Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Taik tik parodo reiklumo lygį paslaugai. Sklylėtos grindys irgi atrodo visai neblogai, kol pro jas nesimato asfalto. Medvaržčiai irgi atrodo neblogai, kol nesurūdiję. PVC juosta irgi atrodo neblogai, kol netelpa rankų. Kondicionierius salone svarbu kad būtų, gali ir neveikti.
    Ne visi palyginimai taiklūs. Skylėtos grindys jau priskiriamos prie techniškai netvarkingos priemonės charakteristikų. Surūdiję medvaržčiai taip pat. PVC juosta jau labiau tinkamas palyginimas.

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

      Ne visi palyginimai taiklūs. Skylėtos grindys jau priskiriamos prie techniškai netvarkingos priemonės charakteristikų. Surūdiję medvaržčiai taip pat. PVC juosta jau labiau tinkamas palyginimas.

      Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
      Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.

      Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?
      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.12, 20:53.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


        Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
        Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.

        Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?
        Kaip tai nekyla? Šitam forume daugumai dar ir kaip kyla klausimai. O kaip prisibelst su pastabom iki atsakingų asmenų?

        Comment


          Kol kas nauji trūlai stovi be valstybinių ir parko numerių Viršuliškėse. Laukia turbūt kol Valdas griš iš atostogų, nėra čia ko be jo pradėti vežioti keleivių per karščius. Atvežtas dar 1 mačiau buvo ant tralo.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Kol kas nauji trūlai stovi be valstybinių ir parko numerių Viršuliškėse. Laukia turbūt kol Valdas griš iš atostogų, nėra čia ko be jo pradėti vežioti keleivių per karščius. Atvežtas dar 1 mačiau buvo ant tralo.
            Anksčiau rašė, kad prieš įvedant į eksploataciją bus naujų troleibusų bandymai, todėl užtruks.
            Tie bandymai vyksta?

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


              Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
              Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.

              Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?
              Esu beveik įsitikinęs kad tai, deja, pasaulinė praktika. Bent jau toje pačioje Prahoje praeitą kartą važiavau iš oro uosto nauju, dar gamykla kvepiančiu troleibusu ir taip pat mačiau medvaržčius ir lipnią juostą Gal kituose miestuose transporto priemones tiesiog keičia dažniau, dėl ko mažiau krenta į akis tokie dalykai.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Anksčiau rašė, kad prieš įvedant į eksploataciją bus naujų troleibusų bandymai, todėl užtruks.
                Tie bandymai vyksta?
                Taigi rašė kad su smėlio maišais važinėjo koks 1 po miestą. Nežinau ar būtina kiekvieną testuoti atskirai.
                Bet kuriuo atveju kodėl stovi gal nuo birželio patvorėje. Grynas š organizavimas. Žinojo seniausiai kada gaus.
                Pasiruošus normaliai galima per kelias savaites paleisti, juk nebūtina visų vežamų sulaukti.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Vakar mačiau Justiniškių g. važiuojantį naują.

                  Comment


                    Kiek mačiau, tai vienas ar du žmonės montuoja info arba pan. sistemas. Tai logiška, kad tokiais tempais keletą mėnesių tai trunka. Plius tie magiški bandymai su smėlio maišais, kurių velnias kodėl reikia. Kita vertus, iš tikrųjų, buvo galima viską sudiegus po vieną leisti į miestą ir tūkstančiai keleivių kasdien nevažiuotų senais trantalais.

                    Comment


                      Gal kas prisimena, ar 2018 m. tranzicija į naujus Solaris autobusus ir troleibusus irgi buvo tokia lėta?

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Plius tie magiški bandymai su smėlio maišais, kurių velnias kodėl reikia.
                        Taigi reljefas kitas:
                        VVT FB
                        Bandomieji važiavimai vyko ir gamykloje Čekijoje, ir Pilzeno gatvėse, tačiau, kadangi Vilniaus miesto reljefas skiriasi nuo Pilzeno, testuojame naujuosius troleibusus ir Vilniaus gatvėse.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Pirma reikia ištestuoti kaip troleibusai rieda vasaros, rudens, žiemos ir pavasario sezonais. Todėl išvažiavimo į maršrutus dar teks palaukti

                          Comment


                            Vilniuje labai sudėtinga geologinė situacija, neturinti analogų pasaulyje.

                            Comment


                              Tai gal VVT pasidalins "bandymų" rezultatais ir išvadomis? Kur tie rezutlatai bus panaudoti ir kokį indėlį turės įmonės veiklai, miesto biudžetui ir t.t.
                              Aišku, kad ne. Šūdmaliai.

                              Comment


                                Įdomu savivaldybė kai sau automobilius perka, pavyzdžiui merui, vicemerui ir pan. Irgi su maišais tris mėnesius juos testuoja nupirkę ar iš karto atiduoda naudotis?

                                Comment


                                  Antra vertus, nežinotume, kad troleibusai stovi antram parke, nesierzintume. Niekas ir nežadėjo, kad jie bus išleisti anksčiau.

                                  Comment


                                    Galėtų tuo pačiu surengti bandymus laiku taisyti neveikiančius oro kondicionierius ir nuolat "gendančias" priekines duris, kurios nesidarinėja.

                                    Comment


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      Tai gal VVT pasidalins "bandymų" rezultatais ir išvadomis? Kur tie rezutlatai bus panaudoti ir kokį indėlį turės įmonės veiklai, miesto biudžetui ir t.t.
                                      Aišku, kad ne. Šūdmaliai.
                                      Bandymai skirti tam, kad žinoti, kiek daugiausiai KT galima demontuoti.
                                      O kai baterijos pradės degraduoti ir nebeužteks jų resurso, paleisim dyzelius. Vo ????

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje labai sudėtinga geologinė situacija, neturinti analogų pasaulyje.
                                        todel ir metro neturim, o dviraciu takai aplamai nepasiteisina
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                          Antra vertus, nežinotume, kad troleibusai stovi antram parke, nesierzintume. Niekas ir nežadėjo, kad jie bus išleisti anksčiau.
                                          Tai tame ir yra didžiausia problema: Vilnius laukė jų pirkimo dešimtmečius, taip pat, kol jie buvo gaminami - viskas supratama. Dabar gi, jie yra paruošti eksploatacijai, tačiau profanai iš VVT ir VMS nesugeba jų paleisti ASAP, kad, kaip minėjau, dešimtys ar šimtai tūkstančių keleivių jau mėnesį galėtų gauti geresnę kelionių kokybę (pagrinde, dėl kondicionierių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X