Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nė vienas vaikas nėra numiręs pavažiavęs troleibusu

    <...>
    Kad greičiau dabartiniems vaikams atrakcija važiuot viešioju
    Pats tiek sūnėną, tiek dukterėčią buvau vežiojęs viešuoju į darželį bei būrelį.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Net ir žmonės, kurie laiko save teisingais ir prieštarauja, pavyzdžiui, automobilizmui, čia dažniausiai yra paprasčiausi myžčiotojai, kurie trukdo miesto plėtrai, nes ne siūlo Europos Sąjungos sostinės lygio esminių pertvarkų idėjas, o tokias idėjas išjunginėja meluodami, kad jos yra nerealisiškos, o patys tesugeba rūpintis šūdniekiais (kaip bordiūrai).
      Tuos "šūdniekius" bent jau stato šią dieną, o apie metro vizionieriai šneka jau bemaž 50 metų

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Užsienyje, tai kur? Bangladeše, Ganoje, Paragvajuje, Šveicarijoje, Kanadoje, miestuose, kaimuose?
        Kai neturi ką pasakyti, bangladešai ir ganos belieka

        Vakarų Europos sostinėse ir kituose miestuose, koks galėtų būti Vilnius, jei valdžia ir žmonės jį mylėtų.

        Comment


          Vezioja i darzelius ir burelius ir uzsienyje su masinomis tie, kas tai gali sau leisti, isskyrus kokiam Paryziuje, didziausiame megapolyje. Pagrindinis skirtumas, kad labai retai vaziuojama asmeninemis reikmemis bunant vienam automobiliyje

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą
            Pagrindinis skirtumas, kad labai retai vaziuojama asmeninemis reikmemis bunant vienam automobiliyje
            Įdomu, dėl kokių priežasčių? Jei patogu važiuoti automobiliu, kai jame sėdi keturi žmonės, turėtų būti patogu važiuoti ir vienam.

            Comment


              Niekas nesako, kad reikia kasdien tampytis su vaikais su persėdimais į kitą miesto galą - ne apie tai aš kalbu. Mano mintis ta, kad Lietuvoje vyrauja automarozinė kultūra net ten, kur VT yra paprastesnis/pigesnis/patogesnis variantas.

              Kartą atvykęs į Kauną iš gyvenamojo rajono troleibusu važiavau į miestą susitikti su bičiuliais. Nusiuntus nuotrauką iš troleibuso vienam draugui, šis nusistebėjo kam aš važiuoju į miestą VT, o nekviečiu Bolto. Jis - žmogus, visą gyvenimą visur keliaujantis nuosavu automobiliu - nepagalvojo, kad važiuoti troleibusu yra paprasčiausiai patogiau:
              • VT važiuoja kas 10-12 min.
              • VT bilieto kaina nesiekia euro, Boltas - 5-6 eurai
              • Laiko atžvilgiu VT prieš automobilį pralaimi tik minimaliu skirtumu
              • Komfortas - kam grūstis Prius'o galinėje sėdyneje, jeigu gali sėdėti erdviame ir tuščiame (Kaune savaitgaliais taip beveik visada) troleibuse
              • Jeigu alternatyva VT ne Boltas, o nuosavas automobilis - galimybė be streso išgerti keletą šaltų

              Tą patį galima pritaikyti ir kelionėms savaitgalį Vilniuje, pavyzdžiui, iš kokių Žirmūnų į centrą - kam kurti automobilį, ieškoti kur jį parkuoti centre, dar už tai mokėti didelius pinigus, jeigu galima sėsti į dažnai kursuojantį troleibusą ir nuvažiuoti į centrą pasižmonėti? Neseniai skaičiau vienos feisbuko draugės, kuri pirmą kartą VT pasinaudojo per penkerius metus, nusistebėjimą, kad iš Žalgirio gatvės galima labai patogiai nuvažiuoti autobusu iki centro. Tai ir yra lietuviškas automarozizmas - net ten, kur VT patogiau, vykstama automobiliu.
              Paskutinis taisė eigh; 2024.07.22, 12:40.

              Comment


                2-jame parke prasidėjo mokymai jungtis prie KT su gaudykle. Kol kas atrodo liūdnai (čia parke, be streso, ramiai taikantis). Ūsai skraido į visas puses. Panašu, kad Janina turės kaskart lipt iš troleibuso, kai reikės jungtis.

                Comment


                  Gal galima video?

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    2-jame parke prasidėjo mokymai jungtis prie KT su gaudykle. Kol kas atrodo liūdnai (čia parke, be streso, ramiai taikantis). Ūsai skraido į visas puses. Panašu, kad Janina turės kaskart lipt iš troleibuso, kai reikės jungtis.
                    man irgi klausimas kilo kaip galima tuos usus atitaikyti i tokias mazas gaudykles, usai kazkoki reguliavimo mechanizma turi?
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      2-jame parke prasidėjo mokymai jungtis prie KT su gaudykle. Kol kas atrodo liūdnai (čia parke, be streso, ramiai taikantis). Ūsai skraido į visas puses. Panašu, kad Janina turės kaskart lipt iš troleibuso, kai reikės jungtis.
                      Pavyksta sveicarams, vokieiam, cekam, lenkam, prancuzam ir t.t. Pavyks ir musu Janinom ir Jurom. o jei nepavyks, tai gal metas susimastyt, kad reikia ieskot labiau motyvuoto personalo ir kelt algas, kad VT dirbtu zmones su kompetencija ir galetu uztikrinti kokybe.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Pavyksta sveicarams, vokieiam, cekam, lenkam, prancuzam ir t.t. Pavyks ir musu Janinom ir Jurom. o jei nepavyks, tai gal metas susimastyt, kad reikia ieskot labiau motyvuoto personalo ir kelt algas, kad VT dirbtu zmones su kompetencija ir galetu uztikrinti kokybe.
                        sveicarams, vokieiam, cekam, lenkam, prancuzam ir t.t pavyksta turėti šiuolaikiškus troleibusus, prižiūrėti KT ir plėsti sistemą. Tad užsienio pavyzdžiai VVT nėra siekiamybė, jie eina savo, pagonišku keliu. Esu tikras, bus lempa su tais nuėmimais didesnė, nei su vilkimusi per greitus iešmus.

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                          man irgi klausimas kilo kaip galima tuos usus atitaikyti i tokias mazas gaudykles, usai kazkoki reguliavimo mechanizma turi?
                          Sustoji tinkamai, iš anksto žinomoje vietoje. Lygiagrečiai bortui ir ne per metrą nuo jo, priekinės durys ne vejos viduryje.
                          Ir STAIGA viskas gaunasi.

                          Comment


                            Su C kat. per egzą reikia subine parkuotis į menamą sieną, kurią žymi du kuoliukai (imituojama rampa realybėje). Sustoti reikia neatsitrenkus "į sieną", bet ne toliau nei 1 m nuo jos. Bent viena vairavimo mokykla ant savo fūrų klijuoja po mažą lipduką kėbulo šone, tada per veidrodį artėjant prie menamos sienos turi vizualiai sutapti tas priklijuotas lipdukas ant kėbulo šono. Taip žino, kaip sustot. Aišku, šis "cheat'as" galioja tik "savo / mokyklos" mašinai pasirinkus egzaminą laikyti su ja, bet "Regitros" mašinos tokio sukčiavimo lipduko neturi.

                            Tai gal variantas ir trūlikams. Arba specialiai žymėti bortus, bet jei užpirks kitus trūlus ir jų ilgis skirsis bei atsiras ilgieji, tai ten bus neestetiška makalynė prižymėta, o žiemą užsnigs, tai tada reikės stulpelių...
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Dauguma Vakarų Europos miestų viešasis transportas stoja priekinėmis durimis prie sustojimo ženklo , pagal tai yra pastatytos ūsų gaudyklės ir sustojimo ženklas yra orientyras kur reikia sustoti .
                              Kaip pavyzdys Prahoje trigubi troleibusai : video nuo 10:19

                              Comment


                                Kada planuojama paleisti naujus troleibusus? Buvo šnekos, kad nuo rugpjūčio 1 d., bet kažin ar spės. Kol kas visas eismas vis tiek vyks po KT. Tik bandys naujus troleibusus parengtuose ruožuose be KT.
                                Šiaip tai tokia didelė autononimė eiga - pinigų švaistymas. KT naikinimas - iškrypusio suvokimo apie urbanizmą ir estetiką veikėjų Vilniaus savivaldybėje išmonė. Autonominė eiga reikalinga tik kliūties apvažiavimui maršrute, pavyzdžiui, avarijos. Arba nedideliam maršruto pratęsimui ar korekcijai neįrengiant naujo KT.

                                Mano manymu, nupirkus troleibusus su didele autonomine eiga, reikėtų grąžinti troleibusus į Gedinimo pr. ir Vrublevskių g., t.y. 2, 3, 4 troleibusai turėtų važiuoti kaip kažkada važiavo... Nes iš Gedimino prospekto nesigavo normali pėsčiųjų gatvė, o automobilių eismas ten netgi didesnis nei buvo iki rekonstrukcijos ir troleibusų likvidacijos.
                                Taip pat yra ir kitų variantų, kur galima panaudoti troleibusus su dideliu KT. Pavyzdžiui, 12 maršrutą ne naikinti reikėtų, kaip kad žadama, o su autonomine eiga pakeisti maršrutą ir vietoj Ž. Panerių, į kur troleibusų daugiau nei pakankamai važiuoja, užsukti iš Savanorių prospekto per Gerosios Vilties gatvę į naujai statomą rajoną vietoj buvusios Velgos gamyklos šalia Vingio parko...

                                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                man irgi klausimas kilo kaip galima tuos usus atitaikyti i tokias mazas gaudykles, usai kazkoki reguliavimo mechanizma turi?
                                Nėra jokio mechanizmo. Tiesiog valdomos varikliukais inercinės ritės. Jos suvynioja virvę, kai reikia nuleisti, ir lėtai atvynioja, kad būtų galima pakelti. Svarbu, kad troleibusas stovėtų nustatytoje vietoje po KT. Šiaip tai užsieniuose mačiau, kad ne visada iš pirmo karto pavyksta prisijungti, kartais reikia antro bandymo. Bet viskas neužsitęsia, kol keleivia įlipa, išlipa, per tą laiką prisijungiama prie KT.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.07.22, 22:25.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Sustoji tinkamai, iš anksto žinomoje vietoje. Lygiagrečiai bortui ir ne per metrą nuo jo, priekinės durys ne vejos viduryje.
                                  Ir STAIGA viskas gaunasi.
                                  Gal galima gaudykles pakabinti kone kiekvienoje stotelėje tada? Bent tinkamoje vietoje išmoks stoti

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                    Gal galima gaudykles pakabinti kone kiekvienoje stotelėje tada? Bent tinkamoje vietoje išmoks stoti
                                    Tai kad reikia stoti pagal oficialias taisykles vadovaujantis pagal įrengtą sustojimo ženklą. Tai yra pirmo autobuso galas ties sustojimo ženklu o antro autobuso priekis ties sustojimo ženklu. Visiškai nėra svarbu kur tos priekinės, galines ar kitos durys gaunasi tuo metu (nėra trinkelių, baloje ir t.t.)

                                    Comment


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                      Gal galima gaudykles pakabinti kone kiekvienoje stotelėje tada? Bent tinkamoje vietoje išmoks stoti
                                      Kita problema, kad Vilniuje nėra nei vienos normaliai įrengtos stotelės.

                                      Comment


                                        Žiūrint kaip vertinti. Iš tikrųjų tai, kad ypač intensyvaus VT eismo sotelėse iki šiol neįrengiama normali danga ir borteliai, rodo, kad arba nėra normalios normatyvinės bazės, arba projektuotojai yra lochai, arba tiesiog valdžią spaudžia žaba ir jie "taupo" pinigus, būdami suokalbyje su kelininkais. Greičiausiai visgi viskas susiveda į "efektyvų" lėšų įsisavinimą...
                                        Dar vienas momentas - Vilniuje ir aplamai Lietuvoje tai nepraktikuojama (nors anksčiau taip buvo, pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto Kalvarijų gatvės kryptimi ir ne tik, tiesiog šita stotelė ilgiausiai išsilaikė): kai stotelė daroma didelė ir tam tikrų maršrutų autobusai, troleibusai stoja tik tam tikroje jos vietoje, o ne taip, kaip dabar, kai visi stoja vienoje vietoje. Iš kitos pusės pas mus kai kuriose stotelėse VT srautai tokie dideli, kokių nėra niekur, kur VT kur kas geriau veikia, nes maršrutai, srautai yra kur kas geriau valdomi...

                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                        Tai kad reikia stoti pagal oficialias taisykles vadovaujantis pagal įrengtą sustojimo ženklą. Tai yra pirmo autobuso galas ties sustojimo ženklu o antro autobuso priekis ties sustojimo ženklu. Visiškai nėra svarbu kur tos priekinės, galines ar kitos durys gaunasi tuo metu (nėra trinkelių, baloje ir t.t.)
                                        Deja, ne taip. Ženklas (kelio ženklas VT stotelė) neskirtas žymėti VT priemonės priekio sustojimo vietos. Jis žymi visą stotelę.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.07.23, 07:07.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Tai kad reikia stoti pagal oficialias taisykles vadovaujantis pagal įrengtą sustojimo ženklą. Tai yra pirmo autobuso galas ties sustojimo ženklu o antro autobuso priekis ties sustojimo ženklu. Visiškai nėra svarbu kur tos priekinės, galines ar kitos durys gaunasi tuo metu (nėra trinkelių, baloje ir t.t.)
                                          Turbūt pirmą kartą girdim tokią "oficialią taisyklę". Koks organas ją išleido?
                                          Kažkada seniai Vilniuje buvo distancinio ryšio su dispečerine įrenginiai, stilizuoti kaip kelio ženklas. Ties juo turėjo sustoti autobuso priekis.
                                          Dažniausiai pats stotelės ženklas yra įvažos centre.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X