Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Sėkmės priverčiant mūsų vairuotojus (kurių ir taip trūksta, dėl ko esame priversti laikyti afrikiečius, nemokančius privažiuoti normaliai prie bordiūro bei bendrai, lietuvių kalbos) dar papildomai dirbti apsauginio/kontrolieriaus darbą. Ir grumtis su girtais marozais, stumdyti purvinus bomžus ir t.t. Ne tai kad toks variantas man nepatiktų, tik sunkiai įsivaizduoju kaip jis būtų realiai (ne dėl paukščiuko) įgyvendintas mūsų realijose.
    Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      wat. įlipu į autiką, atsisėdu jei yra neapmyžtų vietų, išsitraukiu telefoną ir aktyvuoju bilietą. Ir už tai reikia bausti?
      Taip, reikia bausti. Tokios taisyklės.

      Comment


        Manau, kad Vilniuj įlaipinimas tik per priekines veiktų tik tada jei autobusai ir troleibusai nebūtų pagrindinė keleivių vežimo priemonė.

        Comment


          Įsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atdistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Įsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atdistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))
            Tokiu atveju tą 15 sekundžių nesąmonę būtų galima panaikinti.

            Comment


              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
              Manau, kad Vilniuj įlaipinimas tik per priekines veiktų tik tada jei autobusai ir troleibusai nebūtų pagrindinė keleivių vežimo priemonė.
              Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                Ir jie net neįsivaizduoja kaip jiems blogai ir kaip juos duchina valdžia.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
                  Taigi Londonas metro turi, kuris, manau, ir susirenka daugumą keleivių.

                  Comment


                    Klausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?

                    Comment

                    Working...
                    X