Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi aiškiai rašė, kad vyksta bandymai. Dabar jie bando su autonomine eiga tuščius. Paskui paleis su keleiviais irgi su autonomine eiga tam tikruose ruožuose, kai nuspręs, kur, atlikę bandymus su tuščiais. Tada kurį laiką važinės su keleiviais su autonomine eiga po KT. Tada bus koreguojami ruožai, jei reikės. Galiausiai, kai bus gauti visi troleibusai, gali pradėti nuiminėti KT.

    Comment


      Sveiki, gal kas žino ir galėtų pasakyti, kurį maršrutą šiuo metu aptarnauja troleibusas nr. 1639?

      Comment


        Kiek VVT vyrų reikia, kad pataikyt "ūsais" į gaudyklę? Kaip rašiau jau kitur, čia tau ne metras nuo borto ir du metrai nuo stotelės ribos stoti.

        Comment


          O ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
            Tada gausim 18m. trūlus. Piešim antrą liniją.
            Netikėtai sugalvosim nusipirkt 15m trūlų. Trečia liniją.
            Tai gal tegu išmoksta be linijų.

            Comment


              Gaunasi, kad zapadlo keliose stotelėse kad ir tris linijas nubrėžti...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
                Arba ženklinimas ant veidrodėlio.

                Comment


                  Įdomiau tai, kad VVT galvomis būtinai reikalingi tarnybiniai automobiliai, kitaip tarp VT parkų keliauti jiems nesigauna.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                    Įdomiau tai, kad VVT galvomis būtinai reikalingi tarnybiniai automobiliai, kitaip tarp VT parkų keliauti jiems nesigauna.
                    „Vilniaus viešojo transporto“ vadovams – stambios išmokos automobilių nuomai ir degalams.

                    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...mRBAUQQITveW4w
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
                      Į ilgį (priekiu) privažiavo gerai. Nepataikė "štangos" dėl šoninio atstumo. Eisme indikatorius turbūt galėtų būti bortai, prie jų teks idealiai privažiuot, kas iki šiol sunkiai sekėsi. Matyt dar kabelių skyrius turės visose stotelėse koreguoti laidų padėtį... Visgi įdomiausia, kad stotelėse suvažiuoja dažnai daugiau transporto, tai turės "bazuotis", kaip koks lėktuvas – laukt kol išsivažinės visi prieky, ir tada užsiims savo idealią "oficialią" vietą, t. y. jei už jo bus kitas VT, tai negalės pravažiuoti labiau į priekį ir gale paliks mažiau vietos kitiems, t. y. visiems tik užsitęs laikas.

                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Įdomiau tai, kad VVT galvomis būtinai reikalingi tarnybiniai automobiliai, kitaip tarp VT parkų keliauti jiems nesigauna.
                      Įdomiausiai nuskambėjo argumentas, kad reikia jiems važinėt į tas 60 ir daugiau galustočių. Tikrai, generalinis dyrikas su finansininke su savo tais 100 l/mėn. važiuoja į tas autobusų galustotes sodų bendrijose, ką ten jiems veikt, į lauko WC suvaikščiot?
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        „Vilniaus viešojo transporto“ vadovams – stambios išmokos automobilių nuomai ir degalams.

                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...mRBAUQQITveW4w
                        Man labai įdomu, ką tie "vadovai" ten išvis derina ir aptarinėja, kai VVT de facto veikia dešimtmečiais nusistovėjusia tvarka, maršrutais ir pan. Ten realiai galima panaikinti "vadovus" ir niekas net nepastebės, kadangi plėtros įmonė nevykdo, tik stagnuoja.
                        Akivaizdu, kad VVT turi būti likviduota ir visos transporto paslaugos nuo maršrutų planavimo iki vežimo turi būti perduotos normalioms įmonėms (gal ir tarptautinėms).

                        Comment


                          Maršrutus iš viso nustato "Susisiekimo paslaugos". VVT atstovams į galines stoteles reikia tik jei keičiamas maršrutas, kažkokios problemos su transporto priemonių apsisukimu, vairuotojų buitinėmis sąlygomis (lauko tualetu, jei jis yra ar jo reikia ir pan.). Bet tai turi daryti ne patys vadovai, o žemesnis personalas. Patys vadovai tik kokios tai inspekcijos metu ten turėtų atvažiuoti.
                          Ir tam reikalingas paprastas tarnybinis automobilis, ekonominės klasės, o ne prabangus automobilis, ir dar jo nuoma... Aplamai, valstybėje turėtų būti nustatyti reikalavimai valdiškos ir savivaldybių sektoriaus tarnybinėms transporto priemonėms pagal rangą ir hierarchiją. Kas tinka ministrui, negali būti jokiais būdais leidžiama kokiam eiliniam direktorėliui valdiškos įmonės ar kontoros.

                          Comment


                            Išskyrus vietas, kur VT dar nėra, visur galėtų važiuoti jų pačių viešuoju transportu Išsyk pakiltų VT paslaugų kokybė

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Išskyrus vietas, kur VT dar nėra, visur galėtų važiuoti jų pačių viešuoju transportu Išsyk pakiltų VT paslaugų kokybė
                              Neišskirčiau vietų kur VT dar nėra, nes kitaip jo ten niekada nebus.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Visgi įdomiausia, kad stotelėse suvažiuoja dažnai daugiau transporto, tai turės "bazuotis", kaip koks lėktuvas – laukt kol išsivažinės visi prieky, ir tada užsiims savo idealią "oficialią" vietą, t. y. jei už jo bus kitas VT, tai negalės pravažiuoti labiau į priekį ir gale paliks mažiau vietos kitiems
                                Niekas netrukdo labiau apkrautose vietose pakabinti antrą gaudytuvų komplektą.

                                Beje, lėktuvams bazuotis prie ,rankovių' yra atitinkami indikatorių komplektai, matomi tiek pilotams, tiek perono personalui. O įrengti troleibuse papildomą kamerą ir ekraną vairuotojui - joukum darbs.

                                Comment

                                Working...
                                X