Kažkoks renginys vyksta. Vakar spec. reisai į oro uostą buvo... Tai matyt vėl kažkas nesugebėjo pakeisti maršruto, prieš išleidžiant autobusą į miestą...
20 km visiškai nereikalinga opcija. Būtų pakakę ir 5 km. Vėl eilinį kartą pinigai ištaškyti, nes kiekvienas papildomas km autonominės eigos kainuoja. Per visų užsakytų troleibusų kiekį būtų išėjęs tikriausiai vienas papildomas troleibusas, jei autonominė eiga būtų kokie 5 km...
VT Vilniuje prasčiausias iš visų ES šalių sostinių... Ir tokia politika nepasikeitė net įstojus į ES. Verkiama, kad pinigų nėra, tuo tarpu esamos lėšos švaistomos visokioms nesąmonėms kaip milžiniška autonominė eiga, elektriniai mikrobai miesto periferijoje, net normalių elektriniu būdu valdomų iešmų įdiegti nesugebėjo. Nupirko per didelio kampo iešmus ir juos kažkaip "išsukinėjo", iš ko naudos beveik nėra... Štangos vis tiek krenta, troleibusai beveik taip pat lėtai pravažiuoja tuos iešmus. Tuo tarpu visai užmiršo, kad reikia ir sueinančius iešmus keisti į mažesni kampo (jie neautomatiniai būtų)...
Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
VT Vilniuje prasčiausias iš visų ES šalių sostinių... Ir tokia politika nepasikeitė net įstojus į ES. Verkiama, kad pinigų nėra, tuo tarpu esamos lėšos švaistomos visokioms nesąmonėms kaip milžiniška autonominė eiga, elektriniai mikrobai miesto periferijoje, net normalių elektriniu būdu valdomų iešmų įdiegti nesugebėjo. Nupirko per didelio kampo iešmus ir juos kažkaip "išsukinėjo", iš ko naudos beveik nėra... Štangos vis tiek krenta, troleibusai beveik taip pat lėtai pravažiuoja tuos iešmus. Tuo tarpu visai užmiršo, kad reikia ir sueinančius iešmus keisti į mažesni kampo (jie neautomatiniai būtų)...
Comment