Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kai paaiškės, kad autonominė sistema sugedo, o elektrobusų pakeitimui pakankamai nėra (nes paaiškėjo, jog jų reikia dvigubai daugiau, nes pakaitinis elektrobusas pravažinėjo pusę dienos, iškrovė pavargusią savo bateriją ir dabar turi žiede krautis) ir Basanavičiaus gatvėje uostysit dyzelius, tada paaiškės, kad visgi nukenčia.
Bet tada, matyt, bus galima aiškinti, kad čia nieko blogo čia tas dyzelis, kad tarša maža ir nėra ko pergyventi etc etc.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, jei pavyktų kažkaip išspręsti gatvių apšvietimo klausimą, t.y. neprarandant funkcionalumo atsisakyti stulpų, būčiau už jų panaikinimą.
Comment
-
Net šveicarai Berno senamiesčio pačioje pagrindinėje gatvėje troleibusų kontaktinio tinklo nenaikina. O Vilniuje, kur visame mieste išdaužyti šaligatviai ir išbyrėjusios plytelės, nesąmoningų proporcijų plastikiniai langai ir durys, visur priparkuotos mašinos ir surūdiję stulpai, plastmasiniai stogeliai virš durų, pirmiausia reikėtų apsitvarkyti.
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Tai ok. Ką galim pakeist, kad pramušt tokį mąstymą? Demokratijoj gyvenam, negali būt, kad esam visiški bejėgiai.
Dabar keleiviai nėra girdimi, nes internete mėtosi tik pavieniai komentarai feisbuke ar miestai.net forume. Tiesa, nuo 2013 m. egzistuoja vienintelė keleivių visuomeninė organizacija (Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija, NVTKA), kuri seniau bandydavo kelti įvairius klausimus, tačiau dabar ten beveik neliko žmonių, tinklalapis užlūžęs.
Siūlau susiburti ir per bent minimaliai organizuotą savanorišką veiklą bandyti atkreipti dėmesį į viešojo transporto problemas. Pavyzdžiui, miškų kirtimui nepritariantys žmonės ir organizacijos yra susivienijusios į „Girių spiečių“, paskelbusios savo tikslus. Viešojo transporto klausimais nėra veikiančio sambūrio. Net potencialūs palaikytojai neturi ko palaikyti. Kaip pavyzdžiai iš gretimų sričių galėtų būti Lietuvos pėsčiųjų asociacija ir Lietuvos dviratininkų bendrija.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Paleidžiant autonominius nenukenčia. Arba beveik nenukenčia - tos kelios vietos gale kurių troleibuse nelieka, nesiskaito.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Koks dyzelis, jei dyzeliniai autobusai bus uždrausti mieste?Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai iki 2035 metų dar daug laiko, o ir tai ne itin ką reiškia – tiesiog nebebus galima pirkti naujų dyzelių. Užtai važinės seni.
Comment
-
Skaitau ir negaliu patikėti, kokia dar vizualinė KT tarša Basanavičiaus g. Ten visa gatvė yra pasityčiojimas iš visų miestiečių ir miesto svečių – išlyginti ir naujai perkloti grindinį reikėjo prieš kokius 30 metų, kaip ir Trakų gatvėje, ar gatvėse prie Stoties.
Čia tikrai galai kažkur nesueina; ne vizualinė tarša VMS rūpi, o kažkas kito.
- 16 patinka
Comment
-
https://www.facebook.com/share/p/BECfdybSQPgyEQtz/
Diskusija prasitęsė ir vis tik Meiželytė jau parašė, kad dar tik bus svarstoma, ar naikint KT Basanavičiaus gatvėj (tikiuosi, kad nepaeis šitai). Bet taip pat užsiminė, kad naujais troleibusais bus pratęsti esami maršrutai, kas skamba kaip geros naujienos.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai iki 2035 metų dar daug laiko, o ir tai ne itin ką reiškia – tiesiog nebebus galima pirkti naujų dyzelių. Užtai važinės seni.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Jau buvo rasyta - 2035m bus negalima parduoti nauju masinu su ICE, o miesto autobusai nuo 2030m tures emsijas sumazinti 90proc - realiai dyzelis uzdraudziamas, pagrindine elektra, kai kuriais atvejais biometanas
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tik neužmiršk kad gamitinės dujos ir etanolis EU yra laikomas kaip žalia energetika.
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąSveiki, norėjau jūsų pasiteirauti. Kokiu pretekstu buvo naudotasi ardant kontaktinį tinklą Naugarduko g.?
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Greičiausiai susiję su 2013 m. Zuoko reforma. Šitoj pačioj temų buvo nuomonių iš kai kurių narių, kad ardyti ten kontaktinį tinklą nebuvo bloga mintis, nes jo išlaikymas per brangus atsižvelgiant į tai, kad ten važiuodavo tik vienas 13as maršrutas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ironiška, bet tas pats asmuo dabar vis pasireklamuoja, kaip jam rūpi gyventojų problemos dėl automobiliais užkištų kiemų. Priežasčių-pasekmių ryšio aišku pats neįžvelgia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Na, kas lieča troleibusus, Zuokas visada buvo nuoseklus. Ir kai buvo meras, nusprendė naujų nepirkti, nes tai "pasenusi technologija", o ir kai buvo rinkimai paskutinį kartą, jis kritikavo Benkunską, kad pirkdamas troleibusus investuoja į "vakarykštę dieną. Tikrai neginu, nes jo politika irgi kėlė klausimų. Iš pradžiū žadėjo tramvajų, po metų jau BRT, o galiausiai nebuvo nei to nei to.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Na, kas lieča troleibusus, Zuokas visada buvo nuoseklus. Ir kai buvo meras, nusprendė naujų nepirkti, nes tai "pasenusi technologija", o ir kai buvo rinkimai paskutinį kartą, jis kritikavo Benkunską, kad pirkdamas troleibusus investuoja į "vakarykštę dieną. Tikrai neginu, nes jo politika irgi kėlė klausimų. Iš pradžiū žadėjo tramvajų, po metų jau BRT, o galiausiai nebuvo nei to nei to.
- 3 patinka
Comment
Comment