Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ne. Pagal kažkokia apklausą niekam nežinoma keleiviams patraukliau naudotis tokia paslauga kai vairuotojas ir keleiviai nėra atskirti atskira siena.
    Išspręstų čia problema bent kokiu metru atitrauktos durys nuo priekio.
    Manau jau mano minėti PAZai, kaip suprantu, labai jums patiktų.

    Comment


      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

      Manau jau mano minėti PAZai, kaip suprantu, labai jums patiktų.
      KARSAN puikūs mikro autobusai yra

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Taip nes jie yra įsipareigoja metus ar ilgiau už tuos kursus atidirbti jei sutikai už tai dirbti tokį darbą neprotinga dar ir būti nepatenkintu
        ​​
        O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?

        IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Trūkumas gal vienintelis didžiausias tai grafikas rytinis vakarinis, nebent kam tikrai nėra problemų su miegojimu bet kada.
          O kodėl būtinai reikia keisti grafikus, kodėl neįmanoma žmogui priskirti jam tinkančio? Išmušus cikadinį ritmą, labai padidėja klaidų tikimybė.

          Comment


            Neįmanoma idealiai sudėlioti grafikų, nes nesigaus gražus lygus etatas. Piko valandomis yra žymiai didesnis poreikis papildomiems žmonėms, prieš ar po – jų nereikia. Todėl gaunasi, jog yra grupė darbuotojų dirbančių ryte ir vakare, čia tie, kurie palieka transportą žieduose ar parke atstovai. Likusieji dirba rytais arba vakarais, slenkančiu grafiku.

            Teisingumo dėlei, prilijus į lango vidų, vanduo turėtų likti daug ilgiau. Nenupūs vėjas, neišdžiovins saulė, taip greitai. Plius papildoma drėgmė ir galbūt rasojami langai.

            EDIT: Aptarėm bekiaušius stadijono temoj, tai VT taip pat – įsiklauso į keleivių pageidavimus neatskirti kabinų (taip daro blogiau tiek vairuotojams, tiek patiems keleiviams), vietoj to, kad neklausytų, o padarytų VT juostas, kad iš ties būtų keleiviams geriau-greičiau-patogiau.
            Paskutinis taisė dondc; 2024.07.07, 09:07.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?

              IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.
              ne niekas jų nesiuntė, tiesiog reikia iš kažkur pinigų užsidirbti ir pragyventi. Aš kalbu apie tuos kurie dirba su kvalifikacijos kėlimo sutartimi (nemokamai apmokami apmokami kursai D kategorijai ir t.t), bent Kaune jie įvertinti yra apie 4000 eurų. Padarius griežtą nuobaudą (nablaivaus atėjimas į darbą ar kitos priežastys) nepradirbus 1 metų reiktų padengti šią sumą.
              O kaip šiaip dirbi kai gali nors ir dabar išeiti iš darbo galima tada skleisti nepasitenkinimą įvairiais dalykais.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                EDIT: Aptarėm bekiaušius stadijono temoj, tai VT taip pat – įsiklauso į keleivių pageidavimus neatskirti kabinų (taip daro blogiau tiek vairuotojams, tiek patiems keleiviams), vietoj to, kad neklausytų, o padarytų VT juostas, kad iš ties būtų keleiviams geriau-greičiau-patogiau.
                Klerkai senai atkalę sistemą, kai surengiama fiktyvi apklausa, kad taupymas taptų "visuomenės prašymu".
                Tuo tarpu bet koks VT kelionių greitinimas reikštų ne tik papildomas išlaidas, bet ir vairuotojų genocYdą, todėl netinka dėl mentaliteto, klimato bei reljefo.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.07, 12:22.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  O visus kitus nusiuntė teismas, viešiesiems darbams?

                  IMHO, bilietas galėtų būti ir brangesnis, bet ilgesniam laikui. Pvz valandą - 1€, dieną - 3€, 5 dienos - 10€, 30 dienų - 30€. Tai leistų pakelti atlyginimus vairuotojams ir mechanikams. Ir nupirkti normalias atsargines dalis bei darbo priemonės.
                  Tai, kad dabar dienos 5€. Tai 3€ būtų atpiginimas )).

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    KARSAN puikūs mikro autobusai yra
                    Palyginus su Kautros Altais, tiek dizaino, tiek aerodinamikos, tiek kokybės, tiek patogumo neįgaliesiems, tiek talpos prasme nėra. Bet durų pozicija panaši, ir šiaip sutinku, kad mikroautobusuose, kur ir yra tik 1 durys, jos turėtų būti daromos pozicijoj, kur yra patogiau įlipti ir įlipus yra erdvesnės stovėjimo vietos. Tačiau kalbant apie midi arba standartinius autobusus, nesu matęs nė vieno naujesnio vakarietiško modelio, kur priekinės durys nėra pačiame priekyje.

                    Comment


                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                      Palyginus su Kautros Altais, tiek dizaino, tiek aerodinamikos, tiek kokybės, tiek patogumo neįgaliesiems, tiek talpos prasme nėra. Bet durų pozicija panaši, ir šiaip sutinku, kad mikroautobusuose, kur ir yra tik 1 durys, jos turėtų būti daromos pozicijoj, kur yra patogiau įlipti ir įlipus yra erdvesnės stovėjimo vietos. Tačiau kalbant apie midi arba standartinius autobusus, nesu matęs nė vieno naujesnio vakarietiško modelio, kur priekinės durys nėra pačiame priekyje.
                      Nes beveik visuose miesto tipo matytuose autobusuose yra toks pats išdėstymas. Kaip tik iki priekinio rato yra apie 2 - 2.5 metro atstumas dviguboms durims.
                      Teko matyti kad nuo priekio paliktas iki durų apie metras bet naudojamos viengubos durys. Kažkas panašaus į buvusius Kauno DAF berkhof

                      Comment


                        Stovi. VVT pajudinus šiknas, šimtai vilniečių jau dabar kasdien važiuotų kondicionuojamais naujais troleibusai.

                        Comment


                          Pagrindinėse stotelėse stebiu atsirandant ekranus galinėse paviljonų pusėse. Pažiūrėjus street view, prieš porą mėnesių dar nebuvo. Panašu į touchscreen'ą. Galbūt bus normalus būdas susipažinti su grafikais?
                          Click image for larger version

Name:	20240709_084023.jpg
Views:	498
Size:	966,8 kB
ID:	2139788

                          Bet kuriuo atveju, net jei tai ir paprastas ekranas, bus geriau, nei turim dabar:
                          Click image for larger version

Name:	20240709_084302.jpg
Views:	501
Size:	1,18 MB
ID:	2139789

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Stovi. VVT pajudinus šiknas, šimtai vilniečių jau dabar kasdien važiuotų kondicionuojamais naujais troleibusai.
                            Sakė testuos iki rugsėjo?

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Sakė testuos iki rugsėjo?
                              Taigi rugpjūtį žadėjo į gatves paleist.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Sakė testuos iki rugsėjo?
                                Vienas buvo prie garažo porą dienų, kiti nejudinami.

                                Comment


                                  Nu tai atostogauja chebra.

                                  Comment


                                    „JUDU“ tvirtina: keleiviai vis geriau vertina sostinės viešąjį transportą

                                    Reguliariai sostinėje keliaujantys vilniečiai vis palankiau vertina susisiekimą viešuoju transportu. Keleivių pasitenkinimo viešojo transporto paslaugomis vertinimas 2023 metais aukščiausias per visą apklausų istoriją – 8,65 balų iš 10. Atlikta apklausa rodo, kad vilniečiai labiausiai vertina viešojo transporto greitį, tvarkaraščius bei persėdimo galimybes.

                                    Šis keleivių įvertinimas yra aukščiausias per visą tokių apklausų vykdymo istoriją nuo 2015 metų (2022 m. – 8,32, 2021 m. – 8,27, 2020 m. – 8,06) ir kasmet auga. Itin palankiai įvertintas ir tiesioginis susisiekimas, daugiau nei pusė (59 %) atsakiusiųjų gali keliauti be persėdimų. Sostinės keliautojai net 8,84 balo įvertino viešojo transporto bilietų įsigijimo patogumą, o 8,83 balo – kelionės viešuoju transportu komfortą.

                                    Įdomu tai, kad didžioji dalis, net 72 % apklaustųjų keleivių neturi asmeninio automobilio ir kelionėms sostinėje dažniausiai renkasi viešąjį transportą. Nuosavų automobilių savininkų pastaraisiais metais ženkliai sumažėjo, 2022 metų apklausoje tokių buvo net 41 %. Taigi žmonės vis dažniau kaip alternatyvią transporto priemonę automobiliui renkasi viešąjį transportą.

                                    *Apklausą atliko rinkos tyrimų kompanija UAB „Orderis“, 2023 metų duomenys, apklausta 1567 respondentai.
                                    Paskutinis taisė digital; 2024.07.09, 17:54.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Įdomu tai, kad didžioji dalis, net 72 % apklaustųjų keleivių neturi asmeninio automobilio ir kelionėms sostinėje dažniausiai renkasi viešąjį transportą. Nuosavų automobilių savininkų pastaraisiais metais ženkliai sumažėjo, 2022 metų apklausoje tokių buvo net 41 %. Taigi žmonės vis dažniau kaip alternatyvią transporto priemonę automobiliui renkasi viešąjį transportą.
                                      O čia kartais nereiškia, kad taip ritamasi žemyn, jog dauguma kas turi savo auto galutinai spjovė ant VT?

                                      Comment


                                        Hehe. O kodėl ne 14.6 iš 10 balų? Suprask, pokyčių nenusimato - viskas dabar jau nuostabu ir puiku. Ką besakykit, tik visiškas outsource'as su griežta kontrole sutvarkytų VVT. Pradedant maršrutų dėliojimu, grafikais ir baigiant vežimu.

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Hehe. O kodėl ne 14.6 iš 10 balų? Suprask, pokyčių nenusimato - viskas dabar jau nuostabu ir puiku. Ką besakykit, tik visiškas outsource'as su griežta kontrole sutvarkytų VVT. Pradedant maršrutų dėliojimu, grafikais ir baigiant vežimu.
                                          Pavyzdžių toli ieškoti nereikia. Nordic rinkoje šiomis dienomis VT priežiūros ir planavimo bei operavimo paslaugos yra outsourcint'os. Tarptautinės bendrovės Transdev, Nobina ir pan. bendradarbiauja su vietos rinkos bendrovėmis. Panaši situacija ir gelenžinkelių sektoriuje. Pavyzdžiui, keleivių pervežimo segmente, švedų nacionalinė geležinkelių bendrovė SJ operuoja Norvegijos rinkoje (kartu su nacionaliniu VY). Švedijos rinkoje operuoja suomių VR ir norvegų VY kartu su nacionaliniu SJ. Po tam tikro laikotarpio skelbiami nauji konkursai ir laimi nauji paslaugų tiekėjai (įsk. nacionalines bendroves). Švedijos rinkoje nuo šių metų (po 10 metų) nebebus Hongkongo bendrovės MTR.
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2024.07.09, 22:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X