Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kam tau tą numerį žinot? Gi į stotį važiuoja, viskas ir taip aišku.
    Click image for larger version Name:	20240701_083802(0).jpg Views:	0 Size:	875,0 kB ID:	2138670

    Bonus taškai - autobusas Žaliojo tilto st. užtruko gerokai virš 5 minučių, nes niekaip negalėjo užsidaryti galinių durų.
    Kaip kai kurie vairuotojai atsakytų, kam reikia, tas žino. Tiesiog mačiau tokius jų atsikalbinėjimus, kai NVTKA pateikė pastabą, kad kai kurios transporto priemonės rodo neteisingą kryptį.

    O šiaip vis tiek geriau šitie autobusai, negu Volvo laužai.
    Paskutinis taisė sindiktas; 2024.07.01, 09:29.

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

      <...> mačiau tokius jų atsikalbinėjimus, kai NVTKA pateikė pastabą, kad kai kurios transporto priemonės rodo neteisingą kryptį.

      O šiaip vis tiek geriau šitie autobusai, negu Volvo laužai.
      Ypatingai tas pasireiškia Transrevio maršrutų švieslentėse, pradedant su 1 maršrutu iki Rodūnios sodų, tęsiant 61-u, baigiant laikinais maršrutais per renginius.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Ypatingai tas pasireiškia Transrevio maršrutų švieslentėse, pradedant su 1 maršrutu iki Rodūnios sodų, tęsiant 61-u, baigiant laikinais maršrutais per renginius.
        Aš kaip tik būtent 1ą visada matau teisingą. Čia itin svarbu, kad teisingai rodytų, nes Vikingų slėnio st. jis visada būna toj pačioj pozicijoj, kad ir į kokią kryptį važiuotų. Tiesa, kai kurie 1i vis dar turi seną "Oro uostas" švieslentę. O štai 41 dažnai važiuoja į stotį rašydamas "Užusienis".

        Bet ir šiaip tuose Isuzu stotelių švieslentės viduje retai veikia.

        Už ką Transrevį galima pagirti, tai kad estetiškiau paslėpė skyles likusias po senų komposterių.

        Comment


          Ruošiamasi atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse

          Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ruošiasi per dvejus metus atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse.

          „Viršuliškių transporto parko kapitalinis remontas vykdomas atliepiant Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo planą, kurio vienas iš tikslų – po 2030 metų nebeeksploatuoti dyzelinių autobusų“, – komentare BNS sakė VVT Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė.

          Anot jos, Justiniškių gatvėje esančiame parke planuojama visiškai renovuoti gamybinį pastatą, jį apšiltinti, perplanuoti jo vidų pritaikant techninei priežiūrai bei remontui, įrengti dvi automatinio plovimo bei valymo linijas, atnaujinti šildymo-vėdinimo sistemas, visas dangas, ant stogo įrengti saulės jėgaines.

          Be to, numatyta sumontuoti naujus valymo įrenginius, atnaujinti vandentiekio bei nuotekų tinklus, įrengti papildomą išvažiavimą, papildomas stovėjimo vietas bei garsą izoliuojančią sienelę.

          Anot G. Žalytės-Štarienės, projektuotojų parengtas techninis projektas perduotas nepriklausomai ekspertizei. Rangos darbus tikimasi pradėti šių metų pabaigoje ir juos užbaigti – 2026 metais.



          https://madeinvilnius.lt/transportas...-virsuliskese/

          Comment


            Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

            Aš kaip tik būtent 1ą visada matau teisingą. &lt;...&gt;
            Matyt tamstai neteko detaliau nagrinėti 1 maršruto švieslentės
            O ten tokie kliurkai, kaip:

            * "Sotis"
            * atgalinė kryptis išvis Oro uostas - Vikingų g. - Stotis, kai turi būti Rodūnios sodai - Oro uostas - Vikingų g. - Stotis.


            Mano paties fotografuotas pavyzdys, kad ne visada pas 1-ą maršrutą kryptis teisinga

            Click image for larger version

Name:	3337895.jpg
Views:	661
Size:	381,5 kB
ID:	2138921
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

              Matyt tamstai neteko detaliau nagrinėti 1 maršruto švieslentės
              O ten tokie kliurkai, kaip:

              * "Sotis"
              * atgalinė kryptis išvis Oro uostas - Vikingų g. - Stotis, kai turi būti Rodūnios sodai - Oro uostas - Vikingų g. - Stotis.



              Mano paties fotografuotas pavyzdys, kad ne visada pas 1-ą maršrutą kryptis teisinga

              Click image for larger version

Name:	3337895.jpg
Views:	661
Size:	381,5 kB
ID:	2138921
              Ne taip supratau, galvojau tik apie kryptį kalbate. O dėl šių kliurkų, deja taip, tenka jas matyti jau seniai.

              Comment


                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                Ruošiamasi atnaujinti pasenusį autobusų parką Viršuliškėse




                https://madeinvilnius.lt/transportas...-virsuliskese/
                Nors ten yra troleibusų parkas, kuriame buvo pradėta laikyti autobusus...

                Comment


                  Akivaizdu, kokie spietselystaj dirba VVT, jau nekalbant apie technikos remontą ir priežiūrą, bet ir komunikacijos "guru" neskiria troleibuso nuo autobuso.

                  Comment


                    Parašė vectron Rodyti pranešimą
                    Akivaizdu, kokie spietselystaj dirba VVT, jau nekalbant apie technikos remontą ir priežiūrą, bet ir komunikacijos "guru" neskiria troleibuso nuo autobuso.
                    Tai, kad staipsnį rašė ir parką kaip autobusų pavadino, genialieji madeinvilnius. Iš VVT pusės buvo paminėtas "transporto parkas".

                    Comment


                      Prieš rašydamas ankstesnį postą specialiai pažiūrėjau kituose portaluose informaciją. Matosi, kad buvo parengtas vienas tekstas ir copy paste principu išplatinta visur.

                      Comment


                        Nepažiūrėjau iki pabaigos ir nepamačiau, kad visi copy/paste yra perspausdinę BNS pranešimą:
                        Autorius Aurimas Ragelis
                        Redaktorė Roma Pakėnienė
                        redakcija@bns.lt, Verslo naujienų skyrius
                        Tai čia juos reikėtų kaltinti dėl netikslumų, o ne madeinvilnius ar VVT

                        Comment


                          Karštį viešajame transporte kenčia ir keleiviai, ir vairuotojai: bedama pirštu į tvarką
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...irstu-i-tvarka

                          Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų profesinės sąjungos pirmininko Algirdo Markevičiaus teigimu, per didelius karščius kenčia ne tik viešojo transporto keleiviai, bet ir vairuotojai, kurie turi išbūti karštyje visą savo darbo laiką.

                          Anot pašnekovo, viešojo transporto priemonės, turėdamos kondicionavimo sistemas, negali užtikrinti tinkamos temperatūros viduje dėl stotelėse atidaromų visų durų ir dėl prašymo poilsio punktuose išjungti transporto priemonės variklį.
                          xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD maždaug taip galiu pakomentuoti.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...irstu-i-tvarka



                            xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD maždaug taip galiu pakomentuoti.
                            O durų atidarymo mygtukai kur nors Lietuvoje apskritai yra – gal kas nors žinot? Ar visi stengiasi nusipirkt kuo pigesnį autobusą ir po to stena?
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Kai kuriuos autobusuose yra durų atidarymo mygtukai bet jie neveikia (išjungti?).

                              Comment


                                Kažkodėl Kaune gali užtikrinti tinkamą temperatūrą viduje, nors irgi visos durys atidaromos.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Kažkodėl Kaune gali užtikrinti tinkamą temperatūrą viduje, nors irgi visos durys atidaromos.
                                  Gal kiti fizikiniai dėsniai galioja skirtingose teritorijose?

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    O durų atidarymo mygtukai kur nors Lietuvoje apskritai yra – gal kas nors žinot? Ar visi stengiasi nusipirkt kuo pigesnį autobusą ir po to stena?
                                    Kaune visi nauji MAN neturi. Visi troleibusai turi, nors Vilniaus nauji Solariai neturi.
                                    Klaipėdos naujos MAN priekabos turi ir pats mačiau kaip juos naudojo. Tas pats ir Šiauliuose, jei autobuse yra, tai galimai teks pačiam atsidaryt, vieni naudoja, kiti ne.

                                    Comment


                                      Kaune seni solaris troleibusai turi durų atidarymo mygtukus (Vairuotojo kabinoje yra mygtukas kurį paspaudus atsidarys durys tos kurios keleivis paspaudė prie durų esantį mygtuką , taip pat ir laike esantys mygtukas) . Naujuose Solaris troleibusuose visi mygtukai yra STOP o iš laiko tiesiog neaktvyvus durų atidarymo mygtukai .

                                      Comment


                                        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                        Kaune seni solaris troleibusai turi durų atidarymo mygtukus (Vairuotojo kabinoje yra mygtukas kurį paspaudus atsidarys durys tos kurios keleivis paspaudė prie durų esantį mygtuką , taip pat ir laike esantys mygtukas) . Naujuose Solaris troleibusuose visi mygtukai yra STOP o iš laiko tiesiog neaktvyvus durų atidarymo mygtukai .
                                        Jei nėra mygtuko juos aktyvuot, tai keista, kad išvis lauko pusėje jie yra, Vilniaus nauji neturi nei viduje, nei išorėje.

                                        Comment


                                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                          Kažkodėl Kaune gali užtikrinti tinkamą temperatūrą viduje, nors irgi visos durys atidaromos.
                                          Čia net ne temperatūroj esmė, kiek tenka važiuot VVT, tai arba veikia, arba ne. Nebūna tokios situacijos, kad kondiškė pūstų, bet norėtųsi daugiau jos. Esmė, kad pasiteisinimas yra visiškai absurdiškas ir net pižoniškas, nes kažkur apytiksliai 99 proc. Vilniaus VT vairuotojų neatidaro priekinių durų. Teko prieš kurį laiką važiuot su transrevio vairuotoju, kuris akivaizdžiai ne vietinis, ir irgi buvo neatidaromos priekinės durys, nors jos tikrai gali būti atidaromos. Nenustebčiau jei jie naujokams praveda mokymus kaip dūchinti lochus kurie nesugeba nusipirkt bmw ir važinėja viešuoju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X