Parašė sindiktas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Prie ko čia 48, jis gi į Lazdynus nevažiuoja ? O 55 ateityje bus nukreiptas pro Mykolo Lietuvio gatvę, ir į Fabijoniškes nevažiuos, tad 16/19 pratęsimas pora stotelių atrodo logiškas variantas
Parašė Nikas Rodyti pranešimąHehe, lipimas per priekines duris pateikiant bilietą (bet kokia forma) vairuotojui arba skanuojant. Problem solved. Ir nereikia išlaikyti keleivių kontrolės, stabdyti eismo dėl to ir pan.
Parašė John Rodyti pranešimą
Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl panaikino, nežinau, bet spėju dėl tų pačių priežasčių, kodėl ir dabar Vilniaus VT yra katastrofiškos būklės: nekompetencija, apsileidimas, korupcija ir t.t. Kai prasigėrę ir korumpuoti degradai valdo vieną iš svarbių savivaldybės sričių - viešąjį transportą - labai sunku daryti net minimalius pokyčius, kaip kad keleivių įlaipinimo tvarka.
Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.Paskutinis taisė Al1; Šiandien, 08:33.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet šito argumento aš nesuvokiu - per didelis srautas. Tai per mažai autobusu, kame problema? Miestuose, kurie gerokai didesni, net kur VT srautai didesni ši sistema veikia, bet Vilniuje negali.
Čia, kaip su tom betoninėm stotelėmis.
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Bet tie didesni miestai turi bėginį VT šalia. Juk šitam forume net buvo minėta, kad Vilnius vienintelis tokio dydžio miestas Europoje be bėginio VT.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O bėginiam VT irgi įlipimas tik pro priekines duris? Ar svarbu bilietus tikrinti tik autobuse?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet šito argumento aš nesuvokiu - per didelis srautas. Tai per mažai autobusu, kame problema? Miestuose, kurie gerokai didesni, net kur VT srautai didesni ši sistema veikia, bet Vilniuje negali.
Čia, kaip su tom betoninėm stotelėmis.
IMHO Vilniuje nesusitvarkoma su VT srautų netoligumais. Pvz.: G2 piko valandomis trūksta, o kitur važinėja pustuščiai.
Įlipimas TIK pro priekines iš viso būtų marazmas, kai net dabar susidaro "traukinukai".
- 1 patinka
Comment
Comment