Beje, pamiršau pridurti prie tos pačios "naujų" Solarių temos. Jau mačiau ne vieną papilant juodus dūmus judant iš vietos, panašiai kaip "seni" Volvo 7700. Panašu, kad "naujų" autobusų techninę priežiūra jau vykdo VVT šaltkalviai Stasiukas ir Darjušas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą.Šiandien du kartus mačiau vieną autobusą,
(...)
(be to, atsiprašau Romas - šį kart nuotrauka ne pro troleibuso, o pro automobilio langą)
Aš vakar irgi mačiau vieno autobuso fotogaleriją.
Po to, kai tas viešojo transporto atstovas vakar pametė ratą, tai suprantama, kad tenka laikinai pakeisti transporto rūšį.
Comment
-
Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2024, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?Paskutinis taisė John; 2024.04.12, 19:13.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2023, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.12, 17:39.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
2024 jei ką
Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
Dar baisiau darosi pamačius, kokį dėmesį VT skiria kiti miestai. Kadangi keliavau į Stokholmą, tai tiesiog už galvos norisi griebtis matant kokia begalinio dydžio praraja skiria mus nuo Šiaurės Europos ir kitų civilizuotų Europos šalių pagal požiūrį į transportą. Koks kontrastas tarp to "naujo", bet jau nudrožto Solario su rusiškai į telefoną bliaunančiu vadytėlium, ir civilizuotos šalies civilizuoto VT. Baisu ir apgailėtina, kaip buvo galima taip žemai pulti. Ir, kas svarbiausia, turbūt dar kokius 10 metų viskas tik blogės, nes tiek visuomenė, tiek valdžia tebesivadovauja Moldovos 1993 lygio logika apie VT ir visos transporto sistemos plėtrą.
- 12 patinka
Comment
-
Šokiruojantis apsileidimas* ir vizijos trūkumas**.
* VT priemonių detalės trupa ir salonuose auga palėsiai nuo 2010s (jeigu ne anksčiau)
** nėra aiškios vizijos, kaip VT sistema bus vystoma toliau pasitelkiant rimteses technikos priemones ir reorganizuojant VT tinklą pritaikant naujai stuburinei (bėginei) VT priemonei.Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.12, 22:37.
- 3 patinka
Comment
-
Galima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.
- 5 patinka
Comment
-
Važiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Pitagoras Rodyti pranešimąVažiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Pitagoras Rodyti pranešimą...kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?
- 1 patinka
Comment
-
Informacija iš vz.lt. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas, kuris balandžio 11–24 dienomis važinėja 10-uoju maršrutu.
„Fencer“ autobusai gaminami, naudojant švedų kompanijos „Scania“ važiuokles bei pavaros sistemas ir kinų „Higer Buses“ kėbulus. Šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemoje važinėja 25 mažieji elektriniai autobusai, iki 2028 metų planuojama įsigyti dar 297 elektrinius autobusus.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Esu jaunesnis, bet spėju 80-aisiais 14TR troleibusai buvo naujuteliai (nors aišku buvo ir senesnių 9TR) ir bendrai infra turėjo būti daug tvarkingesnė. O štai Basanavičiaus kalneliai, įdomu, ar visada ten buvo?
Sovietmečiu Basanavičiaus g. buvo apyligė, labai simpatiškas bazaltinis grindinys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąGalima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Esu jaunesnis, bet spėju 80-aisiais 14TR troleibusai buvo naujuteliai (nors aišku buvo ir senesnių 9TR) ir bendrai infra turėjo būti daug tvarkingesnė. O štai Basanavičiaus kalneliai, įdomu, ar visada ten buvo?
Kažkuriais metais (gal porą metų atgal) tvarkė kažką Basanavičiaus gatvės pradžioje, bet taip ir paliko vilniečiams ir svečiams įprastus kalnelius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Piteris Rodyti pranešimąInformacija iš vz.lt. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas, kuris balandžio 11–24 dienomis važinėja 10-uoju maršrutu.
„Fencer“ autobusai gaminami, naudojant švedų kompanijos „Scania“ važiuokles bei pavaros sistemas ir kinų „Higer Buses“ kėbulus. Šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemoje važinėja 25 mažieji elektriniai autobusai, iki 2028 metų planuojama įsigyti dar 297 elektrinius autobusus.
Comment
Comment