Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Jokes aside, mintis tiksli: tokie žiedukai ilgiems autobusams arba kalneliai ties perėjomis (pvz. Kęstučio g.) iš tiesų tiek sulėtina VT, tiek gadina transporto priemones. Ten kur juda VT, infra neturėtų būti daroma "ant minimalkių" vien tik pagal standartą. Kita dalykas, "kurmių" tempai, kai du metus būna perkąsta gatvė ar šaligatvis nėra OK.
    Teisingas pastebėjimas. Bet deja, tiek profesio-analai, kurie tai stumia, apie VT iš viso masto paskutinėje vietoje. Ne daugiau nei kai reikia suprojektuoti stotelę, ir tą pačią pagal atgyvenusius principus ir technologijas...
    Kietas pavyzdys - Žemaitės gatvėje jau seniai įrengta A juosta apvažiuoti šviesoforą ties Lidl važiuojant stoties link. Ten (toje juostoje) nėra šviesoforo, bet yra nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Ir ta perėja ant kalnelio... Nors juosta A. Taip, gali kartais važiuoti koks gaidys, bet per tiek metų, o man ten gan dažnai tenka pravažiuoti ar būti, neteko matyti, kad koks gaidys visgi bandytų aplenkti šviesoforą per A juostą... Tuo tarpu troleibusai ten laužosi, autobusai, jei mato, kad žalia, neužsuka į tą juostą, o 2G irgi jos vengia, nes jiems sustoti nereikia.


    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nes.. Troleibusai varomi elektra?
    Tai yra kvaila. Kodėl tada visų troleibusų neperregistruoja. Juk jie neteisingus numerius turi... Bet kokiu atveju troleibusams ir netgi elektrobusas šitie numeriai visai ne į temą. Jie reikalingi tik lengvajam transportui, nes duoda bonusus - nemokamą parkavimą (ne visur, bet kai kur), galimybę naudotis A juosta, patekti į miesto centrą, nes dabar įvedinėjamos švaros zonos. VT priemonei tai neaktualu.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.19, 18:41.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai yra kvaila. Kodėl tada visų troleibusų neperregistruoja. Juk jie neteisingus numerius turi... Bet kokiu atveju troleibusams ir netgi elektrobusas šitie numeriai visai ne į temą. Jie reikalingi tik lengvajam transportui, nes duoda bonusus - nemokamą parkavimą (ne visur, bet kai kur), galimybę naudotis A juosta, patekti į miesto centrą, nes dabar įvedinėjamos švaros zonos. VT priemonei tai neaktualu.
      Yra ir lengvųjų su senesniais numeriais ir niekas neverčia jų keisti numerius. Kvaila būtų versti vien todėl kad įvedė kažkokius naujus. Tas pats šiuo atveju galioja ir troleibusams.
      Ir labai teisinga, kad bet koks savaeigis dalyvaujantis eisme turi numerius. Viskas čia ok.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
        VVT buvo paskelbę savo Facebook puslapy story, kad nauji troleibusai išriedės jau ketvirtadienį, tiesa, dabar ją ištrynė.
        Šiandien 2-ojo parko apsauginis sakė, kad jau ryt išriedės du nauji.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Yra ir lengvųjų su senesniais numeriais ir niekas neverčia jų keisti numerius. Kvaila būtų versti vien todėl kad įvedė kažkokius naujus. Tas pats šiuo atveju galioja ir troleibusams.
          Ir labai teisinga, kad bet koks savaeigis dalyvaujantis eisme turi numerius. Viskas čia ok.
          Latvijoje ir Estijoje troleibusai neturi numerių. Nors Rygoje dauguma troleibusų seniausiai su autonomine eiga. Čia tik Lietuvos išmislas, kad neva tai visoje ES troleibusai turi numerius. Rumunijoje neturi. Bet ten kiekvienas miestas išduoda specialius registracijos numerius troleibusams ir tramvajams, kurie kiekviename mieste vis kitokie.

          Aš gi turėjau omenyje, kad nelogiška troleibusams išdavinėti elektromobilių numerius. Nes troleibusas ne elektromobilis, o elektromobiliams speciali serija įvesta tam, kad tokie numeriai duoda tam tikras preferencijas, taip skatinant pirkti elektromobilius. Ką elektromobilių numeriai duoda troleibusams? Absoliučiai nieko.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Latvijoje ir Estijoje troleibusai neturi numerių.
            Ką elektromobilių numeriai duoda troleibusams? Absoliučiai nieko.
            Ryga nėra Roma nes joje negyvena popiežius.
            Kas sakė, kad neduoda? Taigi galės nemokamai parkuotis centre ir važiuoti A juostomis kur leidžia ženklai
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Nepykit, gal ta info yra kažkur postuose, bet gal galit pasakyt. Kiek tų naujų troleibusų važinės Vilniuje po šio užpirkimo? Ar jų atsiradimas leis visiškai pakeisti tas senas metalo dėžes ant ratų (senas Škodas)? Ačiū

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Nepykit, gal ta info yra kažkur postuose, bet gal galit pasakyt. Kiek tų naujų troleibusų važinės Vilniuje po šio užpirkimo? Ar jų atsiradimas leis visiškai pakeisti tas senas metalo dėžes ant ratų (senas Škodas)? Ačiū
                Jei neklystu dabar iš 91vnt užsakytų atvežė/tuoj atvež 20vnt ir kitos 20 yra "gamybos procese" bet nėra aiškumo kada tiksliai tie 20 bus nekalbant apie kitus 51vnt
                Visškai pakeisti kol kas šansų nėra jokių. Muziejinis KPD džiaugsmas dar važinės ilgai.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Vairuotoja Janina vėl nepravažiuoja! Šimašeu ką padarei?
                  Buvau šiandien tame žiede. Galiu pasakyti, kokia staigmena, Janina vėl nusikalba. Matyt pasiilgo Valdo Tutkaus, Transrevio profsąjunga nori organizuot dar vieną susitikimą su juo - tam reik vėl kažkokią problemą sugalvot. Transrevio autobusai laisviausiai prasisuka - tiek su vairuotojais iš Lietuvos (LTSR?), tiek iš Ganos. Kelios realios padėties foto:
                  Click image for larger version

Name:	žiedas1.jpg
Views:	571
Size:	212,1 kB
ID:	2146901
                  Čia matosi darbų zona. Nubraižiau apytiksliai seną salelės poziciją. Priekyje, iš kur daryta nuotrauka, pilna vietos, niekas ten neužstatyta. Tokie darbai trukdytų tik jei būtų apsisukama dar MAŽESNIU spinduliu.
                  Click image for larger version

Name:	žiedas2.jpg
Views:	566
Size:	376,2 kB
ID:	2146902
                  Vienintelis dalykas, kas teoriškai galėtų kliudyti apsisukimui - šioje vietoje padėtas kuoliukas (apytikslė seno šaligatvio padėtis nubrėžta). Tačiau pažiūrėjus, kaip greitai ir kokia trasa autobusai sukinėjasi, net ir šis atkrenta.

                  Comment


                    Taigi ne troleibusai čia sukinėsis.
                    Nors štai kaip greitai apsisuka žiede trigubas troleibusas Šveicarijoje. Lietuvoje net normalaus dydžio žiede net nauji troleibusai velkasi kaip apsišikę... Ir tai ne troleibusų problema. Tai kontaktinio tinklo problema (ir tai ne visur), bet vairuotojų, kurie tiesiog nenori ar nesugeba važiuoti normaliai net ir su naujais troleibusais...

                    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.20, 07:17.

                    Comment


                      Valdas grįžo iš atostogų ir prisuko su akumuliatoriniu atsuktuvu EB numerius trūlikams Viršulų parke. Nežinau ar bus, bet kol kas nėra bent jau ant galo garažinių numerių ~2xxx.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

                        Šiandien 2-ojo parko apsauginis sakė, kad jau ryt išriedės du nauji.
                        Šiandien gal ne, bet artimu laiku, panašu, išriedės - parke didelis sambrūzdis su naujais trūlais.
                        Paskutinis taisė Nikas; 2024.08.20, 12:25.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taigi ne troleibusai čia sukinėsis.
                          Nors štai kaip greitai apsisuka žiede trigubas troleibusas Šveicarijoje. Lietuvoje net normalaus dydžio žiede net nauji troleibusai velkasi kaip apsišikę... Ir tai ne troleibusų problema. Tai kontaktinio tinklo problema (ir tai ne visur), bet vairuotojų, kurie tiesiog nenori ar nesugeba važiuoti normaliai net ir su naujais troleibusais...

                          Man klausimas kodel nesugebama tokiu mini tramvaju nupirkt Vilniui? ant labiau apkrautu liniju?
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            Man klausimas kodel nesugebama tokiu mini tramvaju nupirkt Vilniui? ant labiau apkrautu liniju?
                            ten tektoninės plokštės kitokios

                            Comment


                              Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                              ten tektoninės plokštės kitokios
                              Dar nepamirsk kad ten oro slegis kitoks ir vejas pucia is pietvakariu, tai tokios transporto priemones neatitiks Lietuvos salygu.

                              Comment


                                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                Man klausimas kodel nesugebama tokiu mini tramvaju nupirkt Vilniui? ant labiau apkrautu liniju?
                                Elementariai parkų atnaujinti nesugeba, o čia kažkas nori trigubų troleibusų... Šiaip tai Vilniuje jų nereikia. Pažiūrėkite į tvarkaraščius ir palyginkite su tais, kurie buvo prieš 20 ar 30 metų... Dabar troleibusai kursuoja bent 2 kartus retesniu grafiku, gal iš skyrus tik 7 maršrutą...

                                Comment


                                  Jei rimtai, tai esamos įvažos per trumpos. Neretai net dabartiniai trūlai paleidžia į pievutę ant sniego neprivažiavę bortų normaliai. Darant realiai, turėtų nelikti nei vienos įvažos. Iš esmės, nuo stoties iki Žvėryno kelias be įvažų → Kęstučio g. nutrynus dviračių juostas ir padarius 1 A juostą → nuo Spaudos rūmų iki Skalvių žiedo Pašiluose panaikinti kišenes būtų įmanoma, nes ten visur po dvi juostas viena kryptimi, tai automašinistai galėtų apvažiuot per antrą juostą, kas jau skubės. Aišku, avaringumas truputį pakiltų, nes pradėtų užlindinėt mašina mašinai, kai prieky trūlas stotų, bet teoriškai įmanoma ir gana logiška vystant VT. Sėlių g. tik būtų "užblokuotas" eismas mašinoms panaikinant tą vieną įvažą rajono šiaurėj.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Naujininkuose žiede ant KT atsirado gaudyklė. Kam ji ten reikalinga? Kokias nesąmones ruošia? Ar tiesiog pripirko daugiau ir nežino, kur kišti. Kaip ir tas nereikalingas iešmas Naujininkuose ir dar automatinis... Kurį troleibusai vis tiek pravažiuoja labai lėtai, nes ten posūkis, greičiau nelabai ir išeitų... Pinigų neturi kur dėti?..

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Naujininkuose žiede ant KT atsirado gaudyklė. Kam ji ten reikalinga? Kokias nesąmones ruošia? Ar tiesiog pripirko daugiau ir nežino, kur kišti.
                                      Jau buvo diskutuota - veikiausiai bandys leisti troleibusus į oro uostą?

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kaip ir tas nereikalingas iešmas Naujininkuose ir dar automatinis... Kurį troleibusai vis tiek pravažiuoja labai lėtai, nes ten posūkis, greičiau nelabai ir išeitų... Pinigų neturi kur dėti?..
                                      Gan dažnai tekdavo matyt, kad jį naudoja vėluojantys troleibusai - nereikia laukti už atstovą atliekančios TP.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Elementariai parkų atnaujinti nesugeba, o čia kažkas nori trigubų troleibusų... Šiaip tai Vilniuje jų nereikia. Pažiūrėkite į tvarkaraščius ir palyginkite su tais, kurie buvo prieš 20 ar 30 metų... Dabar troleibusai kursuoja bent 2 kartus retesniu grafiku, gal iš skyrus tik 7 maršrutą...
                                        na tramvajaus neipirktu Vilnius, bet manau situos ant kai kuriu marsutu, kai kur ivazas prailginus, vaisai ipirktu. Iseitu visai kitoks servisas, matau kad ir lygiau vaziuoja.. ar tik man taip atrodo.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Jau buvo diskutuota - veikiausiai bandys leisti troleibusus į oro uostą?


                                          Gan dažnai tekdavo matyt, kad jį naudoja vėluojantys troleibusai - nereikia laukti už atstovą atliekančios TP.
                                          Jei leistų į oro uostą, nėra prasmės užsukinėti į žiedą. Tuomet gaudyklę reikėtų įrengti Prūsų stotelėje.

                                          Žiede (galinėje stotelėje) tikrai nereikalingas automatinis iešmas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X