Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Priglaudi banko kortelę prie komposterio ir turi bilietą. Įlipus kontrolei, rodai tą pačią kortelę. Įdomu tik ar pinigus nuskaičiuos iškart, ar rezervuos didesnę sumą ir dienai pasibaigus žiūrės kiek kartų važiavai (taip yra, pvz., Briuselyje, kur rezervuoja 7 eurus (nors bilietas kainuoja keliskart mažiau), o kitą dieną nurašo jau faktinę sumą, taip turbūt tauposi ir mokesčiai bankams).
    O ką rodai apmokėjęs laikrodžiu ar telefonu? Ar viešai traukti banko kortelę skamba OK?

    Tinkamai tai veikia, kad yra turniketai arba lipimas per priekines duris. Skaitytuvas supypsi, užsidega žalia lemputė - vairuotojas patenkintas, keleivis laimingas.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

      O ką rodai apmokėjęs laikrodžiu ar telefonu? Ar viešai traukti banko kortelę skamba OK?

      Tinkamai tai veikia, kad yra turniketai arba lipimas per priekines duris. Skaitytuvas supypsi, užsidega žalia lemputė - vairuotojas patenkintas, keleivis laimingas.
      Turėjau omenyje banko kortelę plačiąja prasme - veikia ir su telefonais, ir su laikrodžiais. Kontrolė nuskanuoja tą įrenginį, kur ta kortelė yra.

      Labai lauktas ir patogus sprendimas, ypač tiems, kurie nesinaudoja VT kasdien. Mano nuomone, bilietų automatai yra atgyvena, lyginant su bilietų pirkimu kortele. Jeigu dar nustatytų mėnesio kainos lubas - realiai nebereikėtų net Vilniečio kortelės.

      Comment


        Šiaip identiška bilietų pirkimo sistema kortele veikia Romoje, kur įlipi į autobusą pro kur nori, prilieti kortelę prie komposterio ir nuskaito kiek pamenu 1,5 euro( vairuotojai bilietais neprekiauja). Šiaip Romoje autobusų sistema nėra pavyzdinė, autobusai vėluoti mėgsta, autobusuose dažnai neveikia ekranai ir neskelbia stotelių, bet maršrutų daug ir jie papildo metro sistemą gana stipriai, taigi šiuo aspektu Vilnius bus arčiau Europos miestų. Beje, atsiskaityti kortele tokiu pricipu teko ir Klaipėdoje, iš tiesų labai patogu.

        Comment


          Mokėti kortele komposteriu teko 2017 metais Ostravoje. Nuo kortelės nuskaičiuodavo itin mažą sumą (nepamenu kiek) ir gaudavau vienkartinį bilietą. Tačiau neteko per 3 mėnesius pakliūti ant kontrolės.

          Na galime pasidžiaugti, kad jau (gal) 2024 turėsime ir Vilniuje atsiskaitymą kortele transporto priemonėje

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Priglaudi banko kortelę prie komposterio ir turi bilietą. Įlipus kontrolei, rodai tą pačią kortelę. Įdomu tik ar pinigus nuskaičiuos iškart, ar rezervuos didesnę sumą ir dienai pasibaigus žiūrės kiek kartų važiavai (taip yra, pvz., Briuselyje, kur rezervuoja 7 eurus (nors bilietas kainuoja keliskart mažiau), o kitą dieną nurašo jau faktinę sumą, taip turbūt tauposi ir mokesčiai bankams).
            Jei toks atsiskaitymas kortele veiks taip pat šūdinai, kaip kavos aparatuose, tai eina jis nachren.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Turėjau omenyje banko kortelę plačiąja prasme - veikia ir su telefonais, ir su laikrodžiais. Kontrolė nuskanuoja tą įrenginį, kur ta kortelė yra.

              Labai lauktas ir patogus sprendimas, ypač tiems, kurie nesinaudoja VT kasdien. Mano nuomone, bilietų automatai yra atgyvena, lyginant su bilietų pirkimu kortele. Jeigu dar nustatytų mėnesio kainos lubas - realiai nebereikėtų net Vilniečio kortelės.
              Bilietų automatai nėra atgyvena, nes jie parduoda ne vien tik vienkartinius bilietus. Kadangi prekybos taškų likę mažai (kioskų), o visokios Maximos nepatogu, nepakeliui, ir ne visi tą žino, ypač iš kitų miestų ar užsieniečiai. Bilietų įsigijimas internetu, ypač retai besinaudojantiems VT irgi yra problema. Todėl automatas yra būtinas ir jame turi būti galimybė atsiskaityti grynais.
              Paskutinis taisė Al1; 2024.08.08, 07:34.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Priglaudi banko kortelę prie komposterio ir turi bilietą. Įlipus kontrolei, rodai tą pačią kortelę. Įdomu tik ar pinigus nuskaičiuos iškart, ar rezervuos didesnę sumą ir dienai pasibaigus žiūrės kiek kartų važiavai (taip yra, pvz., Briuselyje, kur rezervuoja 7 eurus (nors bilietas kainuoja keliskart mažiau), o kitą dieną nurašo jau faktinę sumą, taip turbūt tauposi ir mokesčiai bankams).
                O kaip pasakyti ko tu nori - 0,5 ar 1val?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  O kaip pasakyti ko tu nori - 0,5 ar 1val?
                  Spėčiau, bus vienkartinis iki maršruto pabaigos.

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    Spėčiau, bus vienkartinis iki maršruto pabaigos.
                    O jei aš noriu nuvažiuoti iš oro uosto iki pvz Kalvarijų, Baltupių? Pirkti 2 atskirus?
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      O kaip pasakyti ko tu nori - 0,5 ar 1val?
                      Taigi yra ten ekranas, kuriame pasirenki kokio nori. Lygiai taip pat juk buvo su vilniečio kortele ir joje esančiais pinigais: priglaudi ir renkiesi kokį bilietą perki.

                      Comment


                        Praktiskai visur tokia sistema jau veikia, pvz. Tbilisyje, kur kelione autobusu ypac pigi (tiksliai nepamenu, bet kazkas apie 40 EUR centu). Taip kad ne arciau Europos, bet arciau civilizacijos viesajame transporte.

                        Comment


                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                          Praktiskai visur tokia sistema jau veikia, pvz. Tbilisyje, kur kelione autobusu ypac pigi (tiksliai nepamenu, bet kazkas apie 40 EUR centu). Taip kad ne arciau Europos, bet arciau civilizacijos viesajame transporte.
                          Pagal perkamąja galia, čia yra brangiau nei Vilniuje. Jau seniai laikas branginti VVT bilietus.

                          Comment


                            ir dar retinti marsrutu daznius, trumpinti marsrutus, palesiti daugiau marsrutkiu, visai kitaip "optimizuoti", bandant papildoma skatika sutaupyti ir tada stebetis kodel nuo rugsejo visas Vilnius vienas didelis kamstis.

                            Comment


                              Parašė TIME Rodyti pranešimą
                              ir dar retinti marsrutu daznius, trumpinti marsrutus, palesiti daugiau marsrutkiu, visai kitaip "optimizuoti", bandant papildoma skatika sutaupyti ir tada stebetis kodel nuo rugsejo visas Vilnius vienas didelis kamstis.
                              Nelabai į temą. Atsakiau į faktą dėl Tbilisio, visa kita išvedžioji.

                              Pabranginti bilietai kaip tik leis paleisti daugiau maršrutų, - dabar VVT perpildytas, žmonėms tikrai įkandama kaina, nemanau kad būtų didžiulio ažiotažo jog būtų pakelta kad ir 10ct ir investuojama atgal į parko atnaujinimą o gal ir į alternatyvą troleibusams/autobusams.

                              Ta pati Ryga (90 min kaina 1.50EUR, minutės kaina 1,66ct) turi brangesnį bilietą nei Vilnius (60min kaina 0.90EUR, minutės kaina 1,5ct). Ir užbėgant už akių argumentams dėl tramvajaus, keleivių skaičius tramvajais Rygoje siekia 19 proc., o dauguma pervežami autobusais bei troleibusais. https://eng.lsm.lv/article/economy/t...mbers.a540140/
                              Kita vertus, VT pervežamų keleivių skaičius Vilniuje yra didesnis negu Rygoje - JUDU statistika https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9 ir Rygos statistika, metine statistiką galite nesunkiai išsivesti (nebent keleivių metodologija skiriasi). Akivaizdu, kad VVT pasiektas capacity - tas 10ct pabranginimas per metus, su tokiais srautais, akumuliuosis greitai.

                              Comment


                                Prieš... 10-15 metų dažnai tekdavo Londone lankytis. Tingėjau aiškintis, kaip veikia jų ta Oyster kortelė, bet jos ir nereikėjo, jau tada visur galėjai praeiti su paprasta debetine kortele. Kainodara taip pat labai žmogiška buvo. Tiksliai nepamenu, bet tarkime Metro jei neišlįsdavai iš 1-2 zonų, atsiskaitant su debetine kortele (praeinant pro vartelius), galiodavo dienos limitas, gal 3,50 GBP. Ten vienkartinis gal koks 1,00 GBP, bet jei tekdavo 4 kartus per vartus eiti, tai max 3,50 už parą paimdavo (gal ir netiksliai atsimenu konkrečius skaičius) - be galo patogu.

                                Jei kažką panašaus Vilnius įdiegtų, būtų tiesiog pasaka.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Taigi yra ten ekranas, kuriame pasirenki kokio nori. Lygiai taip pat juk buvo su vilniečio kortele ir joje esančiais pinigais: priglaudi ir renkiesi kokį bilietą perki.
                                  Nelabai tinka tokia sistema, jau prieš porą dienų apkalbėta buvo, kad bilietą reikia aktyvuoti tris valandas prieš įsėdant į autobusą.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Nelabai tinka tokia sistema, jau prieš porą dienų apkalbėta buvo, kad bilietą reikia aktyvuoti tris valandas prieš įsėdant į autobusą.
                                    Nežinau ką ten prieš porą dienų kalbėjote, bet jokios sistemos su aktyvacijomis prieš tris valandas niekada nesu matęs. Ir kaip jį reikia aktyvuoti prieš tris valandas, jeigu pirksi komposteryje su kortele?
                                    Nesuprantu ir esminio noro kažką išrasti naujo, nei buvo su Vilniečio kortelės e.pinigine. Tik pats pasikeitimas būtų, kad vietoje e.piniginės bus elementarus atsiskaitymas banko kortele.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      O jei aš noriu nuvažiuoti iš oro uosto iki pvz Kalvarijų, Baltupių? Pirkti 2 atskirus?
                                      Dabar irgi popierinis bilietas iš vairuotojo galioja tik tame autobuse ar troleibuse iki maršruto pabaigos.

                                      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                      Nelabai į temą. Atsakiau į faktą dėl Tbilisio, visa kita išvedžioji.

                                      Pabranginti bilietai kaip tik leis paleisti daugiau maršrutų, - dabar VVT perpildytas, žmonėms tikrai įkandama kaina, nemanau kad būtų didžiulio ažiotažo jog būtų pakelta kad ir 10ct ir investuojama atgal į parko atnaujinimą o gal ir į alternatyvą troleibusams/autobusams.

                                      Ta pati Ryga (90 min kaina 1.50EUR, minutės kaina 1,66ct) turi brangesnį bilietą nei Vilnius (60min kaina 0.90EUR, minutės kaina 1,5ct). Ir užbėgant už akių argumentams dėl tramvajaus, keleivių skaičius tramvajais Rygoje siekia 19 proc., o dauguma pervežami autobusais bei troleibusais. https://eng.lsm.lv/article/economy/t...mbers.a540140/
                                      Kita vertus, VT pervežamų keleivių skaičius Vilniuje yra didesnis negu Rygoje - JUDU statistika https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9 ir Rygos statistika, metine statistiką galite nesunkiai išsivesti (nebent keleivių metodologija skiriasi). Akivaizdu, kad VVT pasiektas capacity - tas 10ct pabranginimas per metus, su tokiais srautais, akumuliuosis greitai.
                                      VT neperpildytas. Nereikia skleisti pasakų. Kai kuri maršrutai kai kuriuo metu tik kiek daugiau užpildyti. Tu nežinai, ką reiškia perpildytas. Tai ne tuomet, kai pusė važiuojančių keleivių stovi, o kai stotelėse negali įlipti nauji keleiviai, o transporto priemonėje remiasi petis petin, šikna šiknon, rankų pakelti normaliai negali ir t.t., stotelėse reikia išlipti keliolikai žmonių, stovinčių arčiau durų, kad išliptų tie, kurie stovi giliau salone.

                                      Comment


                                        Perkant kortele aktyvuosis 60 min bilietas už 90 centų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Jei toks atsiskaitymas kortele veiks taip pat šūdinai, kaip kavos aparatuose, tai eina jis nachren.

                                          Bilietų automatai nėra atgyvena, nes jie parduoda ne vien tik vienkartinius bilietus. Kadangi prekybos taškų likę mažai (kioskų), o visokios Maximos nepatogu, nepakeliui, ir ne visi tą žino, ypač iš kitų miestų ar užsieniečiai. Bilietų įsigijimas internetu, ypač retai besinaudojantiems VT irgi yra problema. Todėl automatas yra būtinas ir jame turi būti galimybė atsiskaityti grynais.
                                          Tokia sistema veikia jau daug miestų, atkalta tobulai, skirtumo, lyginant su Vilniečio kortele, turėtų nebūti.

                                          Dėl grynųjų nenoriu leistis į diskusijas dėl paties principo - kas privalo būti ir kas ne, - nes mačiau aršią jūsų nuomonę šiuo klausimu temoje apie Lietuvos geležinkelius. Man atrodo, kad bilietų pirkimas kortele autobuse yra pats paprasčiausias būdas, kai nereikia gilintis į skirtingus bilietų tipus, bendrauti su vairuotoju (kuris bilietus parduoda tik grynais - didelė problema man, niekada neturinčiam nė cento monetomis) ir ieškoti kažkokių automatų ar pirkti atskirų VT kortelių. Įlipai, prilietei ir pamiršai - kaip tik labai tinka turistams ir besinaudojantiems VT rečiau.

                                          Beje, kaip ir rašiau anksčiau, šią sistemą galima pritaikyti ir kasdieniam VT naudotojui - nustatyti mėnesinę sumą, virš kurios kelionės nekainuotų. Kaip suprantu, panašiai jau yra Kaune su VT kortele - pasiekus tam tikrą sumą aktyvuojasi mėnesinis bilietas ir kelionės tą mėnesį nebekainuoja. Banko kortelės naudojimas tiesiogiai atsiskaitymams panaikina būtinybę nuolat pildyti VT kortelę - tai daug paprasčiau.

                                          Kaip suprantu, Londone dažnam VT naudotojui kainos atžvilgiu jau nebėra jokio skirtumo ar naudoti Oyster card (jų VT kortelė) ar banko kortelę.
                                          Paskutinis taisė eigh; Vakar, 05:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X