Būtent, kad tokie prikolai daromi, kad išvengti mokesčių ir kažkaip kitaip teikti naudas (jokiu būdu nesinaudot viešuoju transportu ir būti kietu lietuvių, kurio kaimynas pavydėtų karietos). Nu nes kam tiem vadovams tokios sumos auto nuomai ar ekploatacijai ir tokie kiekiai kuro. Ką jie į Klaipėdą važinėja? Ar vežioja trulikų detales po miestą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie turi būti apmokestinti.
1K-162 Dėl Pajamų, gautų natūra, įvertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo (e-tar.lt)
- 1 patinka
Comment
-
Šitas teisės aktas neveikia, kaip turėtų veikti. Ir apie tai jau ne kartą buvo kalbėta, bet niekas nesikeičia. Nes kai kam nuo to didelė nauda. O valstybė ieško nuo ko labiau numelžti ir numelžia nuo vidutinioko ar žemesnio, o ne nuo to, kam tas numelžimas nebūtų baisiai skausmingas... Nors tokie labiausiai ir bliautų, kaip juos vargšus, valstybė nuskriaudė, matai, reikia važinėti su ekonominės klasės automobiliu... Koks pagaidinimas, gėda...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNorim, kad į valstybės įstaigas ateitų aukščiausio lygio profesionalai. Taip pat norim, kad tie profesionalai dirbtų už mažiausią įmanomą atlyginimą ir negautų jokių papildomų naudų, nes juk čia valdžiažmogiai ir jie tik pinigus mėto. ¯\_(ツ)_/¯
Gal aš naivus, bet įtariu aukščiausio lygio profesionalai vertina skaidrumą. Tokį pasiūlymą, kad alga gal mažoka, bet leisim susikombinuot siųstų jei ne į STT, tai į šiukšliadėžę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą#define 'valdiškas darbas'
Comment
-
Su paskutine partija ir valstybiniai numeriai naujų SOR’ų atsirado:
https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąEsmė tame, kad norint pritraukti profesionalus atlyginimu, tas atlyginimas pasidaro labai patrauklus ir dėdei-švogeriui ar bičiuliui-partiečiui kuriuos trūk plyšk reikia ten įdarbinti .
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSu paskutine partija ir valstybiniai numeriai naujų SOR’ų atsirado:
https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Totalus marazmas - kam troleibusui elektromobilių numeriai? Ką tai duoda?
Parašė RegitraNuo 2016-07-01 iki 2018-04-03 šie numerio ženklai buvo išduodami tik elektros varikliu varomoms transporto priemonėms, kurių kilmės dokumentuose buvo nurodytas galios šaltinis – tik elektros energija, o nuo 2018-04-03 transporto priemonėms, kuriose sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinį elektros energijos keitiklį su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės, ir duomenys apie šią transporto priemonių įrangą yra nurodyti kilmės, patvirtinimo dokumentuose.
- 1 patinka
Comment
-
Viršulų parke kol kas be numerių stovi. Turbūt Valdas po atostogų pats su akumuliatoriniu atsuktuvu prisuks.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 9 patinka
Comment
-
Visiškas vairuotojų genocydas. Ne už tai jai pinigus moka, kad važiuojant su keleiviais dar ir vairą sukti ir pagal ženklus važiuoti. Susimastykit...
P.S. tik nelabai supratau ką reikėtų toje nuotraukoje pamatyti. Kad susukus vairą autobusas SCANIA sėkmingai gali apvažiuoti kliūtį?
- 8 patinka
Comment
-
Jokes aside, mintis tiksli: tokie žiedukai ilgiems autobusams arba kalneliai ties perėjomis (pvz. Kęstučio g.) iš tiesų tiek sulėtina VT, tiek gadina transporto priemones. Ten kur juda VT, infra neturėtų būti daroma "ant minimalkių" vien tik pagal standartą. Kita dalykas, "kurmių" tempai, kai du metus būna perkąsta gatvė ar šaligatvis nėra OK.
- 8 patinka
Comment
Comment