Kam tau tą numerį žinot? Gi į stotį važiuoja, viskas ir taip aišku.
Bonus taškai - autobusas Žaliojo tilto st. užtruko gerokai virš 5 minučių, nes niekaip negalėjo užsidaryti galinių durų.
Kaip kai kurie vairuotojai atsakytų, kam reikia, tas žino. Tiesiog mačiau tokius jų atsikalbinėjimus, kai NVTKA pateikė pastabą, kad kai kurios transporto priemonės rodo neteisingą kryptį.
O šiaip vis tiek geriau šitie autobusai, negu Volvo laužai.
<...> mačiau tokius jų atsikalbinėjimus, kai NVTKA pateikė pastabą, kad kai kurios transporto priemonės rodo neteisingą kryptį.
O šiaip vis tiek geriau šitie autobusai, negu Volvo laužai.
Ypatingai tas pasireiškia Transrevio maršrutų švieslentėse, pradedant su 1 maršrutu iki Rodūnios sodų, tęsiant 61-u, baigiant laikinais maršrutais per renginius.
Ypatingai tas pasireiškia Transrevio maršrutų švieslentėse, pradedant su 1 maršrutu iki Rodūnios sodų, tęsiant 61-u, baigiant laikinais maršrutais per renginius.
Aš kaip tik būtent 1ą visada matau teisingą. Čia itin svarbu, kad teisingai rodytų, nes Vikingų slėnio st. jis visada būna toj pačioj pozicijoj, kad ir į kokią kryptį važiuotų. Tiesa, kai kurie 1i vis dar turi seną "Oro uostas" švieslentę. O štai 41 dažnai važiuoja į stotį rašydamas "Užusienis".
Bet ir šiaip tuose Isuzu stotelių švieslentės viduje retai veikia.
Už ką Transrevį galima pagirti, tai kad estetiškiau paslėpė skyles likusias po senų komposterių.
Ruošiamasi atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse
Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ruošiasi per dvejus metus atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse.
„Viršuliškių transporto parko kapitalinis remontas vykdomas atliepiant Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo planą, kurio vienas iš tikslų – po 2030 metų nebeeksploatuoti dyzelinių autobusų“, – komentare BNS sakė VVT Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė.
Anot jos, Justiniškių gatvėje esančiame parke planuojama visiškai renovuoti gamybinį pastatą, jį apšiltinti, perplanuoti jo vidų pritaikant techninei priežiūrai bei remontui, įrengti dvi automatinio plovimo bei valymo linijas, atnaujinti šildymo-vėdinimo sistemas, visas dangas, ant stogo įrengti saulės jėgaines.
Be to, numatyta sumontuoti naujus valymo įrenginius, atnaujinti vandentiekio bei nuotekų tinklus, įrengti papildomą išvažiavimą, papildomas stovėjimo vietas bei garsą izoliuojančią sienelę.
Anot G. Žalytės-Štarienės, projektuotojų parengtas techninis projektas perduotas nepriklausomai ekspertizei. Rangos darbus tikimasi pradėti šių metų pabaigoje ir juos užbaigti – 2026 metais.
Akivaizdu, kokie spietselystaj dirba VVT, jau nekalbant apie technikos remontą ir priežiūrą, bet ir komunikacijos "guru" neskiria troleibuso nuo autobuso.
Akivaizdu, kokie spietselystaj dirba VVT, jau nekalbant apie technikos remontą ir priežiūrą, bet ir komunikacijos "guru" neskiria troleibuso nuo autobuso.
Tai, kad staipsnį rašė ir parką kaip autobusų pavadino, genialieji madeinvilnius. Iš VVT pusės buvo paminėtas "transporto parkas".
Prieš rašydamas ankstesnį postą specialiai pažiūrėjau kituose portaluose informaciją. Matosi, kad buvo parengtas vienas tekstas ir copy paste principu išplatinta visur.
Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų profesinės sąjungos pirmininko Algirdo Markevičiaus teigimu, per didelius karščius kenčia ne tik viešojo transporto keleiviai, bet ir vairuotojai, kurie turi išbūti karštyje visą savo darbo laiką.
Anot pašnekovo, viešojo transporto priemonės, turėdamos kondicionavimo sistemas, negali užtikrinti tinkamos temperatūros viduje dėl stotelėse atidaromų visų durų ir dėl prašymo poilsio punktuose išjungti transporto priemonės variklį.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD maždaug taip galiu pakomentuoti.
O durų atidarymo mygtukai kur nors Lietuvoje apskritai yra – gal kas nors žinot? Ar visi stengiasi nusipirkt kuo pigesnį autobusą ir po to stena?
Kaune visi nauji MAN neturi. Visi troleibusai turi, nors Vilniaus nauji Solariai neturi.
Klaipėdos naujos MAN priekabos turi ir pats mačiau kaip juos naudojo. Tas pats ir Šiauliuose, jei autobuse yra, tai galimai teks pačiam atsidaryt, vieni naudoja, kiti ne.
Kaune seni solaris troleibusai turi durų atidarymo mygtukus (Vairuotojo kabinoje yra mygtukas kurį paspaudus atsidarys durys tos kurios keleivis paspaudė prie durų esantį mygtuką , taip pat ir lauke esantys durų atidarymo mygtukai) . Naujuose Solaris troleibusuose visi mygtukai yra STOP o iš lauko tiesiog neaktvyvus durų atidarymo mygtukai .
Kaune seni solaris troleibusai turi durų atidarymo mygtukus (Vairuotojo kabinoje yra mygtukas kurį paspaudus atsidarys durys tos kurios keleivis paspaudė prie durų esantį mygtuką , taip pat ir laike esantys mygtukas) . Naujuose Solaris troleibusuose visi mygtukai yra STOP o iš laiko tiesiog neaktvyvus durų atidarymo mygtukai .
Jei nėra mygtuko juos aktyvuot, tai keista, kad išvis lauko pusėje jie yra, Vilniaus nauji neturi nei viduje, nei išorėje.
Kažkodėl Kaune gali užtikrinti tinkamą temperatūrą viduje, nors irgi visos durys atidaromos.
Čia net ne temperatūroj esmė, kiek tenka važiuot VVT, tai arba veikia, arba ne. Nebūna tokios situacijos, kad kondiškė pūstų, bet norėtųsi daugiau jos. Esmė, kad pasiteisinimas yra visiškai absurdiškas ir net pižoniškas, nes kažkur apytiksliai 99 proc. Vilniaus VT vairuotojų neatidaro priekinių durų. Teko prieš kurį laiką važiuot su transrevio vairuotoju, kuris akivaizdžiai ne vietinis, ir irgi buvo neatidaromos priekinės durys, nors jos tikrai gali būti atidaromos. Nenustebčiau jei jie naujokams praveda mokymus kaip dūchinti lochus kurie nesugeba nusipirkt bmw ir važinėja viešuoju.
Comment