbdavo tokia ukrainietė, tad pamatęs garažinį numerį automatiškai įlipau ir tik paskui supratau, kad vairuoja ta ana...
                        Paskutinis taisė Kristupas0220; 2024.08.23, 19:50.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                          Kokiame konkrečiai vairuotojo elgesyje? Jei švieslentės blogai suprogramuotos tai ne vairuotojas kaltas, o jei kalbate apie per anksti pakeičiamą kryptį, tai jei keleivis nemąstys logiškai, tai nėra ką ir patarti jam. Taip, krypties pakeitimas vykstant į parką neturėtų būti per ankstyvas, bet jei kryptis pakeičiama likus vos porai stotelių iki maršruto dalies pabaigos, tikrai nėra ko nesuprasti. Net norėdamas vairuotojas nuo "Spartos" iki gel. stoties žiedo negalėtų važiuoti kažkokiais aplinkiniais keliais nei pro Aguonų stotelę, juolab, kad troleibusas yra pririštas prie elektros. Argi ne teisingai man aiškino viena troleibuso vairuotoja, kad tokius paprastus dalykus keleiviai "turi suprast"?
                          O gal paiims troleibusas ir nusuks iš karto link Pylimo gatvės neapvažiavęs stoties žiedo. Taip, fiziškai tai neįmanoma. Tačiau tik koks 1% vilniečių atsimena, kaip veda KT kiekvienoje miesto sąnkryžoje.

                          Comment


                            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                            Man taip buvo prieš 5 metus, kai apie vidurnaktį planavau su 4G parvažiuoti iki Ąžuolijų stotelės, kur turėtų piltis kurą. Tai sustojo piltis Neste prie Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos. Paklausus vairuotojo, ar važiuos iki Ąžuolijų st. sakė ne. Kaip tik turėjau kelis procentus baterijos telefone, tai paskambinau, kad paimtų mane. Kitą kartą nerizikavau važiuoti. Tuomet užklausiau Susisiekimo paslaugo ar čia normalu, sakė ne, turi važiuoti pagal tai, kas nurodyta tvarkaraštyje.

                            <..>.
                            Ir man buvo 2018-ais (pirmais metais, kai Transrevis pradėjo miesto maršrutuose su ilgomis Scania dirbti) kone analogiškas atvejis, kai susiruošiau su 7-u nuo Lazdynų (iš Vaivorykštės st) važiuot iki Savanorių prospekto stotelės. Tada to pasekoje vairuotojas mane išlaipino Lazdynų ligoninės stotelėje ir nuvažiavo tiesiai Tūkstantmečio gatve.
                            Sekančią dieną paskambinau JUDU ir pasakiau, jog tokia situacija buvo.

                            Bandysiu spėti, jog po skundo JUDU tikrina konkretų prasižengusį vairuotoją, o ne visus vežėjo vairuotojus.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Ar man pasirodė, ar visi naujieji troleibusai yra 2-ojo parko registracijos (t.y. 27××)? Netgi ir tuose maršrutuose kurie nuo seno priklauso 1-ajam TP. Kodėl?

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                Ar man pasirodė, ar visi naujieji troleibusai yra 2-ojo parko registracijos (t.y. 27××)? Netgi ir tuose maršrutuose kurie nuo seno priklauso 1-ajam TP. Kodėl?
                                Jei laikosi plano naikinti KT centre, tai matomai analogiškai laikosi plano ir panaikinti parką

                                Comment


                                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                  Ar man pasirodė, ar visi naujieji troleibusai yra 2-ojo parko registracijos (t.y. 27××)? Netgi ir tuose maršrutuose kurie nuo seno priklauso 1-ajam TP. Kodėl?
                                  Labas rytas, laukėme pasireiškiant tamstos

                                  Iš atvykusių 23 troleibusų anksti dar daryti išvadas. Kaip supratau, daugiau senesnių troleibusų turėjo 2tp, todėl ir nukeliavo pirmu numeriu į Viršuliškes naujieji troleibusai.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Labas rytas, laukėme pasireiškiant tamstos

                                    Iš atvykusių 23 troleibusų anksti dar daryti išvadas. Kaip supratau, daugiau senesnių troleibusų turėjo 2tp, todėl ir nukeliavo pirmu numeriu į Viršuliškes naujieji troleibusai.
                                    Dėkui dėkui :-) bet jei gerai suprantu, tai dabar su 2-ojo parko registracija kai kurie naujieji troleibusai bazuojasi 1-ajame parke ir aptarnauja 1-ojo parko maršrutus?

                                    Comment


                                      Šiandien 1 autobuse pabandžiau atsiskaityti kortele, tai tiesiog aktyvuoja kaip valandinį bilietą
                                      Click image for larger version  Name:	20240824_132805.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2147976

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Šimtieji numeriai yra privežamieji. 1-21 bukai pakeisti į šimtuosius pridedant 1 priekyje jau neišeina, todėl paprasčiau užkaišioti numeracijos skyles.
                                        Jie tokie pat privežamieji kaip ir 1, 2, 4, 17, 18, 32 ir t.t.

                                        Comment


                                          Dar kartą. Dalis šimtųjų numerių jau užimta. Tai paprasčiau esamus 1-21 sukišti į numerių erdvę iki 99.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X