Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Sėkmės priverčiant mūsų vairuotojus (kurių ir taip trūksta, dėl ko esame priversti laikyti afrikiečius, nemokančius privažiuoti normaliai prie bordiūro bei bendrai, lietuvių kalbos) dar papildomai dirbti apsauginio/kontrolieriaus darbą. Ir grumtis su girtais marozais, stumdyti purvinus bomžus ir t.t. Ne tai kad toks variantas man nepatiktų, tik sunkiai įsivaizduoju kaip jis būtų realiai (ne dėl paukščiuko) įgyvendintas mūsų realijose.
    Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      wat. įlipu į autiką, atsisėdu jei yra neapmyžtų vietų, išsitraukiu telefoną ir aktyvuoju bilietą. Ir už tai reikia bausti?
      Taip, reikia bausti. Tokios taisyklės.

      Comment


        Manau, kad Vilniuj įlaipinimas tik per priekines veiktų tik tada jei autobusai ir troleibusai nebūtų pagrindinė keleivių vežimo priemonė.

        Comment


          Įsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atsistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))
          Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.08.04, 11:29.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Įsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atdistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))
            Tokiu atveju tą 15 sekundžių nesąmonę būtų galima panaikinti.

            Comment


              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
              Manau, kad Vilniuj įlaipinimas tik per priekines veiktų tik tada jei autobusai ir troleibusai nebūtų pagrindinė keleivių vežimo priemonė.
              Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                Ir jie net neįsivaizduoja kaip jiems blogai ir kaip juos duchina valdžia.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                  Taigi Londonas metro turi, kuris, manau, ir susirenka daugumą keleivių.

                  Comment


                    Klausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?

                    Comment


                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                      Taigi Londonas metro turi, kuris, manau, ir susirenka daugumą keleivių.
                      Man atrodo gana aiškiai parašiau, ale nu panašu, kad ne

                      Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                      Taip, čia apie autobusus, jeigu neaišku.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Man atrodo gana aiškiai parašiau, ale nu panašu, kad ne



                        Taip, čia apie autobusus, jeigu neaišku.
                        Fair enough dėl Londono. Visgi, Vilniuj kažkada jau buvo laipinimo pro priekines tvarka. Kodėl ją panaikino jei čia viskas ok?
                        Paskutinis taisė sindiktas; 2024.08.03, 23:10.

                        Comment


                          Parašė Medūza Rodyti pranešimą
                          Klausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?
                          Kartais dar būna volviniuose. Šią vasarą girdėjau 4 maršrute.

                          Comment


                            Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                            Autobusai daugiau už metro? Netikiu.
                            Kodėl kam nors turėtų būti įdomu, kuo tu tiki ir kuo netiki? Kalbame apie viešąjį transportą ir su juo susijusius skaičius bei faktus, ne apie tavo įsitikinimus.

                            Comment


                              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                              Kartais dar būna volviniuose. Šią vasarą girdėjau 4 maršrute.
                              Nejaugi garsinį pranešimą į Pixelius po 2013 metų reformos padarė?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                                Fair enough dėl Londono. Visgi, Vilniuj kažkada jau buvo laipinimo pro priekines tvarka. Kodėl ją panaikino jei čia viskas ok?
                                Kodėl panaikino, nežinau, bet spėju dėl tų pačių priežasčių, kodėl ir dabar Vilniaus VT yra katastrofiškos būklės: nekompetencija, apsileidimas, korupcija ir t.t. Kai prasigėrę ir korumpuoti degradai valdo vieną iš svarbių savivaldybės sričių - viešąjį transportą - labai sunku daryti net minimalius pokyčius, kaip kad keleivių įlaipinimo tvarka.

                                Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kodėl kam nors turėtų būti įdomu, kuo tu tiki ir kuo netiki? Kalbame apie viešąjį transportą ir su juo susijusius skaičius bei faktus, ne apie tavo įsitikinimus.
                                  Gerai, atsiprašau. Patikrinau info internete dėl Londono, esi teisus.
                                  Paskutinis taisė sindiktas; 2024.08.03, 23:50.

                                  Comment


                                    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
                                    Klausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?
                                    Keli Volvo tikrai dar skelbia. Iš trumpų neseniai patikrinti pavyzdys būtų 762, o iš ilgų - 744. Pastarasis ypatingai pagerbtas, kadangi jame būtent NAUJASIS buvo nutildytas, nors iš pradžių skelbė abu. Šis žiemos sezonu bene visada važiuoja tam tikru 31 pertraukiamu grafiku, tad man tenka malonumas kiekvieną rytą klausytis tokių pranešimų kaip "Sodai" ir "Rasos". Taip pat verta paminėti, kad 744, atrodo, vienintelis Volvo, turintis naujai sumontuotą stotelių monitorių, tokį patį kaip senieji Solaris troleibusai.

                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Nejaugi garsinį pranešimą į Pixelius po 2013 metų reformos padarė?
                                    Nesu ekspertas, bet mano teorija, kad garsiniai įrašai susieti su viduje raudoname ekrane rodomomis įprogramuotomomis stotelėmis, o jų eilės tvarka lyg ir atnaujinama, nepaisant to, ar pavadinimai naujausi. Prieš metus važiavau T19 senu Solariu 2683, tai jame buvo seni įrašai (nežinau, ar dar nenutildyti), o "kitos stotelės" įrašuose išvis antikvariniai - girdėjosi ne ilgiausią laiką prieš bilietų sistemos reformą naudotas nuvogtas skambutis iš Windows 95 (https://www.youtube.com/watch?v=GU5JR6bsPC8), o dar kitoks variantas. Ir įrašai sekė naują trasą per Žirmūnų tiltą. "Šilo stotelė, kita - Neries stotelė". Tas pats buvo ir stotelių ekrane, kur irgi rašė Neris.

                                    Tačiau naujų garsinių įrašų niekas nedėjo. Teko važiuoti minėtu Volvo 762 58 maršrutu, tai jis skelbė stoteles Karklėnai, Jaunimo st., tada patylėjo, Gurių sodai, Ašmenėlės st., Šivickio st., vėl patylėjo ir tada tęsė tik nuo Perlojos st. Nežinau, kodėl dalis ir jau seniau egzistavusių stotelių praleista.
                                    Paskutinis taisė lanxtot; 2024.08.04, 00:44.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.
                                      Turėjau tokią nuojautą, nes susidariau įspūdį, kad Kaunas vis tik toliau pažengė su inventoriaus atnaujinimu, esu daugmaž patenkintas švieslentėmis ir VT parko būklę, o Vilniuje rimtai kažkokia inventoriaus betvarkė, kažkoks dar iš vėlyvojo sovietmečio ateinantis požiūris tept lept sprendimai. Kiek stebiu jiems tik kopijuot Kauną, jau būtų minimalus level up. Jau šiandien būtų daugmaž naujas parkas, veikiantys (nežinau ar 100%, bet kiek įlipu jie veikia) kondicioneriai, minimalistinės LED švieslentės atsparios įvairiausioms oro sąlygom, gal yra vienas kitas dalykas Vilniuje geriau, bet 75%+ dalykų spėju Kaune geriau.

                                      Žinoma, ko abu miestai nesugeba tai negebėjimas nors kiek sumažinti skirtumą tarp VT ir lengvųjų greičių, net nebūtina lėtinti lengvųjų automobilių greičių. Kaune kaip minimum užtektų VT šviesoforų arterinėse gatvėse (ypač Kauno Savanorių prospekte). To reiktų ir Vilniuje, nors gal jau per vėlu, reikia light rail ir viskas dėl gyventojų tankio, dideli srautai aplink miesto centrą. G maršrutus paversti light rail linijomis 30-50 m. perspektyvoje (priklausomai kada bus pagaliau atsikąsta transporto sektoriaus užstrigimo ankstyvais 2000-aisiais).

                                      ---
                                      Šiaip gėda miesto VT kartais važinėt kai susidaro situacijos kaip 90%+ keleivių važinėja su nuolaidomis, t. y. važiuojant pilna kaina tikrai pasijaučiu ne savo rogėse tarp atitinkamos dažniausiai pasitaikančios demografijos, kuriems priklauso nuolaidos, ir tai gana dažna situacija ne pikiniais laikais. Viskas dėl visiško VT nekonkurencingumo prieš auto Lietuvoje, įskaitant Vilnių.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.04, 01:23.

                                      Comment


                                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                        Keli Volvo tikrai dar skelbia. Iš trumpų neseniai patikrinti pavyzdys būtų 762, o iš ilgų - 744. Pastarasis ypatingai pagerbtas, kadangi jame būtent NAUJASIS buvo nutildytas, nors iš pradžių skelbė abu. Šis žiemos sezonu bene visada važiuoja tam tikru 31 pertraukiamu grafiku, tad man tenka malonumas kiekvieną rytą klausytis tokių pranešimų kaip "Sodai" ir "Rasos". Taip pat verta paminėti, kad 744, atrodo, vienintelis Volvo, turintis naujai sumontuotą stotelių monitorių, tokį patį kaip senieji Solaris troleibusai.



                                        Nesu ekspertas, bet mano teorija, kad garsiniai įrašai susieti su viduje raudoname ekrane rodomomis įprogramuotomomis stotelėmis, o jų eilės tvarka lyg ir atnaujinama, nepaisant to, ar pavadinimai naujausi. Prieš metus važiavau T19 senu Solariu 2683, tai jame buvo seni įrašai (nežinau, ar dar nenutildyti), o "kitos stotelės" įrašuose išvis antikvariniai - girdėjosi ne ilgiausią laiką prieš bilietų sistemos reformą naudotas nuvogtas skambutis iš Windows 95 (https://www.youtube.com/watch?v=GU5JR6bsPC8), o dar kitoks variantas. Ir įrašai sekė naują trasą per Žirmūnų tiltą. "Šilo stotelė, kita - Neries stotelė". Tas pats buvo ir stotelių ekrane, kur irgi rašė Neris.

                                        Tačiau naujų garsinių įrašų niekas nedėjo. Teko važiuoti minėtu Volvo 762 58 maršrutu, tai jis skelbė stoteles Karklėnai, Jaunimo st., tada patylėjo, Gurių sodai, Ašmenėlės st., Šivickio st., vėl patylėjo ir tada tęsė tik nuo Perlojos st. Nežinau, kodėl dalis ir jau seniau egzistavusių stotelių praleista.
                                        Manau, kad žinau, apie kurį kalbat. Kažkaip man visad atrodė, kad tas garsas buvo tik senesnėse nei 1999 m. gamybos Škodose.

                                        Pats pavasarį važiavau 53 Kalvarijų g. ir patiko girdėt "kita stotelė - Šatrija". Kas seniau įgarsindavo stoteles prieš Jokubauskaitę?

                                        Taip kartais leidžiantis senu Solariu nuo Tauro kalno, jei jame stoteles rodo raudonų pikselių švieslentė, tai rašo, kad kita stotelė "Lukiškės".

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Prie ko čia 48, jis gi į Lazdynus nevažiuoja ? O 55 ateityje bus nukreiptas pro Mykolo Lietuvio gatvę, ir į Fabijoniškes nevažiuos, tad 16/19 pratęsimas pora stotelių atrodo logiškas variantas
                                          Taip, suklydau dėl autobuso numerio. Bet kokiu atveju Vilniuje lieka 42 Solaris troleibusai be autonominės eigos (apie penktadalis parko). Į kokius maršrutus juos kišti, jei planuojama nuimti KT senamiestyje?

                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Hehe, lipimas per priekines duris pateikiant bilietą (bet kokia forma) vairuotojui arba skanuojant. Problem solved. Ir nereikia išlaikyti keleivių kontrolės, stabdyti eismo dėl to ir pan.
                                          Šitas nesąmonė Vilniuje jau praeita. Tokiam miestui su tokiais srautais netinkamas variantas. Kontrolė visgi būtų irgi. Nes reikia ir vairuotojus kontroliuoti, kaip jie tokį darbą atliktų. Kaune formaliai įlaipinimas pro priekines, o kontrolė yra.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.
                                          Ne visoje Europoje. Kaune iš esmės neveikia, vairuotojams pofig, pro kur lipi. Nu nebent kartais 2 ar 3 durų neatidaro. Dar kartą. Vilniuje keleivių srautai per dideli, kad taikyti priekinių durų tvarką. Nesumokančių už kelionė nėra tiek daug, kad ir taip būtų lėtinamas tragiškai lėtas VT.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                                          Pagrindinė yra metro. Negalima bukai vertinti kiek km keleivių nuvažiuojama viena ar kita transporto priemone. Pagal tai srautai nesiskaičiuoja. Londone ir kituose panašiuose miestuose autobusai atlieka privežimo funkciją arba iš priemiesčių veža iki metro stočių. Ten srautai nedideli, tenkantys vienai transporto priemonei, bet maršrutų daug. Todėl formaliai kilometrų daug padaroma...

                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kodėl panaikino, nežinau, bet spėju dėl tų pačių priežasčių, kodėl ir dabar Vilniaus VT yra katastrofiškos būklės: nekompetencija, apsileidimas, korupcija ir t.t. Kai prasigėrę ir korumpuoti degradai valdo vieną iš svarbių savivaldybės sričių - viešąjį transportą - labai sunku daryti net minimalius pokyčius, kaip kad keleivių įlaipinimo tvarka.

                                          Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.
                                          Šimašiui VT tik dar vienas pasipelnijimo šaltinis. Kaip ir bet kuriam liberalui, jam "laisva rinka" viską išspręs... Tai ir prichvatizuoja VT. Rezultatas - VT tik prastėja, nepaisant, kad perkami nauji troleibusai ar autobusai. Reziumė bendra - Lietuvoje aplamai VT laikoma, kad tai yra ubagų transportas, lochų ir lūzezių pavežimui skirtas, todėl valdžia juo domisi tik tiek, kiek iš to galima išpešti asmeninės, grupinės (pirkimai, otkatai, darbo vietos saviems įmonių valdyboje ir pan.) ar partinės (naudojant naujų autobusų, troleibusų pirkimą priešrinkiminiam piarui) naudos.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.08.04, 09:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X